Rammelende Eierstokken - Deel 4 !!!

27-02-2011 20:56 2295 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!! Hier kunnen we weer lekker verder kletsen met inmiddels deel 4. Sommige eierstokken rammelen inmiddels wat minder (want er zijn al een flink aantal prachtige kindjes geboren!!), anderen des te meer.. We kletsen weer lekker verder over van alles en nog wat! Over het ompraten van vriend/man, zwanger proberen te worden, zwanger zijn, mama zijn... Niet alleen de frustraties en lastige momenten, maar ook de mooie, vrolijke en gezellige dingen komen aan bod!! Op naar een tabel vol dansende poppetjes!! Dat het maar een heel vruchtbaar topic mag worden!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 17/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 2010Nukkebaby geboren!! 20/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Romorantin25201106/11/11Moimoi30April 2010 18/11/11Pauley31201108/06/11Frutje30Oktober 201002/06/11Pipo32Oktober 201024/05/11Duploo32Maart 201104/06/11tijger8328Maart 201124/05/11Orchis30Mei 201118/05/11Springstof30Eerst afstuderen! Gebaseerd op eigen overtuigingskracht: september 2011, op verandertraject man: 2056 Lavender33Magz25Zodra er zekerheid en een fatsoenlijk huisje is!Lenne8526Streefdatum 01 oktoberItaliagirl27Eerst man overhalen & mogelijk remigratie!zeelinde27Zomer 2012Kippatat31Stopt met pil, eerst cyclus afwachten

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!! Wil je dit in je berichtje dikgedrukt maken?

Deel 2

Deel 3
@Barbabientje:

@Moimoi: Yeeyyy!!! een mooie echo van een Minimoi!

@Pipo: Lijkt me niet dat je een week daarna al misselijk kan zijn van de hormonen... Toch de drank?

Hier gaat het stapje voor stapje vooruit, net als altijd, behalve dat de stapjes vooruit voor mijn gevoel 20x sneller gaan!! Vanmorgen typte Magzman een mail naar zijn familie dat we een nieuw huisje hebben (ze zijn niet zo close, doen bijna alles via mail en zien elkaar weinig) en daarin zette hij dat er in dat huis genoeg ruimte was voor onze hobby's. En, zei hij tegen mij, dus niet in de mail gelukkig, die hobby's waren: Computeren voor hem, baby's voor mij!

Helaas pushte ik m'n luck net iets te ver toen ik zei: We kunnen net zo goed beginnen, deze maand lukt het toch niet meer en over een maand wonen we al in het nieuwe huis. Wist je trouwens dat een vrouw maar een paar dagen per maand vruchtbaar is? Tja, dat was too much voor hem geloof ik haha. Reageerde hij niet zo blij op en reageerde met een soort van gebrom in de trant van Hou er nou maar weer over op. Oké, oké, ik kan nogal doordraven af en toe..

Intussen met onze oude huisbaas gesproken, die heeft onze opzegging van het huis ontvangen en gaat binnenkort bezichtigingen plannen voor nieuwe bewoners. Ik ga dus maar weer aan de opruim/schoonmaak, zucht.

Maar, om toch even met een positieve noot af te sluiten:

@annabella, Fijn dat je man zo snel overstag is gegaan! There is hope for everyone!
@Pauley

Jeeeh, een ei in aantocht. Zullen we ons komend weekend synchroon laten bevruchten? Zou het wel gezellig vinden om samen met jou zwanger te zijn.

En droog brood? Hmm, lekker hoor.

@Tijger

Op hoeveel dagen zit je nu dan? Hoop voor je dat het bloedverlies meevalt.

@Assie

Goed bezig met het babyklaar maken van jullie huis! Raar idee dat er straks echt een nieuw gezinslid bij jullie woont. Een klein mensje.

@Moimoi

Hoe is het nou? Zit je helemaal op een roze wolk? Zo leuk!

@Pipo

Wat een eer! Kan me voorstellen dat daar op geproost moet worden. En dan kan de drank soms wat harder aankomen dan de bedoeling is. Ik hoop dat het gevoel snel zakt.

@Barbabientje

Auch, dat is geen fijne opmerking. Ik denk dat het tijd wordt voor een goed gesprek waarin jij uitlegt dat zoiets je kwetst. En dat je wel rekening wilt houden met zijn gevoelens, maar dat hij jouw kinderwens ook moet respecteren.

@Duploo

Waar zit jij nu ergens in je cyclus?

@Annabella

Wat goed en spannend dat jullie ervoor gaan! Als je zo’n lange cyclus hebt, lijkt temperaturen of ovulatietesten gebruiken me wel verstandig. Van temperaturen hebben andere dames hier verstand. Ik heb mijn ovutesten vrij goedkoop via het internet gekocht. En ze werken prima.

@Magz

Dat gaat echtwel de goede kant op. Concentreer je voor nu maar op de verhuizing. Dan kun je daarna je focus op kindjes maken leggen.

Hier alles goed. Niet zoveel te melden eigenlijk. Ik ga braaf aan het werk!
@ Annabella, Fijn dat je vriend om is! Dat is dan toch snel gegaan en dat kan de andere dames idd ook moed geven. Ik heb op gegeven moment mijn vriend een termijn gevraagd over wanneer hij zou willen beginnen. Ik heb niet zitten hopen/ drammen op een eerder termijn omdat ik dat ik dat respectloos vind naar hem toe. Uiteindelijk heeft hij toen de eerdergemelde termijn naderde er nog eens een half jaar aan vast geplakt. Dat is dus de andere kant. Natuurlijk was ik verdrietig en teleurgesteld, maar ik vind dat ik zijn tempo ook moet respecteren. Kinderen krijg je met zijn tweeën en ik verwacht van hem straks ook verantwoordelijkheid en toewijding, dus dan mag hij aangeven wanneer hij er aan toe is.
@Pipo: Wat leuk! En wat een eer! Lijkt me inderdaad heel speciaal...

Gisteren hebben wij ook een uitnodiging voor een trouwerij in de bus gehad, we waren helemaal verbaasd dat het alleen voor de receptie was, zelfs een beetje gekrenkt (het is een hele goede vriendin van Pauley-man), maar later bleek ik een klein kaartje met uitnodiging voor de hele dag over het hoofd te hebben gezien

Ik was vorige keer trouwens echt al iets meer dan een week voor mijn NOD misselijk. Maar dan wel de hele dag, vooral tijdens het eten werd ik misselijk. Op het moment van de positieve test was ik al anderhalve kilo afgevallen...

@Barbalientje: Pauley-man heeft die periode trouwens ook gehad, dat hij niet eens wist of hij wel kinderen wilde etc. Ik was helemaal in de war, omdat hij het in onze toekomstplannen wel altijd over kinderen had gehad, maar ik bleek ook een beetje te snel te gaan voor meneer. Houd moed!

@Magz: Don't push it baby! Je zit er zo dichtbij, nog hele even geduld houden!

@Annabella: Dat is nog eens goed nieuws!

Zo, hier verder weinig nieuws..
@ Frutje, rond de eisprong, maar er is maar weinig actie hier vanwege druk op het werk en aankomende verhuizing... Niet ideaal dus. Ik heb zelf ook niet zo zin nu, maar over twee weken zal ik daar wel weer van balen als ik nu het moment mis. Dan zeg ik 's avonds "Eigenlijk moeten we nu even actie ondernemen...." en dan vallen we in slaap....
Yep lomp is hij wel op z'n tijd... maar dat wist ik meteen toen ik op hem viel, dus daar moet ik niet over zeuren. En zeuren over het algemeen heb ik al een beetje afgeleerd, omdat dat absoluut averechts werkt! Tuurlijk kan ik wel af en toe me ei kwijt (liever bevrucht) hoor. En annabella, dank je voor je positieve verhaal... ik houdT moed

Nog ff wat anders: dat proces van die friese is ook begonnen vandaag. Had ze maar eens een paar regels van dit topic gelezen!!!!!!
@Frutje: haha, ja, lijkt me een prima plan, synchrone bevruchting! Alleen ben ik zo snugger geweest om een bezoekje aan mams te plannen... Ik slaap donderdag en vrijdagnacht dus niet thuis, hopelijk komt dat ei dus daarvoor of daarna, maar we zullen wel zien.

Maar ik vind het inderdaad wel tijd dat jij ook een positieve test in handen krijg! Dan mag Pipo ons het goede voorbeeld geven

@Barbabientje: Ja, respect voor elkaar is heel belangrijk als je samen aan kinderen wilt beginnen. Maar zoals Duploo zegt, dat komt dan wel van twee kanten. Hij zal er ook rekening mee moeten houden dat ji er wel aan toe bent, en dat het iets is wat jij heel graag (nu!) wilt. En op jouw beurt moet je hem de tijd geven.

Ik heb toen aan Pauley-man (na maanden ruzies) een aantal redenen gegeven waarom ik het nu graag wilde, en gezegd dat hij moet accepteren dat ik dat graag wil, dat ik daar niets aan kon veranderen. Oh ja, en ook een beetje slijmen dat het wel een teken is dat ik zoveel van hem hou en blablab. Vervolgens heb ik hem gezegd dat ik graag over een maand weer met hem wilde praten, en dat ik dan duidelijkheid wilde. Wilde hij kinderen ja/nee, wat zijn zijn redenen om nu nog niet te beginnen als hij ze uiteindelijk wel wil etc. Voordat de maand om was heeft hij de condooms achterwege gelaten. Dus dat was wel heel gunstig!
Goodmorning!

@Springstof: erg jammer dat je niet zo veel meer wil schrijven. Ik vind je altijd erg grappig en leuk overkomen. Ik hoop niet dat de 'nieuwelingen' je hebben weggejaagd. Jij schreef hier al veel langer per slot van rekening. Wat betreft geen vooruitgang, dat hebben er meer. Ik heb ook weinig nieuws, ben gestopt met de pil en schrijf nu allerlei geheimtaal in mijn agenda om te kijken hoe mijn cyclus verloopt. Ik zal iedereen daar maar niet lastig mee vallen Heel veel succes met je scriptie in ieder geval!

@Moimoi: gefeliciteerd met je positieve echo!

Hebben jullie het ook al aan vrienden verteld?

@VK: hoe vond je Gooische Vrouwen? Ik vond het erg leuk. Er werd ook veel gelachen in de zaal. Het mooiste vond ik toen die tante Cor (sowieso een van mijn favoriete figuren) die Fay of hoe schrijf je dat, knock out sloeg in de zandbak. Hahaha.

@Barbabientje: dat klinkt echt heel naar. Ik vind het wel heel bot van je vriend moet ik zeggen Misschien een idee om hem gewoon te zeggen dat dit jou kwetst? Dat hij het niet leuk/moeilijk vindt om over het onderwerp kinderen te praten, ok, maar dat kun je ook op een normale niet-kwetsende manier aangeven toch?

@Pipo: volgens mij heb je een kater hehe. Aan de andere kant je weet het nooit. Je lijf kan raar doen. Ik ga ook aan de duimerij

En wat cool dat je vriendin je als getuige heeft gevraagd. Dat lijkt mij echt super. Is echt een eer en ook een erebaantje terwijl de ceremoniemeester loopt te stressen Ga je haar vrijgezellenfeest ook organiseren?

@Magz: dat klinkt zeker als vooruitgang! Gefeliciteerd! En misschien inderdaad je luck niet te veel pushen, dan breekt het lijntje niet Maar volgens mij gaat dit de goede kant op!!!

@Tijger: jammer dat je waarschijnlijk ongesteld wordt maar ook fijn om te weten hoe je cyclus loopt, heb je later weer profijt van.

@Tuttifrutti: we hopen dat we eind juni een eind zijn met de verbouwing. Dan zijn er natuurlijk nog heel veel dingen te doen maar dat kunnen we dan wat meer op ons gemak doen. Er is een berg te schilderen. Ik zie erg op tegen het schuren van de trap aargh! Maar goed, als we juni redden zijn we tevreden. Tegen die tijd nodigen we onze vrienden uit voor een schilderweekend of iets dergelijks. Is ook wel gezellig met hapjes en drankjes er bij.

Zwanger trouwen zou ik ook niet leuk vinden. Kun je niet eens lekker een glaasje champagne drinken. En ook moeilijk om er elegant uit te zien enzo lijkt me. En ik lees dat je een Paasei krijgt? Go for it!

@Pauley: voor jou een vreugde dansje omdat je lijf 'werkt' en 'functioneert' Hopelijk ben je snel zwanger!

@Assie: je klinkt echt heel relaxed, hoe jullie het allemaal aanpakken. Stel je voor dat je echt een babykamer moet bestellen zodra je zwanger bent Dat je er zo snel bij moet zijn voor het kinderdagverblijf is al erg genoeg. Is dat die kinderstoel van Bloom met dat hout? Zo'n ultrahippe zeg maar?

18 weken klinkt al behoorlijk dichtbij als ik het zo lees. Ervaar je dat zelf ook zo of is de bevalling nog een ver van je bed show op dit moment?

@Romo: hoe is het met jou? Voel je je inmiddels al wat beter?

Ik heb gisteren een overheerlijke shiatsu (ik hoop dat ik het goed schrijf) massage gehad. Ver-ruk-ke-lijk! De massage an sich deed enorm veel pijn. Mijn nek en rug zaten nogal vast maar daarna.... zaaaalig! Het heeft echt geholpen! Verder lekker in de zon gezeten. Het wordt deze hele week mooi weer geloof ik
Tja, als je een uur bezig bent met het schrijven van een lange post heeft inmiddels iedereen óók weer geschreven en loop je weer achter

[quote]duploo schreef op 19 april 2011 @ 10:40:

@ Frutje, rond de eisprong, maar er is maar weinig actie hier vanwege druk op het werk en aankomende verhuizing... Niet ideaal dus. Ik heb zelf ook niet zo zin nu, maar over twee weken zal ik daar wel weer van balen als ik nu het moment mis. Dan zeg ik 's avonds "Eigenlijk moeten we nu even actie ondernemen...." en dan vallen we in slaap.... ;-)[/quote]

Haha heel herkenbaar. Althans wij zijn natuurlijk nog niet bezig. Maar dat acuut in slaap vallen terwijl je nog zoveel wil doen/bespreken etc etc komt bekend voor. Jullie hebben het ook behoorlijk druk zo te lezen. En wijze woorden van het respecteren van elkaar keuze (in je andere post)

@Annabella: fijn dat jullie ervoor gaan! Hozee!
@Kippatat: Ja! Ga ook de vrijgezellen organiseren. Andere getuige is ook een hele goede vriendin van me. Kijk nu al uit naar het plannen maken goede afleiding van het zwanger worden. Ik vind het ook jammer dat Springstof minder langskomt, maarja, ergens begrijp ik het ook wel weer. En laat je niet wegjagen he, Kip

Kater is wel het meest aannemelijke ja Maar Pauleys verhaal geeft me ook hoop! Deze maand gaat heel snel. Komt omdat ik met duizendenéén dingen bezig ben. Het huis op orde maken is ECHT veel werk. Djiezus, wat kan een mens veel troep verzamelen. Morgen neem ik dan ook maar vrij (donderdag komt de fotograaf) om het helemaal 'af te stylen' en lekker VT wonen te maken

Oja: dat verhaal van in slaap vallen als er eigenlijk actie 'moet' komen is helaas maar al te herkenbaar!
Hoi lieve meiden,

ik ben jullie niet vergeten hoor.... Het is op het moment gekkenhuis in huize Boef. Overal staan dozen en troep, en nog meer dozen en rommel enz,. In het nieuwe huis zijn de muren klaar en ligt er op de begane grond en eerste verdieping een houten vloer die ik afgelopen weekend in mijn eentje nog een keer in de olie heb gezet. De zolderverdieping is nog niet af omdat daar nog een dakkapel op komt. Ben ook nog aan het werk overdag....

Verder gaat het goed hoor....ook met babyboef. Meneertje slaapt sinds kort liever op z'n zij waardoor 's nachts zijn speentje meer uit z'n mondje valt en hij dus gaat huilen. Ben afgelopen nacht 5x m'n bed uit geweest om die weer terug te stoppen. De laatste keer dacht ik....laat ik hem op z'n rug neerleggen....en toen bleef het daarna stil hahaha. Hij kan ook al een beetje kruipen en wil continue 'staan'.

Heb geen tijd om alles bij te lezen want ik ben op mijn werk maar:

Magz; nieuw huis gevonden? Gaaf zeg.....en je zet er goed vaart achter

Moimoi: gefeliciteerd met je goed echo.

Pipo en Frut. ik duim heel hard voor jullie.

Assie: Leuk he....starten met de babykamer. Maak voor en na foto's van de babykamer!!!

Nukje: hoe is het met jou en je prinses? Voel je je alweer iets meer Nukje?

Pauley> Hoop dat je cyclus snel weer de oude is en dat ook jouw ei met pasen bevrucht wordt.

K*t....collega komt weer binnen dus moet jullie helaas alweer verlaten.

Laterz! Boef
Pipo: hoog mag je natuurlijk altijd hebben!!!! Is heel gezond En wat leuk dat jij nu bij jouw vriendin ceremoniemeester wordt. Dat is zeker het vieren waard.

Bloom kinderstoel is niet van hout, maar wel hip (al zeg ik het zelf).....even kijken of ik een link kan plaatsen: http://www.gardo.nl/catalogus/bloom-fresco-loft-p-1556/

En net bericht van de webwinkel waar de babykamer wordt verkocht die ik mooi vind. Kan binnen 2 weken worden geleverd. Echt wel heel snel

En baby komt de eerste tijd toch in een wiegje bij ons op de kamer te liggen.....dus het is eigenlijk helemaal niet erg als de babykamer nog niet helemaal af is voor die tijd. (hoewel dat echt wel gaat gebeuren...haha).

En de bevalling.....ja, dat is echt nog een ver van mijn bed show. Hoewel ik er wel regelmatig aan denk.....maar heel veel meer dan inlezen, weten wat je ongeveer te wachten staat, kan je toch niet doen. Het komt zoals het komt, het zal ongetwijfeld heel heftig zijn, maar hoe ik het zal ervaren.......geen idee. De tijd zal het leren

Het is wel heel leuk dat ik nu steeds meer beweging voel, het blijft echt iets heel wonderlijks..
@Assie: wat een gavert die babystoel. Heul mooi. Het lijkt me ook heel bijzonder wat je nu voelt, bizar eigenlijk

@Boefje:
@Assie: ja die is leuk en inderdaad hip, mooi ding!

Ik bedoelde deze

http://www.gardo.nl/catal ... y-lounger-naturel-p-1583/

@Pipo: ik heb dat altijd met verhuizingen dat je dan denkt, waaróm heb ik zo veel spullen?! Ik moet dan echt uitkijken want ben geneigd om alles er uit te bonjouren, en dan krijg je weer spijt... Maar zo te lezen zijn jullie goed bezig! Met een fotograaf, professioneel hoor. En je weet het he, persoonlijke spullen zoals fotolijstjes moeten er uit want dat willen mensen niet zien Ze moeten zich kunnen voorstellen dat ze daar zelf wonen naar het schijnt. Ik hoop dat jullie huis in een vloek en een zucht wordt verkocht en dat jij ondertussen 'ff' zwanger raakt. Hoppa!
Wat ik me al een tijdje afvraag... Waarom doen mensen altijd zo geheimzinnig als ze proberen zwanger te worden? Is het dan echt zo erg als mensen meeleven? Botte opmerkingen komen volgens mij alleen doordat mensen niet precies weten hoe het er voor staat... Misschien een rare vraag hoor, maar ik snap het niet helemaal waarom niemand ooit mag weten dat je er mee bezig bent... Op mijn werk (en in mijn familie ook natuurlijk) is het algemeen bekend dat ik graag kinderen wil. Zelfs mijn schoonfamilie weet dat, en zo'n beetje al onze vrienden. En ook dat we daar nog even mee wachten, omdat Magzman het eerst nog niet zag zitten en nu omdat we gaan verhuizen etc...

Is het echt zo erg als mensen vragen hoe het er mee gaat, ook als je al erg lang bezig bent met proberen? Is het niet veel fijner om er gewoon over te kunnen praten als het niet lukt?

Misschien een stomme vraag hoor, maar ik vroeg het me serieus af. Ook omdat ik geen flauw idee heb hoe het is als je eenmaal bezig bent...
Ja Kippatat, Hoppa! That's the spirit. Ben nu idd bezig al die persoonlijke zooi eruit te gooien. Pman is een hamster dus dit is voor hem psychologisch een heel zwaar proces Gister heb ik nog de voetbalplaatjes van de AH uit zijn handen gerukt om weg te mieteren

Magz: hoe kom je zo bij dit onderwerp? Ik vind het niet leuk als mensen ernaar informeren. Als ik zwanger ben horen ze het wel, punt. Ik vind het privé en als het niet zo snel lukt als je zou willen, zijn hints en goedbedoelde informatieverzoeken pijnlijk. Delen doe ik het met een paar intimi. En zeker niet met jan en alleman. Maar goed, iedereen staat er weer anders in natuurlijk. Dit is hoe ik het ervaar.
Jeetje, ik moet geloof ik binnenkort een dag vrij nemen om alles bij te lezen...

Allereerst Moimoi van harte gefeliciteerd met de goede echo. Hartstikke fijn!!

Annabella wat fijn dat je vriend/man overstag is. Dat stemt mij weer positief.

Barbabiente. Wat lomp van je vriend. Ik zou toch maar eens (heel snel) een goed gesprek met hem hebben, want aan dit soort uitspraken heb jij niets. Je wordt bijna 30 en je hebt last van rammelende eierstokken. Als je vriend nog eens 5,5 jaar ouder is, mag je op zijn minst verwachten dat hij qua dit onderwerp eerlijk tegen je is. Sterkte!

@ alle anderen zwaai zwaai, ik probeer zsm op iedereen weer te reageren!
@Pipo: hahaha de voetbalplaatjes.

@Magz: Eensch met Pipo. Ik vind het ook een privé kwestie. Ik denk dat ik het zelfs niet met intimi zou delen. Als zij er naar vragen zou ik het wel eerlijk zeggen want liegen gaat me een beetje te ver maar uit mezelf zou ik er niet over beginnen. Ze horen het wel als het zover is. Voordeel is dat niemand het van ons verwacht. Ik stond altijd bekend als notoire kinderhater nouja geintje, maar niet als kindliefhebber zullen we maar zeggen. Ik 'smelt' overigens nog steeds niet hoor als ik een baby zie. Ik ben daar een beetje te nuchter voor vrees ik. Zoals Pipo zegt, de hints en infoverzoeken, dat lijkt me vreselijk. Of dat ze zo op je gaan letten als je een keer een wijntje overslaat. Blegh :puke:
@Kippatat: die babylounger is ook gaaf zeg. Mooi spul is er. En nu dan nu alleen nog snel een reden om het te kopen
Nog ff snel...Pipo: ga je ook verhuizen??? X
Lief dat jullie allemaal zo meeleven, dat doet me toch wel goed Voor de dames die al bezig zijn/zwanger zijn/kindje hebben: hoe lang heeft het bij jullie geduurd dat jullie mannen om waren?
Terug lezend besef ik dat sommige mensen mijn vraag over de openheid naar collega's vrienden en familie als aanvallend kunnen ervaren. Zo is het absoluut niet bedoeld hoor!! Ik vraag het me gewoon af, omdat ik merk dat veel mensen er zo enorm geheimzinnig over doen. Terwijl ik dat zelf juist helemaal niet heb.

Ik val ook niet jan-en-alleman er mee lastig hoor, maar als iemand een pasgeboren baby'tje laat zien steek ik mijn bewondering en smachtende blikken ook niet onder stoelen of banken. En dan krijg je de vragen. En de antwoorden mogen ze wat mij betreft hebben.

Ik kan me indenken dat het vervelend is als mensen aannames doen, vragen stellen of opmerkingen maken. Maar zou het niet veel minder erg zijn als mensen al wisten dat je er mee bezig bent, of dat nou in je hoofd is of in de praktijk, in plaats van dat ze er bijvoorbeeld over gaan roddelen achter je rug om?

Misschien keer ik ook wel als een blad aan een boom om hoor, zodra wij zelf gaan beginnen. Geen idee. Maar voor nu vind ik het wel prima als mensen van mij weten dat ik een kinderwens heb.
@ Barbabientje: voor dat ik het eerst aansneed (toen ik zelf ook nog niet ONTZETTEND hard rammelde) tot nu 6 jaar. Maar dat is boven gemiddeld lang. Je hebt dus wel wat speling aan de andere kant van het gemiddelde wat mij betreft!

@ Boefje: klinkt heel leuk je nieuwe huis! Ik ben benieuwd. Ons staat nog van alles te wachten wat dat betreft. En het is zulk lekker weer.... Leuk ook dat Boef het zo goed doet.

@Assie: leuke dingen! Lekker nuchter zoals je er in staat! Goed zo!

@ Magz: ik vind die vragen nu al irritant. En ik vind het ook irritant van mezelf als ik van een ander merk dat die geen alcohol drinkt ofzo. Liever ben ik onwetend totdat mensen me vertellen wat er aan de hand is en liever heb ik dat mensen hun mond tegen mij houden totdat ik ze wat wil vertellen. Het is gewoon irritant als mensen meteen gaan insinueren als je eens een biertje afslaat. Soms voel ik me bijna verplicht te drinken om de roddels de kop in te drukken.
@ Magz: ik doe ook niet geheimzinnig over mijn kinderwens, maar mocht het nu raak zijn dan vind ik het wel leuk als dat nog even geheim is. Gewoon iets samen van vriend en mij voordat ik dat met jan en alleman deel. En ook als het langer gaat duren vind ik niet dat mensen zich daarmee hoeven te bemoeien/ belangstelling te tonen. Ik vind het ook privé.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven