Rhum gebakje

13-03-2011 11:39 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Gisteren heb ik een rhum gebakje gehad. Mag je dat wel hebben als je zwanger bent? Iedereen zei dat het wel mag omdat de alchohol toch verdampt, maar ik begin opeens te twijfelen en voel mij ontzettend stom dat ik het gedaan heb. Maar mag het wel of niet?

Groetjes,

mij.
P.S.

Dit is niet bedoeld om TO weer in de stress te jagen. Je hebt gewoon een taartje met smaakstof gehad.
maar goed, in het kader van "ik ken iemand die 'gewoon' rookte/drinkte en een gezond kind kreeg, dus het kan geen kwaad."

Ik ken iemand die haar hele zwangerschap doorrookte (maar wel geminderd hoor) en haar kindje was te klein en te licht (nog steeds te klein voor zijn leeftijd), en het kindje blijkt een oogafwijking te hebben.

Verdere schade is nog niet bekend, maar het ventje is pas 3, dus er kan nog een hoop aan het licht komen.
Hoi allemaal,

Helaas is het met 6 weken mis gegaan, ik kreeg een bloeding en erge buikpijn en nu ben ik niet meer zwanger.
quote:Carola schreef op 20 maart 2011 @ 13:47:

Hoi allemaal,

Helaas is het met 6 weken mis gegaan, ik kreeg een bloeding en erge buikpijn en nu ben ik niet meer zwanger.Door een rumgebakje? Sterkte trouwens met je verlies
Misschien had ik hier mijn reactie ook niet bij moeten zetten, sorry. Dan lijkt het net of het door het rum gebakje kwam. Maar moest het gewoon even kwijt.
wat k*t voor je Carola, helaas maken veel vrouwen dat mee, en dat maakt je de volgende keer natuurlijk nog nerveuzer maar vaak kun je het gewoon echt niet beinvloeden, is de natuur. sterkte meid!
sterkte meid
Carola, wat verschrikkelijk!!!!!!! Weet hoe gewenst het was, en dan is dit zo naar om te horen! Heel veel sterkte. Weet dat je van je af kunt schrijven in het "we gaan weer verder na een miskraam en BBZ". Je had dan wel geen BBZ, maar dan nog...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven