Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Wachtbankje 1: wachten tot manlief overstag is

Wachtbankje 2: Wachten op het tweede streepje of plusje

Wachtbankje 3: Wachten tot beeb zich naar buiten werkt!
Ja idd Magz, hoeveel bankjes zijn er?

Pauley: ik kan me voorstellen dat je denkt huh? Wie zijn dat nou allemaal? Verder sluit ik me aan bij wat Blancheflor zei en krijg je van mij ook een

En misschien een domme vraag maar weet iemand hoe je plaatjes in je tekst plakt?
Springstof, zoals ik het begrijp hebben we er een aantal bankjes bij:

1. het ik-wil-wel-maar-mag-nog-niet bankje

2. het we-zijn-bezig-en-ik-wil-een-positieve-test bankje

3. het het-is-gelukt bankje (die zwangeren kunnen niet zolang staan...)
Oh haha, dank Magz.

In mijn optiek was het als volgt: BABY <- wachtbankje 1 = eisprong gehad, volop kansen benut en hopen dat het raak is <- prewachtbankje: hopen dat je man zover is dat hij er voor wil gaan.
ik denk in prioriteiten:

1= meest positief

Nou nou, het gaat wel heel errug hard hier!!

Kan het amper bijhouden

@ Pipo : Jaaa! Ik heb het harpengala gezien en inderdaad, die jurk! Volgens mij was gewoon alles fout aan dat ding, de kleur, de stof, het model. Maar goed, ik dacht : misschien vinden de mannelijke kijkers het wel erg mooi/sexy, maar mijn vriend vond het ‘net een badpak’ haha dus die was er ook niet echt van gecharmeerd

@ Pauley : Lekker hoor, dat je 2 dagen verplicht vrij krijgt! Dat wil ik ook wel! Hier in het oosten wordt wel flink carnaval gevierd (overwegend katholiek hier, dus het carnaval is in ere gehouden als 1 van de weinige katholieke tradities ) maar helaas niet zo als bij jullie! Geniet ervan in ieder geval, en rust ook nog een beetje uit.

@ Vakantiedagen : werk op dit moment gedetacheerd via een uitzendbureau, dus heb gewoon standaard 24 vakantiedagen en geen ADV.. Das wel jammer, want mijn collega’s hier hebben 24 vakantiedagen en ook 24 ADV dagen! Dus hopelijk kan ik eind van het jaar hier een contract krijgen, dat komt natuurlijk wel goed uit

Hier ook weinig werkspirit, ben toe aan weekend! Nog een paar uurtjes.. Vanmiddag iets eerder weg en heb dus maandag vrij genomen om bij te komen van het carnaval, dus goed vooruitzicht

Daaag!
Ik vind mijn 3 wachtbankjes leuker, op een pre-wachtbankje kun je volgens mij niet theeleuten en koekjes delen...
Misschien moet er van dat eerste wachtbankje een wachtKAMER gemaakt worden. We zijn plots met velen!
Hmm wilde een plaatje plakken maar lukt niet

Ik dacht dat je een link moest plakken. Weet iemand hoe het moet?
@kippatat er staat een icoontje met een schilderijtje boven je berichtschrijfvak. (er staat een bergje op volgens mij) daarmee kun je afbeeldingen plakken!

@Vrije dagen: hier zelfde CAO als Assie = relaxt dus. Volgens mij heb ik 30 vrije dagen en 12 ADV dagen (Assie, correct me if I'm wrong) Ben ondertussen ook wel op zoek naar een andere baan. Vind het niet leuk en omdat ik niet weet of en wanneer ik zwanger word, ga ik toch maar gewoon om me heen kijken. Heb geen zin om mijn hele leven 'in de wacht te zetten' tot het moment dat ik zwangerT ben. Maar het is idd een lastige markt en ik ga natuurlijk pas weg als ik echt een goed aanbod heb. Dus waarschijnlijk zit ik hier nog wel even!

@Assie: even vraagje aan jou... Jij 'voelde' je toch ook niet zwanger? Ik heb zo het idee dat ik iets zou moeten voelen wil ik zwanger zijn maar ik voel echt helemaal niks, ben ook niet emo. Alleen af en toe klein nietszeggend krampje. (En natuurlijk mijn stunning looks van het moment, ahum )

@de mensen op wachtbank nummer 1: mijn vriend werd duidelijk makkelijker met zijn kinderwens toen er in zijn omgeving babies kwamen. Met zijn nichtje is hij ZO lief, en volgens mij was hij toen ook def. om. Toen hij zag dat het dus ook heel leuk kan zijn en niet alleen maar een vrijheidsberovende-mijn-leven-is-over-actie. Misschien helpt dat bij jullie ook wel?
@pipo: Magzman durft zijn nichtje zelfs niet op schoot te nemen (nu ze bijna 2 is wel, laatst voor het eerst heeftie haar opgetilt) En hij zegt ook steeds dattie pasgeboren babies niks aan vindt, maar nu die kleine wat ouder is vindtie t steeds leuker worden.
Pipo: nee, ik voelde ook niets.....achteraf zou ik een paar hele kleine dingetjes toe kunnen schrijven aan zwangerschap, maar op dat moment niet. Voelde me eigenlijk verdomd goed; blij, energiek.....maar niet buiten het normale
Leuk plaatje Magz. Het lukt mij gvd nog niet. Ik zie alleen een hele lange link staan maar geen plaatje!
@Assie: dan zou het dus nog kunnen Ik voel me ook goed. En niet zo depressief als de vorige keer voor mijn NOD, mijn god, ik schaam me nog steeds voor mijn horror emo gedrag. ZO zielig voor Pman.

Eigenlijk vind ik dit niks. Ik bedoel, ik ga liever de volgende ronde in, dan dat ik in een soort niemandsland zit. O nee, het allerliefste ben ik natuurlijk zwanger
@Frutje: veel plezier op je romantische weekend. Ik hoop niet dat alle meelezerTs je weg gejaagd hebben ?
Nee dat hoop ik ook niet frutje, het is nu wel heel veel om bij te houden...

Nouja, ik moet er sowieso nu vandoor. Iedereen alvast een fijn weekend (mocht ik geen tijd meer hebben om hier terug te komen dit weekend vanwege carnaval).

Tjuus!
Hier is het ook tijd om mijn spullen in te pakken en het weekend te gaan vieren!!!

Ik log natuurlijk regelmatig in om even te checken of Pipo nieuws heeft
Jeetje dames wat is er veel geschreven. Heb alles doorgelezen, maar weet niet meer precies wie wat geschreven heeft.

Dat eerste wachtbankje kan idd beter een wachtkamer worden. Wel fijn om te weten dat meer meiden met hetzelfde "probleem" kampen, of anders om andere omstandigheden zoals een studie nog niet kunnen beginnen.

Eigenlijk lijken alle wachtbankjes mij "vreselijk". Het moeten wachten op je vriend is erg, maar het tweede wachtbankje lijkt mij ook vreselijk zenuwslopend. Zeker als het wat langer gaat duren en de angst toeslaat dat het misschien wel niet vanzelf lukt. En het laatste wachtbankje, dan heb je weer de angst dat het mis gaat, of alles wel goed is met het kindje, of de bevalling goed zal gaan.

Tja mijn schoonzus, ik hoop voor alle mensen om haar heen dat ze snel normaal doet en er ook van gaat genieten! En natuurlijk hoop ik helemaal dat als ze straks bevallen is, mijn vriend ook positief bijdraait door zijn neefje of nichtje. Hij is zo leuk met kinderen, dat heb ik al gezien met mijn eigen neefje en nichtje. Daar speelt hij volop mee als we in NL zijn, terwijl hij niet eens met ze kan praten. Trouwens geweldig om te zien, voor kinderen is taal helemaal niet belangrijk, ze communiceren toch wel. Mijn neefje had vorig jaar zelfs zijn eigen "taal" ontwikkeld toen hij met mijn vriend aan het spelen was. Hij zal wel gedacht hebben, ik versta hem niet, dan hij mij ook niet. Haha!

Gisteren alles rond gemaakt met mijn nieuwe baan en vandaag is mijn laatste werkdag bij mijn huidige werkgever. (voordeel van het werken voor uitzendbureau) Ik ga het zo niet missen hier. Op 3 collega's na ben ik blij dat ik van iedereen af ben. Vandaag heeft zelfs 1 collega het lef gehad om de traktatie die ik had meegenomen al te openen zonder mij erbij. "ja jij liet zo lang op je wachten voor de koffiepauze" kreeg ik als antwoord. Ontzettend kinderachtig! En nu is ze nog boos ook op mij omdat ik haar er wat van gezegd heb.

Mijn nieuwe baan is wel iets meer in de richting van wat ik wil. Niet mijn droombaan, met het is hier zo moeilijk om een baan te vinden, dat ik me toch gelukkig voel. Zoveel Italianen zitten zelf zonder werk, ik als buitenlander mag dus wel helemaal in mijn handen knijpen. De werkloosheid onder jongeren is hier hoger dan 25%. Gelukkig spreek ik 3 talen goed en een 4de redelijk, dus dat is een groot voordeel ten opzichte van de Italianen. Het werk biedt ook iets meer zekerheid, maar nog niet genoeg vrees ik voor dat mega zwangerschapsverlof! Bovendien eerst mijn vriend maar eens om praten!

Carnaval wordt hier volgende week pas gevierd. Tenminste in de regio waar ik zit. In de rest van italie vieren ze het ook dit weekend. Zelf ben ik niet echt een carnavals type, dus ik vind het allemaal wel prima.

Het carnaval in Oldenzaal ken ik trouwens wel, kom uit die regio zo ongeveer.

Werkse weer meiden... Ik ga lekker kletsen met de enkele leuke collega's hier, mijn mailbox opruimen, straks lunchen en het forum in de gaten houden!
@ Italiagirl : wat grappig dat je uit de regio van Oldenzaal komt! Ik kom uit een dorpje in de buurt van Almelo, dus dat is dicht bij elkaar! En wat leuk dat je een nieuwe baan hebt. Alweer een stap ik de goede richting lijkt me. En mooi dat je vriend zo lief is met je neefje. Denk dat het voor mannen ook wat meer 'wennen' is, om met kinderen om te gaan. Beetje ouderwets natuurlijk, maar vrouwen krijgen dat toch meer met de paplepel in gegoten denk ik.

Ik zit vergeleken met enkelen van jullie wel duidelijk in een luxepositie. Ik heb mezelf eind vorig jaar een beetje druk zitten maken over wat Lenneman van mijn ideeën over kinderen zou vinden, maar toen ik eindelijk de moed bijeen had geraapt om eens te informeren, vond hij het eigenlijk helemaal niet gek. Hij had voor zichzelf bedacht dat 28 wel een mooie leeftijd is om vader te worden en dat was eigenlijk precies mijn idee! Want rekenend op dat het ± 6m tot een jaar gaat duren voor het gelukt is, zijn we toch al gauw 28 wanneer er een baby zal komen.

Ik heb toen laten vallen dat ik 1 oktober ga stoppen met de nuvaring en dat vond hij eigenlijk wel prima. Stiekem wil ik natuurlijk ook wel eerder beginnen, maar eigenlijk heb ik zelf ook nog wel even tijd nodig om aan het idee te wennen dat we deze stap echt gaan nemen! Maar kan niet wachten tot het oktober is haha Hopelijk kunnen alle wachtKAMERrammelaars tegen die tijd allemaal meeschuiven naar het volgende bankje en zijn Pipo en Frutje al bijna bevallen

Maar goed.. nu maar weer even aan het werk

Oh ja, voor diegenen die al vrij zijn : ik ben jaloers! Geniet ervan!
Mijn zusje belde net... Ze is al een week over tijd en test was negatief... Voor het zingen de kerk uit, ze gaat dit jaar trouwen.

Ik denk dat het van de bruidsjurkenstress komt, maar heb haar geadviseerd om over een week (indien nodig) nog eens te testen...
@ Pipo: volgens mij staat de jurk van Yolanthe van het Buma Harpen Gala op nu.nl

Ik vind 'm niet mooi en beetje overdreven met dat hele middenrif bloot. Maar ik ben bevooroordeeld want nogal 'Yolanthe-moe'
quote:kippatat schreef op 04 maart 2011 @ 13:36:

@ Pipo: volgens mij staat de jurk van Yolanthe van het Buma Harpen Gala op nu.nl

Ik vind 'm niet mooi en beetje overdreven met dat hele middenrif bloot. Maar ik ben bevooroordeeld want nogal 'Yolanthe-moe'Ik ook! Daarom had ik ook zin om hier even lekker mijn gal te spuwen. Bah, de hele tijd zo te koop lopen met alles. Ik hou d'r niet van. Heur Haar zat trouwens ook pet. In vette slierten.

bron: nu.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven