Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
even een vraagje, ik wil binnenkort met foliumzuur beginnen maar ik word op de een of andere manier strontmisselijk van vitaminepillen! Iemand een tip voor mij?
@VKmeisje: nee, ik ben donderdag begonnen met de pillen (had tijdens carnaval geen zin in eventuele bijwerkingen, prioriteiten stellen he ). Die moet ik nu 10 dagen slikken, en daarna krijg ik als het goed is een ongesteldheid. Of beter: een onttrekkingsbloeding. Hoop dat de boel daarna weer wakker is geschud!

@vergeetmenietje: da's lastig! Geen idee. ik zou de etiketten van de vitaminepillen waar je misselijk van wordt eens goed bekijken. Ik neem aan dat je misselijk wordt van de vulmiddelen, niet van de vitaminen zelf.

Dan kun je misschien zoeken naar foliumzuurpillen waar ander vulmiddel in zit. Anders zou ik het ook niet weten. Misschien vragen bij je apotheek?

Ik heb nu trouwens een kleine D-redelijke C-cup. Maar nu dus een leeglopende C . Maar groeien naar F zie ik ook echt niet zitten. Dan voel je je toch een melkkoe? (sorry als ik nu iemand beledig!). En dat zwaait en wiebelt maar heen en weer, als je de trap op rent, of bij de seks. Huuu!

@Frutje: je bedoelt vast Moos ipv Boom? Met je gedachten al lekker buiten bij de natuur zeker

@Kippatat: is ook gezellig!! En hoe meer mensen hier reageren, hoe meer reden we hebben om regelmatig te kijken of er al iets bij is. Want als je een paar dagen niet kijkt, ben je zo een uur aan het bijlezen.

@Janine: hoe is het met je? En met je prachtige meiden?

@Moimoi: en met jou? NOD al in zicht? Hoe voel je je erbij deze ronde?

@Romo: zou je bij mij in de tabel bij 'start' willen zetten: als die cyclus weer terug is!

Fijn weekend! En voor de meiden die graag naar buiten willen: het schijnt morgen ook mooi te worden. Ideaal om buiten te wandelen, met of zonder wandelwagen, te sporten, of in de zon te zitten. en als je nog niet zwanger bent/bv geeft:
Haha, een melkkoe, nou zo voel ik me ook echt! Mijn productie is toch al snel een liter per dag Maar een c of d lijkt me ook wel weer fijn!

Moimoi, ik ben ook benieuwd hoe het met jou is? Is het erg spannend, of ben je er rustig onder? Voel je je anders dan een jaar geleden, toen je net begon?

Janine, moet je binnenkort alweer gaan werken, of heb je nog even? En slapen je meiden al door?

Hier is het net hoe de pet van Verkadezoon staat. Vannacht wilde hij een voeding om half twee en om vijf uur. En dan gaat om zes uur de wekker... Hopelijk kan ik een beetje bijslapen dit weekend!
@ Magz: oh jouw drie jaar jongere zusje is dus even oud als ik! Nou wil helemaal....

Verdorie, ik wou dat ik alleen maar wild wilde stappen en feesten en dat die heerlijke verse baby's met hun heerlijke verse baby geur uit m'n gedachten gingen!

@ Boefje: inderdaad, hoe weet jij dan dat springstof jou zag als ze je niet aansprak?! Over de mail?

Wel super grappig als jullie wel een boef-springstof gesprek zouden hebben gehad!

En babyboefjes looks heeft hij inderdaad van zijn ouders! Wat een mooi stel zijn jullie zeg!

@ Alle anderen: Fijn weekend allemaal!

Ik ga lekker van het mooie weer genieten! Sporten in het zonnetje! Heerlijk!
ik heb volgende week zondag mijn NOD pas, maar heb nu vage menstruatie-krampen! Vreemd? na 3 weken alweer ongesteld? (overigens nog geen bloed gezien)

al moet ik zeggen dat nu we er echt voor gaan ik ook ineens van alles voel hoor
Iedereen lekker aan het genieten van de zon en het weekend? Ben echt super blij dat ik even twee daagjes vrij heb om bij te komen! Vanochtend heerlijk tot half 11 geslapen en voel me gelukkig weer een stuk beter dan gisteren! Had echt even wat extra slaap nodig...

@ Orchis: Heb de tabel aangepast hoor! Hoop dat de pilletjes gauw hun werk gaan doen en de boel weer op gang brengen! Haha mocht het nu echt zo zijn de komende weken dat het wat al te opvallend wordt dan zal ik me er eerst nog uit proberen te redden met een of ander (buik)griepje/virusje Maar heb de echo over 4 weken... en hoop stiekem wel dat dat nog vol te houden is! Als alles dan goed is wil ik het wel gaan vertellen!

@ Assie: Heb je nog leuke baby spulletjes gekocht? Ben benieuwd! Zijn er nu naast de bekende grote ketens nog andere leuke babywinkels / winkels waar leuke baby spulletjes verkocht worden?

@ Frutje: Ooeeeeh spannend weer!! Die week voor NOD blijft slopend... je wil niks voelen, maar voelt van alles! Nu had ik de laatste keer wel zoiets van; Als ik nu niet zwanger ben dan ben ik echt compleet gestoord geworden en zie het resultaat... Maar het stomme is dat de enige oplossing afwachten is.. Wanneer wil je gaan testen? Wel heerlijk dat jullie weer lekker verliefd zijn samen! Heb dat op het moment ook heel erg met vriend, hij is zo lief en zorgzaam dat ik echt denk van; Ja, met jou kan ik dit wel aan!

@ Moimoi: Heb je al nieuws??

@ Verkademeisje: Hoop dat je van t weekend lekker een beetje bij kunt slapen! Pff die nachten lijken me wel heel zwaar hoor...

@ Vergeetmenietje: Ik ben ook niet van de vitamine pillen en heb nu de 'zwanger zijn' capsules van Etos.. Ben daar wel heel blij mee. Ze zijn met water heel makkelijk door te slikken en heb er verder helemaal geen last van. Deze bestaan ook in een 'Zwanger worden' variant, dus misschien een idee? En wat betreft al die 'klachten' tja, je lichaam is in staat om hele gekke dingen te doen en je exact te laten voelen wat je heel graag wilt voelen... Helaas is er maar een oplossing en dat is afwachten.. en veel geduld hebben! En proberen je er niet teveel op te focussen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!

@ blancheflor: Tja, de een houdt nu eenmaal veel van uitgaan/feesten en kan het onderwerp 'kinderen' nog heel lang voor zich uitschuiven en de ander is er al veel eerder aan toe.. Als je het eenmaal graag wil dan kom je er ook niet zo makkelijk meer los van.. Misschien heb je het al eens verteld, maar heb je veel (kleine) kinderen in je directe omgeving?

@ Moos: Lief je berichtje!

@ Kippatat: Ik vind je ook heel gezellig dus blijf lekker meekletsen!

@ Pauley: Hoe gaat het met je?

@ Springstof: En met jou?

@ iedereen die ik vergeten ben:

Fijn weekend allemaal!!!
Zo, ik heb gister een ouderwetse stapavond gehad met vriendinnen Alles gedaan wat God verboden heeft, maar wat was het leuk! Mijn hele zaterdag is nu alleen wel naar de knoppen, kan dit soort avonden echt niet meer handelen! Heb de hele dag in bed gelegen Maar was t allemaal waard!

@VKM: wat heb je toch een mooi mannetje, en je neefje mag er ook wezen hoor!

@Assie: ben ook benieuwd of je geslaagd bent?

@Moimoi: hoest met jou? Trek je het nog een beetje allemaal?

@Frutje: ultieme wachtbankstress of is het goed te doen en heb je genoeg afleiding?

Morgen bij neefje kijken. Zo'n zin in!

Fijn weekend allemaal!
@ Romo: Fijn dat je je vandaag beter voelde! Het doet zoveel met je lichaam he? Zo bijzonder allemaal! En ja, steeds meer kleine kinderen in de omgeving ja, misschien dat dat me ook wel beinvloed. Maar ik stond gister in een club met m'n vriendinnen en ik dacht echt: wat doe ik hier! (Niet zoals Pipo dus ) Ik ben dus blijkbaar 'de een' die niet zo van stappen houdt maar 'er' al veel eerder aan toe is

Wel gek hoe dat plotseling kan omslaan. Ik begon al vrij vroeg met uitgaan en heb er tot m'n 20ste echt heel erg van genoten! Maar de laatste tijd...

Ben heel benieuwd hoe 't op alle wachtbankjes is!

Fijne avond nog allemaal! Pipo, geniet morgen lekker van je lieve nieuwe neefje! Orchis, hoop dat je cyclus snel weer op gang is! Aan alle anderen: zwaai!
Jeetje meiden wat zijn jullie veel aan het schrijven met z'n allen. Ik kan het bijna niet meer bijbenen... Maar wel gezellig hoor.

Zo te lezen hebben jullie allemaal van de zaterdag genoten. Uitslapen, van het mooie weer genieten, flink stappen de vrijdagavond etc...

Binnenkort zal ik op iedereen persoonlijk weer reageren, maar de situatie is hier nu nogal hectisch. We zijn nu voornamelijk in het ziekenhuis te vinden bij mijn schoonzusje.
Goeiemorgen!

@Romo, dank voor het bijwerken van de tabel!

@Pipo: ja, heerlijk hè! Zeker als je niet meer wekelijks uitgaat (toch?), dan geniet je er extra van als je weer een keer helemaal tot het gaatje gaat

@Italiagirl: sterkte...

@VKmeisje: een hele liter per dag?! Allejezus! Daar had ik nooit zo over nagedacht... Kom je nooit in de verleiding om er eens pannekoeken van te bakken of zo? Of een lekkere bechamelsaus over de lasagne?

@Blancheflor: iedereen voelt het anders en op een andere tijd hè. Ik had er tot mijn 28ste echt totaal geen zin in, ik was zo blij met mijn vrije leven dat ik me afvroeg of ik ooit wel zin zou gaan krijgen in dat getut met baby's. En toen ben ik in een paar maanden echt totaal omgedraaid en regeerden mijn eierstokken mijn gedachten

Gisteren een leuk feestje gehad, waarbij het natuurlijk ook weer over kinderen ging. Maar meer aftastend: zouden jullie, zijn jullie er al aan toe, weet je van die en die...Tja, we zijn nu allemaal rond de 30... Ik heb me een beetje op de vlakte gehouden, terwijl ik dacht: jullie moesten eens weten wat ik allemaal op het viva-forum plemp !

Zo, maar weer eens aan het werk hier Fijne zondag! Ik kom af en toe eens kijken of iemand me gezelschap houdt vandaag.
@ Orchis: Present! Heb ook een heerlijke zaterdag gehad. Eerst lekker uitgeslapen (joehoe, gelukt!) en daarna lekker het zonnetje in, de eerste aardbeien gekocht (nog een beetje waterig, maar toch...), en wat plantjes voor in huis etc. Het huis is klaar, ik ben klaar, Nukkeman is klaar, maar... misschien heb je gelijk en vindt Babynuk het prima daarbinnen. Hoe kan ik haar van gedachten doen veranderen?

@ Frutje: Haha, 'de geur van een verse baby' .

@ Romo: Ja hoor, ik houd het best nog vol. Lichamelijk dan, geestelijk is een ander verhaal .

@ Vergeetmenietje: Als ik jou was zou ik eens de vitaminepillen uit de natuurwinkel proberen, bijv. van De Tuinen. Is meestal ook nog goedkoper dan de bekende merken die je bij de Etos etc. koopt en er zit minder rotzooi in (zeggen ze). Misschien dat je daar minder misselijk van wordt. Trouwens een klein tipje voor iedereen die vitaminepillen wil gaan slikken: als je ze in de apotheek of bij de drogist koopt, betaal je echt véél te veel. Bij de Hema zijn ze echt goedkoop en net zo goed. Voorbeeldje: vitamine D2 (voor calcium e.d.) kost in de apotheek 15 euro, bij de Hema nog geen 3 euro...

Hier geen taartplannen vandaag, sorry dames. Maar ook zonder taart is het erg gezellig op de bankjes.
He dames,

Ook even een kort berichtje van mij. We hebben gisteren een kinderwagen gekocht en voordat we gingen shoppen waren we nog even bij mijn schoonouders; zeiden ze direct dat we de wagen van hen zouden krijgen. Echt super.

Verder nog niets gekocht, vind dat we daar nog genoeg tijd voor hebben.....maar de wagen; dat was echt een hele mooie aanbieding.

Hij staat nu mooi in de gang te pronken, elke keer als ik de trap afkom, zie ik 'm staan. Wel een raar gevoel....
@orchis. Haha, ja de mensen om je heen zouden idd eens moeten weten wat je hier allemaal schrijft. Is maar goed dat ze dat niet weten!!!! Werkse trouwens!

@ assie. Gaaf een kinderwagen! Kan me voorstellen dat het een raar gevoel geeft als je die wagen zo ziet staan in huis. Nog een aantal maanden en dan ligt kleine assie baby erin! De tijd vliegt! (al zal nukje het nu niet bepaald met me eens zijn)

@ nukje. Hou vol! De laatste loodjes wegen het zwaarst. Probeer nog heel even met z'n tweeën te genieten ( voor zover dat kan)

@ alle anderen zwaai, zwaai!

Hier gaan we zo weer richting ziekenhuis. Net nog even met mijn broer en schoonzus in nl gebeld. Ik word weer tante. Ze is bijna 8 weken zwanger. Ben zo blij voor hun!!! Maar toch ben ik stiekem ook wel een beetje jaloers... Zo fout en zo'n vervelend gevoel! Maar het lijkt echt wel of iedereen om me heen zwanger wordt/ is. Ik wil ook!!!!
Gezellig!

Nukje, dat klinkt goed! Fijn toch dat jullie er klaar voor zijn? Dan kunnen jullie nu nog even helemaal genieten van deze spannende laatste dagen/weken samen. Over een aantal dagen zal jullie leven voor altijd veranderd zijn!

@Assie: Hu! Da's wel helemaal echt he, zo'n kinderwagen in de gang. Hoewel, jouw buik en de echo's zijn natuurlijk ook helemaal echt. Het begint gewoon steeds vastere vormen aan te nemen, die zwangerschap van jou. Wat lief trouwens dat jullie die wagen van de schoonouders kregen!

@italiagirl: jeu, jij hebt inderdaad veel zwangeren om je heen! Ik snap je jaloerse gevoel (helaas) volledig.

Gister wel vervelend nieuws gehoord over een kennis van ons. Zij was na 3 miskramen eindelijk weer zwanger (van de tweede), en we vroegen ons al af waar het geboortekaartje bleef. Maar het was helaas alweer misgegaan, best al laat in de zwangerschap. Dat gun je ook niemand
Gisteren op bezoek geweest bij een goede vriendin die hoogzwanger is. Na al dat geklets over zwangerschap, baby's en babykleertjes en -kamer bekijken zit ik redelijk in een dip...

Moet zeggen dat ik er zelfs een verdrietig gevoel van krijg... Dit is toch niet normaal?!

Zijn er dames die dit gevoel herkennen? En hoe gingen/gaan jullie hiermee om?
Dag allemaal,

Iedereen een fijn weekend gehad?

@zeelinde: ik heb vaker gehoord/gelezen dat mensen dat hebben. Het is ook begrijpelijk omdat je zelf graag wilt en anderen al zover zijn. Dat kan best confronterend zijn. Ik zelf heb dit gelukkig (nog) niet dus kan je niet echt helpen hier mee om te gaan. Ik zou het iig proberen te spuien dat lucht vast op.

@italiagirl: veel sterkte. Het klinkt allemaal heel heftig van je schoonzusje.

@pipo: haha een hele dag brak van het stappen. Ik neem dan altijd een ibuprofen helpt super!

@nukje: fijn dat je zo goed geslapen hebt, kom je weer een beetje bij kan ik me zo voorstellen.

@assie: lijkt me vet relaxed om de kinderwagen te krijgen. Ik hoor van alle kanten dat die krengen zelfs 2ehands nog heel duur zijn.

Een zwaai naar de rest!

Ik heb dit weekend voor het eerst concreet met kippatatman over kinderen gesproken. Ik vind het zelf best een eng onderwerp. Alsof het opeens heel echt wordt als je erover praat ofzo (wat natuurlijk nergens op slaat). Maar het was een pretttig gesprek en we hebben nu allebei uitgesproken dat we het wel zouden willen. Ik vraag me alleen af, hoe plan je nu eigenlijk wanneer je begint? Hoe hebben jullie dit gedaan?
@ assie: wat super leuk en lief zeg! Ben benieuwd wat jullie er voor eentje hebben, is zo veel keus volgens mij...

@ italiagirl: hoe gaat t nu met schoonzus? Wat een moeilijke tijd maken jullie door.. Sterkte!

@ orchis: das ook een heftig verhaal.. Krijg er kippenvel van..

@ zeelinde: klinkt bekend, het forum is een heerlijke plek om het van je af te schrijven! Ik dacht altijd maar 'mijn tijd komt nog wel'

@kippatat: moet eerlijk zeggen dat wij op een gegeven moment gewoon begonnen zijn, niet echt van te voren een datum bedacht... Wel spannend natuurlijk, zeker nu het ook nog eens vrij snel raak is, maar gelukkig heb je dan nog 9 maanden om aan het idee te wennen!

Zo, ga lekker slapen! Heerlijk relaxed weekend gehad dus hopelijk weer genoeg energie opgebouwd voor komende week!

Fijne week alvast voor allemaal!
Goedemorgen!

@romo: hadden jullie dan niet zoiets van, nog eerst samen een reis maken of nog andere dingen doen samen? Juist als het snel raak is kun je sommige dingen niet meer doen.

@orchis: dat van die kennis klinkt verschrikkelijk. Ik ken ook een paar mensen waarbij het ver in de zwangerschap fout ging. Dat gun je echt niemand nee.
@zeelinde. Ontzettend herkenbaar wat je schrijft. Zelf denk ik eigenlijk hetzelfde wat romo ook al schreef. Mijn tijd komt nog wel (en hopelijk heel snel).

@ orchis. Tja ik heb idd nu 4 zwangeren om mij heen. De zus van mijn vriend is trouwens wel helemaal bijgedraaid wat betreft haar zwangerschap. Gelukkig maar! Vreselijk van die kennis van je. Dat moet echt afschuwelijk zijn!

@ romo. Met mijn schoonzusje gaat het erg slecht. Volgens de artsen zit de tumor nu ook in haar maag, ze blijft namelijk overgeven en verteerd het eten niet meer. Vandaag of uiterlijk morgen krijgt ze een mri scan. Maar voorlopig is haar lichaam te zwak om verder te gaan met de chemo (levensverlengende chemo). Mijn vriend is echt helemaal kapot van de hele situatie. Zo moeilijk om hem zo te zien.

@ kippatat. Ik denk dat jullie dat samen moeten bespreken wanneer je r echt voor wilt gaan. Al zullen er altijd wel dingen blijven waarvan je zegt "dat nog even doen voordat ik zwanger word". Ahahah, of je doet het met zoals mijn broer en zijn vriendin, dan kom je zwanger terug van de laatste grote reis.
Goedemorgen iedereen,

Fijn weekend gehad allemaal?

@ Kippatat: misschien kan je ook tegen kippatatman zeggen dat je het moeilijk vindt om het te bespreken, precies zoals je dat hier op het forum aangeeft? Dat je eigenlijk niet goed weet hoe je zoiets moet zeggen: wanneer zullen we er dan aan beginnen? Willen we een datum afspreken? (Na bijvoorbeeld nog een mooie reis (deze zomer)? Dan maak je voor kippatatman de weg vrij om ook zijn mening erover te delen? Ieder geval super fijn dat jullie het er nu over gehad hebben en dat hij er ook open voor staat en dat het een prettig gesprek was! Gefeliciteerd! Dat is het begin he

@ Italiagirl, wat ontzettend fijn dat je (zwangere) schoonzusje is bijgedraaid! En wat ontzettend verdrietig dat het zo slecht gaat met je andere schoonzusje... *knuffel, ook voor je vriend!*

@ Zeelinde: lastig als anderen al verder zijn inderdaad! Helemaal niet gek als je dan wat jaloerse gevoelens hebt (ik leef op jaloerse gevoelens haha ) Gebruik lekker het forum om te spuien!

@ Romo: hopelijk ga je nu lekker uitgerust een nieuwe (minder misselijke) week tegemoet!

@ Wachtbankjers: hoe staat het??

@ Alle anderen: zwaai!
Goedemorgen!

@kippatat: mooie reizen maken is zeker gaaf. Hoe oud ben je ook al weer? Ik merk dat wij gewoon in een andere fase aan het komen zijn :puke: hoe burgerlijk klinkt dat, maar wel waar!

Wij hebben een paar prachtige reizen gemaakt, maar eigenlijk de laatste jaren niet meer, omdat het niet uitkwam met werk (in mijn grote vakantie heeft Orchisman als ecoloog zijn veldseizoen, dus kunnen we altijd maar iets van 10 dagen weg...). Verder hebben we een camper-hippie-busje gekocht, waar je ook prachtig met kindertjes in kan gaan kamperen. En vrienden van ons nemen hun kindje gewoon mee naar verre landen, een eenjarige bij -20 is voor hun geen probleem. Het is maar net hoe je er mee om gaat!

Oja, bij ons was de planning: eerst (weer) een vast contract, en dan ervoor gaan!

@italiagirl: echt vreselijk... is het echt niet meer te behandelen?

@zeelinde: haha, lees maar eens onze delen van dit topic: een en al herkenning

@ de rest: werk ze!
@orchis: ik ben 31 jaar. Haha dat van die nieuwe fase klinkt misschien wel :puke: maar is wel waar natuurlijk. Maar reizen is altijd leuk! Grappig dat julile een busje hebben. Ik heb jaren met een vriendin een oldtimer VW gehad, was erg leuk. Met spijt in het hart verkocht Een collega van mij is ook pas met haar eenjarige zoontje naar Canada geweest in een camper. Het kán natuurlijk allemaal wel.

@Italiagirl: En het lijkt me erg moeilijk om je vriend er zo onder te zien lijden. Het is allemaal niet eerlijk

Zwanger terugkomen van een reis is natuurlijk ook een idee, het is alleen de vraag of het daadwerkelijk zo loopt

@blancheflor: ik heb inderdaad tegen kippatatman gezegd dat ik het best een moeilijk onderwerp vond. Ik was al blij om het te bespreken dus durfde niet over een datum haha. Ben er sowieso eigenlijk zelf niet over uit wanneer. Je moet er wel klaar voor zijn maar ja bén je dat ooit? Er zal altijd wel iets zijn wat je nog zou willen doen of iets dergelijks.

@nukje: wat voor taart wordt het vandaag?
Goedemorgen allemaal!

We hebben de quinny buzz 3 gekocht, kleur playground brown. Hele mooie wagen, al zeg ik het zelf En dan leuke gekleure dekentjes en voetenzak erbij (afhankelijk of het een jongetje of meisje wordt) en dan is het helemaal af

Kippatat; lastig he.....het onderwerp kinderen aansnijden. Vond ik ook! En als het dan zover kwam wat het weer te beladen, omdat er bij mij iets "knapte" oeps.....maar het is toch goed gekomen...

Reizen is idd leuk, maar ik vind zoveel dingen leuk....het hoeft van mij niet perse een ander land en het "afvinken" van landen te zijn die je hebt gezien. Een paar vriendinnen van mij denken zo en het is bijna een soort obsessie....dan staat er op hyves ook dat ze 32% van de wereld hebben gezien. Dan denk ik altijd "onzin"; met een bezoek van een paar dagen heb je een land nog niet echt leren kennen. Maar oke

Ook dichterbij zijn zoveel mooie dingen te zien, dus ook met een kleintje kun je leuke vakanties hebben.

Italiagirl; wat een heftige periode maken jullie door! Lijkt me ook verschrikkelijk om je vriend zo kapot te zien. Het is ook niet niks....weten dat je zus niet lang meer te leven heeft, je haar erg ziet aftakelen en haar pijn ziet hebben. Pffttt....ben blij dat ik dat nog niet mee heb hoeven maken....heel veel sterkte! Fijn in ieder geval dat je schoonzus is bijgedraaid wat betreft haar zwangerschap.

Zeelinde: ja, het kan heel moeilijk zijn om in je omgeving zoveel geluk en blijdschap te zien rond een zwangerschap en geboorte. Het is ook niet dat je zelf niet blij bent voor hen, maar je wilt het zelf zo graag.....het heeft mij ook wat tranen gekost toen mijn schoonzusje en later mijn broertje aangaven moeder/vader te worden. Ook alleen het bijstellen van het beeld dat je als oudste echt niet altijd als eerste kinderen krijgt, moest even landen. Heel stom misschien, maar het hielp mij om juist heel open te zijn over het onderwerp. Aangeven dat je heel blij bent voor hen en hoop dat jouw tijd ook snel komt!

Werkse allemaal!!

Iedereen die ik ben vergeten
Goedemorgen allemaal,

@vergeetmenietje

Ik heb van die kleine foliumzuurpilletjes van de Etos. Die zijn echt inimini.

En ik krijg ook een week voor mijn NOD al wat gezeur in mijn onderbuik. Dat wil niet zeggen dat je morgen ongesteld wordt.

@Orchis

Merk je al iets aan je lijf? Hopelijk krijg je nu snel een bloeding en kunnen jullie daarna aan de slag!

Lastig he die directe of indirecte vragen of je ‘al begonnen bent’. En wat zielig van die kennis van jullie…

Een camperhippiebusje! Die wil ik ook!

Ik bedoelde idd Moos ipv Boom, die is van een ander topic. Stom…

@Moimoi

En?

@VK/melkkoe

Een liter! Waaaauw! Heb je in het weekend een beetje bij kunnen slapen?

@Blancheflor

Het kan natuurlijk dat je een van die vrouwen bent, die er gewoon al jong aan toe is. Wel weet ik van mezelf dat ik rond mijn 25e ook een opleving van rammelende eierstokken had. Achteraf ben ik blij dat we toen nog gewacht hebben. Ik denk dat ik het vooral wou omdat ik mijn leven verder niet op orde had en dit dan ook een keuze voor een manier van leven zou zijn. Niet dat jij dat hebt ofzo, maar zo was het voor mij toen wel.

@Romo

Weer fris en fruitig na een bijslaapweekend! Hopelijk was het boven de pot hangen een eenmalige actie.

En afwachten is het enige wat ik kan doen ja. Zucht. Ik wil volgende week maandag testen. Moet ook echt nog geduld hebben hoor, ik begin veels te vroeg met zeuren nu.

@Pipo

Hoe was het bij neefje? En weer helemaal fit na je stapavondje?

@Italiagirl

Hoe gaat het met je schoonzus? En trek jij het een beetje? Wat een babyboom daar bij jou. Kan me voorstellen dat het dan alleen maar meer gaat kriebelen.

@nukje

Vanaf nu heb je meldplicht! Hoe is het? Lekker geslapen vannacht?

@Assie

Een kinderwagen in de gang, waaah! Ja, dan wordt het opeens hel concreet dat over een aantal maanden daar een mini-Assie in ligt.

@Zeelinde

Dat is normaal hoor! Hoe je ermee omgaat? Beetje van je af schrijven hier en proberen er niet teveel mee bezig te zijn. Man overhalen is ook een goede remedie.

@kippatat

Wat goed dat jullie een gesprek hebben gehad! En hoe je de startdatum bepaalt? Bij ons was het na het trouwen, een logisch moment. Zijn er nog dingen die jullie eerst willen doen? En eigenlijk heb je twee momenten: stoppen met de pil en het echte starten. Na het stoppen kan het namelijk even duren voor je cyclus goed op gang komt.

Hier gisteren een wijntje te veel op. Op zondag ja. Zucht, waarom? Vind het sowieso stom van mezelf dat ik dat doe terwijl ik op het wachtbankje zit. Maarja, eigen schuld… Aan het werk dus maar.
Oh ja, nukje: de chocolade, amandeltaart is ook erg aan te bevelen

Voor het geval je weer eens een andere taart wil proberen! haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven