Raar! Toch?
zaterdag 1 mei 2010 om 19:51
Onderstaande moeder is he-le-maal voor borstvoeding. Zo voor dat ze haar zoontje van 5 en iedereen die maar een baby over heeft voorziet van melk. Pima, maar ik vind het raar. Doet mij denken aan Little Britain "i want bitty". Wat vinden jullie?
En de link naar het artikel van de ijverige mams
http://www.dailymail.co.u ... d-son-peoples-babies.html
En de link naar het artikel van de ijverige mams
http://www.dailymail.co.u ... d-son-peoples-babies.html
zaterdag 1 mei 2010 om 20:19
Ik vind dat soort vrouwen altijd een beetje een soort van jammer, want ze zet de langvoeders (en dan bedoel ik tot een normale leeftijd doorvoeden tot ongeveer 2-3 jaar) in een negatief daglicht. Alsof iedereen die langer dan 3 maanden doorgaat een fanatiekeling is die door wil gaan tot de kinderen in de puberteit gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 1 mei 2010 om 20:41
Ik vind het er niet eens zo gek uit zien eigenlijk! Dat kind ligt nog lekker in madonnahouding alleen de benen steken een beetje uit...
Ik ben zelf alleen wel wat gewend want ik heb mijn oudste 3 jaar borstvoeding gegeven en geef nu mijn jongste al twee jaar borstvoeding. Ik heb ook zwanger gevoed en na de bevalling van de jongste de oudste ook nog ruim een jaar aan de borst gehad. Nu ben ik weer zwanger en de jongste houd er geloof ik nog niet mee op.
Met 3 jaar vond ik het zelf overigens wel welletjes. Dat is geloof ik bij mij een beetje de grens. Maar als anderen langer willen voeden moeten ze dat vooral doen!
Ik ben zelf alleen wel wat gewend want ik heb mijn oudste 3 jaar borstvoeding gegeven en geef nu mijn jongste al twee jaar borstvoeding. Ik heb ook zwanger gevoed en na de bevalling van de jongste de oudste ook nog ruim een jaar aan de borst gehad. Nu ben ik weer zwanger en de jongste houd er geloof ik nog niet mee op.
Met 3 jaar vond ik het zelf overigens wel welletjes. Dat is geloof ik bij mij een beetje de grens. Maar als anderen langer willen voeden moeten ze dat vooral doen!