Raar! Toch?
zaterdag 1 mei 2010 om 19:51
Onderstaande moeder is he-le-maal voor borstvoeding. Zo voor dat ze haar zoontje van 5 en iedereen die maar een baby over heeft voorziet van melk. Pima, maar ik vind het raar. Doet mij denken aan Little Britain "i want bitty". Wat vinden jullie?
En de link naar het artikel van de ijverige mams
http://www.dailymail.co.u ... d-son-peoples-babies.html
En de link naar het artikel van de ijverige mams
http://www.dailymail.co.u ... d-son-peoples-babies.html
zaterdag 1 mei 2010 om 20:45
Dat begrijp ik dan echt niet cateuatje. Wat heeft dat tandje er nou mee te maken? Er zijn kinderen die met een tand worden geboren.
Kleine kinderen hebben de eerste levensjaren melk nodig ook als ze al vaste voeding krijgen. Natuurlijkerwijs is het dus niet logisch om te stoppen met borstvoeding omdat er een tandje doorkomt. En eigenlijk is het heel onnatuurlijk dat mensen melk van koeien drinken.
Kleine kinderen hebben de eerste levensjaren melk nodig ook als ze al vaste voeding krijgen. Natuurlijkerwijs is het dus niet logisch om te stoppen met borstvoeding omdat er een tandje doorkomt. En eigenlijk is het heel onnatuurlijk dat mensen melk van koeien drinken.
zaterdag 1 mei 2010 om 20:47
quote:Twister2010 schreef op 01 mei 2010 @ 20:42:
Ik vind een kind van 2 jaar ook al te oud. Eigenlijk vind ik het er al raar uitzien als een kind ouder dan 6 maanden is, laat staan als ze al kunnen lopen! Helemaal eens. Scheelt weer formuleren.
Ik vind een kind van 2 jaar ook al te oud. Eigenlijk vind ik het er al raar uitzien als een kind ouder dan 6 maanden is, laat staan als ze al kunnen lopen! Helemaal eens. Scheelt weer formuleren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 1 mei 2010 om 20:48
zaterdag 1 mei 2010 om 20:59
zaterdag 1 mei 2010 om 21:05
zaterdag 1 mei 2010 om 21:11
zaterdag 1 mei 2010 om 21:19
zaterdag 1 mei 2010 om 21:36
Die schoenen vielen mij ook erg op maar van die vrouw op die andere foto kun je dan weer niet zeggen dat ze er onverzorgd uitziet.
Dat ze zo de publiciteit op zoekt vind ik ook gek. Dat lijkt me ook niet zo leuk voor het kind als hij ouder wordt. Ik heb zelf best leuke foto's van mezelf met peuter of peuter en baby aan de borst maar die zou ik niet zo openbaar tonen.
Dat ze zo de publiciteit op zoekt vind ik ook gek. Dat lijkt me ook niet zo leuk voor het kind als hij ouder wordt. Ik heb zelf best leuke foto's van mezelf met peuter of peuter en baby aan de borst maar die zou ik niet zo openbaar tonen.
zaterdag 1 mei 2010 om 21:49
quote:Cateautje schreef op 01 mei 2010 @ 20:40:
Ik vind tot 2 jaar al te lang, als het eerste tandje door komt is het genoeg geweest. Is volgens mij natuurlijkerwijs ook de bedoeling.
Dus met vier maanden kind van de tiet af en vast voer er in proppen ?
Ik vind tot 2 jaar al te lang, als het eerste tandje door komt is het genoeg geweest. Is volgens mij natuurlijkerwijs ook de bedoeling.
Dus met vier maanden kind van de tiet af en vast voer er in proppen ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 1 mei 2010 om 21:51