Rare cyclus..

08-12-2008 16:46 5 berichten
Hi all,

Ik heb echt een rare menstruatiecyclus, meestal 30 dagen, maar om de zoveel maanden is het soms wat langer, bv tussen de 32 en 36 dagen (36 was het langste wat ik heb gehad afgelopen jaren)

Ik weet niet waarom dit is, stress misschien..? Ik slik geen pil en sla nooit een menstruatie over ofzo, zo onregelmatig is het ook weer niet.

Dit onregelmatige, betekent dit nou dat ik onvruchtbaar ben?!?! Ik ben daar zo bang voor...

Ik ben 26 en wij willen als ik ongeeer 29/30 ben graag beginnen met kinderen, hoop dat ik dan geen problemen krijg zoals ik soms hoor/lees want die verhalen maken mij heel erg bang.

Groetjes
ik had een cyclus van 50 dagen en ik heb nu een kind. dus nee dat zegt niets over onvruchtbaarheid..
Alle reacties Link kopieren
Hey chicka, had op jouw leeftijd ook een hartstikke onregelmatige cyclus.. varieerde van 24 tot 36 dagen, kon er geen pijl op trekken.

Desondanks na een avond pil vergeten te zijn, p/o zwanger geraakt.. Dus...
Computer says nooooo
Mijne varieert van 33 tot 40 dagen. Mocht ik onvruchtbaar blijken dan laat ik het je weten, maar het lijkt me vooralsnog geen reden tot alarm. Dat je cyclus af en toe wat anders is, is heel normaal.
Ik heb ook een onregelmatige cyclus maar bij alle 3 mijn zwangerschappen was ik na een maand zwanger.

Ik heb toen wel getemperatuurd om te weten wanneer mijn eisprong was en wanneer ik een zwangerschapstest kon doen.

Ik zou me voorlopig nog niet al te veel zorgen maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven