Puckababy voeteneinde knopen

15-01-2012 20:16 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met de puckababy mini en kan me vertellen of ik het voeteneinde moet opknopen tot onder de gestrekte beentjes of tot onder de opgetrokken voetjes?

Oftewel: moet er altijd ruimte blijven voor zijn beentjes om helemaal te kunnen strekken of kan ik opknopen zoals hij met zijn beentjes omhoog getrokken ligt?

Alvast mijn hartelijke dank...
Naruurlijk moet hij zijn beentjes kunnen strekken! Stel dat jij je benen niet kunt strekken.
Staat dat niet in de gebruiksaanwijzing?
Ik weet niet hoe het precies zit met zo'n zak, maar hij moet wel sowieso zijn beentjes goed op kunnen trekken tot kikkerhouding
Onder de gestrekte benen!
Dat is geen enkel probleem, Wen.

Zie ook hun site.
Ok, bedankt! Nee, het staat dus niet duidelijk in de gebruiksaanwijzing. Ik ga er ook gewoon van uit dat hij zich moet kunnen strekken (en uitrekken). Maar omdat hij altijd met zijn beentjes opgetrokken ligt weet ik niet goed hoe ver ik dan op moet knopen. Een beetje inschatten dus maar dat lukt wel.
Dag jule, ik heb ook de puckababy(s) gebruikt en vond de afbeeldingen bij de gebruikershandleiding voldoende duidelijk. Beentjes moeten inderdaad kunnen strekken. Misschien kun je op youtube wel een gebruikersfilmpje vinden? Ik was trouwnens erg tevreden erover, mijn zoontje sliep rustiger en langer. Succes! Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven