Predictor early; ervaringen gezocht.

29-12-2009 09:29 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten i.v.m. medicijnen. Ik ben gewoon aan de pil. Ik heb voor de eerste keer de predictor early gebruikt en tot mijn verbazing zag ik een lichte streep.

Als ik op internet kijk dan lees ik ervaringen dat er soms vals positief wordt getest met juist deze van predictor.

Kennen jullie deze test en wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb de predictor early gebruikt en...

Totaal aantal stemmen: 5

postitief en het klopte (20%)
positief en het klopte niet (20%)
negatief en dat klopte (20%)
negatief en dat klopte niet Geen stemmen
andere ervaring namelijk.... (40%)
Volgens mij kan vals positief niet. De test reageert immers op HCG en dat heb je normaal niet in je urine.
Klopt Gizz, maar ik geloof dat er over dit onderwerp een tijdje geleden óók een topic was (of iemand die ín een topic hierover schreef), waarbij iemand inderdaad herhaaldelijk positief testte en níet zwanger bleek te zijn.

Waarom doe je niet gewoon een andere test met een test van een ander merk?
Peas on earth!
Volgens mij kun je wel degelijk vals positief testen. Aan TO , ik zou een andere test kopen en deze doen, of je huisarts even een test laten doen
Je kunt wel vals negatief hebben, heb ik zelf twee keer gehad. Testte een week later positief. En dat met een verhoogd hcg gehalte in mijn bloed omdat het een tweeling is.

Ga er maar van uit dat dat streepje echt klopt.
Ja, dat vind ik echt.
Volgens mij kan je niet vals positief testen. Waarom mensen tegen deze test zijn, is dat als je 4 dagen voor je NOD test, dat het dan nog vaak mis kan gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk dat vals positief een vroege miskraam is. Omdat een paar dagen voor je normale menstruatie het vaak mis gaat en je normaal nog niet getest zou hebben. Ik denk echt dat je zwanger bent, die streep komt er niet voor niets. Het is alleen heel pril en moet zich nu nog volop delen en groeien.
Ik heb inderdaad ook een andere test gedaan gewoon van het eigen merk en daar was niets op te zien.
De test van predictor kan al hele lage HCG waarden meten. Als er een streepje komt dan heb je HCG in de urine.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik kan dat topic/berichten niet terugvinden, maar het was een forummer die herhaaldelijk positief testte maar echt níet zwanger bleek te zijn (ook niet geweest). Zij heeft contact gezocht met de fabrikant en deed vervolgens mee aan een onderzoek omdat er meerdere mensen een vals positief resultaat hadden. Dat was volgens mij dit merk.
Peas on earth!
Mijn Collega heeft hem vorige week gedaan nadat ze ook een gewone test van een huismerk had gedaan. Hij gaf bij haar wel positief aan maar dat deed het huismerk ook. dus ja...
Je kunt wel degelijk vals positief testen. Een tijd geleden heeft een consumentenprogramma zwangerschapstesten getest en in het panel zat ook een man die positief testte. En die was toch echt niet zwanger
quote:Miss Moneypenny schreef op 29 december 2009 @ 09:50:

Je kunt wel degelijk vals positief testen. Een tijd geleden heeft een consumentenprogramma zwangerschapstesten getest en in het panel zat ook een man die positief testte. En die was toch echt niet zwanger Ohja, da's waar
Peas on earth!
Vals positief kan wél. Verscheidene keren meegemaakt/gelezen hier op het forum. Ook een forumster die meerdere positieve testen had en waarna er op de echo helemaal niets te zien bleek. (ook niets van een miskraam)
Kan een indrooglijntje zijn. Is het streepje grijzig? Of dezelfde kleur als de teststreep? (blauw geloof ik)
Miss Moneypenny een man die zwanger was, wow.

Dat zijn die testen dus inderdaad echt niet betrouwbaar!
quote:appeltje78 schreef op 29 december 2009 @ 09:53:

Kan een indrooglijntje zijn. Is het streepje grijzig? Of dezelfde kleur als de teststreep? (blauw geloof ik)Heeeel licht paarsig net als de teststreep.
Hmmm... indrooglijntjes zijn meestal - naar ik heb horen zeggen - grijs, dus dan zal dat wel niet zo zijn. Hoeveel dagen zit je voor je ongesteldheidsdag? Kan je wachten met de medicijnen zolang? Zo nee, dan zou je een bloedtest kunnen vragen via de huisarts.
Heee, ik heb net de CB gekocht de digitale waarmee je ook eerder kan testen en volgens die test ben ik niet zwanger.

Een opluchting en een klein beetje een teleurstelling ook, ik wil wel graag een derde kindje maar goed daar heb ik al een ander topic over geopend .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven