Reborn .. nepbabys..wie houd ervan??

09-04-2009 12:52 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
n.a.v het babypruikentopic kwam ik al surfend dit tegen.. reborn dolls, waarom???

There were a few women featured in the documentary. One was very sad, someone who had looked after her grandchild as a baby due to his mother's illness, and then had lost him because her daughter recovered and went off to New Zealand with the baby. I could understand why she wanted a grandson subsstitute, but it made me sad that there are so many families around who could do with an adopted granny with real children that she could hug, and instead of finding them she found a rubber baby.

One of the women was as mad as a box of fish, and had multiple fake babies because the real thing might make a noise or ruin its clothes. She made me very glad that she could have rubber babies and not the real thing. While most real parents hate that whole lugging around the pram and bottle and nappy bags thing, she loved all that - for a pretend baby. I think the truth is she is still a little girl at heart, and couldn't bear not to be the focus of everyone attention. If she takes her fantasy too much further she may find herself the centre of everyone attention - down at the local psychiatric ward.

Another woman who briefly appeared seemed to have a toy show in her house, hundreds of babies in cots crammed into a room. That seemed a bit obsessive compulsive really.

I think some of them are fantastics works of art in the realism, but I agree with others that the more real they are, the more creepy. In general, although I am a woman, I found the men's reactions to them most normal... nearly all regarded them as disturbing and macabre.

About woman who collect fake baby's

doe mij maar gewoon 'n pluche-beest!
Pc loopt vast op deze link.
o horror, je zal maar als passant of vage kennis een praatje maken met dat mens en dan even dat mollige handje aaien..

KOUD RUBBER! IEK!
Ik weet niet of ik het ziek of zielig moet vinden. Een beetje van allebei denk ik.
Die baby op die foto is dus nep?
ja haha...
quote:fleurtje schreef op 09 april 2009 @ 12:57:

Die baby op die foto is dus nep?Yes, net zo nep als een rubber ducky
quote:RosieRo schreef op 09 april 2009 @ 12:56:

o horror, je zal maar als passant of vage kennis een praatje maken met dat mens en dan even dat mollige handje aaien..

KOUD RUBBER! IEK!Ik vond laatst mn oude babypop van vroeger en ik kwam er mee naar beneden; op de schouder als of het mn jongste van zeven maanden was. De oudste, 2.5, ziet me, roept de naam van de baby, wil haar handje pakken en deinst achteruit.... Zo zielig. Had ik vantevoren niet gedacht (nu is het weer goed hoor, tussen pop en dochter. Pop heet Madelief en dochter noemt haar 'lieve maatje')
En wat doen ze dan met zo'n neppe baby ? En vooral ook, waaarom ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
brrrrrr
Lijkt wel een laaf
Luguber
Bah! Waarom zou iemand dit willen. Wat gruwelijk!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ow als antwoord op je vraag. Ik hou hier dus niet van. Ik zie het nu voor het eerst, maar ik vindt het maar creepy.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Vind het heel raar.
quote:misschicken schreef op 09 april 2009 @ 13:06:

LuguberEn dat is mi het jusite woord. *rilt*
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
CREEPY!!! bah
Baby lijkt wel op haar moeder trouwens
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
.
oh niet? (-; ik betwijfel ook of er iemand hier zal zeggen dat ze er zelf 1 heeft of er van houd.... maar t is natuurlijk mogenlijk..

overigens zijn ze er te maken als couveuzebaby incl slangen en plakkers..

zie hier
Die kan je ook gewoon op MP aanschaffen

http://link.marktplaats.nl/241886485
Ik ken ze, en vind ze dood en dood eng. Ik heb er helemaal niets mee, net als die enge bonthondjes die zogenaamd ademen, of clowns....brrrr
op mp zelfs hihi, maar das toch niet leuk, dan lijkt ie niet op je eigen baby (-;

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven