Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@allemaal: vandaag ongesteld geworden......

Dus op naar de volgende ronde zou ik zeggen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik geen testen in huis heb. Misschien voelde ik nu wel heel goed aan dat het niet raak was.

Qua planning toch ook wel fijner anders werd het misschien een kerstkindje. Maar als het wel zo was had dat natuurlijk niet meer uit gemaakt!

@Nukje: ZO herkenbaar. Ik heb denk ik alle sites al bijna gehad haha! Ik kan me echt vermaken op sites met positiekleding en die buikbanden vind ik ook zo leuk!!! Oja er zijn ook verschillende sites waarop je je menstruatie kunt berekenen maar dus ook je vruchtbare dagen en wanneer je uitgeteld zou zijn, etc... heel leuk kan ik me ook goed mee vermaken haha!

@SushiToo: welkom!

x voor iedereen!

Moimoi
quote:Verkademeisje schreef op 22 april 2010 @ 20:23:

Pfoe, weer zo'n lang verhaal...

Het is ook nogal wat, zeg... dat zou ik ook niet in 3 zinnen op kunnen schrijven. Weet je arts wel hoe het komt dat je zo'n hoge bloeddruk hebt? Of heb ik dat ergens over het hoofd gelezen? Tien weken is in ieder geval nog een redelijk lange periode, dus inderdaad: rustig afwachten en niet stressen, dat schiet al helemaal niet op met een hoge bloeddruk...

Janine, als je de leeftijd van Verkademeisje in de tabel zet, kun je dan ook mijn startdatum aanpassen. Juni is nu wel heeeel ver weg!
quote:moimoi schreef op 22 april 2010 @ 20:30:

@allemaal: vandaag ongesteld geworden......

Dus op naar de volgende ronde zou ik zeggen. Ik weet eigenlijk niet waarom ik geen testen in huis heb. Misschien voelde ik nu wel heel goed aan dat het niet raak was.

Ik heb ook geen testen in huis. Maar goed, ik ben ook nog niet 1 keer ongesteld geworden nadat die spiraal eruit was, dus ik weet niet eens wanneer ik overtijd ben

quote:@Nukje: ZO herkenbaar. Ik heb denk ik alle sites al bijna gehad haha! Ik kan me echt vermaken op sites met positiekleding en die buikbanden vind ik ook zo leuk!!! Oja er zijn ook verschillende sites waarop je je menstruatie kunt berekenen maar dus ook je vruchtbare dagen en wanneer je uitgeteld zou zijn, etc... heel leuk kan ik me ook goed mee vermaken haha!

Weet je, dat met die positiekleding heb ik juist helemaal niet! Daar heb ik echt nog niet over nagedacht, vreemd genoeg. Ik denk alleen maar na over meisje/jongetje, namen, of ik een fietsstoeltje wil of een bakfiets, welke kamer dan de kinderkamer moet worden etc. Dus nog in een beginnersstadium .

Maar heb zojuist wel de gebruiksaanwijzing van de ovulatietests doorgelezen. Om vast te stellen dat ik ook daarvoor eerst 2 keer ongesteld moet worden.... Maar goed, we hebben tijd, we hebben tijd... (het is een mantra geworden ).
@moimoi: ow, jammer! op naar de volgende ronde dan maar.

@verkademeisje: Jeetje. Wel fijn dat je nu onder controle staat, dat moet wel een veilig gevoel geven toch? Hoop dat het je wat geruststelt. Knuf voor jou.

@nukje: aangepast in april/mei goed? Ja, lastig die ovulatietests. En ik moet zeggen de namen weet ik wel zo'n beetje maar verder kom ik ook niet. Moet wel zeggen dat ik nu nog geen nieuwe kleding wil kopen.. of dat ik er al rekening mee houd dat ze een beetje wijd op mijn buik vallen haha..

Ga zaterdag denk ik maar tests halen bij de drogist hier in het centrum (woon hier nog niet zolang dus de kans dat ik bekenden tegenkom is ernstig klein).. en als ik dinsdag nog niet ongesteld ben ga ik woensdagavond testen..
Spannend Janine, we moeten dus het forum in de gaten houden, woensdagavond Bedankt voor het aanpassen!

Jammer moimoi, of is het niet zo'n teleurstelling? Dat lijkt uit je post te komen. Dat je er nog niet vanuit bent gegaan, is wel verstandig. Een beetje zelfbescherming. Misschien liggen je vruchtbare dagen wel anders, duurt je cyclus gewoon wat langer. Of heb je ovulatietesten gebruikt?

Werk ze vandaag! Het wordt een prachtig weekend!!
Yep, april/mei is prima, Janine!

Goed dat je er vertrouwen in hebt, Verkademeisje, nu komt het vast allemaal goed.

Bleh, het is veel te zonnig om te werken vandaag, maar goed, wat doe je eraan...
@Verkademeisje: fijn idee dat ze je nu in de gaten houden. Ik hoop dat ze je bloeddruk snel omlaag krijgen.

@Nukje: Pfff ik zit al bijna een jaar op allemaal baby gadgets sites te kijken. Maar ik ben nu even tijdelijk overgestapt naar de wedding sites Ik ben zo blij dat ik nu weet wanneer we gaan beginnen, dat ik het echt helemaal los heb gelaten. Bij mij slaat het zelfs bijna een beetje om naar dat ik blij ben dat we NU nog geen kind hebben. Nog even extra genieten van het feit dat je je handen nog vrij hebt zeg maar en kan doen en laten wat je wil. Want dat heb ik wel gezien in mijn omgeving, je leven komt toch wel echt op zijn kop te staan!

Morgen trouwjurken passen, zo'n zin in. Geen zin om te werken Vrijdagen duren altijd zo lang!
@verkademeisje

Fijn dat je wat meer rust hebt en een goede echo hebt gehad! Hopelijk gata je bloeddruk nu snel omlaag met die medicijnen.

@pipo

Leuk!!! Jurken passen! Ik vind het jammer dat dat er bij mij alweer op zit (los van doorpassen), want het is Zo Ontzettend Leuk!

@moimoi

Jammer dat je ongesteld bent geworden.

@nukje

Ik wist mijn cyclus ook niet hoor, dat gaat vanzelf (naarmate je een paar keer ongesteld bent geworden). Al heb je natuurlijk liever dat je z.s.m. zwanger bent!

@Assie

Je hebt het erg druk gehad en nu komt die vermoeidheid eruit. Wees even heel lief voor jezelf. Lekker lang uitslapen, met een boekje in de zon in de tuin, dutje doen, sporten. Dat helpt bij mij iig.

@janine

Owwww, je maakt het wel echt spannend nu hoor!

Hier vertelde een collega net dat hij papa wordt. En djees, dan gaat het hier onmiddellijk gigantisch rammelen. Waarom wil ik ook alweer wachten (oja, dan pas ik niet in mijn jurk)? Ik wil oohhoook!

Gaat aan het werk - geen zin - en mezelf weer tot rust manen.
Oh wat ben ik jaloers, zie een kennis van ons in de apotheek met zo'n heerlijk dikke bijna 30 weken buik rond lopen. Oh wat zou dat toch geweldig zijn. Nog een paar maandjes wachten voordat we gaan beginnen( hoop ik). Zit nu thuis met keelonsteking...grrr.. Dus heb veel teveel tijd om aan baby's te denken...

@ Janine: die laatste wacht dagen zijn het langste, laat ons alsjeblieft zien dat er ook vrouwen zijn die in een keer zwanger kunnen worden!! Hebben wij ook weer hoop!

@Pipo: trouwjurken passen, echt leuk!! Wie gaan er met je mee?

@Nukje: Wat fijn dat je niet hoeft te wachten tot juni met oefenen,echt spannend allemaal.

@verkademeisje: gelukkig dat het voor de baby nog geen gevaar is( als ik het goed begrijp). Moet je alleen met medicijnen je bloeddruk omlaag krijgen of moet je ook nog op andere dingen letten?

De komdende 3 weken hoef ik maar drie dagen per week te werken door alle vrije dagen en dan hebben we week vakantie!!!!

Groetjes
hmmmmzzz vandaag geen symptomen meer... geen rare steekjes.. ga er gewoon vanuit dat het niet raak is, dan is de teleurstelling minder...

@pipo: ow, spannend jurken passen.. als je De jurk hebt gevonden.. mail je die ons dan ook? haha

bijna weekend dames! lekker niks doen.. chillen in de zon!
@Moos

Lekker he al die vrije dagen! Maar balen van je keelontsteking. Beterschap meid!

@janine

Hmm... Probeer het even van je af te zetten, hoe moeilijk het ook is...
@frutje: ja, van me af zetten lukt me al aardig..!
quote:nukje schreef op 22 april 2010 @ 16:42:

Hey SushiToo, kenden we jou al hier??

Nee Lees hier al wel een tijdje mee, maar vooralsnog niets zinnigs te melden. Haha...

We zijn 24 en 28 :-)

Heb al die tijd vanalles zeker geweten (namen, kinderwagen etc) maar nu we er echt mee gaan beginnen twijfel ik aan alles! Laat staan als ik echt zwanger blijk te zijn.
en als het niet raak is.. kan ik met K-night lekker een wijntje/biertje drinken .. en hoef ik niet meteen een smoes te bedenken
@ janine: daar heb je dan weer gelijk in...!
Hey ladies,

@ verkademeisje: Dat is schrikken zeg..... Hoop dat het snel beter gaat met je medicijnen

@ Moos: Geen nood. Ik was in één keer zwanger dus het kan echt!!!

@ Janine: Chill even meisje. Veel of weinig symptomen....het zegt he-le-maal niks. Je kunt nu echt nog niet weten of het wel of niet raak is.... Hoewel.....bij mij was de test vier dagen voor nod al positief (clearblue digitaal) Maar wat ik wil zeggen is dat je het niet kunt weten aan de symptomen.

@ Frutje. kan het me goed voorstellen hoor... Ik had het ook altijd als andere mensen vertelden dat ze zwanger waren of ik zag het bijvoorbeeld op hyves... Dan leek het voor mezelf zooooooo ver weg.

Pipo: wat spannend...morgen jurken passen!! Lijkt me supergaaf om te doen!! Heel veel plezier!

@ Moimoi. Balen.....maar je kunt in ieder geval flink feesten met koninginnedag! Op naar de volgende ronde!

@ Lavender: Al nieuws van je vriend?

Pfff....heb helemaal geen zin om te werken. Ga zo even lekker over de gracht lopen en misschien wel een ijsje halen Volgende week nog 4 dagen en dan lekker Bali in de herkansing!!! Hoop dat de 20 wkn echo dinsdag goed is...

Gr. Boef
@Boef

Volgende week dinsdag de 20 weken echo. Dan ben je al op de helft! Time flies. Hoe staat het met de buik? Zou je een keer een foto van je buik willen mailen (ben verder niet nieuwsgierig hoor)? Als je niet wilt, ook prima hoor.

@janine

Haha, K-dag is toch wel wat leuker met wat drank, vermoed ik.

Hier net nog een nieuwtje. Een oud-collega-vriendin is zwanger. Waaah! Het heerst. Wel heel erg leuk voor haar want ze is al op haar 18e geopereerd aan haar baarmoeder vanwege een beginnende vorm van kanker. Ze wist dus niet of ze nog wel vruchtbaar was. Dat geeft moed dames, toch?

Alleen nu wil ik ook! Zucht...
@boefje: bedoelde ook niet echt symptomen maar meer dat ik soort van steken in mijn buik voelde alsof ik ongesteld moet worden.. maar dat ik heb weleens vaker hoor.. en dat gevoel heb ik een paar dagen gehad.. en dat is nu weg.. (maar het kunnen ook mijn darmen zijn geweest..). Ik wacht mijn menstruatie gewoon af.. ik ga pas testen op mijn NOD of een dag erna.

@frutje: ja, altijd goed zulke berichten! dat geeft zeker moed!
Owww, wie heeft er nog zin???

pfft, grrmbl, gaap.
ik niet.. ben een beetje aan het surfen..

moet eigenlijk een mooi schema maken.. maar dat kan maandag ook nog best vind ik
O gezellig.

Ik ben ook aan het surfen . En heb net een blog voor meselluf geschreven (lijkt het net alsof ik nog wat doe ook).

Nog 25 minuten...

Pompompidom...
Hi guys, ik ben ook aan het aftellen. Zo het terras op met een collega. Fijn weekend! Zal snel verslag doen van de jurkenpas sessie. Misschien zit de ONE er wel bij *zwijmel*

@Frutje: heb jij een blog? cool!
@pipo

Heel veel plezier! Geniet ervan! En proost voor zometeen.

Ja, ik heb een blog. Nu anderhalf jaar, deed het eerst altijd op hyves, maar wilde het iets meer profi aanpakken. Vandaar. Het is een plek waar ik kan schrijven zoals en waarover ik wil ipv in opdracht. Al staat het natuurlijk wel op het www, dus ik moet wel een beetje nadenken voor ik iets plaats (ik haat die en die is minder verstandig als onderwerp).
@pipo: superleuk! We zijn hier erg benieuwd, dus zeker snel verslag doen. En 'n fotootje mailen

@allemaal: ja, moeilijk om te werken als het zo'n lekker weer is he! Dan heb ik weer als voordeel dat ik lekker een uurtje op de fiets naar huis kan... in de zon... halverwege een ijsje kopen...mmm!

@frutje: een blog, leuk. Ik schrijf ook wel een wat op hyves, maar wat jij doet is dan meer voor het echie.

Fijn weekend allemaal!!!

Nog leuke plannen met het lekkere weer dat voor de deur staat?

Ik heb helaas een erg drukke zaterdag, maar dan fijn een feeste, en mijn ouders komen en dan gaan we eens een flik end wielrennen in de zon: heerlijk! (mijn 60-jarige ouders gaan niet zo snel, maar 't is wel gezellig)
@Orchis

Geniet van je weekend!

@Orchid

Hoe gaat het met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven