Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Moimoi, ik wil de druk niet opvoeren, maar ik duim wel mee! Het is je ook zo gegund meid!
Ik duim & kruis ook mee!!

Spannend
Oh......moimoi!!! Wat spannend.

En ik moet toch even kwijt dat ik precies hetzelfde gevoel had en ook hier heb geschreven....op een gegeven moment durfde ik niet te testen, het gevoel dat het misschien wel raak was vond ik veel fijner dan de eventuele teleurstelling.......terwijl ik eigenlijk wel wist dat het raak was.

Oh, meid, ik gun het je zo!! Duim, duim, idd alles kruisen wat er te kruisen valt.......op de benen van Pipo na Die houden we erin! Hilarisch...haha

Sorry voor alle eventuele ongerustheid die ik met de opening van mijn post van vanochtend teweeg heb gebracht.....was natuurlijk niet de bedoeling!

Als ik een aaifoon zou hebben gehad, was het wel de moeite waard om die onder de tafel te gebruiken.......ware het niet dat ik een telefoon uit het jaar 0 heb (lees 7 jaar oud!!) en het een cursus met maar 7 deelnemers was.
O lieverds ik moet bijna huilen van jullie lieve reacties.( ben toch nog niet mn emo-buien kwijt dus) Wat een meeleven. Ik hoop zo dat t vele duimen helpt!

Volgens een nieuwe berekening en volgens een tabel in dat boek ( van marielle croon ofzo) zou t morgen nog kunnen komen... Dus ik wacht nog af. Zaterdag testen lijkt me een goed idee... Ik hou t dus nog ff spannend!

Nogmaals bedankt!!!!!!
Frutje !!! Voorlopig zit ik nog met de benen gekruist op de bank, maar hopelijk duurt dat niet lang meer.

Het bezoek aan ons aller Ikea zit erop. We gaan ons huis te koop zetten, omdat ik een huis met room for a baby wil, vandaar dat ik het perse door wilde zetten, ondanks alle drukte momenteel. We hebben goed ingekocht en denk dat we iig een mooi plaatje voor Funda kunnen maken.

@moimoi: aah wat schattig dat je ontroerd bent, het is je gewoon ZO gegund. En respect voor je ikganogniettestenechtniet-gedrag, ik had er alweer iets van zes (vroege) testen doorheen gejaagd als ik in jouw positie had gezeten

M.b.t. zwanger worden: dit klinkt misschien een beetje raar. Maar ik voel inmiddels een soort afstand mbt zwanger worden. Een half jaar proberen voelt gewoon best lang, en het voelt (dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn) alsof het nu niet voor me weggelegd is om zwanger te worden en een ver van mijn bed show is. Ik bedoel dit niet doemdenkerig, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik op korte termijn zwanger zal worden. Het voelt gewoon als een soort ongrijpbaar iets. Nah ja, beetje wazig verhaal. Maar ik denk dat ik door die 'afstand' die ik voel ik ook beter het kraambezoek, confrontaties met zwangeren en babybedjes in de Ikea kan handelen momenteel.
@pipo: goed bezig geweest in de ikea. Nu snel t huis te koop zetten. Wat jij nog meer schrijft is helemaal niet vaag. Volgens mij heb ik dat een paar maanden geleden ook eens geschreven. Als t gewoon niet zo snel lukt kun je t je gewoon niet voorstellen dat t ooit gaat lukken. Volgens mij bouw je dan vanzelf wat afstand in ofzo. (Daarom geloof ik t nu waarschijnlijk ook niet.)

Ik denk wel dat die afstand goed is om t vol te kunnen houden. Dit neemt overigens niet weg dat je t minder graag wilt!
Pipo, misschien is dat ook wel een goede houding. Kost in ieder geval een stuk minder energie en frustratie! En wie weet, ben je juist wel snel zwanger als je er iets relaxter mee omgaat. En, het verkopen en kopen van huizen, daar kun je ook je energie wel in kwijt!

Veel plezier dadelijk!

Jee, ik heb zo veel teruggelezen daarnet, dat ik gewoon even niet meer weet waar ik op moet reageren. Lastig hoor!

@de emo-vrouwen: volgens mij maken die pilletjes me ook wel iets chagrijniger en huileriger. Irritant is dat. Dat wordt nog wat bij die zwangerschap binnenkort over een tijd

@Romo: als die virusperiode afgelopen is moet je misschien toch maar open kaart spelen met je baas? Geeft hopelijk wat rust, en ik hoop ook echt dat ze je dan op het hart drukken vooral goed voor jezelf te zorgen.

@Assie: haha, hier nog zo een met zo'n foon uit het dino-tijdperk. Maar ja, een dagje niet op het forum moet ook lukken toch? En ik moet toegeven dat ik ook even schrok van je aangekondigde treurige mededeling! Jee, wat zijn we toch meelevend allemaal hier

Ik heb het niet zo handig uitgerekend met die pilletjes trouwens. Ik dacht alleen maar: na carnaval kan het wel. Maar nou heb ik dus in de week dat ik hoogstwaarschijnlijk een heftige ongesteldheid ga krijgen, 2 lesbezoeken voor mijn beoordelingstraject. Lekker is dat...

Gelukkig nog geen snor trouwens. Wel een opgezette pens en een verstopte dikke darm, maar goed, da's toch minder erg dan dat ze ineens meneer tegen me zouden gaan zeggen

@Moimoi: hartverwarmend hier hè? Maar zaterdag heb je dan wel meldplicht!

Hoe is het verder op de bankjes? Volgens mij is vooral het pre-bankje weer erg vol tegenwoordig! Zullen we maar aan de paaseitjes gaan?
Wow! Spannend Moimoi! Ik hoop voor je mee!

Ben benieuwd naar je test zaterdag!

Mijn NOD is a.s. zondag. Het is pas de 1e ronde direct na stoppen met de pil, dus mocht ik niet ongesteld worden dan wacht ik ook nog een week af want wie weet is mn hele cyclus in de war. (afgelopen weekend dus geen bloeding gekomen, ondanks de menstruatie-krampen. Nu overigens nergens meer last van). Maar ik zit dus momenteel nog wel even op de wachtbank haha.
Vannacht heb ik zelfs aan je gedacht, Moimoi!
Vanochtend dacht ik ook 'hoe zou het met moimoi zijn?' Maar nog geen nieuws. Ik wacht af en morgen zit ik aan het forum gekluisterd...

@moimoi: je hebt gelijk, de kinderwens is er niet minder om. Maar het spannende gevoel van 'ik kan zwanger worden' is er wel een beetje af. (Hoewel dat gelukkig nog steeds kan )

@Orchis: vervelend dat het niet handig gepland is... Dan maar een paar paracetamollen erin tegen die tijd? En wie weet valt het mee (net als met je snor )

Hier inmiddels begonnen aan wat hopelijk een marathon wordt. Ben dit weekend het meest vruchtbaar, tussen de bedrijven door moeten we dus wel ergens tijd kunnen vinden!
Goedemorgen!

@moimoi: zaterdag testen dus? Spannend,ik hou het forum in de gaten. Ik hoop het echt!!

@Pipo: ik vind het niet raar klinken wat je schrijft. Ik weet natuurlijk niet hoe het voelt om al een tijdje bezig te zijn want heb de pil nog niet eens de deur uit gedaan maar goed. Het is misschien ook wel goed als een soort zelfbescherming dat je er zo in staat. Als ik jullie verhalen allemaal lees denk ik wel dat het veel energie kost. Iedere maand weer afwachten en dan vol spanning testen. En natuurlijk je lichaam dat je voor de gek kan houden enz. Succes met de marathon. Wanneer willen jullie het huis te koop gaan zetten? Hebben jullie al iets nieuws op het oog?

@Orchis: ik heb gisteren al een zak paaseitjes op. Ik stond te wachten op het station en dan ga ik me altijd zo vervelen en ga dan snoepen, echt slecht maar goed. Misschien valt je menstruatie tegen die tijd inderdaad mee. Maar het is in ieder geval fijn als het zover is ook al komt het niet zo goed uit

Want dan is de menstruatie binnen en het feest kan beginnen!

@Romo: hoe voel je je vandaag? Hopelijk wat beter.
Goedemorgen ladies

@Moimoi

Spannend! En je hebt sowieso meldplicht.

@Nukje

Daarover gesproken, hoe is het met jou?

@Pipo

Wat je schrijft is zó herkenbaar. Het lijkt nu een ver van mijn bed show, alsof je niet kan geloven dat het jou kan overkomen. Want waarom lukte het dan tot nu toe niet? Aan de andere kant probeer ik dan rationeel ernaar te kijken: je hebt iedere maand kans.

@Kippatat

Yum, paaseitjes!

@Romo

Hoe is het met je? Je mag best even 'klagen' als je je de godganse dag zwaar ruk voelt. Het is toch logisch dat je daar niet blij van wordt? Ook al hoort het erbij enzo, het is niet leuk. Hopelijk voel je je snel beter.

@Orchis

Ai, das niet fijn. Hopelijk valt het mee en anders zoals Pipo zegt er maar een paar andere pillen ingooien.

@Pipo

Goed bezig met het huis. Dat is een grote stap in de goede richting ;). En fijn dat de marathon begonnen is.

@Pauley

Hoe is het met jou en je vent?

Hier gisteravond een etentje gehad. Ik heb me netjes gedragen. Heb een paar wijntjes op verspreid over de avond en ben daarna aan de thee gegaan. En ik heb verrukkelijke biefstuk op. Dus als het nu raak is, zit dat er nog maar mooi even in. Was wel een beetje moe gisteravond, zat steeds te gapen. Een teken? Wie weet, of ik moet gewoon eerder naar bed.

Ben nu overigens weer sacho. Gezellig hè ;)
Ik zag trouwens net dat het Nationale Voortplantingsdag is ;).

En dan is het komend weekend ook nog iets van volle maan...

Pipo, dit moet jouw ronde worden!
@Moimoi: okay, duimen tot en met zaterdag dus in elk geval. Poeh, dan zal ik wel zere duimen hebben, maar ik heb het voor je over hoor!

@Orchis: Hopelijk heb je alleen wat heftiger bloedverlies, en niet de bijbehorende buikkrampen en andere menstruatie-perikelen...

@Romo: Logisch dat je even lekker komt klagen als je je zo rot voelt! Niet vergeten dus, hoe de binnenkant van de pot eruit ziet, zodat je dat niet elke dag hoeft te checken..

@Pipo: Ik heb iets soortgelijks.. Ik ben wel alweer trouw begonnen met temperaturen, maar tot nu toe nog geen verhoging gespot, dus geen eisprong. En ik kan me er ook niet druk over maken. Hoewel ik heel erg hoop dat mijn lichaam snel weer functioneert, ben ik bang om weer zwanger te worden, want als het misgaat (wat eerst een ver-van-mijn-bed-show was maar nu een reële mogelijkheid) weet ik niet of ik dat nu aankan.
Hmm, interessant, ik had niet eens op "verstuur" geklikt...

@Pipo: Grr, was nog niet klaar met mijn berichtje.. Ik wilde je nog even een heeeeel vruchtbaar weekend wensen!

@Frutje: Jaa, lekker biefstuk! Dat miste ik na een week al! En ik eet niet eens zo vaak biefstuk, maar ik had zo'n zin in rauw vlees! Beetje raar. Ik hoop dat het raak is bij jou, wanneer ga je testen?

Hier alles rustig. Pauley-man zorgt goed voor zijn moeder, helpt haar met allerlei paperassen en telefoontjes enzo. Hij gaat ook lekker naar buiten om zich af te reageren, gelukkig maar.

Ik had het gisteren even heel zwaar, en heb in de auto naar huis even flink zitten janken.

Het is zo dubbel, het liefst wil ik weer zwanger zijn, om weer iets positiefs te hebben, en aan de andere kant durf ik niet. Ben zo bang om weer een tegenslag te krijgen. En trouwens, mijn lichaam werkt ook niet mee. Heel ongeduldig, en toch interesseert het me ergens ook even totaal niet. Ben een beetje in de war.

Maar goed, ik leef met jullie allemaal mee, en hoop dat er over een maand weer drie jompels bijgekomen zijn, in de eerste plaats eentje voor Moimoi, en dan natuurlijk ook eentje voor Frutje en Pipo.

Dan nemen Orchis en ik de maand daarna wel voor onze rekening, toch Orchis
@Pauley: logisch dat je bang bent dat het weer misgaat, het is ook niet niks Doe vooral rustig aan zou ik zeggen en neem jezelf in acht.

@Nationale voortplantingsdag: wat wordt daar nou eigenlijk mee bedoeld? Het klinkt een beetje raar. Moet iedereen en masse dan aan de sex en gaan voortplanten?

@allemaal: ik ben een beetje aan het nadenken wanneer ik eventueel zou willen beginnen, dus wanneer stoppen met de pil etc etc. Nu ga ik naar alle waarschijnlijkheid van september tot en met half november een activiteit doen waar bij gedronken gaat worden dus dat is niet zo handig. Wanneer zal ik dan stoppen met de pil? Wie weet komt mijn menstruatie niet goed op gang en is het slim om eerder te stoppen. Vind het lastig.

En als ik er aan denk dat we misschien over een tijdje gaan beginnen, krijg ik echt zo'n spannend/blij gevoel. Hadden jullie dat ook?

Sorry, velen van jullie zijn dit stadium al voorbij en zijn al begonnen maar wilde het even delen en vragen om tips
@Pauley

Het is ook allemaal zo dubbel en verwarrend. De hoop en het verlangen naar een kindje, de angst voor opnieuw een miskraam, het verdriet om je schoonvader en ook wel om je schoonmoeder die nu alleen achterblijft.

Het is op het moment heel erg veel voor jou. Jank af en toe lekker en laat het allemaal maar even gebeuren. Meer kun je nu niet doen. Ja, lekker naar buiten gaan en jezelf wat rust en ruimte gunnen, dat ook.

Nog maar eens een dikke knuffel voor jou

Enne, ik ga maandag testen. Als...
@Kippatat

Je hoeft geen sorry te zeggen, dit is een topic over rammelende eierstokken. Je vraag stel je dus helemaal op de juiste plaats.

Wanneer willen jullie écht beginnen? Na november? Of wil Kippatatman dat nog niet?

Nouja, als het november is, zou ik aan het eind van de zomer stoppen. Het duurt soms even voor het op gang komt en tot november gebruik je dan gewoon condooms. Als je cyclus een beetje regelmatig is, hoef je die ook niet de hele maand te gebruiken hoor (alleen als je ongeveer vruchtbaar bent). Dat zou ik doen ;)
@Kippatat: Ik zou ook een paar maanden voordat ik echt zou beginnen, stoppen met de pil. Dus het ligt er een beetje aan wanneer jullie er echt voor willen gaan...
quote:kippatat schreef op 17 maart 2011 @ 10:47:

Nu ga ik naar alle waarschijnlijkheid van september tot en met half november een activiteit doen waar bij gedronken gaat worden dus dat is niet zo handig.

Hier moet ik dus echt om lachen....om de een of andere reden zie ik het voor me als een activiteit, waarbij ruim 2 maanden continu wordt gedronken. Een groot zuipfestijn

Moimoi: spannend hoor......ik blijf gewoon heel hard duimen voor zaterdag!!

Pipo: huis te koop zetten! Mooi, weer een stap dichterbij. En goed dat de start van de marathon er is! En vooral dit weekend van elkaar genieten! Je verhaal klinkt trouwens helemaal niet raar....

Orchis: hopelijk krijg je niet al te veel last van je OD; en anders idd een paar paracetamol naar binnen werken als je de beoordeling krijgt!

Vergeetmenietje: het is idd afwachten hoe je cyclus zal zijn na het stoppen met de pil. Het is bijna nooit precies hetzelfde als voordat je met de pil begon......afwachten dus maar!

Frutje: maandag testen.....ik blijf na zaterdag gewoon doorduimen voor jou! En heeerlijk die biefstukken en wijntjes. mmmmmm, krijg er spontaan zin in en dan met name de biefstuk!

Pauley; heel begrijpelijk je dubbele gevoelens....hopelijk komt alles weer snel op gang, ben je snel zwanger en verloopt het dit keer helemaal zoals het hoort! Maar het blijft gewoon een super spannend iets en de teleurstelling als het foutloopt......hel heftig lijkt me dat!
@ moimoi: hier nog iemand die vannacht aan je gedacht heeft! Vind het zo spannend! Nog ergens 'klachten' te bespeuren?

@ pipo: Goed bezig daar!! Hoop dat jullie huis straks snel verkocht wordt zodat jullie lekker op zoek kunnen naar een huisje met walk in closet room for a baby! En ik denk ook dat het heel normaal is dat je zo denkt... Ik heb het natuurlijk zelf niet meegemaakt, maar het lijkt me zo zwaar en frustrerend om maand na maand teleurgesteld te zijn.. Denk dat je jezelf daar op een gegeven moment ook tegen in bescherming moet nemen, anders word je langzaam gek... En wie weet, met Nationale Voortplantingsdag (wie heeft dat serieus bedacht...) en een heel weekend volle maand voor de boeg wordt het wel ineens een hele mooie maand voor jou/jullie!

@ Orchis: Mja die planning is inderdaad wat minder fijn... Nou maar hopen dat het meevalt en dat je t met een paar pijnstillers af kunt volgende week! Aan de andere kant is het ook wel erg fijn als je cyclus weer op gang komt, dan kunnen jullie tenminste ook van start!!

@ Frutje: Goed zo, lekker genieten!! Wijntje, biefstukje, voor hetzelfde geld mag je dat straks 8 maanden niet en dan heb je er nu maar mooi nog even lekker van genoten!! Enne alweer sjago? Dit wordt wel verdacht hoor Nee hoor, ik snap ook heel goed dat je er niet te veel meer op durft te hopen na al die maanden, maar oh oh wat hoop en duim ik dat je maandag een mooie test in je handen hebt!!

@ Pauley: Wat ga je door een rottijd... Logisch dat je dan af en toe even een flinke huilbui hebt... Hopelijk lucht dat dan even op... En ook dat dubbele gevoel lijkt me heel normaal... als je weer zwanger bent zul je er toch niet helemaal onbezorgd ingaan... hoe mooi het ook zou zijn als het weer zo ver is.. Pas voor nu goed op jezelf en zoek de afleiding die je nodig hebt..

@ kippatat: van september t/m half november een activiteit waarbij gedronken gaat worden wow je maakt me wel nieuwsgierig! En stoppen met de pil kan, wat je zelf al zegt natuurlijk wel eerder.. Ik ben in augustus gestopt (dat vond ik al echt spannend!) en had gelukkig eigenlijk direct een normale cyclus, maar het kan ook even duren... en sinds die tijd zijn hier (in de vruchtbare periode) de condooms erbij gepakt... Ik vond het ontzettend spannend toen die dingen achterwege bleven, zo van 'nu zou ik gewoon zwanger kunnen worden...', maar ergens had ik ook wel zoiets van 'ja het kan, maar bij hoeveel vrouwen duurt dat ook nog weer langer' (ook kijkend hier op t forum). Spannend vond ik het in elk geval zeker!

Hier dan weer even (kort) de klaagmodus aan.... Ik vraag me op dit moment soms (heel heel soms begrijp me niet verkeerd...) af wat er nu ook alweer 'leuk' is aan zwanger zijn... En nogmaals begrijp me niet verkeerd, ik kan dan ook heel erg boos worden op mezelf en denken 'stop eens met dit idiote gedrag', maar ik voel me gewoon zo ellendig... Zo moe, misselijk, draaierig, futloos, huilerig en heb daarnaast ook nog het gevoel dat ik het bij niemand echt kwijt kan... Nou ja hier gelukkig dan.. en bij vriend natuurlijk, maar voor de rest ben ik 'gewoon ziek' en 'dat gaat wel weer over'.. Nee ik zal blij zijn als ik me weer wat beter voel! Goed, uit die klaagmodus, want zeker hier voelt dat erg ongepast, ik ben natuurlijk ook super gelukkig en blij dat het hier zo snel raak was en dit gaat gewoon voorbij!!
@Assie: haha ja kan me voorstellen. Zuipfestijn valt wel mee, het is een wijncursus waarbij geproefd wordt. Heel netjes hoor maar wel wekelijks Je spuugt het weer uit maar toch..

Frutje en Pauley: bedankt voor de tips. Ja de startdatum moeten we nog even overleggen. Na ons laatste gesprek is dat wat mij betreft wel de volgende vraag. Kippatatmans hoofd staat alleen meer naar de verbouwing op dit moment. Al het andere schuift hij een beetje voor zich uit. Ik snap dat ook wel, er moet veel gebeuren en we zijn nog lang niet klaar. Maar ik merk dat ik er zelf over aan het nadenken ben wanneer dan. Maar die cursus wil ik echt heel graag doen want het interesseert me enorm. Eind van de zomer met de pil stoppen klinkt goed, dan is de verbouwing ook een eind klaar.

@Frutje: maandag testen is ook al snel!! Ik duim ook gewoon door.
@kippatat: haha, bij een wijncursus zeg je natuurlijk inderdaad niet zo snel van 'doe mij maar een spa rood' Ik zou ook eerder stoppen. Ik was al ruim een jaar gestopt met de pil voor wij begonnen en daardoor kende ik mijn cyclus wel redelijk goed. En het voelde voor mij ook een stap in de goede richting.

Wat je zegt over de energie die het iedere maand kost: dat klopt. Dat is ook gewoon niet vol te houden. Je kunt er ook niet de hele tijd aan denken/mee bezig zijn, dus dat doe ik nu ook maar niet.

@Pauley: je hebt nogal wat voor je kiezen gehad. Logisch dat je van slag bent. Het is gewoon heel wrang hoe het allemaal gelopen is en je hebt gewoon tijd nodig om het te verwerken. Misschien dat je daarom ook minder met zwanger worden bezig bent?

@Romo: ach meisje, ik heb ZO met je te doen. Het is natuurlijk gewoon #)$*)@# dat je je zo moet voelen. Bedenk wel dat het tijdelijk is, er komt een eind aan! En maakt het jezelf zo makkelijk en relaxt mogelijk.

@Frutje: ik wil ook dat dit MIJN ronde wordt! (+dat jij gewoon zwangerT bent natuurlijk). Hm en alweer humeurig? Ik ben blij dat ik alleen virtueel bij je in de buurt kom
*meld*

Hier nog steeds alles rustig. Heb wel goed geslapen, dat scheelt weer (voor als het vandaag mocht beginnen...).

@ Moimoi: Pfff, ik zit hier helemaal ademloos te lezen, denkend dat je op de laatste pagina gaat melden dat je hebt getest. Ik kan je gevoel dat je bang bent voor de teleurstelling goed begrijpen. Maar je moet wel stalen zenuwen hebben om het dan alsnog tot zaterdag uit te stellen, respect!!

@ Kippatat: Haha, wat een planning . Met de pil stoppen en dan een wijncursus. Maar dat maakt toch op zich niet uit? Of ga je me nu vertellen dat je later met de pil wil gaan stoppen omdat die wijncursus ertussen zit?

@ Pipo: Goed zo, dat gevoel dat het nu toch niet gaat gebeuren is prima! Zul je zien dat het dan juist gebeurt op het moment dat je het het minste verwacht. Leuk ook dat jullie je huis te koop gaan zetten!

@ Romo: Ook herkenbaar, dat je je dan ook nog schuldig gaat voelen over de klaagmodus. Maar die misselijkheid is ook écht niet leuk, ik heb daar ook vaak een rotavond door gehad. Gisteravond kwam ik in eerste instantie weer niet goed in slaap, ik bleef maar draaien en draaien en werd ook steeds misselijk (jaja, dat komt aan het eind gewoon weer terug). Ergens rond middernacht ben ik opgestaan en huilend bij Nukkeman (die toen nog tv zat te kijken) op de bank gaan zitten. Ik bedoel: ik ben zwanger, ik houd binnenkort m'n eerste kindje in m'n armen en zou dus super gelukkig moeten zijn, maar gisteravond zat ik hier ook te snotteren dat ik het allemaal niet meer trok. Schandalig gewoon . We geven de schuld gewoon aan de hormonen!

Verder (helaas) geen nieuws.
Als je je rot voelt voel je je nou eenmaal rot, daar mag je - vind ik - gerust over klagen. Alsof alles maar één grote roze wolk moet zijn en je contstant zielsgelukkig en dankbaar moet zijn dat je zwangerT bent Dus ik zou zeggen klaag er maar lekker op los!

Er is nog een ander topic wat laatst geopend was 'zwanger en geen natuurtalent' of iets dergelijks. Best leuk om te lezen. Daar wordt ook wat af 'geklaagd'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven