Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
Hi ladies,

ik kom ook weer even om een hoekje kijken, maar ben een beetje teruggevallen tot meelezerT door alle nieuwelingen (no offense, ben ooit ook zo begonnen) en vooral het feit dat er hier geen progressie te bespeuren is.

Aangezien die ^#@-scriptie nog niet af is, is er eerst nog een mijlpaal te behalen. Daarnaast zie ik nog weinig tekenen aan de wand dat Springstofman aan het veranderen is van mening, op een half lachend gesprek over het assisteren van de VK na als ik daadwerkelijk ooit ga bevallen van een baby.

Ben er nog wel, maar post echt beduidend minder dan voorheen en laat de ruimte even open aan alle dames die wachten op een eisprong, op een NOD of op een bevalling

Voor een aantal van jullie: succes met man overhalen of zwanger worden, ik kom af en toe wel even om een hoekje kijken.

Liefs Springstof

PS. Romo, laat me nog maar wel even in de tabel staan, kwestie va hoop houden haha!
Morning!

@Springstof. Jammer dat je wat minder actief gaat meeschrijven hier, ik vond je altijd zo grappig!

@Moimoi Ook ik duim voor jouw echo.

@Tijger En voor jou duim ik voor een Goede Vrijdag.

@Orchis Dat zou anders absoluut ook de bedoeling zijn geweest, ware het niet dat hij nog niet helemaal 'overnachtings-proof' is... En denk dat dat nog wel een paar maandjes duurt met ons drukke leven.. Maar ja, wat in het vat zit..... Was jij het die ook zo'n camper heeft? Superleuk he!

@Kippatat Ja Gooische Vrouwen ben ik de eerste week naartoe geweest, echt supergrappig! Heb je een leuke avond gehad??

Nou ik zal ook eens even aan het werk gaan ofzo...
Goeiemorgen allemaal!

Nou, mijn plan om Magzman te vertellen dat ik geen nieuwe condooms in huis ga halen is volgens mij redelijk geslaagd. Ben benieuwd of hij ze nu zelf gaat halen. Ook heb ik het met hem gehad over dat we nu een huisje gevonden hebben, en of we dan niet snel kunnen beginnen (lees: of we dan niet NU kunnen beginnen). Zoals altijd deed hij een beetje vaag en toen ik doorvroeg zei hij lachend: “Ik ben nog dingen aan het verzinnen waarmee ik het verder kan uitstellen. Je wou toch een kat?” Nou, die kat hoef ik nu dus niet meer en dat hij het lachend zei lijkt mij dattie een grapje maakte, dus ik heb hem flink uitgekieteld. Maar ja, meer wil hij er dan niet voer zeggen en dan doetie een beetje geheimzinnig en zo, en ik weet niet of dat ik omdat hij er niet over wil praten, of omdat hij een verassing achtig iets heeft gepland, of.. of… of…

’s Avonds dronken we een glaasje wijn. Of nou ja, hij dronk een glas wijn en ik zat te denken om er ook een te nemen. Toen vertelde ik hem dat ik, als we gaan proberen zwanger te worden, helemaal wil gaan stoppen met drinken. Toen zei hij: ‘Zou je dan nu niet beginnen met oefenen?’. Nou, toen hoefde ik gelijk geen wijn meer. Heb ik ook heel goed volgehouden gisteravond, ik heb hem lekker dronken gevoerd.

Ander ding: ik heb al 4 dagen geen seks gehad. Nou ja, wel alles wat erbij hoort, maar niet neuken. Niet met condoom, niet zonder condoom. Wat moet ik dáár nou weer mee! Lijkt wel alsof hij niet durft, ofzo, dattie niet een condoom wil pakken (hoop, hoop!) maar dattie ook nog niet zonder durft? Of draaf ik nu weer veel te ver door en zoek ik overal dingen achter, terwijl mannen veel simpeler in elkaar zitten??
@Springstof: jammer dat je afstand neemt, maar ik begrijp het ook wel. Het is ook niet leuk om het gevoel te hebben dat je stil blijft staan. Al heb ik dat gevoel nu ook hoor, maar wij zijn iig begonnen.

@magz: lijkt alsof je ook wat progressie boekt! Als Magzman gemengde/onduidelijke signalen geeft, kun je dan niet gewoon vrágen of jullie er dan dus vanaf nu voor gaan? 'begrijp ik goed dat we dan nu gaan beginnen?' Enneh, ik heb wel eens vaker vier dagen geen seks, dus voor mij is dat niets raars Maar in huize Magz wel begrijp ik?

Hier verder geen nieuws vanaf de wachtbank. Ik denk niet dat ik zwanger ben. Met Pasen ben ik de hort op met familie, dus dan kan ik niet vroeg testen en hopelijk heb ik afleiding zodat ik niet zo geobsedeerd gefocust ben op eventuele kwaaltjes. Denk trouwens dat ik niet zwanger ben. Voorgevoel.
@italiagirl

Hoe is het met jou? Klinkt goed zo’n lunch met Prosecco, al zou ik daarna echt niets meer waard zijn.

Hoe gaat het met je schoonzusje?

@Barbarientje

Man hier wil ook zo’n busje. Ik probeer het nog een beetje af te houden. Het lijkt me namelijk superleuk, maar pas als je een of twee kleintjes rond hebt scharrelen.

Ik merkte niet heel veel van het stoppen met de pil. Wel meer zin in seks. En meer focus op mijn lichaam. Maar het voelt nu (ruim een jaar na het stoppen) ook weer anders dan toen ik net stopte. Ik heb het idee dat het even duurt voordat je lichaam echt op gang komt.

@Kippatat

Wat is eigenlijk de planning van de verbouwing? Wanneer moet ie klaar zijn?

En wel grappig, bij ons wilde Frutjeman ook iets eerder dan ik. Maar ik wilde niet zwanger trouwen.

@Nukje

Hoe is het met jou? En met de kleine meid? Die wordt alweer bijna een maand!

@VKM

Wat erg van je vriendin (die geen kinderen kan krijgen). Daar schrik ik niet van hoor, helaas komt het voor. Gezien de kansberekening ben ik er vol van overtuigd dat onze tijd wel komt.

@Orchis

Je klinkt al wat vrolijker. Klopt dat? En ik ben ook dol op fruit, zeker wat luxer fruit als frambozen, verse ananas en meloen enzo. Kom ook zeker aan mijn twee stuks. Ik heb trouwens een verschrikkelijk weekend gehad qua gezond eten (had allemaal feestjes met kaasplankjes). Nu dus weer braaf op de gezonde tour. Want die witte broek… aiaiai.

@Moimoi

Oooooh wat ontzettend spannend! En dan moet je vandaag nog de hele dag wachten. Pfoe. Duurt lang. Ik denk aan jullie vanavond. Kan me voorstellen dat het dan pas ‘echt’ wordt. Als je ziet dat er daadwerkelijk een pinda met kloppend hartje in je buik zit. Maar je bent toch echt zwanger hoor!

@tijger

Logisch dat je nerveus bent. Enne, dat heb je niet alleen de eerste ronde haha. Of wel, als het meteen raak is. Heb je al klachten?

@Springstof

Niet weggaan! Maar wel huppekee verder met die scriptie. Des te eerder kun jij een wachtbankje doorschuiven.

@Magz

Dat klinkt positief! Volgens mij begint hij wel aan het idee te wennen, maar het is nogal een drempel om overheen te stappen als je er echt voor gaat. Ben benieuwd of hij iets in zijn schild voert…

@Pipo

Vrouwke toch. Houd eens op met dat voorgevoel. Mijn zus was er ook van overtuigd dat ze ongesteld zou worden. Alleen wat duurde dat lang zeg. Dus, niet iedereen voelt het. Maar wel fijn dat je de hort op bent met Pasen, heb je tenminste afleiding.

Zo, das weer een mooie lap tekst. Hier alles goed. Lekker aan het thuiswerken. I love it! Verder niet zoveel te melden. Ja, ongesteldheid is voorbij. Deze keer netjes 4 dagen. Mijn ei verwacht ik 25 april. Dus dan kunnen we komend weekend (en de dagen erna) onze nieuwe bed inwijden.

Werkse!
@pipo: Als ik hem er direct naar vraag, krijg ik een ontwijkend, of gewoon geen antwoord. Of hij begint doodleuk over iets anders. Of hij zegt: geduld lieverd, geduld...

Geen argumenten dus. Eigenlijk niets waar ik iets mee kan. Ik heb em gister ook al verteld: Maar snap je dan niet dat ik wanhopig ben!! En toen moestie lachen en hij zei: Maar je bent al 3 jaar wanhopig! Dus dan zeg ik ja! en jij bent zo gemeen om me gewoon lekker wanhopig te laten zijn!!

Maar het feit dat hij er om lacht en er niet boos om wordt is al zoooo fijn, dat heeft hij ook een poos gehad. Geeft me wel hoop, zeg maar!

En vier dagen geen seks hebben we wel vaker hoor.... Maar niet in het weekend!! Bovendien voelde het nogal... raar, omdat we de rest wel allemaal deden maar geen van ons het initiatief nam om een condoom te pakken. Ik heb nog geprobeerd om maar gewoon zo op hem te zitten maar toen duwde hij me lachend weg Nou ja, niet geschoten is altijd mis toch? haha ik kon het allicht proberen!
Goeiemorgen (mag nog net...)!!!

@Orchis: ja, jouwtijdkomtnogweljouwtijdkomtnogweljouwtijdkomtnogweljouwtijdkomtnogwel, maar toch is het behoorlijk confronterend. Dikke ... Hoe is het nu met je temperatuur? En ik ben weliswaar ook dol op fruit, maar mijn buik niet zo, die begint dan lastig te doen. Ik eet liever brood. Droge broodjes enzo...

@Magz: Zo, er komt dus schot in de zaak! Super hoor!

@Tijger: heb je al klachten? Oh, misschien weet je dat ook helemaal niet omdat je ook net met de pil bent gestopt, toch? Daar kan het dan ook aan liggen. Ik duim voor een hele Goede Vrijdag...

@Pipo: is dat zelfbescherming? Of denk je echt dat je niet zwanger bent? In elk geval gezellig dat je het weekend de hort opgaat en je gedachten even kunt verzetten. Ik blijf voor je duimen!

@Moimoi: ik duim voor een prachtige echo vanavond! Ik kan me zo goed voorstellen dat je het spannend vind! Het is vast allemaal goed, en zie je vanavond mooi het hartje kloppen!

@Springstof: Nee, inderdaad, niet weggaan! Kom ons nog maar af en toe verblijden met een gezellig berichtje, en schrijf maar heel hard aan die scriptie, zodat je daarna tegen meneer Springstof kunt zeggen dat hij geen excuus meer heeft en er maar aan toe moet zijn.

@iedereen: ik wil jullie graag bedanken voor het goede nieuws dansje, ik zal dan maar beginnen met bescheiden goed nieuws: mijn temperatuur was vanochtend eindelijk gezakt naar het normale pre-ei niveau, en ik heb al drie dagen geen restjes bloed meer, dus ik heb mijn buik weer gezond en functioneel verklaard! Ik verwacht me ei mijn eisprong de 23-24ste, dus het wordt vast een gezellig weekend

Okee, en dan nu braaf werken...
@pauley ik was 2 dagen erg misselijk, maar dat is sinds vandaag weer weg en daarnaast heb ik nu echt een ongesteldheidsgevoel. Dus ik denk dat ik vrijdag niet hoef af te wachten en gewoon ongesteld ga worden. Op zich ook goed hoor, als het maar lekker op gang komt!

@magz lekker irritant kunnen die kerels zijn he! Al zou hij maar zeggen, ik wil het volgend jaar, dan kun je op z'n minst ergens naar uitkijken!

@frut met Pasen je ei bevruchten. heeft toch ook wel iets bijzonders!

@springstof hopelijk is je scriptie snel af!
@Tijger: ongesteldheidsgevoel kan ook een symptoom van zwangerschap zijn. Zegt dus niets, om het je wat makkelijker te maken

@Pauley: ja, ws. ook wel zelfbescherming. Maar ik ben inmidddels ook zoveel rondes teleurgesteld, dat ik me het bijna niet voor kan stellen dat die test ooit positief uitslaat bij mij. Fijn dat er bij jou ook weer wat progressie is. Hopelijk ben je weer net zo snel zwanger!

@Moimoi: veel plezier bij je echo vanavond. Wat heb je lang op dat moment moeten wachten, geniet ervan.
Zo, moest 4 pagina's bijlezen .....maar daar ben ik weer even!

Allereerst wil ik moimoi heeel veel succes en vooral kijkplezier wensen. Hopelijk zie je snel zo'n mooie pinda (of twee) en krijg je daarna wat uitleg over wat je ziet en wanneer je bent uitgerekend. Ik vond het ook wel een spannend moment; dat je ziet dat je toch echt zwanger bent En voordat je het weet ben je al over de helft! Het gaat ineens heel snel....

Pipo, orchis en frutje: hou de positieve vibe vast en ik ben ervan overtuigd dat jullie tijd echt snel komt!!!! het verhaal van moimoi doet dan altijd goed en moet je bij een dipje weer even teruglezen

Italiagirl; dat klinkt als een fijne introductie op je nieuwe baan! En misschien alleen maar mooi dat je leidinggevende nu zwanger is......kan ze straks met jou lekker meeleven

Magz: dat klinkt idd als vooruitgang.....en het kan best dat Magzman nog een beetje plankenkoorts heeft, maar dat komt vast helemaal goed!

Pauley: yeah een ei in zicht!!! Op naar een super romantisch paasEI weekend!!

Nukje: tjee je kleine meid begint al groot te worden!!!! Al weer bijna 1 maand.

Ik heb ook vooruitgang geboekt! Heb zo'n kinderstoel van bloom gekocht waar baby al vanaf het begin in kan en nog wat kleine andere dingen. Verder hebben we laminaatvloeren besteld voor de babykamer en logeer/studeer kamer. Het wordt donderdag geleverd, dus we kunnen dit weekend aan de klus! Afgelopen weekend hebben we een goede start gemaakt met de grote opruim/weggooi en verhuis actie! Heb zelfs mijn kledingkasten weer eens uitgemest en 2 vuilniszakken voor de kledingbak "samengesteld"

Binnenkort de babykamer bestellen en dan zijn we al een heel eind....
@assie ik begreep van vriendinnen dat je babykamers moet bestellen op moment van bevruchting ongeveer. Sommige hadden wel 15 weken levertijd! (bizar he!)
Tijger; dat valt reuze mee hoor! Bij veel websites hebben ze een levertijd van een paar weken tot maximaal 8 weken.....ik heb nog ongeveer 18 weken tot de uitgerekende datum, dus voor mijn gevoel nog tijd zat.
En er zijn altijd winkels met een grote voorraad, zodat je 'm direct kan meenemen. Gaat helemaal goed komen!
Hallo allemaal! Een goede echo gehad en nu al 4 trotse opa's en oma's!

Ik ben zo HAPPY!!!!!
Gefeliciteerd Moimoi!! Wat fijn!
Jeeeeh Moimoi!

Wat een fantastisch bericht. Het is er dus eentje ?

Ben zo blij voor jullie!
Moimoi: van harte gefeliciteerd!!!!!! Geniet ervan en op naar het volgende echo-moment
Van harte gefeliciteerd moimoi! Dat was vast een heel bijzonder moment, ook bij de opa's en oma's!

Hier niet goed... Gisteren weer het onderwerp anticonceptie aangesneden. Bman wil zelfs wel een sterilisatie ondergaan! "dat kunnen ze toch wel weer ongedaan maken"... Jemig! Dit wordt dus echt een tien-jaren-plan!
Moimoi: super! Gefeliciteerd!!!

Barbabientje: Oeioei, lijkt erop dat jullie nog een hele weg te gaan hebben... Dikke
Oei Barbabientje: hoe heb jij daarop gereageerd?? Heeft hij door hoe kwetsend dat soort opmerkingen zijn?

Wat een prachtig weer he!! Helaas zit ik wel de hele dag binnen, maar ook met werken is mooi weer fijner Op naar een zonnig lang wekeend!!
@moimoi gefeliciteerd. kon vannacht niet slapen, dus had het al gecheckt op mijn telefoon. Erg leuk nieuws!

@barbabientje een steralisatie ongedaan maken is niet zo makkelijk als sommige mensen denken. Doordat de man zijn zaad niet kwijt kan, gaat het lichaam het opnemen en dan na een tijdje als 'ziekte' zien. Ze kunnen dus de zaadleiders wel herstellen, maar de zaadkwaliteit is na een jaar of 5 niet goed meer. Dan kun je alleen nog via een speciale techniek met IVF (MESA/TESA) zwanger worden. Als je nog een kinderwens hebt, is dit niet verstandig!

Ik heb sinds vannacht bruine afscheiding, dus die ongesteldheid zit er echt aan te komen nu! (ben benieuwd, ben op mijn 13e met de pil begonnen omdat ik altijd leegliep)
@moimoi: gefeliciteerd! Helemaal leuk! Hadden je ouders het verwacht? Ga je het nu ook anderen vertellen of eerst alleen de ouders?

@ Barbalientje: oei.... dat is niet goed. Zegt hij zoiets uit frustratie? Vindt hij dat je er teveel over "zeurt"? Dat was ook mijn valkuil... Hij reageerde niet als ik over kinderwens begon of zei idd dingen als "Over 10 jaar!", "Misschien wil ik helemaal geen kinderen". Uiteindelijk heb ik het hem wel eens duidelijk gezegd dat mijn kinderwens voor mij een issue was. Dat ik snapte dat hij er niet aan toe was en er niet mee bezig en dat ik het er niet zo vaak over zou hebben, maar dat dat dan niet betekende dat ik er niet mee bezig ben. En ik heb hem gevraagd eens goed en eerlijk na te denken over hoe hij zijn toekmst zag en of daar kinderen in voorkomen. voor jou hoor... Bij mij had ik nog een lange weg te gaan.... Ik hoop dat jouw weg minder lang gaat zijn.

@ Springstof: ik vind het ook jammer dat je minder post. Doe wat je wilt, maar je hoeft wat mij betreft niet weg te blijven omdat "wij" dat niet leuk zouden vindne.

@ Tijger: jammer hoor! Zo lang het nog niet doorzet weet je nog niets, maar het is wel goed erop te rekenen, dan kan het alleen maar meevallen. Ik duim toch nog even!

@ Pipo: ook voor jou duim ik even!
Ik denk (hoop) dat hij het niet meende, dat gebeurt wel vaker.. Neem aan dat hij wel weet dat het mij kwetst ja, hij deed vanmorgen heel lief in ieder geval... Maar ik zit er maar mooi mee.. Ik word dit jaar 30, hij is 5,5 jaar ouder dan ik! En ik loop al een dik jaar als rammelaar rond en dat weet hij. Als dit zo doorgaat weet ik echt niet meer wat ik moet doen! En tijger bedankt voor je uitleg, dit zal ik hem wel nog even onder zijn neus houden. Een week geleden zei hij nog dat hij SOMS weleens heeft dat hij ook wil beginnen, maar dat hij dat gevoel gewoon een paar maanden lang moet hebben voor hij ervoor wil gaan. Dan is dit gewoon zo'n onzettende domper! Maar ja, nu genoeg over mij!

En Assie ik zit ook de hele dag binnen, maar toch wel heerlijk om zo'n zonnig uitzicht te hebben :-)
@Moimoi: wat een super nieuws. Gefeliciteerd! Het is jullie zo gegund.

@Barbabientje: sorry, maar wat lomp van je vriend. Hij meende dat echt? Het lijkt erop alsof jullie op dit moment wel heel erg ver van elkaar verwijderd zijn.

@Kippatat: still alive? Of weer bedolven onder een berg met werk.

Ik zit als een wrak achter mijn bureau. Gister kwam een vriendin mij vragen als getuige voor hun huwelijk! Heel bijzonder. Zij was ook mijn getuige en nu mag ik het dus allemaal een keer van de andere kant beleven. Het was een hele gezellige avond. Wel iets te laat geworden en met iets te veel wijn, maarja, we hadden dan ook iets te vieren! Moest vanochtend bijna overgeven. Normaal heb ik dat niet van drank. Maar ik zit pas een week na ovulatie. Zo snel kun je toch niet misselijk worden? Lijkt me sterk.

Fijne dag allemaal. En fijn dat er voor me geduimd wordt.
Ha dames,

Ik heb zo een beetje bij zitten lezen maar niet alles hoor want er is zoveel geschreven!

@ alle meiden die op de mannen wachten, houdt moed!

Ik paar weken/maanden terug schreef ik hier ook dat ik m'n eierstokken hoorde rammelen maar m'n vriend niet wilde want we wonen nog in appartement en blablabla nog meer redenen. En afgelopen zondag na een goed gesprek, zei hij dat hij er klaar voor is en we gaan beginnen!!!! Oh ik kan het wel van de daken schreeuwen, maar ja dat gaat natuurlijk niet. Opeens out of the blue was hij er klaar voor terwijl ik echt dat dat het nog maanden of een jaar zou duren. Dus meiden moed houden!

@ de meiden die bezig zijn met proberen... ik ben november gestopt met de pil en m'n cyclussen zijn heel lang: 42 - 40- 35 en nu zit ik op dag 39 en nog geen teken.... Heeft iemand tips voor mij? Misschien temperaturen, heeft dat zin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven