Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Idd Magz die foto zag ik net ook.

Mijn 'Yolanthe-moeheid' komt met name door dit soort berichtgevingen die ze ongetwijfeld zelf regisseren:

Yolanthe weet hoe ze Wesley moet verwennen

Uitgegeven: 22 februari 2011 15:39

Laatst gewijzigd: 22 februari 2011 15:39

AMSTERDAM - Yolanthe Sneijder-Cabau heeft naar eigen zeggen nog geen last van sleur in haar relatie, maar weet al hoe ze het spannend moet houden voor echtgenoot Wesley.

© ANP "Ik ben een vrouw die vaak dingen zal bedenken om een man te verrassen en het spannend te houden", vertelt de 25-jarige brunette aan Grazia.

De voetbalvrouw verklapt dat ze 'speelt met wat Wesley sexy aan me vindt'. "Dan trek ik iets spannends aan, ga ik op de bank boven hem hangen en maak rare, sexy dansbewegingen op een spannend muziekje."

:puke:
Zooooo, ik dacht, ik ga 'even' bijlezen in mn pauze... Wat een berichten zeg! Pauze is inmiddels bijna voorbij dus even kort:

Alle carnavalsgangers: alaaf, veel plezier!

Wat betreft yolanthe... Daar ben ik ook echt gewoon helemaal klaar mee! Ben nu wel stiekem benieuwd wat ze gisteren aan had, dus ga dat zo eens nazoeken...

@ pipo: ik vind t erg verdacht toch hoor! Veel plezier vanavond en keep us posted!

@ assie: fijn dat je rug wat beter is!

@springstof: volgens mij ben jij gewoon in 1 week je 'achterstand' aan berichtjes aan t inhalen ;-)! Wel gezellig! Enne Sman moet er gewoon in september aan geloven hoor, hoppakee! Je zit bijna vastgeroest op bankje 1 anders!

@ de rest: sorry moet weer aan de slag! Kom vanavond terug haha ben benieuwd wat ik dan weer moet bijlezen! 'werk ze'
@Lenne. Dan woon je inderdaad in de buurt waar ik vandaan kom. Twente dus! Eigenlijk heb ik er me nooit heel erg thuis gevoeld, maar nu ik ruim 2 jaar in de buurt van Milaan woon en hier alle drukte om mij heen heb, uitlaatgassen inadem etc, verlang ik wel weer terug naar een stukje groen Twente.

Ah die Yolanthe. Idd echt een domme doos naar mijn idee. Hou sowieso al niet van dat overdreven gedoe van die bekende Nederlanders. Dat trouwt allemaal maar als ze elkaar nog niet eens kennen, of zet het ene na het andere kind op de wereld. Daarna gaan ze natuurlijk weer scheiden en de kinderen hebben alle mogelijkheid om te ontsporen. Waar wij misschien wel eens te veel nadenken en wikken en wegen, doen die mensen dat echt veel te weinig!

Heb dat programma niet gezien, maar idd wat een lelijke jurk!

@Magz. Dat van je zusje kan inderdaad wel eens bruidsjurkenstress zijn. Zo heb ik ook wel eens gedacht hoor zwanger te zijn (ook voor het zingen de kerk uit), maar dat was stress van mijn werk. Was toen ook een week overtijd en net voordat ik de tweede test ertegen aan wilde gooien werd in ongesteld.

@Nukje, Misschien heb ik het gemist tussen alle berichten, maar was de taart lekker??? Hopelijk komt Nukkebaby gauw kennis maken met haar ouders!

Zo ik heb net even een mail gestuurd naar mijn direct leiding gevende (zij is nu ziek). Heb op een zeer correcte, nette manier mijn mening gegeven over dit bedrijf. Het koste wat moeite, maar ik had zo geen zin om mij te verlagen tot het niveau wat hier in het bedrijf heerst. En toch wilde ik wel even goed de waarheid gezegd hebben. Ondanks dat ik er toch nooit meer wat van hoor, lucht dat zo ontzettend op. Nog even een paar uurtjes doorbijten en dan is het weekend! Volgende week lekker de hele week vrij!

Buiten de carnavals feestvierders om en Frutje die lekker een romantisch weekendje weg gaat, hebben jullie nog leuke plannen? Wij gaan zondag naar de thermen! Zo'n zin in. Lekker in de sauna, turks stoombad, bubbelbaden...
Allemaal vanmiddag wel hard gewerkt of druk geweest? wat een rust ineens!

@ italiagirl: goed van die mail!! En heerlijk, lekker de sauna in, geniet er van!

@frutje: hoop dat het niet al te heftig was vandaag... Geniet van jullie weekend weg !!
Hallo dames

Hier nog een fervente meelezer. Heb in rammelende eierstokken deel 2 ( volgens mij) ook een tijdje meegeschreven. Daarna gestopt omdat ik me op andere dingen dan baby's wilde richten omdat ik het allemaal niet meer trok. Vriendlief die alleen maar zei: ik wil het niet... Ondertussen twee delen en bijna een jaar later, heb ik wel zowat alles meegelezen ben ik nu 26 weken zwanger van ons eerste kindje. Vlak nadat ik had besloten dat ik me maar op iets anders moest gaan richten had vriend een over-baby's-praten-datum vastgesteld. Dat werd de zomer, toen besloten ( heel romantisch) om te gaan trouwen ( over een maand!!!!) en vanaf augustus 'het' zonder voorbehoedsmiddelen te doen. En nu zijn we 26 weken verder. Super blij!!!
@romo, nee hoor niet druk geweest. Heerlijk nog even gekletst met wat inmiddels oud collega's! En nu... Weekje vakantie!!!!

@Moos. Wow wat een voor velen van ons hoop vol verhaal! Geweldig! Gaat alles goed met de zwangerschap? Kan me voorstellen dat je je helemaal gelukkig voelt!
@italiagirl: Met de zwangerschap gaat alles goed, voel me prima, af en toe wat last van bekken. Maar verder niets te klagen.

Had je verhaal gelezen over je schoonzus, die onbedoeld zwanger is en zo reageert. Echt een moeilijke siuatie, vooral die reacties die ze geeft. En zeker als er mensen in de omgeving zijn die het wel heel graag willen. Mijn directe collega is al ruim 5 jaar bezig, heeft twee icsi pogingen achter de rug en is nog steeds niet zwanger... Heel moeilijk

Niet om jullie bang te maken hoor..!
Wauw.....wat veul meelezerTs........welkom!

X Boef
Oh ja.....ik heb alle (toekomstige) forumbaby-dames genoteerd in Babyboef's balboekje!!!! Leuk!!!!
Hallo lieve dames

en welkom meelezers!

Ik ben bijgelezen (en niet afgeschrokken haha) en reageer even vanaf mijn tel.

Gisteren erg mooie crematie gehad. Heel emo en 's avonds iets te veel biertjes gedronken. Ben blij dat het er op zit. Nu op naar het lekkere weekendje weg! Maar eerst nog eventjes verder slapen...

@Pipo

ik houd je in de gaten... Duim duim
Pipo, hoe is het? Nog nieuws? Heb je een leuke avond gehad gister?

Moos, wat leuk je berichtje en wat goed om te horen dat het goed gaat met je zwangerschap! Weten jullie wat het gaat worden of is dat nog een verrassing?

Boefje: wat leuk!!

Frutje: hoop dat jullie heerlijk even bij kunnen komen samen!
Wat een boel meelezers die posters worden! Ik houd het niet meer allemaal bij hoor (geef de schuld aan de verweekte hersenen), dus voel je niet beledigd als ik niet op je reageer.

Pipo??

Frut, ik hoop dat je een heel fijn weekend krijgt!

En Boef, met jouw mooie zoon mag Verkadezoon ook prima homo worden
Frutje, fijn om weer even wa te horen. Geniet van je weekend met Frutjeman en zorg dat de pannen er af gaan ;)

Pipo: ?! * meldplicht *

Ik heb weinig nieuws hier, behalve dat ik eens even mijn cyclus nader onder de loep heb genomen. In september gestopt met de pil en vervolgens duurde het 2 maanden voordat er iets op gang kwam, maar ik heb nu een keurige cyclus van (nov)25- (dec)27-(jan)27- (feb)24.

Als dat zo aanblijft, ben ik in september erg blij ik denk dat das ik S-man nu vertel wat mijn cyclus is, hij me aankijkt zo van: ja, dus?!
Oh ja, en ik ga als import-Brabo-tijdens-studententijd gewoon NIET carnavallen door mijn scriptie.

How boring...
Grrr… zit al 2 keer een heel verhaal te typen, druk op de verkeerde knop en alles weg!

Wat irritant! Nu dus toch maar eerst even typen in word en dan kopiëren..

Gister carnaval gevierd.. pfff... dat kan ik nu wel merken! Wat een brakke dag zeg. Vandaag dus maar even bijkomen en morgen met frisse moed weer op pad

@ Springstof : Geen carnaval en wel scriptie.. Wat een zelfdiscipline! Doe het je niet na! En mooi dat je cyclus al zo regelmatig is, dan ben je er in ieder geval helemaal klaar voor als S-man er aan toe is Ben zelf ook er benieuwd hoe dat zal gaan, maar zie het niet zitten al die tijd condooms te gebruiken, dus gok er wel op dat het wel goed zal gaan en anders zien we ook wel weer verder tegen die tijd. Succes met het schrijven van je scriptie!

@ Romo : hoe is het nu? Nog steeds geen kwaaltjes? Lijkt me heel apart om met zo’n ‘geheim’ rond te lopen.. Vind je het niet lastig om het voor je te houden? Zou het zelf erg moeilijk vinden niks tegen mijn ouders, zus en 3 beste vriendinnen te zeggen, maar van de andere kant is het ook wel heel mooi dit de eerste weken echt alleen met elkaar te delen.. Dilemma, dilemma

@ Frut : fijn dat het een mooie crematie was. En hopelijk kunnen jullie nu lekker genieten van het weekend weg, heerlijk! En wie weet wat er van komt.. Bij Romo werkte die tactiek ook!

@ Pipo : En? En? En??

@ Moos : hopelijk zijn jij en Moosman een goed voorbeeld voor ons, lijkt me een goed scenario

@ Italiagirl : Twente inderdaad. Jammer dat je je er niet echt thuis voelde, maar kan me voorstellen dat je de rust meer gaat waarderen als je het vergelijkt met Milaan. Ikzelf voel me helemaal op mijn plek in Twente, lekker rustig en de ruimte. Heb ook nooit ergens anders gewoond, dus ben een beetje bevooroordeeld natuurlijk. Het Twentegevoel is aangeboren hier denk ik, zie maar na het kampioenschap van FC Twente haha wat een volksfeest Hoe was het in de thermen?? Lekker ontspannen? En een weekje vakantie er achteraan, heb je goed voor elkaar
Ehm... hallo iedereen! Ben even de tel kwijt, ik dacht dat ik hier gisteren nog had geschreven en dat het aantal pagina's daarom vandaag met niet meer dan 2 uitgebreid zou zijn, maar dat heb ik dus mooi even mis...

@ Moos: Geweldig verhaal, wat goed dat het bij jou allemaal zo voorspoedig is gelopen!

Wie vroeg of mijn appeltaart lekker was? Het ging, het ging. Voor een eerste baksel was het wel oké (beetje aangebrand vanonder). Maar ja, je moet wát als je op wachtbankje nr. 3 zit.

Er komen nu langzaam wat aanbiedingen van kinderdagverblijven binnen. Vorig jaar had ik al eens uitgerekend wat we zelf moeten betalen en wat we aan toeslagen krijgen. Toen bleek dat nogal mee te vallen. Gisteren nogmaals op de site van de belastingdienst uitgerekend en we schrokken er eerlijk gezegd nogal van. Twee dagen per week kosten ons 280 euro per maand... Ik kon het slecht van me afzetten, heel vervelend. In combinatie met die studieschuld is het echt een behoorlijk bedrag wat we dan maandelijks kwijt zijn aan dingen die je 'niet in je handen kunt houden'. Heerlijk, zo'n regering die het hiermee niet echt stimuleert om als tweeverdieners beiden te blijven werken. Want wij gaan nu daadwerkelijk eens uitrekenen of het iets uitmaakt als één van ons een dag minder zou gaan werken. Als daarmee namelijk blijkt dat we maandelijks meer geld overhouden, tja, waarom zou je dan krampachtig 4 of 5 dagen blijven werken als je met een dag minder ook een behoorlijk bedrag aan kinderopvang bespaart?! Had nooit gedacht dat ik er op die manier in zou staan... zucht.

Verder is hier alles (weer) rustig, heb ook geen echte steken meer gevoeld. Heb afgelopen nacht wel voor het eerst in wéken van 23.00 uur tot 7 uur vanochtend doorgeslapen, jeuhj!
Hallo allemaal,

ik wil me hier ook even melden. Heb van het 2e deel een stukje meegelezen,

Helaas zit ik er ook al een tijdje mee: de rammelende eierstokken...

Mijn man is er niet klaar voor,de vraag is of hij er ooit wel klaar voor zal zijn... Maar ik kan niet wachten om zo'n klein hummeltje in ons leven te verwelkomen.

Ik vind het soms erg moeilijk hier mee om te gaan en hoop hier een beetje mijn spreekwoordelijke ei kwijt te kunnen. En wat tips en ervaring te delen hierover.

Groetjes Zeelinde
Zal jullie niet langer in spanning houden.... ben vanochtend helaas ongesteld geworden Nieuwe NOD is 2 april. Verder even weinig te melden, ben natuurlijk teleurgesteld dus even moed verzamelen voor een nieuwe ronde!
Ach nee Pipo! Wat balen! Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent..
Pipo...
anoniem_95021 wijzigde dit bericht op 05-03-2011 12:24
Reden: Caps stond aan
% gewijzigd
Ohh, Pipo.....
Getver Pipo wat vervelend!
Ach jakkes Pipo, wat jammer! Dikke
Ja, bah! Het is niet anders... Ik hoop toch dat het voor ons weggelegd is om ook zwanger te raken. We doen echt al een half jaar ons best en ik begin me inmiddels af te vragen of we iets fout doen? Komende maand maar weer aan de slag met ovu testen en misschien daarna (hopelijk is het niet nodig) een keer tempen zodat we iig ons huiswerk hebben gedaan mochten we een keer naar de HA gaan. Sorry, ik zit even in de ego-modus...
He bah, pipo! Die onzekerheid blijft killing he? En terecht, even in de egostand. Ben je niet zwanger, word je ook nog beloond met een menstruatie.

Nuk, wat een geld he? Wij zijn voor één dag ook 130 euro per maand kwijt, ben heel blij met het aanbod van mijn schoonmoeder en een vriend die 4 x 9 werkt. Kost veel geld, zo'n kleintje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven