Schooltas gezocht!

zondag 16 augustus 2009 om 14:37
Zoon gaat na de vakantie naar groep 3. Nu zijn we al dagen op zoek naar dé schooltas, want als je naar de eerste gaat moet je natuurlijk een hele stoere hebben.
Maar jeetje, er is gewoon niets stoers én leuks te vinden (en heb ik gewoon een erg kritisch kind )
Wie heeft dé tip van een (web)winkel waar gave tassen (in formaat 6 jarigen) te vinden zijn?
Beetje alternatief mag absoluut!
Maar jeetje, er is gewoon niets stoers én leuks te vinden (en heb ik gewoon een erg kritisch kind )
Wie heeft dé tip van een (web)winkel waar gave tassen (in formaat 6 jarigen) te vinden zijn?
Beetje alternatief mag absoluut!
zondag 16 augustus 2009 om 15:39
quote:Ann Liv schreef op 16 augustus 2009 @ 15:12:
Ik houd wel van een eigenwijze kleuter.
Misschien is dit iets. Hier is ook veel keus.
Leuke site, die tweede, Ann Liv! Bedankt!
(eigenwijze 8-jarige met zeer eigen mening op het gebied van mode en kleding hier, die dringend een nieuwe rugtas nodig heeft )
Ik houd wel van een eigenwijze kleuter.
Misschien is dit iets. Hier is ook veel keus.
Leuke site, die tweede, Ann Liv! Bedankt!
(eigenwijze 8-jarige met zeer eigen mening op het gebied van mode en kleding hier, die dringend een nieuwe rugtas nodig heeft )

zondag 16 augustus 2009 om 15:39
quote:zusenzo schreef op 16 augustus 2009 @ 15:37:
En deze site?
Kan je zelf je rugtas ontwerpen, beperkt vind ik, maar met naam, wel erg handig.
Die gaf Moord ook. Ik vind ze gewoon echt niet leuk...
Bertje, de tasjes van jouw link kan ik zelf ook maken. Lijkt me alleen niet lekker dragen.
Zoon wil het liefst een tas die over één schouder kan hoor ik net.
En deze site?
Kan je zelf je rugtas ontwerpen, beperkt vind ik, maar met naam, wel erg handig.
Die gaf Moord ook. Ik vind ze gewoon echt niet leuk...
Bertje, de tasjes van jouw link kan ik zelf ook maken. Lijkt me alleen niet lekker dragen.
Zoon wil het liefst een tas die over één schouder kan hoor ik net.

zondag 16 augustus 2009 om 15:45