Raar! Toch?

01-05-2010 19:51 71 berichten
Onderstaande moeder is he-le-maal voor borstvoeding. Zo voor dat ze haar zoontje van 5 en iedereen die maar een baby over heeft voorziet van melk. Pima, maar ik vind het raar. Doet mij denken aan Little Britain "i want bitty". Wat vinden jullie?

En de link naar het artikel van de ijverige mams

http://www.dailymail.co.u ... d-son-peoples-babies.html
Alle reacties Link kopieren
Oei, 5 jaar zou ik zelf niet doen!

Gezellig als 'ie met vriendjes uit school komt, 'zo kinders, eerst wat melk!'

Tot 2 jaar vind ik normaal.
Walgelijk, een kind van 5.
Huts!
yea but no, but yea, but no, but yea, but no,ik vind het over de grens.
Ja, ik heb hier een keer een documentaire over gezien. Kreeg er ook een raar gevoel bij.

Maar ook dat die kinderen dat zelf nog willen, verbaast me!
Op z'n minst raar, inderdaad!!
Ze kijkt mij ook iets te uitdagend, zo van 'durf eens iets te zeggen of ik spuit je nat, grrrrrrr'.
In de oudheid was het zeer gangbaar, kleuters aan de borst.
Raar ja...

Uit school, trapt schoenen uit en gooit jas in de gang...

"Maaaaaaaaaaam, mag ik de tiet?"
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Peuter? Nah, zeg maar heule dikke kleuter!
Absurd.
Nah ik vind dat je ook kan overdrijven inderdaad... Jeejum hé.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Dat kind wíl tenminste, daar kan Let nog wat van leren.
quote:dangeensuus schreef op 01 mei 2010 @ 19:57:

yea but no, but yea, but no, but yea, but no,
Ha, fijn weer zo'n topic over lang borstvoeding geven
In heel veel culturen is borstvoeding geven tot 2 jaar heel normaal. Bovendien is het gezond voor het kind. Twee jaar lijkt me wat lang, maar vind ik nog wel kunnen. Maar dit... belachelijk.
quote:amalia schreef op 01 mei 2010 @ 20:14:

Ha, fijn weer zo'n topic over lang borstvoeding geven Ach ja, ik dacht verandering van "spijs" doet eten

drinken
Ik vind dat soort vrouwen altijd een beetje een soort van jammer, want ze zet de langvoeders (en dan bedoel ik tot een normale leeftijd doorvoeden tot ongeveer 2-3 jaar) in een negatief daglicht. Alsof iedereen die langer dan 3 maanden doorgaat een fanatiekeling is die door wil gaan tot de kinderen in de puberteit gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
"Langvoeders"

Hmmmm

Wel een mooie foto!
Ik vind tot 2 jaar al te lang, als het eerste tandje door komt is het genoeg geweest. Is volgens mij natuurlijkerwijs ook de bedoeling.
Ik vind het er niet eens zo gek uit zien eigenlijk! Dat kind ligt nog lekker in madonnahouding alleen de benen steken een beetje uit...

Ik ben zelf alleen wel wat gewend want ik heb mijn oudste 3 jaar borstvoeding gegeven en geef nu mijn jongste al twee jaar borstvoeding. Ik heb ook zwanger gevoed en na de bevalling van de jongste de oudste ook nog ruim een jaar aan de borst gehad. Nu ben ik weer zwanger en de jongste houd er geloof ik nog niet mee op.

Met 3 jaar vond ik het zelf overigens wel welletjes. Dat is geloof ik bij mij een beetje de grens. Maar als anderen langer willen voeden moeten ze dat vooral doen!
Ik vind een kind van 2 jaar ook al te oud. Eigenlijk vind ik het er al raar uitzien als een kind ouder dan 6 maanden is, laat staan als ze al kunnen lopen!
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Als het eerste tandje door komt?

Hoe lang duurde dat bij jou dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven