Raar! Toch?

01-05-2010 19:51 71 berichten
Onderstaande moeder is he-le-maal voor borstvoeding. Zo voor dat ze haar zoontje van 5 en iedereen die maar een baby over heeft voorziet van melk. Pima, maar ik vind het raar. Doet mij denken aan Little Britain "i want bitty". Wat vinden jullie?

En de link naar het artikel van de ijverige mams

http://www.dailymail.co.u ... d-son-peoples-babies.html
Ik heb na 1 jaar ook niet meer in het openbaar gevoed, maar dat was meer omdat kind alles interessant vond wat er om haar heen gebeurde en ik dan dus wel aan het flashen was en ik dat ook weer niet de bedoeling vind
quote:2Italy2 schreef op 01 mei 2010 @ 20:25:

"Langvoeders"

Hmmmm

[afbeelding]Ik vind dit zo'n rare foto, met die uitdagende blik in haar ogen. Zo van "kijk mij eens een statement maken hier". Eigenlijk kijkt ze net zo als die vrouw in de openingspost. Van mij mogen ze doen wat ze willen, maar waarom zouden ze de behoefte voelen om het zo uit te dragen? Het lijkt me niet dat je op deze manier zieltjes wint voor langvoeden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem er opzich heel schattig bijliggen. Helemaal geen raar gezicht eigenlijk, ja, hij is wat groot...

En 5 jaar vind ik ook wel lang, maar als zij zich er prima bij voelen, waarom niet. Maar indd, ga er niet mee de publiciteit in.

Had ook ooit ergens eens gelezen dat mensen een natuurlijke zuigbehoefte hebben van ongeveer 7 jaar. Wat Nelladella al zegt, vergelijking met zoogdieren enzo..

7 jaar, pff best lang..... Ik kwam niet verder dan 10 weken

Ow en die foto met 2 kinderen aan de borst, ik vind hem prachtig!
Die uitdagende blik in de ogen,... ik vind het meer een blik van; kijk mij eens, ik voed mijn kind, mij kan niks gebeuren, heel natuurlijk, oer ofzo, ik weet even niet hoe ik het moet omschrijven. Nouja, laat maar.
Ja dûh, dat joch is zo lang omdat hij borstvoeding krijgt.

Owwwww is dat t!
WAAROM heb ik dan twee van die ondermaatse wichtjes?
Ik heb incidenteel nog tot 1,5 in het openbaar gevoed (in noodgevallen zeg maar) maar ik denk dat de meeste mensen niet door hadden dat ik aan het voeden was.

@Yepyep: Dat gevoel heb ik ook bij die eerste foto. Ze voed ook best discreet toch ondanks de lelijke schoenen?

Ik denk dat je het gelezen dat de natuurlijke speenleeftijd van de mens ligt tussen de twee en de zeven jaar. Dat betekend dat een kind ergens tussen de twee en de zeven jaar uit zichzelf zou stoppen.
quote:Sientje 2 schreef op 01 mei 2010 @ 22:11:

Ik heb incidenteel nog tot 1,5 in het openbaar gevoed (in noodgevallen zeg maar) maar ik denk dat de meeste mensen niet door hadden dat ik aan het voeden was.

@Yepyep: Dat gevoel heb ik ook bij die eerste foto. Ze voed ook best discreet toch ondanks de lelijke schoenen?

Ik denk dat je het gelezen dat de natuurlijke speenleeftijd van de mens ligt tussen de twee en de zeven jaar. Dat betekend dat een kind ergens tussen de twee en de zeven jaar uit zichzelf zou stoppen.

Dat zou ook kunnen, heb alleen de 7 onthouden das lang, dacht ik...

Die schoenen zijn echt erg jah, maar misschien voedt t wel comfortabel
Ja jee, ze is Engelse hoor, ik zou haar die schoenen niet kwalijk nemen
Star, kleine borsten, kleine kinderen
Trut.
Ja misschien heeft ze die schoenen wel nodig om het gewicht van haar enorme kind op schoot te kunnen hebben!

Ik denk dat de meeste kinderen echt wel ruim voor de zeven jaar gestopt zijn.
Ik hoop van wel. Ik vind het tegennatuurlijk om een kind zo lang aan de borst te hebben. Mijn max ligt toch wel bij anderhalf, twee. En daarna toch niet meer hoor. Maar dat ben ik he... en ik gaf flesvoeding dus wat weet ik nou.
die schoenen!

je zou toch verwachten dat ze wat geld uitspaart door zelf te voeden...
En dan die tekst van 'lurkend aan je cafe latte' ernaast
quote:Cateautje schreef op 01 mei 2010 @ 20:40:

Ik vind tot 2 jaar al te lang, als het eerste tandje door komt is het genoeg geweest. Is volgens mij natuurlijkerwijs ook de bedoeling.Als dat de bedoeling zou zijn van de natuur, dan zou de borstvoeding wel stoppen rond die tijd. En aangezien dat niet gebeurt, zal het wrsch niet natuurlijkerwijs de bedoeling zijn.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik heb die van mij de eerste maanden helemaal niet gevoed. Kwamen beide met negen pond ter wereld. Vond dat ze wel wat langer baby mochten blijven...
quote:Norre schreef op 01 mei 2010 @ 22:46:

Ik heb die van mij de eerste maanden helemaal niet gevoed. Kwamen beide met negen pond ter wereld. Vond dat ze wel wat langer baby mochten blijven...Irritant idd, om borstvoedende moeders aan te duiden met voedende moeders. Wat doen flesvoedende moeders dan?
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
2 tot 7 is inderdaad de vermoedelijke natuurlijke speenleeftijd. Dus dat is juist natuurlijk. Dat het sociaal niet meer geaccepteerd is, is wat anders. Ik ben erg voor zo lang borstvoeding geven als het kind zelf wil, maar kijk toch ook raar tegen zo'n foto aan.

Overigens heet het melkgebit, niet voor niets melkgebit. En wanneer valt dat uit? Juist...
quote:Solomio schreef op 01 mei 2010 @ 23:03:

[...]

Irritant idd, om borstvoedende moeders aan te duiden met voedende moeders. Wat doen flesvoedende moeders dan?

Duh.. hun jong vergiftigen natuurlijk.

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven