Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@Moos

Heb even gemist; wanneer stop je met de pil? Enne, hier helaas geen echte mood-veranderingen. Althans niet als ik ongesteld ben. Was gisteren nogal onuitstaanbaar en sacho .

@janine

Ik hoop dat jullie net zo vruchtbaar zijn! Vind het zo gaaf voor je dat jullie begonnen zijn.

@moimoi

Dat lijkt me ook lastig. Maar probeer te denken dat zaadcellen vrij lang kunnen blijven leven en dat je niet precies weet wanneer het raak is. Als je rondom je eisprong iets actiever bent - zonder alle details met vriend te bespreken - dan doe je je best toch?

@lavender

Als je over kinderen nadenkt zijn ze (en de zwangeren) overal. Veel plezier met je neefje!

Ik heb een leuke K-dag gehad. Een vriendin van mij is zes weken zwanger en ik heb met haar wat gedronken. Alleen weet verder bijna niemand dat ze zwanger is en heeft ze wat bloedingen gehad. Dus ze wil het liever niet aan iedereen vertellen. Resultaat: Frutje aan het bier en zij aan het Malt-bier in een gewoon glas. Hihi, niemand had het door.

Ik wil ook, begin steeds meer te denken dat we toch al wel alvast kunnen beginnen. Maar dan kijk ik er weer rationeel naar en weet ik dat het niet verstandig is... Maar wel lastig, wie weet lukt het die eerste paar pogingen tot de bruiloft niet eens.

Fijne zondag!
@frutje Ik ben nu gestopt zegmaar, dan word het de komende tijd even met condooms. Ik was een beetje klaar met de pil...
Aha, ik wist even niet meer hoe het bij jullie zat . Op naar een regelmatige cyclus dus!
zo benk weer...

net weer huisje gekeken waarvan we eind september de sleutel krijgen. Misschien mogen we er eerder in! eind aug.. dat zou geweldig zijn! En nu ik daar zo mee bezig ben weet ik niet of ik wel zwanger in het huis wil gaan.. vind het zo leuk om kennis te maken met de buurt.. lekker wijntje in de tuin..!! Maar goed, we gaan er nu gewoon voor maar niet zo krampachtig als eerst. Bedoel ik wil er gewoon van genieten! Nu nog van onze vrijheid.. en mocht ik wel snel zwanger zijn dan is dat ook goed.. maar ik vind het nu minder erg als het iets langer zou duren (liever geen heel jaar, maar een paar maanden is prima)...

ow, en nu maar zoeken naar mooie meubelen!

sorry voor ego bericht!
@Janine: wel een leuk egobericht toch! Lekker van genieten. Zeker leuk om allemaal mooie meubelen uit te zoeken. En ondertussen gewoon lekker doorgaan en wel zien wanneer je zwanger wordt. Eigenlijk wel een relaxte uitgangspositie toch?

Ik bedenk me ook wel eens, misschien is het best fijner om over een paar maanden b.v. na de zomer, pas zwanger te worden. Kunnen we in ieder geval nog 1 keer "gewoon" op vakantie enzo. Maarja zo zullen er altijd dingen blijven, toch?

Groetjes!
He Janine,

Dat klinkt als een super beslissing/gevoel. Erg goed dat je er nu zo 'relaxed' in staat....dan kan je alleen maar meer van alles genieten!

Lekker shoppen voor jullie nieuwe huis en zolang een zwangerschap zich niet laat plannen en het voor hetzelfde geld nog een jaartje duurt, lijkt me dat een super instelling!

Geniet ervan en hopelijk toch snel zwanger! haha

Ik heb gisteren een klein lief knuffeltje gekocht voor mijn collega.....ik heb zo'n vermoeden dat ze zwanger is (weet dat ze bezig is), dus neem ik het vast mee! haha Kan ik haar direct als ze het vertelt geven. Hopelijk morgen al.....en anders laat ik het nog even in mijn la liggen!
Zo, mijn gevoel klopte! Mijn collega is zwanger....weliswaar heeeel pril, niemand weet het nog en ze wil graag eerst bevestiging van de huisarts, voordat ze het echt gelooft.

Erg leuk, mijn gevoel klopt blijkbaar
@janine: voor je het weet is het al september. Heerlijk toch, je kunt nu lekker ongedwongen je gang gaan.

en al zou het snel raak zijn(´t liefst natuurlijk altijd) verhuizen als je zwanger bent is goed te doen. M´n schoonzusje zat in de 8ste maand en dat is ook allemaal goed gekomen.

Geniet ervan.

@assie: zo te lezen heb je er echt kijk op. echt superfijn voor je collega.

@moimoi: volgens mij is er altijd wel iets te verzinnen om nog later te beginnen. Als ik mijn vriend eenmaal zover heb zou ik toch niet gauw voor mezelf de datum weer vooruit schuiven.

heb er vandaag echt geen zin in.

gisteren was de verjaardag van mijn neeftje heel gezellig, maar ging toch weer met een rotgevoel naar huis.

Ik wil ook!
@Assie: je bent helderziende! heb het ook een keer gehad bij een collega, ik droomde dat ze zwanger was en het bleek ook zo te zijn

@Janine: ik denk dat je relaxte houding heel bevorderlijk kan zijn voor het zwanger worden, dus pas maar op

@Lavender: ik heb ook geen zin! Net in de regen naar mijn werk gefietst, bleeeeh...

Heb een leuke K-dag gehad: relaxt in het park gezeten met een groepje vrienden. De dag vloog om. Het was wel bugaboo paradijs in dat park. Dus dan denk je wel: hmmm, misschien lopen wij hier volgend jaar wel zo samen. Ik zie het iig helemaal voor me!

Zaterdag ga ik weer op jurkenjacht dames, spannend....
Ik heb ook zo'n gemengd gevoel hoor. Ik ben vooral heeel erg blij voor mijn collega.....maar het gevoel bekruipt me steeds meer dat we niet te lang moeten wachten....ben zo bang dat als we te lang wachten het niet meer lukt.

Maar ja....het zal vast allemaal goed komen!

En hop, aan het werk
We waren zaterdag bij mn schoonouders, en mn schoonmoeder is ervan overtuigd dat we eerst gaan trouwen voordat we aan kids beginnen. Dus ik zei nou dat denk ik niet( met het oog op van de zomer, dat weet zij niet) En zei: ja hoor dat denk ik wel. Dus ik al een soort van pielig, maar er verder maar niet op gereageerd. Tegen de tijd dat we geld hebben om te trouwen zijn we 2 jaar verder en dat betekent dat ik dat nog maar 2 jaar zou moeten wachten. Heb dit bij vriendlief aangekaart en hij zou het liefste wel trouwen voor we aan kids beginnen, maar zei dat we er van de zomer gewoon over gaan praten. We kunnen ook trouwen en zwanger zijn. Moeten we alleen ff wat harder sparen. En misschien duurt het wel een jaar... Ach....

Fijne dag iedereen
Ja Moos......van de zomer ga je dus nog niet starten, maar wordt er pas over het onderwerp gesproken??

Dat is wel pech hebben. Aan de andere kant, je bent nog jong en het is natuurlijk het leukst als je er echt met z'n tweeen voor gaat. Je kan ook altijd een kleine bruiloft doen, die niet zo duur hoeft te zijn, als het voor hem belangrijk is om toch te trouwen. Voldoende oplossingen!
Trouwens even iets heel anders: Ik werk deze week en volgende week maar 3 dagen......heerlijk!

Hopelijk wordt het weer wat beter.
Goedemorgen dames,

Heel druk hier dus even een kort berichtje van mij. Hoef deze week maar drie dagen en volgende week vier. Lekker, maar daardoor wel drukker. Ik kom wel kletsen als ik wat dingetjes van mijn lijstje heb gestreept.

Werkse allemaal.
@pipo: Wat heerlijk dat je die gedachte kunt hebben.

zal voor je duimen zaterdag dat je dit keer een supervriendelijke verkoopster treft. die ook nog eens de meest beeldige jurk voor je uit het rek weet te trekken.

@moos: als ik het dus net als assie goed begrijp gaan jullie deze zomer over het kinderonderwerp praten. oftewel over de startdatum. wel fijn dat je vriend in elk geval kinderen wil. hopelijk bepaalt je schoonmoeder niet de gang van zaken. en wat assie zegt klopt een bruiloft kun je zo duur maken als je zelf wilt.

zit achter mijn bureua maar er komt gewoon geen bal uit mijn handen.

nutteloze werkdag dus.

en als ik naar buiten kijk word ik er ook niet vrolijker op met dat gemiezer. Waar blijft de zon?
Ja Lavender! Erg he, dit troosteloze weer. Ik ben tot nu toe ook nog niet super productief. Om toch maar met iets nuttigs bezig te zijn, ben ik gaan opruimen. Ook geen overbodige luxe hier......maar het is natuurlijk gewoon uitstelgedrag voor al het andere werk

Verder weinig spannends te melden, helaas......heb even de weersverwachtingen bekeken voor mijn 2 vrije dagen.....word er nog niet heel vrolijk van; woensdag wel meer kans op zon, maar vrijdag weer helemaal niet....
tja, dat klinkt idd niet erg best voor de komende dagen.

hoop toch dat de weersverwachtingen dan maar niet uitkomen en dat het zonnetje flink gaat stralen.

hier is praktisch iedereen met vakantie. valt dus erg weinig te beleven. alleen een flinke papierwinkel om weg te werken, word de dag nog troostelozer van.
Inderdaad balen van het weer... We zijn ook wel een beetje verwend de afgelopen tijd. Ik werk deze week vier en volgende week drie dagen. Daar kan ik prima mee leven Hier komt ook weinig uit de handen. Lekker lang gelunched met collega's en verder vooral veel huwelijksdingen gegoogeld. Ach ja. Moet kunnen toch af en toe
Mag ik trouwens even spuien? Ik zit me kapot te ergeren aan mijn collega! Ze maakt eerst haar vinger nat met spuug en smeert dat vervolgens op haar pukkels. Sorry hoor, maar dat gaat echt te ver vind ik! Ik zit tegenover haar, dus negeren lukt me niet echt. Brrrrr :puke:
@Verkademeisje: hoe gaat het trouwens met jou en je bloeddruk?
met de hoeveelheid dagen dat er deze week gewerkt moet worden valt idd prima te leven deze week 2 en volgende week 3 dagen.

je zult in elk geval wel in een opperbeste stemming zijn lijkt mij na aldat huwelijks gegoogle
Hahahaha Pipo!

Getverdemme!

Ik vind het niet zo erg dat het pokkenweer is, want ik heb er op het moment geen tijd voor. Wij gaan woensdag en donderdag naar Zeeland om van alles voor de bruiloft te regelen (en van elkaar te genieten natuurlijk) en daar heb ik zo'n zin in! Lekker naar het strand en naar het restaurant waar we straks gaan eten. Als het goed is wordt het die dagen fris, maar zonnig. Nou prima!

Ik stort me op een volgend artikel.
He bah Pipo....kan me voorstellen dat je :puke: neigingen krijgt van je collega! Staan jullie computerschermen niet tegenover elkaar??? Hoef je het in ieder geval niet te zien! haha

En hopelijk tref je dit weekend een leuke dame (en jurk!!!) met het jurkenpassen!

Frutje; kan me voorstellen dat je ook een beetje mooi weer wilt hebben als je naar Zeeland gaat. De bomen en planten kunnen de regen wel gebruiken, maar ik begon eindelijk weer energie te krijgen na de lange winter! Zon, kom ajb terug!!!

En nu probeer ik weer even te werken!
@Frutje: trouwen jullie in Zeeland? Of is het gewoon een weekendje weg voor de voorbereidingen?
@pipo

Wij trouwen ergens in de provincie Zeeland ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven