Predictor early; ervaringen gezocht.
dinsdag 29 december 2009 om 09:29
Hoi,
Ik heb een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten i.v.m. medicijnen. Ik ben gewoon aan de pil. Ik heb voor de eerste keer de predictor early gebruikt en tot mijn verbazing zag ik een lichte streep.
Als ik op internet kijk dan lees ik ervaringen dat er soms vals positief wordt getest met juist deze van predictor.
Kennen jullie deze test en wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten i.v.m. medicijnen. Ik ben gewoon aan de pil. Ik heb voor de eerste keer de predictor early gebruikt en tot mijn verbazing zag ik een lichte streep.
Als ik op internet kijk dan lees ik ervaringen dat er soms vals positief wordt getest met juist deze van predictor.
Kennen jullie deze test en wat zijn jullie ervaringen?
dinsdag 29 december 2009 om 09:33
Klopt Gizz, maar ik geloof dat er over dit onderwerp een tijdje geleden óók een topic was (of iemand die ín een topic hierover schreef), waarbij iemand inderdaad herhaaldelijk positief testte en níet zwanger bleek te zijn.
Waarom doe je niet gewoon een andere test met een test van een ander merk?
Waarom doe je niet gewoon een andere test met een test van een ander merk?
Peas on earth!
dinsdag 29 december 2009 om 09:35
dinsdag 29 december 2009 om 09:38
dinsdag 29 december 2009 om 09:41
Ik kan dat topic/berichten niet terugvinden, maar het was een forummer die herhaaldelijk positief testte maar echt níet zwanger bleek te zijn (ook niet geweest). Zij heeft contact gezocht met de fabrikant en deed vervolgens mee aan een onderzoek omdat er meerdere mensen een vals positief resultaat hadden. Dat was volgens mij dit merk.
Peas on earth!
dinsdag 29 december 2009 om 09:51
dinsdag 29 december 2009 om 16:03