Reborn .. nepbabys..wie houd ervan??

09-04-2009 12:52 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
n.a.v het babypruikentopic kwam ik al surfend dit tegen.. reborn dolls, waarom???

There were a few women featured in the documentary. One was very sad, someone who had looked after her grandchild as a baby due to his mother's illness, and then had lost him because her daughter recovered and went off to New Zealand with the baby. I could understand why she wanted a grandson subsstitute, but it made me sad that there are so many families around who could do with an adopted granny with real children that she could hug, and instead of finding them she found a rubber baby.

One of the women was as mad as a box of fish, and had multiple fake babies because the real thing might make a noise or ruin its clothes. She made me very glad that she could have rubber babies and not the real thing. While most real parents hate that whole lugging around the pram and bottle and nappy bags thing, she loved all that - for a pretend baby. I think the truth is she is still a little girl at heart, and couldn't bear not to be the focus of everyone attention. If she takes her fantasy too much further she may find herself the centre of everyone attention - down at the local psychiatric ward.

Another woman who briefly appeared seemed to have a toy show in her house, hundreds of babies in cots crammed into a room. That seemed a bit obsessive compulsive really.

I think some of them are fantastics works of art in the realism, but I agree with others that the more real they are, the more creepy. In general, although I am a woman, I found the men's reactions to them most normal... nearly all regarded them as disturbing and macabre.

About woman who collect fake baby's

quote:qwertu schreef op 09 april 2009 @ 13:37:

Dat of welke andere manier van zo extreme rouw verwerken "ziek" noemen, d'at vind ik nou wel erg ver gaan...
.
quote:Mirjam762 schreef op 09 april 2009 @ 13:55:

Koop dan maar gewoon een schootmormeltjehondje die je aankleedt en in een buggy vervoert..Eeeh, dat is een hond, dat is toch veel zieliger om die aan te kleden en in een buggy te stoppen? Dan maar liever zo'n bizarre pop. Die leeft tenminste niet.
Doet me een beetje denken aan die real dolls voor mannen

http://dir.salon.com/stor ... /11/real_dolls/index.html

ook zo'n documentaire gezien met mannen die zo'n pop echt als hun vriendin beschouwen.
still crazy after all these years
ieeeeeeeeuuuuuuuuuuwwwwwwwww!!! Wie heb dat in godsnama bedacht???

De moeder...
Ik word gewoon misselijk van die couveuse-nep-baby's.
quote:Eucalypta schreef op 09 april 2009 @ 14:27:

Doet me een beetje denken aan die real dolls voor mannen

http://dir.salon.com/stor ... /11/real_dolls/index.html

ook zo'n documentaire gezien met mannen die zo'n pop echt als hun vriendin beschouwen.Er is een leuke film van. Lars and the real girl. http://www.moviemeter.nl/film/43586

tja dat is dat wel ECHT triest.. een pop als vrouw hebben... heb daar ook eens een docu over gezien idd.

de engelse docu waar dit topic over gaat heb ik niet gezien trouwens, ik kwam het gewoon tegen met surfen, toevallig dat dat dus net op tv is geweest daar!
Tja ieder z'n hobby... alleen er mee de straat op gaan en mensen laten denken dat het een echt kind is, vink echt ziek!
quote:Kwarktaart schreef op 09 april 2009 @ 14:14:

[...]

Eeeh, dat is een hond, dat is toch veel zieliger om die aan te kleden en in een buggy te stoppen? Dan maar liever zo'n bizarre pop. Die leeft tenminste niet.Naar mij idee zijn dat geen honden die hele einden kunnen lopen, dus waarom dan niet zo vervoeren? En van kleertjes aantrekken krijgen ze vast niets.. en ze geven ook nog wat gezelligheid terug, iets wat je van zo'n enge pop niet kunt verwachten.
Bah! In 1989 kreeg ik twee levensechte babypoppen (ik was toen 11) Vlak nadat ik ze kreeg zijn ze uit de handel gehaald omdat ze te echt zouden zijn. Vreemd dat dit mag.

Een geestelijk gehandicapte heeft echt genoeg aan de babyborn.

Ik vind het heel knap dat ze ze zo levensecht kunnen maken, maar tegelijkertijd denk ik dat je mensen een soort van waanwereld laat creeren. Ze vinden het echt hun kind en dat is niet gezond. Doe je dat met een hond vind ik dat trouwens ook niet gezond! Alle honden kunnen grote afstanden lopen, alleen hele zware rassen zoals de engelse bulldog zal het daar wat moeilijke mee hebben. Maar goed die duw je ook neit ff rond in een buggy want die wegen 25-30 kilo....
Het lijkt eigenlijk op een dood kindje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven