puntbloedinkjes en zenuwen

03-08-2009 09:07 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontje heeft dat sinds een paar dagen, puntbloedinkjes. Niet heel veel, en alleen op zijn armen, maar het breid zich wel uit. Hij is verder niet ziek en kiplekker.

We hebben donderdag eind middag dus bloed geprikt en zonet de dokterassisstente gebeld, de uitslag was er nu al (maar misschien is zo snel wel heel normaal, ik dacht dat er altijd een week voor stond?)

Eind ochtend belt de dokter terug, zei ze. Nou doen ze dat hier geloof ik standaard, dat de dokter terugbelt.

En toch heb ik er de zenuwen van. Bij puntbloedinkjes denk ik toch direct aan leukemie. Natuurlijk zijn er vast ook heel veel 'onschuldige' redenen voor, maar dit is voor mij de bekendste (Een neefje van mij heeft het ook gehad.)

Wie kan me een beetje geruststellen? Wat kan het nog meer zijn? En ja natuurlijk kan ik gewoon wachten tot eind ochtend, maar ik heb er gewoon nú de zenuwen van.
Whatever, I do what I want
Crini, ik kijk de hele tijd of er al nieuws is en natuurlijk is dat er, alleen jij bent hier niet meer teruggeweest. Ik hoop zo voor je dat het meevalt allemaal.
Even uppen,

Crini, is er al meer bekend? Gaat alles goed met je zoontje?

Of is er iemand anders die meer nieuws heeft. Ik hoop dat alles goed is en dat Crini gewoon lekker van het mooie weer zit te genieten.
Ik heb nog niet eerder gereageerd hier, maar wel mee gelezen. Ik hoop dat alles goed is en Crini volop van het mooie weer aan het genieten is, en dus vergeet hier te komen melden dat alles goed is!
Crini? Hoe is het gegaan?
Hier zusje van Crini. Uit het bloedonderzoek kwam niets, maar artsen vinden het wel heel gek en weten niet wat het is. Dus... niet ernstigs, maar wel raar. Zoiets was de conclusie.
Fijn dat je het even laat weten, rebbel. Gelukkig maar dat het niets ernstigs is. Hopelijk komen ze er nog achter wat de reden was, lijkt me wel fijn ter geruststelling.
The time is now
Oke Rebbel, thnx voor de info! Gelukkig maar, ging me al zorgen maken!
He Rebbel, bedankt voor je berichtje!

Gelukkig is het dus niet iets ernstigs, maar raar....

Ik hoop dat er toch nog een oorzaak gevonden wordt.

Geef je neef maar lekker veel knuffels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven