Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@ Dankje mama Nukje

@ Pauley: Meisje toch... tis ook allemaal niet niks.. Hele dikke voor jou!! Neem je tijd om alles te verwerken, laat je lekker verwennen en zoek de afleiding die je nodig hebt! Dan komt die cyclus waarschijnlijk ook vanzelf weer goed op gang... Hou je taai en kom lekker je hart luchten als je daar behoefte aan hebt!

@ Orchis: Op werk probeer ik me groot te houden en er niet over te klagen. 'Gelukkig' gaat er een virus rond, waardoor iedereen een beetje gammel rondloopt of zich ziek meldt.. dus als ik het echt niet trek kan ik dat ook mooi als excuus gebruiken, maar ik wil het zo lang mogelijk proberen uit te stellen, want stel dat het een week of 4 aanhoudt... kan me moeilijk zo lang of steeds opnieuw ziekmelden. Wil dat alleen doen als het echt niet uit te houden is, vooralsnog ben ik erg misselijk, maar geef ik nog niet echt vaak over... Ik heb gelukkig de mogelijkheid om tussendoor steeds even wat eten of drinken te pakken en zo sleep ik me een beetje door de dag heen. Collega vond me vandaag wel erg witjes zien en vroeg of ik niet ook liever mn bed in dook... Heb toen wel gezegd dat ik ook niet echt fit was en daar ging ze niet verder op in.

@ Verkademeisje: voor Verkadezoon!! Hij wordt groter en groter! Vind je het zelf niet snel gaan?
@ Assie: mooie wagen!!!
Hmm, naar aanleiding van de vreselijke ramp in Japan duiken er nu allerlei doemverhalen op over dat de wereld vergaat in 2012. Weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken.

Beetje offtopic snorrie
quote:kippatat schreef op 14 maart 2011 @ 18:48:

Hmm, naar aanleiding van de vreselijke ramp in Japan duiken er nu allerlei doemverhalen op over dat de wereld vergaat in 2012. Weet nooit zo goed wat ik daar van moet denken.

Beetje offtopic snorrie

Hou op, ik ben daar extreem gevoelig voor! Zeker nu er ook sprake is van een eventuele melt-down, pffff, dan kunnen we binnenkort wel beginnen met hamsteren . Ik heb vandaag expres geen nieuws gekeken, ik word er altijd een beetje neerslachtig van.

@ Romo: Heel begrijpelijk dat je probeert om niet naar huis te gaan als je je vanwege je zwangerschap misselijk of slecht voelt, maar... (en hier komt mama Nukje weer ): ga je aub niet schuldig zitten voelen tegenover je werk als je het echt even niet trekt, je lichaam geeft die tekenen niet voor niets! En als er iets is wat werkgevers begrijpen cq. waar ze niks over mogen vinden/denken, is het als jij naar huis gaat omdat je misselijk bent, of moe. Ik had er in het begin ook zo'n last van (zowel van de kwaaltjes als van het schuldgevoel) en heb dat toen open aangesproken op m'n werk. En iedereen (incl. leidinggevende) riep zowat in koor "mens, je bent zwanger, ga gewoon naar huis!" Dusss.....

*mama-modus uit*
Hallo allemaal! Ook ik kom iedereen even een hele dikke knuffel geven. Jeetje, krijg soms echt tranen als ik sommige verhalen hier leef. Wat maken sommigen toch veel verdrietige dingen mee zeg. Nog een dikke knuffel.

Ik wilde trouwens eigenlijk pas iets komen melden als ik nieuws heb maar ik zit dus NOG op het wachtbankje..... heb wel de langste cyclus sinds augustus.... maar heb ook getemp en mn temp ging pas later omhoog dus ik verwacht ook mn OD later. Ik heb een klein beetje hoop dat het een NOD wordt.

Diepe zucht... nu niet allemaal zenuwachtig worden he want dan word ik dan nog erger...
anoniem_3290 wijzigde dit bericht op 14-03-2011 20:04
Reden: geen
% gewijzigd
@nukje.. ach dat duurt nog ff hoor

2012-fenomeen

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

Het 2012-fenomeen verwijst naar het verschijnsel dat in veel populaire esoterische en pseudowetenschappelijke theorieën het jaar 2012 een grote rol speelt. Veel van zulke theorieën gaan ervan uit dat er in 2012 een grote verandering zal plaatsvinden in het bewustzijn van de mensheid of juist in de natuurlijke toestand van het universum; sommigen gaan zo ver te beweren dat in 2012 het eind van de wereld zal plaatsvinden. Het fenomeen vindt zijn oorsprong in de lange telling van de Maya's, die volgens sommige interpretaties grote waarde toekent aan 21 of 23 december 2012. Door de natuurwetenschap worden de 2012-theorieën unaniem verworpen, terwijl er volgens de meeste Mayadeskundigen sprake is van misrepresentatie van de Mayareligie en dat 2012 voor de Maya's niet zo'n belangrijk moment was.

Wetenschappers kwamen er na lang onderzoek achter dat in de Maya-mythologie de scheppingsdatum op 11 augustus van het jaar 3114 voor Christus lag en dat het eind van de telling op 21 december 2012 ligt. Aanhangers van eschatologische theorieën gingen er vervolgens van uit dat op die datum een apocalyptisch einde komt aan de nu bekende wereld. Op internet wemelt het van de websites met onheilspellende teksten over dit onderwerp, en sommige mensen maken zelfs hun spaargeld op 'omdat je er na 2012 toch niets meer aan hebt'.

Aardwetenschapper Andreas Fuls becijferde echter dat alles blijkt te berusten op een rekenfout. Hij promoveerde in 2006 aan de Technische Universiteit Berlijn. Op basis van een oude Mayatabel waarop de standen van Venus staan en nieuw ontdekte inscripties en voorwerpen kwam hij erachter dat Mayakalender pas stopt op 21, 22 of 23 december 2220. Bovendien denkt hij dat de tijd daarna ook bij de Maya's gewoon doorgaat: hij vermoedt dat de Maya's opnieuw zouden zijn begonnen met tellen.
Hee liefies

De wereld vergaan? Achja, dan gaan we er allemaal aan hè. Voel je dan ook niets meer van ;).

@Pipo

Je bent lief...

@Romo

Luistert naar de wijze woorden van mama Nukje. Zolang je naar je lichaam luistert, genoeg rust neemt etc, zul je je ook beter voelen. Dus loop jezelf niet voorbij.

@Moimoi

Ohhh, langste cyclus! Wanneer wil je gaan testen? Ik zal stiekem heel hard voor je duimen. Heel stiekem he, ssssssht!
Alvast sorry voor het ego bericht.

Allereerst iedereen bedankt voor het meeleven...

Vandaag vrij lang in het ziekenhuis geweest. Het gaat erg slecht met mijn schoonzusje. Ze hebben een echo gemaakt en het komt erop neer dat de tumor inmiddels ook in haar maag en darmen zit. Ze neemt dus geen voedingsmiddelen meer op. De artsen kunnen niets meer voor haar doen en het is eigenlijk afwachten totdat haar lichaam ermee stopt. De familie is nu ook begonnen met waken. Ze gaan kijken of ze morgen naar huis mag, zodat ze thuis kan sterven (dat wil mijn schoonzusje graag) Vreselijk om zo jong iemand zo ziek te zien!!!!! En mijn vriend en zijn hele familie zo verdrietig. Morgen komt de familie uit Zuid Italie over om afscheid te nemen.

Helaas moet ik morgen naar het werk. Heb mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe werkgever, maar daar heb ik dus nu echt geen zin in...

Einde ego bericht
Oh Italiagirl, wat een vreselijk rotnieuws! Ik hoop voor je schoonzusje dat ze inderdaad naar huis mag als dat is wat ze graag wil, en ik hoop dat jullie allemaal afscheid van haar kunnen nemen op jullie eigen manier. Heel veel sterkte de komende tijd, voor jou, maar ook voor je vriend en zijn hele familie.
Ben ik weer! De vitaminetabletten die ik nu heb/had zijn ook 100% biologisch staat er op. Maar ik ga die van de Etos denk ik ook maar eens proberen.

Ik ben er wel achter dat als ik ze stuk kauw ik minder misselijk ben dan wanneer ik ze heel door slik. Meestal slik ik het namelijk heel door omdat ik het zo smerig vind smaken.

Italiagirl wat een naar nieuws! Ik wens je veel sterkte voor nu en de komende tijd!
@Italiagirl:

@iedereen: Bedankt voor alle lieve bemoedigende woorden gisteren. Daardoor heb ik de moed opgevat om (weer) met Magzman te gaan praten. Hij was heel lief en zei dat ik gewoon moest zeggen of vragen wat ik wou zonder bang te zijn voor zijn reactie... Dus heb ik hem gevraag (met horten en stoten, dat wel) wanneer hij denkt dat hij er (gevoelsmatig) klaar voor is om een kindje te maken met mij. En toen vertelde hij dat, hoewel hij er voor zijn gevoel wel helemaal aan toe is nu (!!!!!!!!!!!!!!!!) hij wel vind dat we eerst de materiële dingen helemaal op de rit moeten hebben. Dus weg 'uit dat hok waar we nu wonen in deze rotstad' en iets meer zekerheid over zijn werk. Hij heeft wel een vaste baan nu maar er zijn zoveel veranderingen op zijn werkvlak dat hij die even wil afwachten om te zien of ze hem niet gaan ontslaan (wat ik me niet kan voorstellen, hij doet zijn werk meer dan goed, maar goed). Bovendien kreeg ik de indruk dat hij denkt dat je tienduizenden euro spaargeld moet hebben als je aan kinderen wil beginnen...

Eenmaal thuis (wij hebben dat soort gesprekken op de een of andere manier altijd in de auto) ben ik nog eens lekker in huilen uitgebarsten en het enige wat hij deed was me heel goed vasthouden en knuffelen, precies goed. Ik heb hem ook verteld dat ik het heel oneerlijk vind, dat er mensen zijn met een baantje achter de kassa (no offence) of een uitkering en een sociale huurwoning in een flat, die kinderen krijgen bij de vleet, terwijl ik, of eigenlijk wij, beide met een redelijk tot goede baan, in een redelijk appartement (wat we toch gaan verruilen voor iets groters maar dat mag wat mij betreft ook als ik zwanger ben) dat nog niet mag!

En later op de avond heb ik hem gevraagd dat, als hij zo graag de verantwoordelijkheid wil nemen om een goede toekomst voor ons kindje te garanderen, hij dan af en toe (half grappend) verzucht of het niet zoveel gemakkelijker zou zijn om beide in de bijstand in een sociale huurwoning te gaan zitten. Zijn antwoord: In de bijstand is ook zekerheid.

Nou, zei ik toen, dan hoeven we het er niet langer over te hebben want wij doen het nu beter dan dat en in het slechtste geval gaan we gewoon allebei de bijstand in en dan hebben we nog steeds zekerheid! Helaas ging hij hier dan weer niet op in en was het gesprek eigenlijk wel afgelopen...,

Dus, aan de ene kant ben ik ENORM opgelucht dat hij gevoelsmatig heel graag een kindje met me wil (YEEY!) maar zit ik er nog wel mee in mijn maag dat hij eerst nog zus en zo geregeld wil hebben voor we er aan gaan beginnen. Maar dat valt te overzien, dat 'er niet aan toe zijn' is zo lastig int e schatten, ik ga NU op zoek naar een fatsoenlijk (huur)huis hier in de buurt met op zijn minst 2 slaapkamers! We willen niet kopen zolang we niet zeker weten dat we in deze regio willen blijven wonen de komende 10 jaar. Dus, als één van jullie nog een leuk huurhuis heeft/weet in de omgeving van de Hofstad, op max een half uur, 3 kwartier rijden, hoor ik het graag!!
O Italiagirl

Wat een ontzettend naar nieuws. Heel veel sterkte met alles. Het wordt een hele pittige tijd. En toch ook heel veel succes met je nieuwe baan, probeer het anders als afleiding te zien ofzo.

@Magz

Wat goed dat jullie gepraat hebben! En zo te horen een stap in de goede richting. Ik zou nu even niet gaan pushen als in bijstand kan altijd nog. Maar hij heeft aangegeven dat hij zekerheid wil. Regelen dus! Aan de andere kant is een baby er echt niet morgen. Misschien kun je alvast stoppen met de pil?

Ik heb een dikke dag hier (zo'n dag dat niets je staat en je vindt dat je er dik uitziet). Bleeeh.

Fijne dag allemaal!
@Frutje: Ik ben in januari vorig jaar al gestopt met de pil, sindsdien ben ik onderworpen aan zijn strenge condoomregime!

En nee, een baby is er niet morgen. Sterker nog, met een beetje pech kan dat (inclusief draagtijd) nog wel een jaar of 2 duren. Maar ik vind het ook wel weer heel erg lief dat hij zich zo verantwoordelijk voelt!
Dubbel
Mogguh

@Italiagirl: ik schrik erg van je bericht over je schoonzusje. Ik had niet het idee dat het zo slecht met haar ging in die zin dat er nu echt niets meer gedaan kan worden. Ik wil jou en Italiaboy en de rest van de familie heel veel sterkte toewensen. Het is hard en het is oneerlijk. Is er kans dat ze nog gaat meemaken dat haar zus of schoonzus gaat bevallen?

@Magz: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Het klinkt nu toch wel wat concreter denk ik. Het is ook wel goed dat in ieder geval je huisvesting geschikt is voor gezinsuitbreiding. En als ik zo om mij heen hoor kost het ook allemaal veel geld. Een vriendind van me zei dat alles waar 'baby' voor staat duur is. Voel je je nu beter en wat opgelucht? En nu lekker op zoek naar een nieuwe woning!

@Frutje: zo'n dikke dag heb ik ook wel eens. En chagerijnig dat ik dan word haha. Gelukkig heb ik ook 'dikke-dag-kleding' in mijn kast hangen. Dat is een lekker gebreid vest en dat bedekt dan mijn dikkigheid Maar als ik hoor/lees hoe sportief jij bent kan ik me niet voorstellen dat je dik bent!

@Janine: bedankt voor het opbeurende stukje over dat de wereld helemaal niet vergaat. Nukje heb je het gelezen?
@ Romo : wat vervelend dat je nu meer 'kwaaltjes' krijgt. Hopelijk wordt het niet erger in de komende weken, zodat je het goede nieuws nog even voor je kunt houden. Met een 'griep-smoes' kun je het vast nog wel een beetje rekken, maar kans bestaat natuurlijk wel dat mensen wat achterdochtig worden. Je bent niet getrouwd toch? Misschien wordt het daarom en gezien je leeftijd minder snel verwacht, dus dat kan nog in je voordeel werken.

@ MoiMoi : je NOD in zicht! Wat spannend weer! Ik zal heel erg voor je duimen dat het deze keer echt een NOD is! Het is je zo gegund

@ Italiagirl : wat een verschrikkelijk nieuws voor je schoonzus... Dat is natuurlijk niet te begrijpen, dat het zo moet lopen, ze is nog zo jong! In ieder geval heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie er voor elkaar kunnen zijn in deze tijd. Kan me voorstellen dat die eerste werkdag wel het laatste is waar je nu je hoofd naar hebt staan. Hopelijk kunnen ze daar ook begrip opbrengen voor wat jullie nu doormaken

@ Pauley : Jij ook veel sterkte. Er is zoveel gebeurd voor jullie de laatste tijd, neem de tijd om dit te verwerken. Kan zomaar een teken zijn van je lichaam, dat je eerst wat meer tijd aan jezelf moet besteden.

@ Magz : wat goed dat Magzman aangeeft er gevoelsmatig wel klaar voor te zijn! Naar mjin idee is dat toch vaak het grootste struikelblok, want het is zo moeilijk te bepalen wanneer het gevoel dan wel goed gaat zijn. En materiële zaken zijn toch een stuk makkelijker te realiseren. Daar zal natuurlijk nog wel wat tijd overheen gaan, maar het is in ieder geval iets waar je tot op zekere hoogte controle over hebt! Super!

@ Frutje : Wat stom is dat altijd hè, zo'n dikke dag. Denk dat iedereen dat wel eens heeft! Hopelijk is het snel weer over of juist niet en krijg je in de komende 9 maanden steeds dikkere dagen

@ Nukje : En? Nog steeds alles rustig? Nog 'maar' 1 week... Even volhouden nog!

Hier rammel ik als nooit te voren Ik kan werkelijk waar aan niks anders meer denken en begin langzamerhand te denken of ik Lenneman niet toch over kan halen dat ik nu al met de nuvaring ga stoppen. Voor mijn part gebruiken we dan voorlopig condooms, maar zijn we voor mijn gevoel toch al een stapje dichterbij. Nou heeft Lenneman een hekel aan condooms gebruiken, zoals veel mannen, dus wie weet versneld dat het proces nog een beetje. Voorlopig hou ik het (met moeite) nog maar even voor me, maar merk dat het mijn humeur langzamerhand begint te beïnvloeden. Vind eigenlijk dat we een goede afspraak hebben gemaakt en ik me daar dan maar aan moet houden, maar vind het to lastig!

Fijne dag!
@Magz: Wat super dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad! En inderdaad, het is beter te overzien als je in elk geval al weet dat hij ook kindjes met jou wil hebben! De rest is te regelen...

@Frutje: Balen he, zo'n dikke dag! Ik heb dan ook altijd extra veel zin om te snoepen, en voel me dan schuldig omdat ik me al zo dik voel!

@Lenne: Hmmm, waarom zou je Lenneman moeten overhalen om te stoppen met de Nuvaring? Het is toch jouw lijf? Ik snap dat het fijn is als hij het ook prima vind, maar uiteindelijk mag jij zelf beslissen wat je je lijf aandoet... Heb ik ook gedaan, alleen heeft Pauley-man gevraagd me te wachten tot na zijn verjaardag, omdat hij ook zo'n hekel heeft aan condooms... En dat heb ik wel gedaan hoor, maar daarna is de Mirena er ook heel snel uitgegaan! Je loopt toch 24 uur per dag met iets in je lijf dat er niet hoort, da's veel langer dan die tien minuten per x-aantal dagen dat half uurtje per dag dat hij een rubbertje om moet

Heb het even gemist, welke afspraak hebben jullie gemaakt?

Hier alles goed, kan op het werk lekker wat dingetjes doen waarbij ik niet teveel hoef na te denken... En vanmiddag eerder naar huis, dan kan ik misschien nog lekker een lange wandeling maken met de hond... Hmm, of ik trek de hardloopschoenen weer eens aan...
Ojee, ik hou het echt niet meer bij hier! Snorrie alvast als ik niet op iedereen reageer.

@Italiagirl: wat een vreselijke tijd maken jullie door. Zo'n jong iemand zo ziek en die zo dichtbij jullie staat dat is echt zo heftig om mee te moeten maken. Veel sterkte.

@Moimoi: aaaargh, spanning is om te snijden. Ik leef met je mee, wat zou het mooi zijn als het raak is. Wanneer wil je gaan testen?

@Frutje: ik weet wel waarom jij een dikke dag hebt, je bent zwangerT!

@Magz: licht aan het einde van de tunnel! Jeeeej. En wat zijn mannen soms superverantwoordelijk en nadenkend dat ze alles perfect willen hebben voor er een kind komt. Pman heeft dat niet. Die vind dat wij in ons 'hok' ook wel een kind kunnen krijgen. Hij wilde gewoon nog niet omdat hij nog geen zin had in de verantwoordelijkheid.

Iemand vroeg nog of het niet teveel je leven verandert een kind? Ik ben daar niet bang voor. Wij werken allebei full time dus het meest spannende is wel van ons leven af zal ik maar zeggen... Ik denk in ieder geval dat het stabiel genoeg is voor een kind en lever graag wat vrijheid in voor een baby. Reizen is niet onze nummer 1 hobby. Camping in Frankrijk of Italie maakt ons al blij en dat kan ook prima met een kindje erbij.

Maar goed, eerst maar eens een baby maken. Vooralsnog is de marathon niet van start gegaan. Ik hoop dat daar snel verandering in komt!
Goedemorgen allemaal!

Italiagirl: tjeee, wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd!!

Romo: en??? gaat het al wat beter met de kwaaltjes, of worden ze alleen maar erger?

Lenne: moeilijk he.....je aan de afspraken houden en je proberen in te houden om nu al te stoppen! Maar je kan het!!

Frutje: dikke dag Ik moet altijd lachen om jouw afspraken. Hopelijk heb je de komende tijd steeds dikker wordende dagen!

Moimoi: ohh, wordt het toch weer spannend.....en ook al mochten we niet ons geld op jou inzetten, ook ik zal heel stiekem (maar toch heel hard) duimen op een NOD.

Magz: wat goed dat jullie zo'n gesprek hebben gehad. Mannen denken veeeeel vaker in materiele zaken dan vrouwen als het gaat om het kinder onderwerp. Hier was het net zo! Maar dat is allemaal vrij snel te realiseren, dus weer een flinke stap dichterbij!!! Probeer daar van te genieten en de rest volgt snel!

Pauley; geef jezelf de tijd om alles te verwerken en je cyclus komt daarna vanzelf wel. Het is allemaal niet niks wat jullie doormaken en dan kan je het nog zo rationeel benaderen.....de emotie wint het nu even.

Nukje: en??? hoe is het vandaag? Een beetje kunnen slapen?

Ik ben vanochtend weer bij de verloskundige geweest en alles was goed! Mijn bloeddruk, hartje van de baby en mijn baarmoeder komt al bijna tot aan mijn navel. Is echt de hoogte ingeschoten, maar is nog wel smal

Zo, nu moet ik mezelf aan het werk zetten; wel lekker thuis!
Hoi hoi,

Niet zo druk op mijn werk dus ik zit stiekem wat te forummen.

@Magz

Das waar ook, stom van me! Nouja, het is sowieso echt een stap in de goede richting. Joechei!

@Lenne

Af en toe krijg je echt zo’n rammeloprisping hè. Daar doe je helaas weinig aan. Afgezien dan van Lenneman proberen te overtuigen. Maarja, hij moet het wel echt willen. Lastig, lastig.

@Kippatat

Ik heb iig mijn spijkerbroek aangedaan ipv het rokje dat ik had klaar gelegd. Objectief gezien ben ik niet dik nee, het is vooral een gevoel (vrouwengeblaat haha).

@Pipo

Ik denk dat je gelijk hebt haha. Dat er maar heel veel dikke dagen mogen volgen! Ohhh, ik hoop het zo. De spanning begint hier weer toe te nemen. Voel weer de normale dingen: borsten een beetje en wat zeurderige onderbuik. Er valt dus weer geen zinnig woord over te zeggen afgezien van geduld. En afwachten.

En ik moest hardop lachen vanwege je ‘het spannende is er bij ons wel af’! Hihi.

Hier trouwens niet zo’n reiswens. Manlief durft niet te vliegen. Dat is wel iets waar we aan willen werken, maar ik vermoed dat wij nooit van die twee maanden naar Azië reizigers worden. En dat vinden we dikke prima.

@Pauley

Goed dat je afleiding hebt. En vanmiddag even in beweging komen is zeker een goed idee. Het ziet er lekker uit buiten.
Oww en Pipo, hup aan de gang met die marathon!
Ja Pipo: aan het "werk" jij.......verleiden die man van je

Frutje: heerlijk toch, een dagje wat rustiger op het werk! Geniet er maar van, want voor je het weet kom je om in de opdrachten voor je eigen bureautje
@ Janine: Kijk, daar word ik inderdaad een stuk rustiger van! Het berust gewoon allemaal op een misverstand! (pfew)

@ Italiagirl: Heb er geen woorden voor... veel sterkte daar .

@ Magz: Dat is een begin, geloof me!

@ de rest: Hier redelijk geslapen. Maar mijn gevoel zegt dat ik zwaar over de uitgerekende datum heen ga. Er gebeurt hier helemaal niks, nada, noppes. Ik heb geen harde buiken, ik voel geen krampjes, ik verlies geen slijm of ander spul dat op de rijping van de bmm zou kunnen duiden. En bovendien ligt m'n hele stoelgang stil. Ik zit gewoon compleet op slot !
@ Nukje: Ben je al gestart met de 'huis tuin en keuken' middeltjes? Ananas, bitter lemon, spicey food, eehm wat was er ook alweer nog meer?? Wie weet helpt het iets En ik heb heeeel braaf naar je geluisterd en me vanochtend ziek gemeld... Voelde me wederom zo ellendig, moe en misselijk dat ik het gewoon niet zag zitten om te gaan werken... Er werd meteen gezegd: 'Ja, das precies het virus dat rond gaat... duurt wel dag of 3...' dus voorlopig ben ik er even vanaf Heb alleen vrijdag 2 afspraken staan dus hoop dat ik er dan gewoon weer ben. Vriend vond ook al dat ik mn leidinggevende gewoon op de hoogte moet stellen, misschien doe ik dat wel als het zo blijft.. Lijkt me inderdaad ook niet dat ze hier heel moeilijk over gaat doen (is zelf zwanger )

@ Italiagirl: het gaat wel echt heel hard achteruit zo... Hoop dat ze zo min mogelijk hoeft te lijden en op haar manier haar welverdiende rust kan vinden. Geef je het wel aan op je werk? Ook al is het een nieuwe baan en is dat misschien lastig, dit is wel even iets wat nu voorgaat en waarbij het heel vanzelfsprekend is dat jij je onzettend rot en verdrietig voelt... Nogmaals, sterkte voor jou en de rest van de familie..

@ Magz: Wat fijn zo'n gesprek!! Dat biedt perspectief!! Hier is vriend ook heel erg van het praktische en dat hield hem ook een hele tijd tegen, dus heel herkenbaar! Maar zoals al gezegd werd dit zijn wel dingen waar je aan kunt werken en iets aan kunt doen! Dit gaat de goeie kant op!

@ Janine: Fijn je berichtje en ach de wereld zou toch inmiddels al zo'n 10x vergaan zijn? Als we gaan, dan gaan we met zn allen!!

Hoe is t met jou en de meisjes??

@ Lenne: Dat werkt inderdaad zeker allemaal in mn voordeel!! Ik denk ook dat de meesten het nog niet verwachten, alleen een paar hele goede vrienden weten dat we heel graag kinderen willen en daar ook niet heel lang mee willen wachten. Mochten zij er de komende weken naar gaan gissen dan ga ik (denk ik) ook niet liegen... maar verder wil ik eigenlijk het liefst de echo afwachten... Daarna wil ik het nog niet overal gaan vertellen trouwens, maar gewoon rustig aan gaan vertellen. Eerst goeie vrienden en familie (ouders gaan we het wel eerder vertellen, denk komend weekend!) en dan verder gewoon wanneer het ervan komt... Eerst maar eens een goede echo!

@ Pauley: Heerlijk, een wandeling! Ik hoop dat het je goed doet! Hoorde voor morgen temperaturen van 16 graden voorbij komen.. heerlijk, lente!

@ Frutje: Lekker, een wat rustigere dag, en wat Assie zegt; geniet ervan!! Voor je het weet loop je over van de opdrachten.. EN ben je doodop van vermoeidheid omdat je last krijgt van ECHTE dikke dagen !!

@ Assie: Nee helaas lijkt de misselijkheid met de dag erger te worden... en ik van t weekend nog zeggen 'nou t valt me nog wel mee, als het zo blijft dan hou ik het makkelijk vol' hmm had ik beter niet kunnen doen denk ik... voel me nu echt net of ik 10x een rondje in de achtbaan heb gemaakt... zo maar weer aan de yoghurt

@ Pipo: Ben jij weer wat fitter? Hoe laat start de marathon? Vanavond als man thuiskomt? GOOOO PIPOOOO

@ kippatat: Weer gerustgesteld door Janine? Volgens mij zei Pipo het, maar hier inderdaad ook echt kampeerders en het lijkt me ook echt zo super om dat nu eens met een kleintje te kunnen doen over anderhalf jaar! Tuurlijk zal het 'anders' zijn en minder 'vrij', maar het lijkt me ook zo heerlijk!

@ Moimoi: Je wil het misschien niet horen, maar ik vind het zoo SPANNEND!! Volgens mij had jij best een regelmatige cyclus toch? Wanneer wil je gaan testen? Ik duimduimduimduimduim!!
@ Romo: Goed zo, fijn 3 dagen thuisblijven dan! En kun je het beter treffen dan een leidinggevende die zelf zwanger is??

Wat betreft de huismiddeltjes: ananas - check! spicy food - check! sex - check! . Verder nog niks geprobeerd, maar als ze het karakter van haar vader heeft geërfd trekt ze zich toch nergens iets van aan en komt ze op het moment dat het háár uitkomt, en niet eerder, hoeveel liters bitter lemon ik er ook doorheen jaag .

Ik ga nu ff een stukje fietsen en lekker in het zonnetje zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven