Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
Gefeliciteerd hahahihi!!! wat fijn dat alles goed is!
Gefeliciteerd hahahihi! Was kleine Jamie lief? Hoe was het om hem te zien? Genoten zeker?

@pipo

Helemaal mee eens, kan er ook echt kwaad om worden. Alleen zus is nogal loyaal enzo, dus ik hoop dat ze voor zichzelf kiest.

En stom hè van die dromen, ik heb er ook last van...

Ik ga vanavond lekker vroeg naar bed, ben kapot. Morgen weer een nieuwe dag.
@ frutje: dank voor het stralen! Dat noem ik nou aardig zijn voor lotgenoten (of het helpt is een tweede, blijven stralen!)

@ pipo: dat heb ik nou ook! Ik heb er al 3 hele dagen geen woord over gezegd, zelfs niet over kinderen in het algemeen, zelfs niet als er iets over kinderen op TV was! En zelfs niet toen ik vannacht droomde dat ik 3 kinderen te logeren had en dat dat heel gezellig was. En zelfs niet toen ik vannacht ook nog droomde dat een vriend van ons die geen kinderen wil, toch ineens een kind had gekregen met de (sorry voor wie ik nu beledig, maar ik vind het echt lelijk) lelijke naam Cynthia.

@ hahahihi: gefeliciteerd! geniet ervan!

Heb trouwens vandaag aan mijn broertje verteld dat we over een klein jaartje willen beginnen. Hij viel van zijn stoel! Maar vond eht wel heel leuk. Al is het nog ver weg, serieus bedenken dat je eraan wil beginnen is ook al heftig zat, dat blijkt maar weer. Hij is 4 jaar jonger, maar heeft het al heel lang over kinderen. Lijkt me zo leuk om tegelijkertijd een kindje te krijgen! Moet ie wel eerst nog een vriendin tegenkomen.

Dus dames: wie zoekt er nog een leuke, knappe muzikant, bijna 25, met stevige kinderwens?
@Orchis: goed van je! Hou vol, bij mij is het een week gelukt Thank god vannacht niet over kinderen gedroomd (ben daar duidelijk niet de enige in). Leuk dat je er met je broertje over praat! Ik heb het er niet veel over met mijn familie. Ze zien wel wanneer het zover is.

Mijn obsessie mbt trouwen duurt nog steeds voort. Aangezien ik ceremoniemeester ben van een vriendin word ik de hele tijd geconfronteerd met dingen rondom een huwelijk. En dan denk ik 'o, dat zou ik heeeeel anders doen' Dan ga ik dus op internet kijken enzo en ik heb al allemaal leuke plannetjes. Heeft niemand last van Nu maar hopen dat ik ze ooit in de praktijk kan brengen!

@Hahahihi: gefeliciteerd, is dit je eerste keer dat je tante wordt?

@Frutje: voel je je alweer wat beter? Ik ben ook op. Het moet gewoon lente worden! Ben nu snipverkouden, blegh.
Goedemorgen dames,

@orchis

Ik straal lekker verder. Baadt het niet dan schaadt het niet.

En wat leuk dat je hier zo goed met je broer over kunt praten! Hier geen dames in de aanbieding trouwens.

@pipo

Dat is wel heel confronterend, ceremoniemeester zijn. Ik heb bij andere huwelijken ook constant dat ik denk 'ik zou het heel anders doen'. En beterschap!

Hier gaat het nog niet veel beter, heb wederom niet heel goed geslapen (weet eigenlijk niet waarom). En last van hoofdpijn. Op mijn werk is het stress, dus dat helpt ook niet bepaald. Ik ga nu dus maar even een crisis oplossen .
Sprak net een collega met een wat oudere vriend. Hij wil graag kinderen, dus zei dacht, ok, waarom niet? Wat een luxepositie...! Zo, dat moest ik even kwijt. Rustig hier. Alles goed met iedereen? Frutje is de crisis bezweerd?
heb een vreselijke baaldag.... ben nog steeds niet ongesteld...
@pipo

Dat is de omgekeerde wereld...

@annayake

Misschien voor de zekerheid nog een keer testen?

De crisis hier is bezworen, maar het was een erg hectische ochtend. Veel extra bellen, regelen en doen. Ik werd een beetje van het een in het ander gegooid. En nu kan ik pas aan mijn eigen werk beginnen. Lekker om 13.45 uur. Dat schiet op :)!

Ik ga dus maar even verder...
heb zaterdag gesteld... als het er dan nog niet is dan test ik nog een keer...
annayake: ben je vaker onregelmatig?
Ik had gisteren trouwens weer zo’n twijfelmomentje. Het slaat nergens op want ik ben dol op kindjes en wil er heel graag eentje van mezelf. Maar ik dacht opeens wat als ik het niet leuk vind? Ik ben er inmiddels weer overheen. Hebben jullie dat ook wel eens?

@annayake

Hopelijk heb je zaterdag goed nieuws of gewoon een dijkdoorbraak.
@frutje: soms heb ik ook zo'n twijfelmoment.. bedoel ik ben zo niet handig met baby's.. weet niet hoe ze vast te pakken etc. Maar dan denk ik al snel.. ach, hij of zij heeft al zolang in je buik gezeten.. dan is het vast heel anders.. Je hebt immers al een 'band' met zijn twee.

en verder ben ik nu niet zo heel erg bezig met kids.. ff de stabilo uithangen.. zou wel weer anders worden als ik ongesteld moet worden haha.

Hoe ver van te voren beginnen jullie met foliumzuur/zwangerschapvitamines? een maand van te voren?
@janine de stabilo

Ja, ik ben nu dus ongesteld . Enne, volgens zus krijg je die handigheid ontzettend snel met dank aan kind en kraamverzorgende. De kraamzorg geeft je eigenlijk een soort spoedcursus. Zus had bijv nog nooit een luier verschoond en de zorg voor neefje verloopt nu erg soepel. Keep the faith!

Over de vitamines

Ik zit eraan te denken om morgen te beginnen, maar dat slaat eigenlijk nergens op omdat we pas in april condoomloos gaan. Dus waarschijnlijk begin ik 1 maart ofzo.
@frutje: hihi.. ik wil ik liever nu al beginnen met de vitamines.. maar ja we gaan waarschijnlijk (nadruk op waarschijnlijk.. nog steeds geen def antwoord) ook pas in april condoomloos.. dus dat wordt ook maart denk ik.

O.. ik denk dat de stabilo tijd vanavond misschien al weer wegebt.. en was zo goed bezig.. maar net weer forums zitten lezen over pcos en daar word ik zo depri van
en ja hoor stabilo tijd is alweer weggebt...
Ben wel vaker onregelmatig. de laatste tijd ging het aardig goed.

Maar had dit eigenlijk wel verwacht. Ben nogal een stresskip... helaas..

Wat betreft foliumzuur. ben ik in november mee begonnen. eerst niet zo regelmatig maar nu keurig elke dag...
De handigheid met baby's krijg je volgens mij snel genoeg.

Het is van je zelf en tuurlijk is het denk ik in het begin wat aan klote( op de goede manier) maar dat is denk ik ook wel erg leuk, en er zijn altijd wel mensen die tips geven, waar je ook niet altijd op in moet gaan. ( al die goede adviezen).Je vind zelf wel een manier wat bij je past en plukt van ieder advies wat uit wat bij je past, zo denk ik:)

@frutje soms heb ik ook een beetje dat twijfelgevoel, zullen we wel in juni beginnen of een jaartje later vanwege mijn nieuwe baan( augustus contract niet verlengt:( )

Mijn neeffie ligt op een speciale kamer onder toezicht, zijn waardes van zijn bloed was niet goed, en krijgt wat extra zuurstof, zielig hoor die slangetjes. Ook dronk hij niet goed, gaat gelukkig nu wel goed (door de sondevoeding).
Ja wanneer is eigelijk het moment om te beginnen met foliumzuur?
@hahahihi: veel gezondheid voor je neeffie.. hopelijk is het snel weer helemaal goed.

Een goed moment voor foliumzuur geen idee. Ik hoop dat ik er 1 maand van te voren mee mag beginnen...
Ik lees dat sommige van jullie met condoom seks hebben. Waren jullie dan eerder aan de pil en zijn jullie in de "ontpilfase"? Ik slik al meer dan 10 jaar de pil, onafgebroken en vraag me af of ik bijv. een half jaar ofzo van te voren moet stoppen om een regelmatige cyclus op te bouwen?
@janine

Die fora moet je misschien nu ook even niet lezen... knuf voor jou

@annayake

Ik zou precies hetzelfde hebben hoor. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@Hahahihi

Sterkte voor je neefje! Hopelijk is ie snel weer kerngezond en mag hij lekker met papa en mama naar huis. En lastig van je contract. Zou je willen afwachten?

@achybreaky

Ik heb vijftien jaar de pil geslikt en heb vorige week mijn laatste strip opgemaakt. Nu ga ik twee maanden ontpillen (niet heel lang, maar bedacht het me vrij laat). Volgens mij zijn er wel dames die veel eerder zijn gestopt om te ontpillen.
@Janine: hoe gaat het nu? Stom he, het ene moment voel je je heel 'sterk' en het andere moment weer het compleet tegenovergestelde. Vermoeiend... En heel herkenbaar. Ik zit nu weer in de fase dat ik heel erg op mijn tong moet bijten om het er niet met vriend over te hebben. Mijn eierstokken rammelen alleen zo erg, dat ik bij elk schattig kind op tv in katzwijm val. Of begin te janken. Vrij ernstig......

@Achybreaky: wij doen het al een half jaar met condoom. Ik wilde de pil niet meer slikken. Had ook meer dan tien jaar dat ding geslikt en was benieuwd of ik uberhaupt een regelmatige cyclus zou hebben. Ben er nu achter dat dat gelukkig het geval is, dus dat is alweer een 'zorg' minder.

@hahahih sterkte met je neefje.

W.b. foliumzuur: was er al mee begonnen (want stel dat het misgaat met condoom) maar ben weer gestopt. Vond het toch moeilijk om er elke dag stipt eentje te nemen dus begin wel weer als we een datum hebben.

Pffff vrijdag en helemaal geen zin. Hebben jullie leuke collega's? Ik heb een hele irritante en zie er tegenop om er de hele dag tegenaan te kijken vandaag. Heb je soms.

Hebben jullie ook gestort voor haiti? ga ik zo nog even doen. al die zielige kindjes daar, pffff. (en daar had ik dan weer een jankmoment )
@frutje: dank!

@pipo: mijn eierstokken hebben u ookweer een rammelperiode.. gisteren weer een klein klein uitbarstinkje gehad.. een hoop drama gemaakt tov mijn vriend. Vond ie niet zo leuk. arghhhhh.. maar ik word er ook zo ontzettend gek van dat ie niet voor de 100% kan zeggen dattie er in april mee wil beginnen. Altijd maar WAARSCHIJNLIJK WEL... ja, hoe waarschijnlijk is waarschijnlijk!!! arghhhh.. irritatie. Dus heb besloten om morgen maar een dagje ouders te gaan doen.. gezellig. Ook even langs bij mijn kleine neefje die is nu 3 maand! echt helemaal lief dus. (dan gaat het vast meer rammelen haha)..

en tja, vrijdag.. ik ben vandaag vrij! heerlijk.. boodschapjes gedaan.. nu nog huis schoonmaken en straks ff rondje centrum lopen.. tis mooi weer
en waarschijlijk doe ik ook nog een theetje bij een vriendin van mij.. die heeft een kleine van 1.. snoepig allemaal..
@janine

Leuk langs je neefje. Maar minder leuk dat je man maar blijft hangen op 'waarschijnlijk'. Pfft...

@pipo

Zulke collega's heb ik ook! De ene dag trek ik ze beter dan de andere, aangezien ik het grootste gedeelte van de dag op pad was (ben net terug) gaat het vandaag prima .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven