Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
Ik rammel vrolijk met jullie mee.
Hi Chococa; welkom! Vertel, vertel.....we zijn natuurlijk heel nieuwsgierig naar jouw verhaal.

Allemaal een fijne dag morgen!!!
Ik rammel voor een tweede.

Heb al een dochtertje van bijna 4.

Eigenlijk staat alles toe voor een tweede.

En ik heb zelfs een vriend die zou meewerken.

Toch houdt er iets mij echter tegen.

Dat is dat ik na de zomervakantie mijn oude opleiding oppik & binnen 8 maanden lekker diplomeer.

En dan lekker gediplomeerd de hele dag tussen de kindjes van 0 t/m 4 kan zitten.

Plan is eigenlijk nu om te door te rammelen als een gek tot volgend jaar Juni/Juli.

Maar dat houdt geen hond natuurlijk vol.
@assie: fijne dag? ben gewoon aan het werk...

gelukkig en waarschijnlijk maar tot 14.00 uur...

@chococa: welkom
Sterkte Janine!

Ik ben ook vrij vandaag
Pipo.....voordeel van een universiteit he Elke dag die neigt naar een feestdag zijn we vrij!

Janine werkse nog.....ook voor jou zit het er nu bijna op.

Chococa; wachten tot volgend jaar juni/juli is inderdaad wel erg lang, maar kan me voorstellen dat je eerst je opleiding af wilt maken. Als je daar eenmaal mee bezig bent gaat de tijd denk ik wel iets sneller. Lastig om dat ook nog met een baby erbij te combineren. Werk jij net als Moos op een kdv? Ennuh....Hoe oud zijn jullie??
@Pipo en Assie: Ja idd, werk er met stage al vanaf mijn 17e ongeveer. en mijn ouders waren ook 23 toen ze hun eerste kindje kregen. Dat werkt allemaal wel mee.

@Chococa: welkom! Ga j e ook op een dagverblijf werken als je klaar bent met je opleiding?

@Janine: Werkse vandaag, nog maar een paar uurtjes. Ik zou samen met vriendlief lekker thuis zijn. Maar op een of andere manier moet hij altijd werken. En het gaat van een dingetje wegbrengen, naar ook nog even dit en dat. Dus hij is zo weer de hele ochtend weg. Maargoed.. ben het wel gewend.

wie gaat er nog wat bijzonders doen vandaag?

Groetjes!
ff tussendoor

http://www.nu.nl/lifestyl ... zaakt-seksproblemen-.html

ach, vriendlief is nu bezig met zijn scriptie en straks uiteten met zijn familie.. zijn moeder is jarig vandaag..
Joehoe, ook ik ben weer van de partij! En lekker vrij vandaag! (zelfde situatie als Pipo en Assie).

@ Chocola: welkom hier! En nee, tot volgend jaar wachten houdt inderdaad geen hond vol; goed gesproken .

Jullie hadden het 2 pagina's terug over schoonmoeders. Ik heb daar geen last van, want ik heb er geen (Nukkeman heeft geen contact meer met haar). Schoonvader is vorig jaar gestorven en stiefschoonmoeder is, heel cliché, een ontzettend loeder... sorry, maar het is echt zo. Ik zal niet in detail treden, maar wat zij mijn liefste vroeger allemaal heeft aangedaan... .

Dus: straks alleen mijn eigen ouders als opa en oma, maar dat is iets heel positiefs, want ik heb erg leuke ouders. En dus worden het nóg betere grootouders .

Als ik het goed heb zit ik op dit moment in mijn vruchtbare periode. Heb geen tests gebruikt ofzo, maar als ik er vanuit ga dat mijn vruchtbare periode ergens na dag 10 begint, is deze week dus een goede 'seksweek'. En laten we nu beiden een paar vrije dagen hebben! Gisteravond al tot actie overgegaan, dus ik zie de komende dagen ook met een positief gevoel tegemoet .
Ja, ik ga op een KDV werken wat ook gelijk een TSO & BSO is.

Wij zijn de jongste hier geloof ik.

Ik ben 21 & mijn vriend is anderhalf jaar ouder.
@Janine: haha ik heb het stukje gelezen, hoorde wel van meer vrouwen dat ze minder zin in seks hadden terwil ze aan de pil zaten.. Gefeliciteerd met je schoonmoeder

@ Nukje: Goed bezig!!!;)

@chococa: Je bent idd de jongste, ik ben 23 en mijn vriend 28. Maar wauw jullie gaan al voor de tweede, dus je was echt vroeg moeder!!
Zo Chococa....al op je 17e moeder???

Toen moest ik nog beginnen met mijn studie en had ik nog absoluut niet de behoefte om al aan kinderen te beginnen. Grappig hoe verschillend dat kan zijn. Als ik dan toch even terug denk.....dan had ik nu kids gehad met mijn ex van destijds. Ik heb wel altijd langere relaties gehad, maar dat is toch wel een heel raar idee! haha En dan had ik al tieners in huis gehad. Raar!!! hihi

Moos: mijn ouders waren destijds 24 en 25 (ofzo) toen ik geboren werd. Was toen veel gebruikelijker dan tegenwoordig (net als vroeg trouwen). Op mijn leeftijd had ze al 3 kinderen.....die traditie zetten wij (de 3 kinderen) niet voort Ze moeten nog maar even geduld hebben voordat ze trotse opa en oma worden! haha
Poeh, op je 17e een kind. Nee, met alle goede wil van de wereld zou dat bij mij echt geen goed idee zijn geweest. Toen zat ik nog op school! Ik heb mijn hele studententijd, plus de tijd erna echt heel erg nodig gehad om uit te vinden wie ik ben, wat ik wil, welke relatie bij me past, etc. En om een stabiele emotionele basis op te bouwen, die mijns inziens nodig is voordat je aan kinderen begint (wat trouwens geen oordelende uitspraak is over jou, Chococa, of andere jonge moeders, het is inderdaad bij iedereen verschillend).

Ik had het er laatst nog over met Nukkeman. We kennen elkaar al heel lang, maar zijn beide superblij dat we pas sinds een aantal jaren een relatie hebben. Want als we op jonge leeftijd al een stel zouden zijn geworden, dan waren we nu waarschijnlijk niet meer bij elkaar geweest; we hebben het allebei nodig gehad om eerst onze 'wilde haren' kwijt te raken .

@ Moos: ja, ik ben goed bezig, he?! Ben van plan om meteen morgen weer een sekspoging te ondernemen, haha!
Nou, ik rammel effe niet hoor. Meis is zó vervelend vandaag, ik word echt gillend gek van haar. Ik ben heel erg blij met haar, maar moet even niet denken aan een tweede die ook zo gaat liggen klooien. Pfffffff...
Ja ik ben/was er erg vroeg bij qua kinderen.

De meeste schrikken altijd als ik zeg dat ik 21 ben omdat ze dat niet verwachten.

Word eigenlijk altijd 24/25 geschat.

Maargoed! Ik rammel als een gek.

En die babywinkels in de buurt helpen al he-le-maal niet mee.

Ook dat ene lege slaapkamertje op dit moment niet.

Die zou ik heel mooi kunnen vullen!

Minie, last van een peuterpuber? Haha die fase ben ik bijna door.
Haha, nee Chococa, ik heb een meisje van 8 maanden. Maar ze kan behoorlijk doordringend gillen als ze het niet naar haar zin heeft.
quote:nukje schreef op 05 mei 2010 @ 16:24:

Ik had het er laatst nog over met Nukkeman. We kennen elkaar al heel lang, maar zijn beide superblij dat we pas sinds een aantal jaren een relatie hebben. Want als we op jonge leeftijd al een stel zouden zijn geworden, dan waren we nu waarschijnlijk niet meer bij elkaar geweest; we hebben het allebei nodig gehad om eerst onze 'wilde haren' kwijt te raken .

@ Moos: ja, ik ben goed bezig, he?! Ben van plan om meteen morgen weer een sekspoging te ondernemen, haha!Is bij Pipoman en mij precies hetzelfde. In onze jeugd hebben we ook al eens wat 'uitgespookt' en daarna elkaar uit het oog verloren. Achteraf maar goed ook, want in die tijd hebben we ons lekker 'uit kunnen leven' (ahum ) en daardoor zijn we nu helemaal rustig en tevreden met elkaar!
Zo, alleen vandaag nog werken en dan een lekker lang weekend.

Vond het trouwens wel heeeel lekker om op woensdag vrij te zijn, zo midden in de week. Dat smaakt naar meer; altijd woensdagen vrij, dan kan je op woensdag weer even bij tanken enzo. Voor mijn gevoel is de werkweek dan heel kort. Voor volgend jaar is dat wel een optie!

Verder nu snel weer aan het werk. Ik kom tussendoor wel even langs
@ Assie: ja, daar heb je helemaal gelijk in! Een woensdag vrij, "dat breekt zo lekker de week" .

Ik snap soms niks meer van mijn eigen vent! Gisteren waren we in de stad en kocht ik een potje foliumzuur. Hij stond naast me en zei "dat hoef je nu toch nog niet te kopen? Er staat op dat het voor vrouwen is die zwanger willen worden."

Huh?! Ik zei meteen dat ik toch ook zwanger wil worden en dat je foliumzuur al gaat slikken voordat het zover is. Ik liet hem de tekst zien ("de gezondheidsraad adviseert vrouwen om foliumzuurt te nemen....bla bla") en toen had hij verder niets meer te zeggen. Maar misschien moet ik er toch nog even bij hem op terugkomen? Ik begrijp soms niets van die man....
Huh?! Nukje, als ik jou was zou ik nu ook in verwarring gebracht zijn. Jullie doen het toch zonder iets? Wat denkt hij, dat je daar niet zwanger van kunt worden??!!! Aaaaaargh, mannen, ze zijn echt vre-se-lijk.

@Assie: het beviel mij ook prima. Ik zou zeggen laten we snel een kind krijgen en vier dagen gaan werken Drie lijkt me trouwens ook prima.. (zwijmel, droom). Had me ook wel lekker geleken om vandaag of morgen nog vrij te zijn maar ik denk dat ik binnenkort nog wel eens een dagje moet vrijnemen voor het jurken-gebeuren.
Huh??? Nukje wat een rare (naieve) reactie van je vriend! Ik zou het idd toch nog maar even ter sprake brengen. Staat hij er nu toch anders in dan jij? Mmmmmm......wat verwarrend.....hopelijk is het puur het naieve van de man, dat hij denkt dat het toch niet in 1 keer raak is....en misschien wist hij niet dat je het juist al vantevoren moet slikken.

Hopelijk is het het laatste! Laten we maar positief zijn en dat het hem wat afschrok dat er het woordje zwanger op het potje stond.

Ja Pipo....snel zwanger worden dan lekker 4 dagen werken. Ik zou het liefst ook overstappen naar 3 (gewoon lekker relaxed), maar het zal toch 4 worden, denk ik zo.
Vandaag is wel mijn laatste werkdag van deze week....zal wel een latertje worden (zeker als ik teveel op het forum te vinden ben).

En Pipo; zeker wat vrije dagen plannen voor de jurken en andere voorbereidende activiteiten!
Mijn ideaal zou 2 a 3 dagen werken zijn.

Ik heb vrije keus & dat is echt prachtig.

Gisteravond was ik babynamen aan het kijken en zegt m'n wederhelft 'haha, is het je periode weer?' en toen keek 'k hem een beetje lachend aan & toen moest 'ie ook lachen. En toen was het stil.
@ Chococa: haha, die ken ik ook, die stiltes! Dat je denkt "NU is er een opening voor een gesprek" en dat er dan gewoon niks meer van zijn kant komt . Zal wel een mannending zijn dat wij gewoon nooit zullen begrijpen...

@ Pipo en Assie: ja, we doen het zonder en meneer zegt ook dat hij weet wanneer ik ongeveer vruchtbaar ben en dat hij daar 'rekening mee houdt'. Maar dan bedoelt hij het op de negatieve manier, in de zin van dat we dan 'op moeten passen' . Volgens mij heeft hij gewoon 'cold feet' en ligt het aan z'n stemming hoe hij zich over het hele zwangerschaps-verhaal voelt. Er zijn namelijk ook wel eens dagen dat hij het gewoon heel relaxed heeft over 'als wij straks een kindje hebben' en dat soort dingen. Misschien moet ik zelf gewoon wat minder op zijn reacties letten... of interpreteer ik veel dingen verkeerd. Ik bedoel: meneer is intelligent genoeg om te weten dat ik nu gewoon zwanger kan worden, dus hij moet ook niet al te moeilijk gaan doen!
Hallooo,

Kom ook weer even meelezen! Haha, als je er even niet bent gaat het snel. Heb alles een beetje gescand maar lees voornamelijk 'geen zin in werk' verhalen :P

Ik werk in de zorg dus vooral avonden / nachten, dus 's middags alle tijd om te lezen hier.

Ben deze week erg weinig toegekomen aan mijn normale 'zoek alles af naar babydingetjes' want we zijn deze week een huis gaan bezichtigen Vriend wilde hier eigenlijk nog helemaal niet aan beginnen (liefst eerst een baby) maar is nu zijn droomhuis tegen gekomen en daar moet ik natuurlijk op inspringen! Hihi... volgende week een hypotheekgesprek, kan de volgende spanning weer beginnen! Och, het haalt de druk even af van andere dingen

Kan me trouwens goed voorstellen dat je niet weet wat je aan moet met zo'n wisselende reacties van je vriend/man. Zou daar ook niet zo goed tegen kunnen hoor. Bij ons is het juist zo nu ik gestopt ben met de pil dat ik ga twijfelen wanneer we moeten beginnen :-S

Zijn er hier eigenlijk meer met ontpil verschijnselen?? Ben nu 1,5 week gestopt en heb geloof ik nog elke dag hoofdpijn gehad, ben niet vooruit te branden (slaap meer dan normaal). Hoop dat het niet zo lang duurt! Maar goed, het is voor een goed doel denk ik dan maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven