Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
quote:Bebje schreef op 29 juli 2009 @ 16:32:

[...]

Je vervalt in herhaling meid. Misschien omdat je nogal subjectief leest? Deel eens iets over jouw ervaring hier in. Je maakt me benieuwd!Ik val in herhaling omdat mensen blijkbaar niet begrijpen wat ik bedoel. Meid.
Hmmm, volgens mij is een cyclus wel een goed begin. Ben trouwens net gestopt met pil en wacht nu op, ja wat eigenlijk? Dat het weer 'gewoon' wordt! 15 jaar de pil geslikt, het zal mij benieuwen.

@pontichella, zoals ik het begrijp wil ze haar verhaal kwijt. Haar vriend snapt haar pijn niet omdat hij geen kinderwens heeft. Daarom kan ze er niet met hem over praten.
Ik denk dat je het beste maar positief moet blijven denken. Anders zit je in de stress of je wel of niet vruchtbaar bent en lukt het niet omdat je gestresst bent ofzo.
quote:PlayingTheAngel schreef op 29 juli 2009 @ 16:32:

Pontichella: een kinderwens als de ander niet wil is eenzaam, want erover praten heeft zoals jij zegt weinig zin omdat hij niet wil. het is in mijn geval het enige wat ik niet echt met hem kan delen.

Je wilt daarom er af en toe nog over hebben, zodat je niet het gevoel hebt dat je alleen moet zijn met het verdriet. Hier mensen vinden die je gevoelens herkennen helpt dus ook.Ah. Duidelijk. Maar het er steeds over willen hebben (met de partner dan he en niet met vriendinnen bijv.) werkt dat juist niet averechts?
@ponticella: ik ben ook wel benieuwd hoe jij hierin staat (kinderen). Heb je ze misschien al? Heb jij je partner (als aanwezig) wel kunnen overtuigen ?
quote:pontichella schreef op 29 juli 2009 @ 16:33:

[...]

Ik val in herhaling omdat mensen blijkbaar niet begrijpen wat ik bedoel. Meid.

Och och! Stel je niet zo aan!

Ik lig hier helemaal in een deuk om jouw verongelijkte gezeik!

Misschien helpt het als ik de plaat voor je kop weghaal:

Bij dit topic gaat het er even niet om dat JIJ begrepen wordt! duh

Maar ondertussen vermaak ik me prima met jou!
pontichella,

Het is absuloot niet mijn bedoeling mijn partner om te praten. Ik heb nu wel in de gaten dat ik niet met mijn partner moet willen praten, maar dat ik dat gewoon lekker met 'lotgenoten' moet doen.
Blont, wel jammer dat je alleen maar reageert op mensen die in 'jouw straatje' reageren (bedoel ik niet per se onaardig), en geen antwoord op eerder gestelde vragen (waaronder die van mij) geeft.
Peas on earth!
quote:pontichella schreef op 29 juli 2009 @ 16:35:

[...]

Ah. Duidelijk. Maar het er steeds over willen hebben (met de partner dan he en niet met vriendinnen bijv.) werkt dat juist niet averechts?Wie zegt dat ze het er 'steeds' over heeft met haar vriend en 'niet met vriendinnen'? Volgens mij heeft Blond helemaal niet gezegd dat ze het er niet met vriendinnen over heeft. Enfin, nu heeft ze zich hier gemeld dus deal with it of zoek een topic wat je beter begrijpt. (niet lullig bedoeld hoor, maar dit is niet jou ding denk ik)
Goed zo Blont!

Fijn dat je zo open staat!
quote:Bebje schreef op 29 juli 2009 @ 16:37:

[...]

Och och! Stel je niet zo aan!

Ik lig hier helemaal in een deuk om jouw verongelijkte gezeik!

Misschien helpt het als ik de plaat voor je kop weghaal:

Bij dit topic gaat het er even niet om dat JIJ begrepen wordt! duh

Maar ondertussen vermaak ik me prima met jou! Idem
Herken het verhaal ook wel enigzins, nu moet ik zeggen dat mijn eierstokken het ene uur harder rammelen dan het andere uur maar mijn vriend wil ook niet echt (of roept dat hij heel hard niet wil) maar ondertussen is hij wel helemaal gek van zijn neefje maar "die is gewoon leuk" Nou ja, of wij geen leuke zouden kunnen krijgen Nu mag ik van hem ook niet meer teveel met zijn zwangere zus omgaan, is bang dat ik rammelende eierstokken krijg
PrinsesOpDeErwt,

Fill me in...ik ben even kwijt wat je zo graag wilde weten.

Al denk ik dat ik onderhand ook jouw vraag wel zal hebben beantwoord.
quote:Blont schreef op 29 juli 2009 @ 16:41:

PrinsesOpDeErwt,

Fill me in...ik ben even kwijt wat je zo graag wilde weten.

Al denk ik dat ik onderhand ook jouw vraag wel zal hebben beantwoord.

Erwt zei:

"Ik neem aan dat hij inmiddels wel begrijpt dat jij wél wilt. Wat moet hij daar verder nog aan begrijpen?"

Moest het ook even opzoeken.
quote:Blont schreef op 29 juli 2009 @ 16:38:

pontichella,

Het is absuloot niet mijn bedoeling mijn partner om te praten. Ik heb nu wel in de gaten dat ik niet met mijn partner moet willen praten, maar dat ik dat gewoon lekker met 'lotgenoten' moet doen.Ja, ik denk dat dat goed is. Ergens werd hier een vergelijk gemaakt met een overlijden. Ik weet uit ervaring (vader gestorven) dat het fijner is om met lotgenoten te praten dan met mensen die zoiets niet hebben meegemaakt. Ik denk alleen wel dat bij een kinderwens er op een gegeven moment keuzes gemaakt moet worden, de tijd is wat dat betreft beperkt. Gelukkig zijn jullie nog jong en brengt de toekomst nog veel. Sterket.
quote:anne_83 schreef op 29 juli 2009 @ 16:41:

leuk" Nou ja, of wij geen leuke zouden kunnen krijgen Nu mag ik van hem ook niet meer teveel met zijn zwangere zus omgaan, is bang dat ik rammelende eierstokken krijg Dus dat doe je dan maar ?
Niet dat ik het een toevoegende vraag vind. Antwoord lijkt me inmiddels wel duidelijk...
pontichella: Er niet over praten helpt ook niet, dan droom ik er wel van of ben ik er op een andere manier meer bezig. Dan deel ik dus liever mijn gevoelens.

Btw, hebben jullie dat ook, dat jullie inmiddels alles weten of zwanger worden/zijn en kinderen? Ik ben echt een lopend naslagwerk voor kennissen met kinderen...
Anne_83,

Ik zou hem juist gezellig bij zijn zus langs laten gaan. Ik denk dat het best wat losmaakt bij hem. Niet dat hij je morgen gelijk baby's zal willen maken, maar een zus staat toch best dicht bij je.
Anyways, TO, toitoi!
anoniem_43553 wijzigde dit bericht op 29-07-2009 16:54
Reden: onnodig
% gewijzigd
quote:pontichella schreef op 29 juli 2009 @ 16:43:

[...]

Ja, ik denk dat dat goed is. Ergens werd hier een vergelijk gemaakt met een overlijden. Ik weet uit ervaring (vader gestorven) dat het fijner is om met lotgenoten te praten dan met mensen die zoiets niet hebben meegemaakt. Ik denk alleen wel dat bij een kinderwens er op een gegeven moment keuzes gemaakt moet worden, de tijd is wat dat betreft beperkt. Gelukkig zijn jullie nog jong en brengt de toekomst nog veel. Sterket.Hey! Je verbaast me! Thanx! En ik maakte die vergelijking ook uit ervaring.
Ja goed voorbeeld! Dankjewel.
Ik heb dan wel geen naslagwerken, maar hoor alles over echo's en of het een jongetje of een meisje wordt of dat ze het nog niet willen weten.
Idd, we zijn nog jong...dus niet gevreesd.
Iedereen succes hier, ik ga zo naar huis. Er is nog hoop voor ons allemaal :-) volhouden dus en een knuffel van mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven