Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
mag ik trouwens ook lid worden van de mailinglist

mijn adres is: lavender77@hotmail.com
@Lavender: irritant is dat he, al die dikke buiken om je heen. Denk maar zo: jouw tijd komt nog wel!

@Vico: fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zo'n slechte tv smaak. Vanavond ga ik ook voor het eerst BB kijken, heb gehoord dat het echt de moeite waard is. En morgen natuurlijk smullen bij Grenzeloos Verliefd.

Tja, dat is wel het voordeel van even manloos zijn: de AB is ALL MINE!!!! Gnagna. En morgen GEEN studio sport!! Jullie horen het: ik vermaak me prima. Ben vanmiddag bij een vriendin geweest. Ze heeft een zoon van twee en had al lang wel graag een tweede gewild. Was ook bijna gelukt maar werd miskraam. Volgens mij is ze nog steeds niet zwanger, wil er ook niet elke keer naar vragen. Maar zo zie je maar weer, niet iedereen is zo snel zwanger als in dit topic Die cheerleaders maken me toch wel erg vrolijk hoor. Zeker gezien het feit dat er vorig jaar nog geen enkele te zien was...
We zijn ongeveer vanaf mei bezig. Is dus nog niet heel land ofzo maar voor dit forum wel. Daar lukt t over t algemeen bij iedereen vrij snel...

Ik had deze keer best goede hoop en was ook later met mn ongesteldheid. Maar ben er maar ff een beetje down van geweest. Vriend was overigens heel lief. We hebben hele fijne gesprekken erover gehad. Voelt zo fijn!! Hij staat er nu zo achter en dan denk ik die tijd dat we nu bezig zijn is ook wel heel goed geweest. Dus voelt allemaal heel goed en dan nu maar eens zwanger worden vind ik ;)
@moimoi: jammer dat het niet raak was afgelopen ronde... maar je vertelt dat je goed voelt en dat het goed voelt.. nou, dan zeg ik: next ronde is het raak.. en ik hoor steeds vaker dat de eisprong eerder is dan men verwacht! In ieder geval succes!

@pipo: heerlijk he AB voor jezelf. Morgenavond is manlief ook foetsie dus dan kan ik zappen wat ik wil. Heerlijk!

Net alvast verf ingeslagen (lak en plafondsaus).. flinke korting nu bij de Gamma dus dat komt heeeeeeel goed uit! Maandag moeten mijn vriend en ik van alles regelen (oa. hoe de vloer aan te pakken, schuren etc), alles meten etc. Mijn schoonmoeder gaat dan alvast beginnen met schuren etc. Die heeft er al helemaal zin in. Poeh, als ik haar niet had. Ik denk dat me vooral bezig ga houden met regeldingen, behang afkrabben, verf bijhalen, broodjes smeren, koffie zetten etc. haha
Stom! Ik had in mijn hoofd dat ik maandag ongesteld zou moeten worden, maar het is vrijdag 3 sept., haha! Ik had al het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden. Het rommelt zo in mijn onderbuik met lichte krampjes, maar dat valt dus waarschijnlijk mee. Kan ik nog even blijven hopen op niet ongesteld worden. Pff, merk echt dat ik er heel erg mee bezig ben. Veel meer dan ik zou willen.

Hoe werkt dat met die mailinglist?
Verstandig Janine, als zwangere is dat genoeg, vooral: broodjes smeren en koffie zetten!

Boef, ik had vannacht gedroomd dat je bevallen was! Heel apart... En je stuurde ons foto's, waarbij het kindje nog maar net bevallen was, maar jij fris en fruitig met rode lippenstift op de foto stond. Jaja Nou ja, nog een paar dagen, dan is het september, en dat is de maand dat jullie kindje geboren wordt. Eindelijk! (Tenminste, het is wel te verwachten dat het september wordt... Daar gaan we iig vanuit.)
Nog niet bevallen hoor....Verkademeisje! Heb wel al twee dagen af en toe menstruatiepijn maar heel licht. Kan ook nog indalen zijn.... Jaja, ben nu 37 weken en een dag dus vanaf nu mag hij veilig komen!!! Maar ik gok toch op half september...

*check...rode lippenstift in zhs tas voor de foto!*
Hoi!

Zo, volgens mij heb ik alle wijzigingen ingevoerd zo?! Alles staat op volgorde, dus begin datum etc...

@ Vico: wil je je leeftijd er nog in hebben? Die kon ik zo snel niet vinden! En ben idd blij dat alles het weer 'doet' en dat ik nu weet dat ik me voorlopig even nergens zorgen om hoef te maken (haha dat klinkt tegenstrijdig, maar had toch maar bedacht dat nu zwanger worden aan alle kanten niet echt handig zou zijn...)!

@ Piekjuh: ik was er in die zin mee bezig, dat ik eigenlijk wel nieuwsgierig was of het in 1x raak was, aangezien we niet echt voorzichtig waren geweest, maar Romoman er ook nog niet echt voor wilde gaan.. haha lastig dus, maar ergens ben ik heel opgelucht en blij omdat Romoman er dus nog niet echt om zou staan te springen en omdat ik vanaf oktober begin met een nieuwe baan en daar niet gelijk 'zwanger' in wil stappen, maar het liefst toch eerst minimaal een half jaar zou willen werken...

@ Orchis: Ja, klopt... wat je lichaam je wel niet allemaal wijs kan maken... Verder ben ik wel opgelucht eigenlijk, zat best in spanning en dat was ergens wel leuk, maar k bedacht me wel steeds meer dat ik het niet 'echt' zou willen dus ik was ergens wel blij :-)! Romoman trouwens ook haha die was heel opgelucht en we hebben nu samen bedacht dat we voor t nieuwe jaar gaan...

Goed, ik ga er weer vandoor :-) Druk weekend, maar wilde wel ff de tabel aanpassen!! Fijne zondag allemaal!!
Nog even kort, Romoman is nog niet helemaal klaar ;-)!

@ Moimoi: Op naar de volgende ronde dan maar!! Kan me voorstellen dat je best teleurgesteld was, zeker als je al een beetje 'hoop' had gekregen door je late menstruatie... Duim voor je voor de volgende ronde!!!

@ Lavender: Nou jaa... een zwangere prinses... dat KAN NIET!! Ik herken dat trouwens wel... als je er mee bezig bent en goed om je heen kijkt is echt alles en iedereen zwanger of loopt rond met kinderwagens... en de reclame op tv werkt ook niet mee!!

@ Janine: Fijn dat je alles met korting in kon slaan zo!! Goed bezig geweest dus!! En die kleding was dus voor jezelf haha ook heeel belangrijk!!

@ Pipo: Wel lekker de AB voor jezelf, maar kan me voorstellen dat je Pipoman ook vreselijk mist!! Ik kan echt niet eens meer goed slapen zonder Romoman...

@ Boefje: Zooo spannend... September is al bijna aangebroken!!!

Hoef trouwens echt niet meer te twijfelen hier over wel of niet zwanger, zoo... heb echt zoooo buikpijn etc... wist ff niet meer hoe t 'vroeger' was, maar goed... daar hebben ze paracetamol voor he... en 's avonds lekkere glaasjes wijn ;-)!!! Heb wel even met Romoman erover gehad of ik niet weer met de pil ga beginnen, omdat we toch wel samen hebben bedacht dat we over een half jaartje pas gaan beginnen, maar ben ergens ook wel blij dat die troep uit mn lijf is en hij vond t prima als ik m niet zou gaan slikken, was meer voor mij als ik dat fijner vond...

Nu ben ik echt weg haha, fijne zondag!!
@Romo: thanks voor het bijwerken van de tabel. Nog 1 opmerking: bij Janine horen TWEE cheerleaders

@Piekjuh: we mailen elkaar af en toe foto's of TE herkenbare dingen. Op het moment dat er iets gemaild wordt, wordt dat wel gezegd en kun je het beste dan ff je email geven.

@VKM: bizar dat je droomt over Boefje van het forum, terwijl je haar in het echt niet een kent. Heel raar eigenlijk maar heb ook al het gevoel jullie toch te kennen. Gek he.
Ja gek is dat he Pipo.... Zo heb ik veel aan jou gedacht toen je op vakantie was en Pipoman je misschien ten huwelijk zou vragen. En aan Frutje natuurlijk op haar huwelijksdag! En aan Verkademeisje toen er nog iemand van 'ons' forum zwanger bleek....

We kennen elkaar eigenlijk niet maar toch ook al een jaar een beetje wel!! En ik heb het met mijn vriend ook wel eens over één van jullie als er iets is.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA hier ben ik weer!!!

Sorry voor de radiostilte, maar was knetterdruk met de voorbereidingen van bruiloft nummer 2, waar ik de eer had ceremoniemeester te zijn. Echt, leuk hoor, maar volgende keer wil ik weer gewoon gast zijn, want je beleeft een dag totaal anders en met veel spanning. (tenminste, ik wel...) Lees: af en toe totale paniekmomenten op het toilet (want onzichtbaar voor bruidspaar), en springstofman met het draaiboek op zak me ondersteunen, de lieverd.

even kort een aantal reacties:

@Janine: doe je idd rustig aan? (zei oma #2) en geniet lekker van je gloedjenieuwe huis!

@Pipo, watskeburt? springstofviva@gmail.com

@Lavender: tssss. prinses en zwanger, dat kan natuurlijk niet

@moimoi, hou moed!

@Boefje, hoe gaat het met Captain Babyboef? Zit ie nog lekker?

@Verkademeisje, hoe gaat het met jouw buik + inhoud?

@Assie, ik hoorde afgelopen weekend dat iemand zwanger is en ik dacht: NU IK, NU IK! Herken zo veel van wat jij voelt/vindt.

maar goed.... dat gaat m voorlopig niet worden, met die slak van me. Dus Romo, schuif mij maar op naar medio 2011 in de tabel. Die cheerleadertjes duren nog even...

Wel leuk nieuws, na 2 bruiloften in één week is Springstofman wel aan het nadenken over 'onze bruiloft' en dan wat hij wel en niet zou willen. Niet dat hij nu meteen naar je juwelier rent om een ring uit te zoeken, maar hij is wel wat concreter bezig met de toekomst. Spannend dus!

En Boef & Pipo, al ben ik er nog wat minder lang bij, ik herken het ook wel. Weet alleen hoe Frut eruit ziet, en dacht bij het zien van de foto's: Ja, dat klopt wel bij wat ik dacht, zo grappig!

Weet dat er een tijdje geleden (april ofzo) foto's zijn rondgestuurd, misschien voor de dames die dat willen leuk om nog eens te doen?
Inderdaad wel gek, pipo. Maar op de een of andere manier ben ik ook erg bezig met namen en bevallen (ben bang dat iemand anders voor zijn kind ook een van de namen gebruikt die wij bedacht hebben én ben heel benieuwd naar de bevalling), dus dan is het eigenlijk weer niet zo heel gek. Door de eerder gestuurde foto's heb je natuurlijk ook wel een beeld van de rest.

Net als bij jouw mailtje, heb er nog niet op gereageerd, maar het is dan wel de hele vrijdagavond in mijn gedachten. Kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk zoiets moet zijn.

En met Janine, dat voelt dan bijna of ik haar echt ken en leef ook mee op een manier ik ook zou doen met een kennis ofzo. Heel apart, maar ja, we "spreken" elkaar hier toch ook meerdere keren per week en delen stiekem best veel.

Met mijn buik gaat het prima, Springstof. Woensdag weer naar de gynaecoloog, eens kijken wat hij te vertellen heeft. Ik voel me gelukkig heel goed, al moet ik in het weekend wel een beetje bijtanken. Vijf dagen in de week voor de klas is best pittig, maar ook wel weer heel leuk. Mijn buik groeit trouwens nog steeds door, onvoorstelbaar hoe groot hij wordt. Helaas is mijn camera gestolen, op school, net voor de zomervakantie, dus nu nog maar even snel een nieuwe kopen en buikfoto's maken!

Wat leuk dat springstofman al wat meer bezig is met trouwen! Wil hij eerst trouwen en dan kinderen?
Wat spannend dat de eerste forumbaby niet lang meer op zich zal laten wachten!!

Inderdaad raar, maar 'de meiden van de rammelende eierstokken' voelen toch wel speciaal, ook voor mij. Grappig is dat. Maar hier kun je tenminste oeverloos zeuren zonder dat iemand een keer zegt: hou toch eens op over die baby's! En we schrijven toch al best lang hier, dan ga je inderdaad een mee leven met dingen zoals van Janine of pipo.

Ik wil trouwens best weer een foto-mail doen naar de 'nieuwelingen' hoor. Zal zo eens kijken.

@springstof: leuk! Dan krijgen we van jou vast ook binnen niet al te lange tijd goed nieuws en een romantisch verhaal

Dit weekend bij mijn ouders geweest, en daar kan ik ook altijd lekker kletsen over hopelijk volgend jaar aan kinderen beginnen. Mijn vader heeft een paar verwijde aders, is op de controle voor aneurysma gebleken, dat vind ik wel echt super eng. Ik kan er echt helemaal niet tegen om na te denken over wat er zou kunnen gebeuren!! En hij ziet er echt al jaren naar uit om opa te worden, dat hoor ik vooral van mijn moeder. Dan bedenkt hij iets, of wil hij iets niet weggooien 'voor later voor de kleinkindertjes'. Lief he? Ben zo bang dat hem iets overkomt met die stomme aderen

Nou ja, het weekend was in ieder geval weer heel gezellig.
hoi allemaal,

mag ik misschien ook met jullie meepraten? Ben helemaal (nog) niet van de forums, maar wat ik net gelezen hebt, (bijna) allemaal meiden van dezelfde leeftijd ongeveer als ik (30), sprak me wel aan.

We, mijn man (sinds vorig jaar) en ik hebben na onze vakantie opeens ongeveer tegelijkertijd de knoop doorgehakt om vanaf oktober toch maar te gaan proberen om kindjes te krijgen. Het lijkt me leuk, denk ik, om met lotgenoten / ervaringsdeskundigen (jullie dus) hierover te praten, want verder is het eigenlijk voor iedereen geheim
Spannend Orchis, ziet het er wel goed uit? En ging de operatie (?) wel goed? Lief, dat hij al zo praat over de kleinkindertjes! Heerlijk, als je ouders hier zo van genieten, vooraf al. Koester het!

Wieweetdantoch: welkom! Tuurlijk mag je meeschrijven. Hier schrijven een paar zwangeren mee, een paar die proberen zwanger te worden en de rest probeert vriend- of manlief over te halen.
@wieweetdantoch: welkom! Spannend he die beslissing! Wel fijn ook dat jullie er beide aan toe zijn.

@orchis, Herkenbaar dat verhaal over je vader. Mijn vader heeft regelmatig hartritmestoornissen, kan op zich geen kwaad zoals hij ze heeft, maar het maakt hem wel kwetsbaar vind ik. En dan bedenk ik mij ook vaak dat ik mijn ouders nog zo graag wil meemaken als opa en oma! Net zoals ze dat van de kinderen van mijn broers zijn.

@boefje, de laatste loodjes! Kun je een beetje tot rust komen?

@verkademeisje, lijkt mij inderdaad pittig weer vijf dagen voor de klas.

sorry, weet even niet meer wat de rest geschreven heeft en moet er ookvan door...op kraamvisite bij de buren!

Voor de mailinglist: *weggehaald*

Zou degene die dat regelt dat kunnen laten weten, zodat ik mijn mailadres weer kan verwijderen....
@piekjuh: we hebben niet echt een mailinglist die door iemand geregeld is. We hebben gewoon een keer allemaal een apart emailadres aangemaakt om rammelende-eierstokken-gerelateerde dingen aan elkaar te mailen.

Mijne is orchisviva at gmail.com. Ik zal jullie even een mail sturen, dan heeft iedereen elkaars adres.

@verkademeisje: welke operatie bedoel je? Heeft mijn vader nog niet gehad, is nog niet nodig, maar de aderen zijn wel vrij snel wijder aan het worden. Lijkt me echt super eng, zo'n operatie. Zijn oom is aan de complicaties van zo'n opratie overleden ('t zit in de familie, slechte vaten), dus dat is gewoon een heel vervelend idee.

@wieweetdantoch: welkom! Jullie gaan er dus al voor, leuk!
@ een heel aantal meiden: you've got mail!
Dank jullie wel voor het warme welkom! Ik zal pas vanaf oktober beetje actief gaan worden hier, want ik moet in september nog even aan de studie (naast mijn werk dus druk zat :-))

Maar het is idd een spannende beslissing, we wilden eerst ook nog even wachten omdat ik een nieuwe baan heb per 1 oktober Toen het nog niet zeker was of de baan door zou gaan, hadden we voor onszelf bedacht: of nieuwe baan of proberen zwanger te raken vanaf oktober. Maar na even denken hebben we toch besloten deze belangrijke beslissing niet te laten afhangen van werk en er gewoon voor te gaan vanaf oktober.

@Orchis: mijn schoonvader is vorig jaar juni geopereerd aan zijn aneurysma en is nu een stuk fitter dan dat hij was, misschien beurt dat je iets op (maar op voorhand is het inderdaad eng idee)

Dat wilde ik vast even zeggen.

Tot een volgende keer!
Hallo allemaal en welkom nieuwe dames!

Ik moest even zoeken, maar heb jullie gevonden. We zijn terug van huwelijksreis en nog steeds totally in love. Het is zo gaaf om getrouwd te zijn! Verder met vriend man veel over kindjes gekletst op vakantie. Hij zegt ook zulke lieve dingen, heeft er echt zin in. Ik betwijfel of we tot 1 januari kunnen wachten. Waarschijnlijk willen we er nu half oktober voor gaan. Jaja, stelletje draaikonten, maar we willen het zo graag! En wie weet duurt het wel heel lang voor ik zwanger ben (voor de nieuwe, ik begin 1 oktober met een nieuwe baan, krijg een halfjaar contract met daarna uitzicht op vast).

@Boef

Geniet lekker van je verlof en kruip in dat coconnetje van je, tiktak voor jou!

@verkademeisje

Fijn dat het goed met je gaat icm het werken. Hoeveel weken ben je nu?

@orchis

Hoe gaat het met je vader? En wat ontzettend lief van die kleinkindertjes... Dat hoor ik de mijne nou niet zeggen (schoonpaps wel trouwens).

@wieweetdantoch

Ook per 1 oktober een nieuwe baan! Wat leuk! Kunnen we elkaar een hand geven.

@janine

Jeetje dat is schrikken met die TTS. Hopelijk heeft de gyn woensdag goed nieuws... En gefeliciteerd met de sleutel van jullie huis, lekker delegeren jij!

@pipo

Wat een verhaal, kan me heel goed voorstellen dat je daar van onder de indruk bent. We mogen maar blij zijn met onze (twijfel)mannen en lieve families.

En wat betreft het meeleven. Dat heb ik ook! We zijn een heel leuk clubje geworden .

Zo, nu ff de pc uit en naar mijn man!
Frut, welkom thuis! Fijn dat je honeymoon zo gaaf was.

Lekker offtopic: pipo, nog grenzeloos verliefd gekeken?
Frutje, welkom terug! Gaaf zeg, zo van vakantie terugkomen!! En ik geef je helemaal gelijk, hoor. Wie weet hoe lang het duurt, en waarom zou je dan nu nog die paar maanden wachten? Wanneer je nu start, is het nog een beetje relaxed. Wanneer je wacht tot verder alles uitstekend geregeld is, komt er zo'n druk op te staan...

Ben trouwens nu 29 weken!

Voor alle nieuwelingen, mijn e-mailadres is trouwens Verkademeisje1@gmail.com
@Orchis, ik dacht dat hij al een operatie had gehad, en dat er nu op (na)controle bleek dat hij verwijde aders heeft, maar dat was dus een controle uit voorzorg, als ik het goed begrijp.
quote:Springstof schreef op 30 augustus 2010 @ 00:17:

Lekker offtopic: pipo, nog grenzeloos verliefd gekeken?

Uiteraard! Vond het een beetje zielige aflevering. Dat meisje kwam echt heel eenzaam over... 't Zal mij benieuwen of ze daar nog zit. Ga zo maar eens even op de website loeren.

@Frut: haha, ik dacht al dat jullie het niet vol zouden houden om te wachten. Ach ja, je bent pas getrouwd en je wil wat zullen we maar zeggen

Mijn vriend zegt altijd als ik thuis achter de pc zit 'ga je weer wat aan je vriendinnen vertellen?' Wel grappig! En ik vertel hem ook wel eens wat over jullie. Geestig dat jullie dat ook hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven