Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@Frutje: Hou op zeg, ik krijg spontaan honger! En ik kom net terug van de lunch...

Wat betreft mijn gevoel? De ene keer maak ik me heel erg veel zorgen (tsja, googelen he...) en de andere keer denk ik, zolang ik me nog zwanger voel, zal het wel goed zijn. En ik heb toch een hartje gezien??? Maar het kost soms hele interne dialogen voordat ik weer een positieve bui heb. Maar aan de andere kant: it ain't over 'till it's over! Woensdag wordt wel spannend...

@Orchis: Die OD komt vanzelf wel, de eerste keer moet je er vaak langer op wachten, maar het wachten zelf lijkt dan ook veel langer te duren.. En ik ben het eens met Assie dat je vooral niet moet googelen! (Als ik dat nu doe krijg ik gegarandeerd een miskraam)

@Springstof: Wat leuk om weer eens wat van jou te horen! En met goed nieuws ook nog, fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Dit weekend hebben we de doop gehad van ons nieuwe nichtje, dat was wel bijzonder, en ook heel gezellig. Schoonpapa kon gelukkig ook nog mee, het etentje daarna hebben ze wel overgeslagen.

@Assie: Jij hebt toch ook niet echt veel last gehad van zwangerschapskwaaltjes?
@Frutje: mmm, die bietencarpacio klinkt erg goed! perentaartje met vanille-ijs... En de rest ook! Krijg er spontaan al iets meer zin in Alleen, wat is lico43?

Trouwens, misschien kun je als cadeautje voor je vent een mooie schort maken, met hittebestendig vlak ter hoogte van zijn edele delen die nu toch erg beschermd moeten worden daar achter dat fornuis?

@italiagirl: jee, wat een uitgebreide zwangerschapsverlofvoorzieningen daar! Echt niet terug naar NL komen, lekker van genieten daar! En daarbij, moet toch heerlijk zijn, met kindje in het mooie Italië? Misschien heb ik het gemist hoor, maar heb je een Italiaanse man? Of zijn jullie samen vanuit NL naar Italië getrokken? En waarom? (Niet dat ik nieuwsgierig ben hoor )

@pipo: Hopelijk werd je goed getroost door je collega's? Erg hè, huilen uit pure frustratie... Maar hopelijk luchtte het ook wel een beetje op?

@assie: gelukkig maar! Toch hoor je het wel vaker, dat beetje bloed/bruinverlies. Leuk, samen naar die beurs, goed voor de voorpret!

@Pauley: spannend woensdag! Nee, laten we google maar uitbannen, want weet je ineens zeker dat je de meest enge dingen hebt...

Hier gaat ie wel weer een beetje. Heb de plees en de keuken (voor het oog) gepoetst, en de kamer wat opgeruimd. Voelt meteen beter: toch nog iets nuttigs gedaan. Nu maar weer aan de slag voor school.
Hello!

@Assie

Fijn dat het weer goed gaat en dat dat morgen gewoon lekker bevestigt wordt. En ik ben heel benieuwd naar die negen maanden beurs. Het heeft in mijn ogen een beetje een suf imago namelijk...

@Italiagirl

Mijn nod is 25 feb. Jeetje, wat is het goed geregeld daar! Raar idd dat het per Europees land zoveel verschilt. Ik vind dat we er wat dat betreft maar bekaaid afkomen in Nederland.

@pipo

Meisje toch... Als ik heel gefrustreerd ben, kan ik daar ook van huilen. Je hoeft je niet te schamen hoor. Ten eerste omdat je er nu niets meer aan kunt veranderen en ten tweede omdat je laat zien dat je hart voor de zaak hebt. Als het je allemaal niets kon schelen zou het een ander verhaal zijn.

@Pauley

Kan me voorstellen dat de interne dialogen behoorlijk pittig zijn. Ik zal heel hard voor je duimen woensdag. En wat fijn dat je schoonvader bij de doop aanwezig kon zijn.

@Orchis

Haha, een schort! Ben bang dat dat zijn geloofwaardigheid als chef nogal aantast ;). Maar een leuk idee. Enne, ik bedoelde Licor43 (tikfoutje).

Goed bezig jij!

Hier blijf ik het toch wel lastig vinden om mezelf aan het werk te zetten als er nog niet echt concreet werk is. Pffft. Ben maar weer aan het leuren voor opdrachten.
Bedankt dames! Jullie zijn lief en werkontwijkend bezig. Baas reageerde wel goed, schrok er ook wel van. Later nog eens rustig tegen 1 van mn frustratieobjecten gezegd dat het me 'tot hier zat' en dat luchtte wel echt op! Nu maar hopen dat het ook wat oplevert.

@Italiagirl: ooo, Italie lijkt me ook zo'n gaaf land om te wonen. Al dat heerlijke eten en klimaat! Ik ben ook wel nieuwsgierig naar hoe je daar terecht gekomen bent. En wat voor werk doe je daar?
@Pauley: goed dat je niet zit te stressen. Het komt vast goed!
@Orchis. Ja dat klopt, mijn vriend is Italiaans. Italie is zeker leuk, maar af en toe is het ook wel moeilijk hoor zo'n emigratie. Alles is anders, ook qua cultuur etc. En voordat ik ging emigreren dacht ik ook dat Italie dat mooie land zou zijn wat ik kende van vakanties, maar helaas is dat niet zo. De lonen zijn hier ontzettend laag, het lukt me niet om een leuke baan te vinden in mijn studierichting, levensonderhoud is duurder dan in NL. Daarom was ik ook zo ontzettend verbaasd dat de verlof regeling hier zo luxe is.

NL is inderdaad echt karig wat betreft verlof.
@Pipo, huilen op het werk is mij ook wel eens overkomen. Als je ergens erg om gefrustreerd bent, dan kan het voorkomen dat je "knapt". Niets van aantrekken en wie weet heeft het wel een positief effect en draait de desbetreffende persoon wel bij.

Hier in Italie werk ik in een internationaal bedrijf op de klantenservice. Totaal niet leuk helaas, maar voor Italiaanse begrippen verdient het nog redelijk goed. Voor de rest gaat mijn zoektocht naar een leuke baan in de HR sector gewoon door. Helaas moet je het hier van de zogenaamde "kruiwagen" hebben en zolang je geen vriendje van, of dochter van bent is het erg moeilijk om een leuke baan te vinden. Als buitenlander wordt het dan natuurlijk erg moeilijk om een leuke baan te vinden.

Maar idd als het hier voorjaar is en wij met 30 autominuten aan één van de grote meren liggen op een ligbed, onder de zon, dan is Italie ineens weer een heerlijk land om te wonen.
@italiagirl: jee, dat het leven zelfs duurder is dan in NL, dat had ik niet verwacht! Dat is echt wel frustrerend, zeker als je geen goede baan bij je niveau kunt vinden.

Heb je nog gedemonstreerd afgelopen weekend? Ik zag op TV dat de Italiaanse vrouwen het zat zijn om alleen als lustobject gezien te worden? Blijkbaar kun je je ook omhoogn**ken, maar ja, dan moet je wel een heel laag zelfbeeld hebben

@pipo: goed dat het opluchtte, en dat de baas goed reageerde!

@Frutje: haha, licor43 moest ik ook eerst even googelen hoor .Heb niet zo'n verstand van drank. Voordeel is weer dat het me waarschijnlijk niet veel moeite gaat kosten om een jaar drankloos door het leven te gaan, als ik ooit binnenkort zwanger raak

Ben wel heel erg werkontwijkend gedrag aan het vertonen idd, hup, aan het werk!
Zo, ben even een halve dag niet aanwezig en moet een hele pagina aan berichtjes bijlezen!

Pipo: he, balen altijd het in huilen uitbarsten.....ik ken het en voel me dan enorm opgelaten Maar gelukkig werd er goed gereageerd, heb je ook nog je frustratie"object" laten weten hoe je erover denkt......dus wie weet binnenkort beterschap??

Frutje: je gerechtensuggesties klinken idd erg lekker! Ik zou spontaan vegetarier kunnen worden

Was trouwens eens helemaal niet van plan naar de beurs te gaan.....was vorig jaar naar de Jongegezinnenbeurs gegaan met een vriendin en viel zo tegen; echt zonde van het entreegeld (dat we niet eens betaald hadden...haha). Dus eigenlijk staat het bijpraten met moeder, zusje en schoonzusje centraal en de rest verwacht ik niets van! (kan het alleen maar meevallen......dus weet mijn wellicht positieve reacties in perspectief te plaatsen!!)

Italiagirl: ja lijkt me lastig hoor, emigreren betekent bijna altijd consessies doen qua werk, vrienden, etc. Hopelijk vind je snel een droombaan. Want verder is het natuurlijk een prachtig land om te wonen!

Orchis: goed dat je al heel wat schoonmaak werk gedaan hebt! Zo zie je maar....komt uiteindelijk allemaal weer goed

Pauley: spannend woensdag! Ik zal voor je duimen. En inderdaad, ik heb helemaal geen last van kwaaltjes; wat soms weer wat onzekerheid met zich meebrengt........maar eigenlijk wel heeeeel lekker is
Ehm... rustig hier ?!

Janine, Boefje hoe gaat het met jullie?

Hier geen nieuws. Alhoewel: man en ik gaan ons orienteren op de huizenmarkt. Net als Magz woon ik op 60m2. Deze week een paar huizen bekijken, ben benieuwd! Al moeten we eerst nog wel ons eigen huis verkopen voor we stappen kunnen ondernemen
Goedemorgen allemaal!

Ben net bij de verloskundige geweest en alles was goed!! Mijn bloeddruk was netjes; 120 - 70 en het hartje van de baby deed het ook prima!

De verwijsbrief voor de 20 weken echo is alweer binnen......maar daar heb ik nog wel even de tijd voor om die afspraak te plannen.

Pipo: Yeah!! Leuk, op huizenjacht. Blijven jullie in de stad, of willen jullie elders gaan kijken voor een nieuw stekkie? Vond ik een hele leuke periode; huizen kijken. Alleen al om te kijken hoe de huizen er van binnen uit zien enzo (ben verder natuurlijk helemaal niet nieuwsgierig....haha). In maart is er weer een openhuizenroute. Zou ik ook zeker gebruik van maken!
Hoi allemaal!!

Ben weer terug , was zooooo leuk/fijn/romantisch/heerlijk weekend!! Ben alleen snotverkouden en ziek teruggekomen, maar dat mag de pret niet drukken, want liever dr na dan tijdens... Het enige wat een beetje jammer was was dat ik gisteren te beroerd was om nog enige actie te ondernemen 's avonds in ons eigen bed, maar ja... laten we hopen dat er van t weekend al genoeg gebeurd is zou genoeg moeten zijn hihi! Nu weer hard aan t werk... hoop dat ik het volhoud vandaag! Heb nog steeds buikpijn ook rechtsonder (sinds zaterdag..) dus wie weet vanavond toch nog maar even proberen... vindt vriend vast niet erg !!

Wat een berichtjes allemaal zeg! Was een hoop bijlezen, maar wel leuk!! Ga proberen op iedereen te reageren..

@ Assie: Wat goed, wat fijn!! En alweer een brief voor de 20-weken echo ook, ook al duurt het nog wel even.. voor mijn gevoel gaat t echt snel bij jou! Hoe voel je je verder? Qua vermoeidheid en/of andere klachten? Heb zomaar het idee dat het je tot nu toe allemaal best goed afgaat, of heb ik dat mis?

@ Pipo: Hoop dat je een beetje opgelucht bent! Kan me indenken hoe je je voelde, is niet echt fijn om dat bij je baas te doen, maar ja 't kan maar eens opluchten he... Enne veel plezier deze week , ben je al begonnen met de ovutesten? Oh en huizen kijken!! Dat gaan vriend en ik de komende tijd ook doen!!!!!!!!!! We gaan over een maand of 2 ons appartement (70m2) te koop zetten hebben we van t weekend besloten, vind het zo spannend! We zijn ons nu al een half jaar aan t oriënteren in een middelgroot dorp hier niet al te ver vandaan en hebben bij de vorige open huizen route (oktober) echt al zulke leuke huizen gezien dat we hopen dat er straks nog eentje voor ons over is! Voor vriend is dit echt de stap die hij nog wil nemen voordat we aan kinderen gaan beginnen, al zijn we nu dus al wel bezig... Ik merk aan hem dat hij echt geneigd is om dat nog niet toe te geven, maar ik laat de keuze om condooms erbij te pakken aan hem over en dat doet hij toch echt niet.. (en als hij zegt dat hij eerst een ander huis wil zeg ik ook.. het duurt minstens nu nog 9 maanden en misschien nog wel veel langer...) Waar willen jullie gaan zoeken? Dorp of stad? En wat voor soort huis? Wij willen in elk geval een lekkere tuin erbij, want hebben nu alleen een klein balkon...

@ Orchis: Wat balen dat je nog steeds aan het wachten bent... je lichaam heeft inderdaad tijd nodig om alles op orde te krijgen, dus het kan wel even duren! Maar wat je zegt.. al dat wachten.. dat had beter anders geregeld kunnen worden! Heb je nog wat lekkers gemaakt gister? En lekker nuttig bezig geweest met schoonmaken!! Ook nog wat schoolwerk afgekregen? Google ben ik ook mee gestopt... al vul je maar iets heel onbenulligs in krijg je al de meest enge dingen te zien.. brr ik wil het gewoon niet weten!

@ Pauley: Leuk, die doop! En fijn dat schoonpapa nog mee kon! Hoe is t nu met je? Morgen weer controle he? Spannend hoor, maar zolang jij een goed gevoel hebt.. dat zegt meestal zo veel! Heel erg veel succes alvast!! Hoe voel je je verder trouwens? Nog last van kwaaltjes?

@ Frutje: Thanks meissie! Hoe is t met jou? Gefeliciteerd nog, gaan jullie morgen wat speciaals doen of gewoon lekker uit eten samen? Zo te lezen toch wel aardig gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen? Ook al was t de tweede dag dan wat minder? 1x kan gewoon genoeg zijn natuurlijk... en die dag had je toch ook een dikke vette streep? Ik ga zooooo hard voor je duimen en hoop dat je snel (met Moimoi!) een andere test met twee streepjes hebt! En wat lief van je man, super goed!

@ Springstof: JAAA, wat goed om jou te zien!! Welkom terug, wat gezellig , volgens mij gaat het wel weer wat beter met je of niet? Ook al moet je nog wel even een paar maanden bikkelen... Pfff die man van jou he, die mag nu wel eens om zijn toch? Bedoel je maakt mooi die studie af (respect naast een fulltime baan), je wordt 30 (lijkt me een mooie leeftijd voor een speciaal cadeautje) en jullie hebben allebei een prima baan.. Mijn vriend is om ja, hoewel.. ik bespeur nog wel wat twijfels, maar de condooms zijn al in geen 2 maanden aangeraakt.. dus tja.. hij weet denk ik toch wel wat daar de consequenties van kunnen zijn ...

@ Italiagirl: Pfoee wat t salaris en de kosten van dagelijkse dingen minpunten maakt, maakt dat zwangerschapsverlof wel bijna helemaal goed.. wow, zo lang! Vind het ook echt raar dat dat overal zo anders geregeld is.. Is het bij jullie nu eigenlijk alweer lekker weer?

@ Magz: Nog met vriend gepraat intussen?

@ Janine, Verkademeisje, Boefje, Orchid: Hoe is t met jullie?

Zo, pff hoop dat ik niemand vergeten ben... zo ja, sorry! Ik ga weer aan de slag en hoop dat ik t tot 18 uur volhoud en duik dan lekker mn bed weer in! Fijne dag allemaal!!
Hoi!

Even een snel berichtje vanaf mijn werk waar ik toch maar naartoe ben gegaan (ik zou eigenlijk thuis werken vandaag) omdat ik zo kwaad was op een collega dat ik liever op mijn werk kwaad ga zitten zijn dan thuis! En dan ben ik morgen lekker vrij :-)

Niet echt serieus met Magzman gepraat nee, hij had commentaar op het zwanger worden boek (het is niet door een Dr. of Prof. geschreven maar door een verloskundige) dus ik heb gezegd doe je best en vind een beter boek. Hij heeft er al wel uit zichzelf een beetje in gebladerd, iets wat ik echt niet had verwacht.

Verder hoop ik elke avond dat hij de condooms achterwege zal laten, maar helaas...

Nou ja, geduld is een schone zaak.
We willen in eerste instantie proberen om in de stad iets te vinden. Ik ben er wel meer klaar voor om de stad uit te gaan, maar Pman kan er nog geen afscheid van nemen. Dus hier nog een huis kopen en denk daarna wel weg hier. Want ik woon echt in een grote stad waar het niet ideaal is om met kinderen te wonen en de huizen errug duur zijn. Maar goed, in het begin kunnen kindjes toch nog niet lopen, dus dan is het nog wel te doen Assie: goede tip van die huizenroute. Wil ik zeker gaan doen.

@Romo: ooooh jij zit nu dus ook weer op het wachtbankje? Spannend hoor. En prima toch dat je vriend die condooms niet pakt Lekker laten zo en geen woorden meer aan vuil maken, haha. Mannen, ik snap ze soms echt niet!!
Hoi lieve meiden,

wat superlief dat jullie aan me gedacht hebben! Toen we eenmaal de beslissing hadden genomen kwam er een stuk rust over me heen. Wel wilde ik dat het zo snel mogelijk woensdag werd zodat het dan echt klaar was. Ik moest er woensdag om 9.00 zijn, Boefman heeft me gebracht samen met babyboef. Boefman mocht helaas nergens bij zijn, behalve bij het gesprekje waarom we het niet wilde. Eerst werd er een echo gemaakt om de zwangerschapsduur vast te stellen. Dat bleek 5 weken te zijn (dus 3 wkn bevrucht) ik wilde wel meekijken en het vruchtje werd aangewezen maar er was niet veel te zien, ook nog geen kloppend hartje. Daarna het gesprekje bij een aardige arts. Toen moest ik naar boven naar een zaal met drie bedden. Ik kreeg een bed toegewezen en mocht mijn pyjamashirt aantrekken en wachten. Op dat moment kreeg ik wel even de kriebels....zit je daar in je uppie te wachten op 'iets'. Pffff....hartstikke zenuwachtig dus. Toen werd ik opgehaald door de anesthesist en mocht ik kiezen of ik helemaal in slaap wilde of een roesje. Ik had liever een roesje en dus kreeg ik een infuus in mijn arm. ik moest echt op zo'n fysiotherapeutenbankje liggen met mijn benen in de stijgbeugels. Lekker comfortabel maar niet heus. Gelukkig kreeg ik snel het roesje en heb ik de anesthesist die naast me bleef zitten de oren van z'n kop gepraat. Ik was helemaal high.....dat was stiekem wel lekker. Ondertussen ging een vrouwelijke gyn daar beneden aan de slag....heb ik helemaal niks van gemerkt omdat ik druk was met leuteren tegen die (arme) man. Binnen 3-4 minuten was het klaar en kreeg ik een grote onderbroek van hun aan met zo'n kraamverband erin en werd ik op een bed gerold en terug naar de zaal gebracht. Het roesje was ondertussen uitgewerkt en ik kreeg erg veel krampen. Heb ik twee paracetamolletjes voor gekregen en een kopje thee. Na een half uurtje liggen was ik weer een beetje op aarde en was de buikpijn weg. Ondertussen werd en een meisje binnengereden dat na mij aan de beurt was en daarna nog een meisje. Toen ik me weer aan het aankleden was om weg te gaan begon dat laatste meisje (nog helemaal high) vragen aan ons te stellen. Hoe oud we waren en waarom enzo.... Ze bleek zelf 17 te zijn en had een rottige thuissituatie bij haar ouders...erg sneu. Dat andere meisje op zaal was 26 en had niet de juiste vriend. Ze voelde zich wel verdrietig omdat het haar eerste zwangerschap was geweest. Maargoed....ik ben weer met Boefman en Babyboef naar huis gegaan en heb de rest van de dag lekker op de bank gelegen. Ik denk dat ik uiteindelijk twee uurtjes in de kliniek ben geweest. Vandaag mijn laatste antibiotica innemen die ik heb meegekregen tegen ontstekingen enzo. Heb nog wel bloedverlies en mag geen tampons gebruiken, da's wel jammer. Al met al is het me niet tegengevallen. Ik voel me verder prima en heb absoluut geen spijtgevoelens. Het is goed zo....

Nu dit voorbij is zal ik zeker weer op het forum te vinden zijn...had even een adempauze nodig.
@ Boefje: Wat fijn dat je je verhaal even komt doen! Logisch dat je even behoefte had aan wat lucht.. Goed dat jullie voor jezelf deze beslissing hebben kunnen nemen, dat kon niemand anders voor jullie doen! Sterkte met herstellen!

@ Pipo: Jup, ik neem weer plaats, kom je dr ook weer bij gezellig? Ik neem koekjes mee!! Nee, ik zeg niets.. hihi hij weet het zelf ook wel neem ik aan...

@ Magz: Hoe vindt jij het boek? Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n boek van binnen gezien... Ben benieuwd of je vriend nog met een ander boek aankomt uiteindelijk..
Ik vond het boek wel een klein beetje betuttelend. Vooral de redenering dat je, als je twijfelt, maar beter wel kinderen kan nemen om te voorkomen dat je spijt krijgt, vond ik erg raar en belerend. Verder is het boek vooral gericht op vrouwen van 30+. Er staat héél véél in over IVF en dat soort medische dingen. Ook heel veel biologielessen, maar dat vond ik wel fijn. Prachtige foto's, van microscopische dingen en dan ingekleurd, bizar dat die dingen elke maand weer in je lichaam gebeuren.

Ik wist bijvoorbeeld neit precies hoe dat nou werkte met die eisprong, en ik vind het fijner om dan een boek te hebben om dat in terug te lezen dan dat ik het op een site op internet opzoek.

Mijn zusje, die in juni gaat trouwen, wil het boek al van me lenen, hihi!

@ boef:
@Boefje: goed weer van je te horen. Logisch dat je rust nodig had. Je klinkt gelukkig goed en opgelucht. Ik ben blij voor je dat het achter de rug is.

@Romo: ik moet eerst even aan 'het werk' voordat ik mag neerploffen op die heerlijk relaxte wachtbank. Maar je ziet me eind deze week! Nog niks te zien op de ovutesten....

@Magz: heb dat boek ook. Meest nu wel gelezen maar soms pak ik het er nog wel even bij. Vooral dat schema van de vruchtbare dagen.

Uhm als je kwaad bent op een collega, zit je toch liever thuis??
@pipo: Nee, dan ga ik naar mijn werk om de desbetreffende collega er flink van langs te geven! (lees: het uit te praten en op te helderen)

Ik hoor net dat een van mijn collega's zwanger is. Ze is 36 en heeft net alle nare testen achter de rug en waarschijnlijk is dat goed gegaan want ze heeft een mailtje rondgestuurd met het blijde nieuws. Dat zijn dus al 2 collega's die de komende maanden met een bollende buik over de werkvloer gaan rondwandelen. Feest. Ik vind ze allemaal erg aardig, maar kan het nu echt evenniet opbrengen om blij voor haar te zijn. Maar goed dat ze er niet is, kan ik tenminste mijn frustraties uiten thuis voor ik haar tegenkom en haar (toch wel van harte hoor) ga feliciteren!

Maar ikzelf voel me nu wel even hoogstpersoonlijk kut. (excusez le mot)
En ja, ik ben een rotwijf, dat ik niet ongecompliceerd blij kan zijn voor iemand anders. Sorry, kan er nu echt even niks aan doen.
Nee hoor Magz, je bent geen rotwijf. Dat is nou jaloezie Je bent tenslotte ook maar een mens, niet waar?
... En prompt daarop hoor ik een verhaal van een andere collega, die na 2 jaar IVF en 6 jaar proberen eindelijk een positieve test in handen had vorige week... En gisteravond het vruchtje is verloren. Ik was bijna in tranen toen ze het vertelde, de jaloerse bui is ook gelijk over.
@ Pipo: Succes dan maar weer deze week en we houden je plekje warm!! Gaat het op je werk nu wat beter vandaag?

@ Magz: Tja dat zet je dan ook wel weer aan t denken... Ik moet zeggen dat ik die jaloerse gevoelens niet ken.. meer een soort van verlangen van 'dat wil ik ook'... maar wie weet komt het nog wel als het langer duurt.. Het lijkt me wel heel normaal, zeker in jouw geval omdat vriend nog niet echt meewerkt...
Zo Magz; dat zijn idd heftige verhalen......dat gun je niemand.

En de jaloerse gevoelens (of misschien meer zoals Romo het beschrijft).....tja, we hebben er allemaal last van (gehad).....als je zelf heel graag zwanger wilt worden, is het lastig om positief zwangerschapsnieuws van anderen te horen terwijl je zelf het gevoel hebt "stil te staan".

Hopelijk gaat Magzman snel overstag.

Boef: fijn dat je je verhaal nog even komt doen. Logisch dat je even tijd voor jezelf nodig had, maar fijn dat je vanaf nu weer regelmatiger op het forum te vinden bent Ben blij dat de behandeling uiteindelijk meeviel.

Romo: je hebt helemaal gelijk dat de zwangerschap me tot nu toe eigenlijk heel makkelijk af gaat. Heb gewoon praktisch nergens last van, wat natuurlijk best een luxe positie is!

Zo nog een middagje werken en dan weer lekker bankhangen
@Assie. Wat fijn dat het bij de verloskundige weer goed was. Dat lijkt me echt genieten, zeker als je ook bijna geen zwangerschapskwaaltjes hebt.

@Boef. Fijn dat jullie voor jullie gevoel de juiste keuze hebben gemaakt. Dat is het belangrijkste! Wat een verschillende verhalen daar in die kliniek. Zo zie je maar dat iedereen haar eigen redenen heeft.

@Romo. Dat klinkt lekker dat weekendje weg! Veel sterkte weer op het wachtbankje en hopelijk met positief resultaat! Nee in Italie, tenminste in het Noorden waar wij wonen is het weer echt prut op dit moment. Koud is het niet meer, maar wel grijs en druilerig. Hopelijk zet de lente snel in!

@Magz. Dat zijn zeker heftige verhalen. Vreselijk voor je collega dat ze na zo lang wachten het vruchtje kwijt zijn geraakt. En de jaloerse gevoelens zijn heel herkenbaar.

Hier ben ik echt in een druilerige stemming vandaag. Het weer werkt niet mee en ik voel me alweer ziekig worden. Bah! Nou, nog eventjes werken en dan lekker naar huis! Fijne avond alvast meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven