Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@Orchis: dankjewel. Heb inderdaad toch besloten de sluier niet te nemen. Ik had er zelf ook twijfels over. En dat voor 300 euro -slik-, dan moet hij wel perfect zijn. Vond die rand toch te dik en er zit gouddraad in terwijl de jurk met zilveren details is.
Pipo: je hebt groot gelijk, de sluier mag voor dat geld idd wel perfect zijn. Nu vind ik 'm te "klassiek" bij je jurk. Zou idd nog even zoeken naar een passende sluier.....en anders zonder? Staat ook mooi.
Ja, klopt Assie, te klassiek voor de jurk. Spijker op zijn kop. Wil het liefste wel een sluier. Is het plaatje wat ik in mijn hoofd heb. Maar zo niet, dan een mooie bloem oid.
@pipo

Je hebt heel veel verschillende soorten sluiers. Kijk anders eens bij andere bruidszaken of via google. 300 euro is een hoop geld!

Ik ben allemaal kleine klusjes aan het doen en de grote voor me uit aan het schuiven. Wat een heerlijke tactiek toch (zal morgen ook erg blij zijn met mezelf).
@ frutje: kleine klusjes moeten ook gedaan worden!

toch is dat lekker van zo'n baan, dat dat af en toe kan. Voor de klas moet je toch altijd alert zijn en er gewoon wel staan. Ook als je een dagje geen zin hebt.

pfff, mijn moeder kwam op bezoek (heel gezellig hoor), en nam chocolaatjes mee. Die ik vervolgens als een gek naar binnen zit te werken achter de computer hier . Beetje misselijk...
Haha orchis

Gaat het?

Maar het is zeker fijn dat ik -los van deadlines- mijn eigen tijd kan indelen en wat ik wanneer doe. En wanneer ik even wat minder hard werk .

Pfft, hier net wel grote irritatie vanwege een collega. Die is zó negatief altijd. Heel veel zeuren, steunen en kreunen. En dan heb ik het gevoel dat ik op mijn tenen moet lopen als ik haar iets werkgerelateerds wil vragen. Ik trek haar vandaag erg slecht.

Gelukkig ga ik vanavond spinnen, kan alle frustratie er lekker uit.
Mooie jurk, pipo! Prachtige details, om je buik en om je hals. Eerlijk gezegd vind ik de sluier niet zo mooi, maar dat vond je zelf ook al niet. Hij doet de jurk een beetje tekort.

Hier ook heerlijk vakantie! Ben net bij een vriendin thee gaan drinken en had heerlijke leonidasbonbons meegenomen. Ook al aan de chocola, dus. Maar ik deel ze he, de helft is voor de baby
Zit ik in de trein, zit er een mama met kindje naar de Teletubbies te kijken. Met t geluid aan. In de spits. Ik houd van kinderen hoor, maar dit is wel erg irritant... Handjes in de hoogte...
haha, ik vind de teletubbies sowieso verschrikkelijk!!
Pfff Frutje: daar zou ik me ook kapot aan ergeren. Maar dat soort mensen trekken zich nergens wat van aan. Hopelijk heb je je reis nog wel overleefd?
Haha, ik ben ook niet zo'n fan van de Teletubbies. Gelukkig ging ik spinnen erna, dus kreeg ik die kinderliedjes weer uit mijn kop.

Ik weet dat dingen soms niet anders kunnen, maar ik neem me heilig voor om niet met kinderen in een drukke spits te gaan rijden. Dat is voor niemand leuk.
MORNING ladies!!!

Vandaag nog een half dagje en dan lekker lang weekend. En man wat ben ik eraan toe. Heb lekker niet al te veel sociale verplichtingen, dus afgesproken met pipoman om wat huwelijksdingetjes te regelen, still lots to do...!

@Verkademeisje: dankjewel. Ik heb de sluier idd gedist. Had ik achteraf ook geen goed gevoel over en hij was me ook een beetje in de maag gesplitst omdat het de enige daar in die kleur was. Fijn trouwens dat het wat beter met je bloeddruk gaat. Krijg je al een buikje?
Goedemorgen!!!!

Ik moet nog 1 dagje werken en dan ook een lekker lang weekend. Het begint bijna te wennen.....3 of 4 daagse werkweken. Heerlijk.

Na deze week nog 3 normale werkweken en 1 van 4 dagen en dan VAKANTIE!!!!

Daar heb ik echt zin in. 2 weken lekker met z'n twee en volop tijd om over alles (dus ook kinderen) te praten.

Wat een ****weer is het trouwens. Moest vanochtend naar de tandarts, een klein half uur fietsen hier vandaan......gelukkig was het droog, maar wat een wind en kou. Had spijt dat ik geen winterjas en handschoenen aan had. Gelukkig kan ik altijd na 5 minuten de stoel weer verlaten en een jaartje later weer terugkomen!

Nou, me nu maar even aan het werk zetten.
morning..!

bah, heb geen zin in werken meer.. maar zin in vrij vrij vrij.. Gisteren met vriendlief gekeken naar waar we op vakantie willen (tentje bonnefooi).. en het wordt waarschijnlijk frankrijk, omgeving Ardeche en op de terugweg meer van Geneve.. Heb nu al zin!

mijn vruchtbare dagen zitten er al weer op.. en we hebben het gisteren niet gedaan.. waren beide te moe.. ach, het moet ook nog leuk blijven he.. De eerste ronde was ik nogal panisch, nu denk ik, we zien wel..! Nu maar rustig wachten tot over 24 mei..! (pinksteren, ook leuk!)

nou, geen zin meer
Ik heb ook helemaal geen zin meer! Vandaag ook nog niet gehad. Net uitgebreid met een paar collega's bijgepraat. Heel gezellig en ook nodig......alle frustraties over een nieuwe collega zijn er weer uit. Doen we bijna nooit....zijn eigenlijk helemaal geen roddel-types, maar nu werd het te erg.

Dus moet me nu aan het werk zetten. Moeilijk hoor. Eigenlijk zou ik wel een paar maanden helemaal vrij willen zijn. Even niks doen, genieten van veel dingen waar je nu niet aan toekomt en dat het liefst zonder tv en internet......maar ja, dat gaat op korte termijn echt niet gebeuren! Over zo'n 29 jaar is ons huis hypotheek vrij.....dan hebben we geld over! haha
Haha Assie, nog even doorwerken dus

Oooh Janine, dat klinkt lekker zeg je vakantie. Houd enorm van kamperen en Pipoman ook. Wanneer gaan jullie? Ik werk de hele zomer door. Verheug ik me enorm op NOT. Maar bij ons is de zomer heeeeeeel rustig, dat is dan op zich wel weer prima. En tussendoor maar dagjes vrij nemen als het ooit nog eens mooi weer wordt. Wat een pisweer is dit zeg. Hartstikke koud!

Wij zitten voor de huwelijksreis aan Spanje te denken, heb er nu al zin in, tapas, wijntje en zon... En omdat we niet zo ver gaan, mag het wat mij betreft dan ook wel wat luxer (doe je tenslotte maar 1x ) Wil eens met pipoman overleggen of we geen huisje ergens kunnen huren met zwembad. Kun je ook nog eens zelf koken en huisje is toch iets relaxter dan hotel. Droom, zwijmel...
O leuk vakantieplannen! Altijd goed om lekker bij weg te dromen, al is dat weer wat minder voor de werkmoraal...

@Assie&janine

Zet hem op! Morgen lekker vrij!

Moet er iemand hier eigenlijk ook vrijdag werken of ben ik only the lonely?

Ik heb na de lunch altijd een dip, dus ik ga me proberen weer te motiveren. Heb net al wel voor de tigste keer achter iemand aangebeld die ik moet interviewen. Krijg die vent maar niet te pakken...

Succes allemaal!
Kamperen is idd heel lekker. Heb ik eigenlijk ook bijna altijd gedaan.....ging ook altijd op de bonnefooi....nooit reserveren, dan kan je rekening houden met het weer e.d. Nu een heel ander soort vakantie. Ben benieuwd hoe het zal zijn.

Pipo; huisje met zwembad klinkt idd heerlijk. Zijn er in Spanje ook voldoende.

pfftt....is het al tijd???
quote:Frutje schreef op 12 mei 2010 @ 14:12:[/b

Moet er iemand hier eigenlijk ook vrijdag werken of ben ik only the lonely?

Ik moet ook vrijdag werken, tot half 7 helaas...
Hallo allemaal, ik meld me ook maar weer eens.

Allereerst: Verkademeisje, ben blij voor je dat het weer beter gaat met je gezondheid!

@ de rest: ik heb alle nieuwe berichten gelezen, hoor ( voor Assie en Janine) en weet dus wat er speelt, maar vind het te veel om op iedereen persoonlijk te reageren (sorry!).

Hier een mega-dip. Een paar dagen geleden een hele heftige ruzie met Nukkeman gehad, waarin hij ineens riep dat hij eigenlijk nog helemaal niet klaar is voor een kind . Hij zegt omwille van mijn gevoelens te hebben geprobeerd mee te gaan in de plannen, maar diep vanbinnen maakt het hem onrustig en wil hij er liever nog een tijdje mee wachten...

Ik dacht echt dat ik een klap in m'n gezicht kreeg. Ik ben nu ook helemaal down, kreeg een paar dagen geleden meteen een koortslip en weet niet meer wat ik moet doen. Ik probeer hem echt te begrijpen, ik bedoel: hij heeft op dit moment allerlei zorgen aan z'n hoofd vanwege z'n werk, we hebben wat financiële tegenvallers gehad (maar niets dramatisch ofzo), en Nukkeman is van nature ook wel een beetje negatief ingesteld, zodat ik me wel kan voorstellen dat ie zich ook ineens zorgen maakt over het hele kind-verhaal, maar dat het zo erg zou zijn dat hij nu zegt het voorlopig niet te willen, dat had ik gewoon niet verwacht .

Ook ga ik weer aan mezelf twijfelen: heb ik in al die gesprekken wel goed genoeg naar hem geluisterd? Heb ik alleen gehoord wat ik wilde horen?

Volgens mij is hij heel erg in de war, want de dagen na de ruzie probeerde hij het allemaal weer in een wat minder beladen sfeer te trekken met allerlei zogenaamd grappige opmerkingen (ik had pijn in mijn buik en hij zei, met een kleine glimlach "misschien zit er toch al een kindje in, dan hoeven we ook niet meer te discussiëren...", maar ik kan daar écht niet om lachen, ookal weet ik dat hij het goed bedoelt!).

Wat moet ik nu? Als ik, net als Janine, een opmerking maak over het pakken van z'n koffers, dan doet ie dat ook nog - hij is niet het type dat zich op zo'n manier onder druk laat zetten. Hij heeft zelfs voorgesteld om de ovulatietesten dan nu maar te gebruiken om te testen wanneer ik vruchtbaar ben, zodat we die dagen voorlopig kunnen ontwijken .

Zit hier al deze hele dag op m'n werk te proberen om te op mijn teksten te concentreren, maar het lukt niet echt...

Mijn excuses voor dit ego-bericht, maar ik zit er even helemaal doorheen...
Ha meiden!

heerlijk... die vakantieplannen. Wij gaan ook lekker op de bonnefooi. Daarheen waar het mooi weer is. Lekker in de bus en tuffen maar! Wij gingen altijd in een tentje, dus een campertje is nu echt super luxe.

Ben vandaag even rond gaan kijken op de school waar ik gesolliciteerd heb, een vriendin van me werkt daar, en die zei dat er vaker mensen kwamen kijken. Dus heb ik ook meteen gehoord dat ik binnenkort op gesprek mag komen!

Aaarggg, ik ben er echt een beetje misselijk van. Ik vind het zo ontzettend moeilijk om afscheid te nemen van mijn school waar ik het zo naar mijn zin heb en allemaal leuke collega's heb!

Maar dit is echt een supervacature, en volgens mij ook een erg leuke school. Tsss hier ben ik dus al dagen over aan het malen... verschrikkelijk (ja, ik ben nogal een zeur wat veranderingen betreft, maar als ik dan in het diepe spring ga ik er wel helemaal voor)

Tja, voor degene die vanmiddag ook nog werken: werk ze!
Oooh, nukje, wat vreselijk naar!

Jee, zeker als je dacht dat het wel goed zat en jullie al aan het proberen waren...

Hoe denkt hij er nu over, na een paar dagen? Moest hij zijn frustraties er even uit gooien of is hij nog steeds zo zeker van zijn zaak? Vraag hem wat hij met die 'grapjes' bedoelt, want anders ga je elkaar verkeerd begrijpen.

Ik zou zeker niet zeggen dat hij zijn koffers kan pakken, als je relatie je lief is...

Jee, ik denk dat jullie toch een dezer dagen met elkaar een goed gesprek moeten hebben, en er samen uit moeten komen. Zijn zijn bezwaren echte bezwaren? Is het inderdaad slim om nog even te wachten? Of komt het waarschijnlijk de komende tijd vanzelf wel goed? Het is niet zo dat als je nu besluit een kindje te willen, dat je er morgen eentje al poepend en huilend op de stoep hebt liggen...

Succes ermee, kan me helemaal voorstellen dat je er even doorheen zit!!
Nou dames, ik kan weer uit de lijst hoor! Mijn studie zit volgend jaar iets anders in elkaar dan gedacht, waardoor ik het echt te druk vind om een tweede kindje erbij te hebben. Plus dat ik het kleine wurm dan met 2 maanden oud al voor 5 dagen per week naar een kdv moet brengen. Thanks, but no thanks. Dus wij wachten tot 2013 (!!!) en dan gaan we weer aan de slag. Gelukkig rammelde ik eigenlijk niet echt, ik heb nog zoveel om van te genieten en mee te maken met Meis.

Veel succes allemaal met mannen overhalen, nare kwaaltjes en ontpillen!
Jezus, zit er iets negatiefs in de lucht ofzo... pfffff.
Zo Nukje.....dat zijn nou net de berichten waar je absoluut niet op zit te wachten! Tjee.....wat moet je ermee he....

Denk dat Orchis het goed heeft verwoord. Lijkt me slim om eens goed te praten (is toch altijd makkelijker gezegd dan gedaan) en er idd op let dat je niet elkaars gevoelens/motivatie gaat invullen. Misschien heeft hij heel praktische en gegronde redenen waarom hij het even niet ziet zitten en zijn deze vrij gemakkelijk weer te ontkrachten of bij te stellen. Kortom....eens goed met z'n twee op een rijtje zetten wat hem ervan weerhoudt, wanneer de tijd er wel rijp voor is (als dat ooit zo is....) maar rekening houdend met jou! Jij hebt niet de eeuwig vruchtbare periode en als we allemaal van onze mannen afhankelijk zouden zijn, zou de wereld uit heel wat minder baby's bestaan ben ik bang.

Hoop dat we binnenkort weer snel de positieve spirit te pakken hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven