plastic soldaatjes
vrijdag 7 november 2008 om 12:01
Weet er iemand of ze nog verkocht worden? Wij speelden er vroeger altijd mee. Gewoon van die bruine en groene plastic soldaatjes met plastic tanks, helikopters, bootjes, boompjes, enz.
Op marktplaats worden ze nog wel te koop aangeboden, maar weet iemand of je ze nog nieuw kunt kopen ergens? Ik heb ook al gezocht op speelgoedwebwinkels, maar niet gevonden. Ik kwam ze wel op een 'legerwebwinkel' tegen, maar daar zijn de tanks weer erg duur (het zijn ook niet van die goedkope kleine plasticen).
Dus iemand de tip?
Op marktplaats worden ze nog wel te koop aangeboden, maar weet iemand of je ze nog nieuw kunt kopen ergens? Ik heb ook al gezocht op speelgoedwebwinkels, maar niet gevonden. Ik kwam ze wel op een 'legerwebwinkel' tegen, maar daar zijn de tanks weer erg duur (het zijn ook niet van die goedkope kleine plasticen).
Dus iemand de tip?
Whatever, I do what I want
vrijdag 7 november 2008 om 18:07
quote:crini schreef op 07 november 2008 @ 13:17:
ah tnx mida. Action en kruidvat ben ik al geweest, op naar de toys'r us en hopen dat ze daar niet te duur zijn. Zaten er ook tanks e,d, bij?
Nee, het waren alleen soldaatjes, maar misschien hebben ze er ook wel tanks los bij.
Succes verder met je zoektocht.
ah tnx mida. Action en kruidvat ben ik al geweest, op naar de toys'r us en hopen dat ze daar niet te duur zijn. Zaten er ook tanks e,d, bij?
Nee, het waren alleen soldaatjes, maar misschien hebben ze er ook wel tanks los bij.
Succes verder met je zoektocht.
vrijdag 7 november 2008 om 22:39
moppetoet, groningen is idd nogal uit de buurt. In mijn vorige woonplaats was wel een Jumbo, maar helaas ben ik naar de andere kant van het land verhuist, dus daar even heen gaan zit er ook niet in. Hoewel helaas, ik woon hier met erg veel plezier hoor mis alleen de Jumbo maar.
Mida, ik heb de soldaatjes bij de Toys'R us gehaald. Helaas hadden ze er geen tanks e.d. bij, die zoek ik dus nog.
Ben ook nog een keer bij de Action geweest, maar daar alleen van die actiemannen.
Mida, ik heb de soldaatjes bij de Toys'R us gehaald. Helaas hadden ze er geen tanks e.d. bij, die zoek ik dus nog.
Ben ook nog een keer bij de Action geweest, maar daar alleen van die actiemannen.
Whatever, I do what I want
zaterdag 27 december 2008 om 20:43
http://www.budgetland.nl/...elgoed-in-zak-p-2099.html
Ik kwam ze toevallig tegen en wist nog dat er een topic over was geweest. Of had je ze inmiddels al gevonden?
Ik kwam ze toevallig tegen en wist nog dat er een topic over was geweest. Of had je ze inmiddels al gevonden?