Raar! Toch?

01-05-2010 19:51 71 berichten
Onderstaande moeder is he-le-maal voor borstvoeding. Zo voor dat ze haar zoontje van 5 en iedereen die maar een baby over heeft voorziet van melk. Pima, maar ik vind het raar. Doet mij denken aan Little Britain "i want bitty". Wat vinden jullie?

En de link naar het artikel van de ijverige mams

http://www.dailymail.co.u ... d-son-peoples-babies.html
Alle reacties Link kopieren
Waha! Dit kind is groot genoeg om een flinke portie spare-ribs weg te eten. Kan nooit zo bedoeld zijn.
Dat begrijp ik dan echt niet cateuatje. Wat heeft dat tandje er nou mee te maken? Er zijn kinderen die met een tand worden geboren.

Kleine kinderen hebben de eerste levensjaren melk nodig ook als ze al vaste voeding krijgen. Natuurlijkerwijs is het dus niet logisch om te stoppen met borstvoeding omdat er een tandje doorkomt. En eigenlijk is het heel onnatuurlijk dat mensen melk van koeien drinken.
quote:Twister2010 schreef op 01 mei 2010 @ 20:42:

Ik vind een kind van 2 jaar ook al te oud. Eigenlijk vind ik het er al raar uitzien als een kind ouder dan 6 maanden is, laat staan als ze al kunnen lopen! Helemaal eens. Scheelt weer formuleren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn eigen gedachte was: Een baby heeft het eerste jaar borst of flesvoeding nodig en na een jaar mag hij gewone melk. Ik vond het daarom logisch om een jaar borstvoeding te geven maar na de eerste verjaardag hadden we alle twee geen zin om te stoppen.
Een jaar is mooi en meestal geven de kinderen dit zelf ook aan.

Ik vind een kind van 5 aan de borst een heel naar gezicht.

Incestueus zelfs.. maar dat is mijn opvatting, dus no offence.
Ik word hier echt misselijk van...Brrrr...
This is not kosher!
@ Zusenzo: Mijn ervaring is dat als je er geen flesvoeding naast geeft een kind meestal niet vanzelf stopt. Het wordt dan vaak juist moeilijker om te stoppen. (Ik heb dit niet alleen bij mezelf gezien maar ook in mijn omgeving)
Sientje ik heb twee kinderen bv gevoed en met een jaar vonde ze het zelf welletjes hoor, maar dan eten ze wel gewoon al ontbijt.,lunch, drinken ze al gewone melk en avondeten.

Dus de bv was toen alleen nog maar 's ochtends vroeg en 's avonds voor het slapen gaan.
Die van mij waren ook flesweigeraars dus ze dronken geen enorme hoeveelheden ander drinken na een jaar. Allen kleine beetjes uit een bekertje. Ik gaf toen nog wel 5 voedingen of zo. Maar ik heb dit bij anderen ook gezien (Bij mijn zusje bijvoorbeeld en die had geen flesweigeraar)
Ik vind het niet raar. Ik vind het wel raar dat ze de publiciteit op zoekt, ermee op de foto gaat etc. Prima als je er zelf en je kind er geen problemen mee hebt, maar laat de rest van de wereld daar buiten.
...
Wat mij ook opvalt is dat die lange borstvoeders altijd zo onverzorgd worden neergezet. Wat mij namelijk vooral opviel is dat ze zeer lelijke schoenen en een onverzorgde kop heeft.

Verder vind ik dat ze het lekker zelf moet weten. Het is ook nooit goed.
quote:2Italy2 schreef op 01 mei 2010 @ 20:25:

"Langvoeders"

Hmmmm

[afbeelding]Ik vind dit echt een hele ranzige foto.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dus eigenlijk zou ik dan nu moeten stoppen met voeden omdat dochter van 5 maand 2 tandjes heeft?

Dan eet ze dus niks meer want ze weigert de fles.

Arm kind.
Ik heb weleens gelezen, dat als je een vergelijk zou maken met andere zoogdieren, dat mensenmoeders hun kind tot zeven jaar zouden moeten voeden.

Overigens stopte mijn oudste zelf met vijftien maanden. Maar ik ken meerdere kinderen/volwassenen die tot en met hun vierde gevoed zijn.
Ik vind een tiet iets voor baby`s om aan te zuigen, of voor volwassenen. Niet voor iets daar tussenin.
Whoehahahahaahahahahahahaha i want bitty.

Al ben ik ook langvoedster, dit vind ik het dan toch weer net niet
O god die foto weer. Een moeder met twee kinderen kan er niet zo uitzien.

Werd de vorige keer gezegd :puke:
O ranzige foto. Nog zo'n mooie benaming.
Die schoenen vielen mij ook erg op maar van die vrouw op die andere foto kun je dan weer niet zeggen dat ze er onverzorgd uitziet.

Dat ze zo de publiciteit op zoekt vind ik ook gek. Dat lijkt me ook niet zo leuk voor het kind als hij ouder wordt. Ik heb zelf best leuke foto's van mezelf met peuter of peuter en baby aan de borst maar die zou ik niet zo openbaar tonen.
Ik zou gewoon niet willen dat onbekenden aan de hand van een foto allerlei oordelen zouden geven.
Ik zie de meerwaarde ook niet zo. Zet toch ook geen foto van mijn spareribs-etende vent op het net
ranzig? dat vind ik dan weer erg raar en vreemd om dat ranzig te noemen. Ik weet niet waar mijn grens ligt, ben nooit verder dan 9 maanden gekomen, maar 5 is mij wat te gortig. We zullen zien.
quote:Cateautje schreef op 01 mei 2010 @ 20:40:

Ik vind tot 2 jaar al te lang, als het eerste tandje door komt is het genoeg geweest. Is volgens mij natuurlijkerwijs ook de bedoeling.

Dus met vier maanden kind van de tiet af en vast voer er in proppen ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ach moet je de commentaren lezen bij de link die TO geplakt heeft. Sick sick woman, needs to be locked up.

En meer van zulks moois.
Ik als vego zie liever een kleuter aan de borst dan een spareribs etende vent.

Ik denk wel dat als er meer moeders in het openbaar een grotere baby of peutertje zouden voeden mensen er meer aan gewend zouden raken en het minder snel 'ranzig' zouden vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven