September 2007!!!!

27-01-2007 22:33 1675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

We zijn op 21 juni getrouwd.Ik was toen 23 weken en 4 dagen zwanger.Niet in een echte trouwjurk, maar in een mooie rok met topje.Je kon goed zien dat ik zwanger was, maar had toen nog maar een klein buikje. Het was een ontzettend leuke dag! Wel erg vermoeiend, daarom hadden we het niet al te groot gevierd. Ik zal binnenkort een paar foto's op de group zetten.

Kessie, gefeliciteerd met het inloten voor het nieuwbouwproject! Wat gaat het voor huis worden? En wanneer zouden jullie er in kunnen?

Een digitaal fotoalbum maken kost wel wat tijd, maar foto's af laten drukken en inplakken ook. Zal weinig verschillen kwa tijd. En het maken van een volgend album zal sneller gaan omdat je het programma dan al kent.

Rosi, lekker geslapen vannacht? Hoe gaat het met de kerstvoorbereidingen?

Wat is jullie zoontje al groot zeg! Wij waren vanochtend op het CB en toen was Rick pas 6020 gram. Hij groeit wel goed, circa 300 gram per week.

Verder gaat het allemaal goed hier. Het afbouwen van de BV gaat goed. Heb al stukken minder last van stuwing en ga morgen proberen nog een keertje minder te kolven.

Iedereen fijne kerstdagen met de kleine hummeltjes!

Liefs Karin.
Even snel...we gaan zo kerst vieren bij familie.

Iedereen een hele fijne kerst gewenst en een super 2008!!!!!

Ik kom na de kerst weer reageren hoor!

xx Deb
Fijne dagen!!! Ik log ws weer in in 2008...........have fun!

Liefs Kinke
heb even geen puf om op iedereen te reageren. Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad. Hier was het gezellig. Allebei de dagen naar familie toegeweest. Voel me wel een beetje brak, maar dat komt meer door wat onrustige nachten. Zondag gaan we voor 3 dagen weg. Samen met een groep vrienden hebben we ergens een kampeerboerderij gehuurd waar we oud en nieuw gaan vieren. Heb er ontzettend veel zin in, maar ik hoop wel dat zoontje dat een beetje gaat trekken.

Ik wens jullie alvast een hele gezellige jaarwisseling toe!

Tot 2008! en een dikke knuffel!
Hoi!

Kinke tot zover dus een goede uitslag, mooi! Wel spannend een scan..

Karin ik ben ook de bv aan het afbouwen en doe dat een voeding per dag gedurende een week eraf halen.Wel best veel stuwing, maar de dag erna is het alweer over.

Leuk dat je tijdens je zwagerschap bent getrouwd!

Kessie gefeliciteerd met jullie toekomstige huis!

Rosi heb je de kerst overleefd met een vol huis?!

Mirjam heel veel plezier!Het klinkt erg leuk!

De kerstdagen zijn we ook weer doorgekomen: 1e kerstdag bij mn zwager en schoonzusje en 2e kerst bij mn ouders, kids waren voorbeeldig!

Vandaag groot feest hier, want Britt is 2 jaar geworden gister!

Vannochtend hebben Gekkenhuis dus, maar wel gezellig en het is heerlijk om Britt zo blij te zien! Dit jaar is ook echt omgevlogen!

Donderdag moet ik weer gaan werken, neeeeeee!!!!

Ik zie er best tegenop hoor, eerst had ik er best zin in maar nu het dichterbij komt nee...

Moet het gewoon even loslaten dan gaat het wel weer hoor, maar moeilijk is het wel!

Iedereen een hele gezellige jaarwisseling!
Hier is de kerst ook omgevlogen. We zijn 2,5 dag weg geweest,naar familie, naar mijn ouders en schoonouders. Het was gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Rick heeft zich heel goed gedragen. Hij is op tweede kerstdag bij het hele kerstdiner geweest. Hij vond het prachtig. Hij was wel erg moe. Hij heeft geslapen van 10 uur s'avonds tot 10 uur 'smorgens (toen hebben we hem maar wakker gemaakt).

Mirjam, leuk zeg een weekendje weg! Gezellig met vrienden. Geniet ervan!

Deb, gefeliciteerd met jullie dochter Britt! Twee jaar al........de tijd vliegt! Ik heb laatst de kinderen bekeken en heb Norah erin zien staan. Leuk zeg! Hoe gaat het afbouwen bij jou? Bij mij gaat het best goed. Ik kolf nu nog maar 2 keer per dag. De opbrengst is inmiddels ook al gehalveerd (nu nog maar 600 ml per dag).

Jij moet donderdag weer gaan werken? Ik heb er al twee werkdag op zitten.

Het is allemaal prima gegaan. Wel weer even wennen. Vooral het vroeg opstaan viel vies tegen. Gelukkig heeft mijn man vakantie en kon Rick gewoon thuis blijven.

Fijne jaarwisseling en tot 2008!

Liefs Karin.
Ha meiden,

Hier ook een leuke kerst gehad, allebei de dagen bij familie doorgebracht. Lotte heeft het heel goed gedaan, echt super!

Morgen alweer oud & nieuw, dit gaan we bij vrienden vieren, gezellig hoor!

Ik zag trouwens net dat er een september 2008 topic is geopend, grappig he. Bijna een jaar geleden kwamen we er zelf achter dat we zwanger waren, wat is de tijd dan toch enorm gevlogen he.

Debje, ik lees net dat je donderdag ook weer voor het eerst aan de slag moet, ik ook..... zal inderdaad even wennen zijn, ben erg benieuwd!

Allemaal een fijne jaarwisseling toegewenst!!!

xxx
Hoi meiden,

Even snel om jullie een fijne jaarwisseling te wensen. 2007 is een mooi jaar voor ons allemaal geweest, zwangerschap en de geboorte van onze fantastische lieve en ook allemaal gezonde kindertjes! Hopelijk wordt 2008 ook zo mooi.

Kerst is hier ook prima geweest. Was wel lekker de drukte allemaal op 1 dag hier in huis. Erg gezellig was het en de beide zoontjes hebben zich erg goed gedragen. Ze waren wel een beetje van slag, maar is toch goed gegaan hoor.

Mirjam, spannend hoor met Jurjen 3 dagen op een kampeerboerderij zitten. Veel plezier. Verder ook allemaal een hele leuke avond/nacht gewenst.

xx Rosi
Hoi allemaal!

Zo we hebben het gister overleefd hoor, het was echt supergezellig!Britt is ook erg verwend, weet niet meer waar ik al het speelgoed moet opbergen haha.

Kaatje leuk he ik zag het sept 2008 topic ook al! Ik was eigenlijk in augustus uitgerekend, maar Norah is wat langer blijven zitten.

Jij dan ook veel succes donderdag!

Karin het afbouwen is hier ook goed gegaan, ik geef nu 3 flesvoedingen en de rest borstvoeding, dat wil ik blijven doen totdat Norah 6 maanden is, soms heb ik wel wat stuwing maar het valt mee, ik heb niet hoeven kolven.

Kan me goed voorstellen dat het weer erg wennen is om vroeg op te staan en te zorgen dat je op tijd op je werk bent.

Rosi inderdaad op naar een super 2008! 2007 was in ieder geval een mooi jaar voor ons he!

Iedereen heeel veel plezier vanavond en tot 2008!

xxx Deb
Meiden

Goed uiteinde van het jaar gewenst

In het nieuwe jaar kom ik weer met jullie meekletsen

Liefs Rens
Lieve meiden en lieve kindjes,

Het allerallerallerbeste gewenst voor 2008. Dat de kindjes maar groot mogen groeien, gezond mogen blijven en straks in september hun eerste verjaardag mogen vieren!!!!!!

Hier erg druk, kom steeds niet aan schrijven toe. Kerst was erg leuk, van familie naar familie geraced. Zoontje sliep wat minder, was 3e kerstdag een beetje vervelend, maar al met al is het heel erg goed gegaan. En overal waar je binnenkomt is er dan vooral aandacht voor.... je kind haha. Ik ben ook zo megatrots op hem, dus dat mag ook wel!

Gisteravond pasten opa en oma op en konden vriend en ik met vrienden ongestoord oud en nieuw vieren (ontaarde moeder ben ik he, om 12 uur lag mannetje te pitten bij opa en oma) Na een jaar geen alcohol was ik na 2 glaasjes rose en een glas champagne behoorlijk aangeschoten haha. Maar was errug gezellig en heb ontzettend gelachen. Iets minder leuk was dat ik om 4 's nachts aan de kolf hing om vervolgens de melk weg te kunnen pleuren.

Denk steeds terug aan vorig jaar, jullie ook? Op 27/12 deden we de test, vorige oud en nieuw dronk vriend mijn wijn, was ik heel pril zwanger. Wordt er helemaal melancholisch van. Gaat dit weekdiergedrag ooit nog wel over. Ik zat met vriend en zoon in de auto en barstte in tranen uit... gewoon omdat ik zo gelukkig was...... Vriend geeft geen krimp meer haha Die denkt ook daar heb je haar weer

Dag meiden, meld me snel weer. Zal dan weer op jullie reageren
Hoi meiden,

Allemaal de allerbeste wensen voor 2008!!

Kessie, was helemaal vergeten te vragen hoe het bij de dokter was gegaan! Heeft hij je nog een beetje gerust kunnen stellen?

En hoe staat het met jullie aanstaande huis? Weet je al iets meer over type huis, wanneer het opgeleverd wordt etc?

Dat je zoontje een beetje jengelig was derde kerstdag is wel heel begrijpelijk. Ik heb het gevoel dat nachten weg voor die kleine kindertjes best heel heftig is, zeker als er een horde familieleden bij is die het kindje bedelven onder aandacht. Maar fijn dat het toch allemaal goed was gegaan. En dat emotionele herken ik ook wel hoor, dat komt allemaal wel weer goed. Ze zeggen dat ontzwangeren ook 9 maanden duurt, en zelf had ik bij zoon 1 idd na een maand of 9 weer het gevoel dat ik weer wat meer de oude begon te worden.

Debje, gefeliciteerd met Britt. Ook weer een hele mijlpaal he 2 jaar!

En ik voel helemaal met je mee hoor. Zou er ook echt nog geen zin in hebben om alweer aan het werk te moeten. Succes ermee!

Kaatje, leuke avond ook gehad? En leuk ja dat sept. 2008 topic.

Ik heb deze keer met september meegeschreven en in 2005 ook, toen was ik in sept. uitgerekend maar in augustus bevallen. Dus die sept. topics zijn dan wel bijzonder ja.

Ik denk ook veel terug aan vorig jaar. Met kerst zwanger geworden, met oud en nieuw nog maar een glaasje champagne genomen, wist het toen nog niet. En half januari een positieve test. Wat een mooie tijd he!

Karin, alweer aan het werk dus. Waar gaat Rick heen als je man straks ook weer moet werken? En wat een slaapkopje is Rick zeg!

Ben ik de enige met een kindje dat nog niet doorslaapt???

Kinke, hoe was jouw Kerst? Heeft je vader het ook leuk gevonden?

Wij hebben oud en nieuw lekker hier gevierd. Mijn broer woont in het buitenland en die was voor Kerst en oud en nieuw hierheen gekomen. Mijn ouders waren ook bij ons, hebben lekkere hapjes gegeten, champagne gedronken (ik maar een half glaasje) en spelletjes gespeeld. Was erg gezellig. We waren maar op tijd naar bed gegaan (half 2), want je weet maar nooit hoe laat zoontje weer wil drinken en hoe laat de beide zoontjes 's ochtends wakker worden. Maar het viel mee, 4 uur en 7 uur en toen nog tot 9.15 kunnen doorslapen. Was dus redelijk uitgerust vandaag.

Zoontje gaat trouwens zo goed! Hij is echt superlief en heel tevreden. Hij heeft bijna geen last meer van krampjes, dus nu komt zijn echte karaktertje wat meer naar voren. Wat een rustig en tevreden kereltje zeg. En hij pakt al heel goed, en kijkt heel helder en nieuwsgierig om zich heen. Erg leuk om weer allemaal mee te maken. Je vergeet toch een hoop dingen merk ik nu, daarbij is ieder kindje weer anders en is het toch allemaal weer nieuw.

Hoop dat jullie ook allemaal een leuke oud en nieuw hebben gehad!

xx Rosi
EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR!

Ja, hier ben ik ook weer even! Heb het erg druk, en kmom gewoon te weinig aan relaxed schrijven toe.

We hebben de kerstdagen overleefd, mijn vader vond het gezellig en het eten en alles liep zowaar gestroomlijnd! Helemaal goed dus. Daarna hebben we een week bij schoonouders gezeten, oud en nieuw op het water gevierd, weinig te zien, maar wel lekker rustig, en heel gezellig!

verder hebben vriend en ik bedacht te gaan trouwen in 2009! In Schotland (ik heb schots bloed, vriend komt er al eeuwen), met de dierbaarste vrienden en familie. We gaan dit jaar dus veel plannen en regelen! Maar het is een leuk vooruitzicht.

Verder is Thies hel schrikkerig sinds een aantal weken. Dan zet hij het op een heel hard huilen, dus daar maak ik me wel een beetje zorgen over. Hij is dan ook niet bereikbaar en niet te troosten. Hij blijft er zowat in. Morgen naar CB, dus dan zal ik het gelijk eens aankaarten.

Morgenochtend eerst soll. gesprek. Best heel spannend merk ik nu, wat moet ik aan (shit, broeken zitten nog best strak, dikke pootjes ) weet ik wel genoeg nog (ben er een half jaar uitgeweest) en oh oh ik moet weer gaan beginnen deze maand. Het is echt even omschakelen.

Ik herken trouwens het terugdenken hoor...Thies is verwekt op de boot, een jaar geleden, haha, we moesten dus allebei wel even lachen toen we daar waren, met Thies......leuk toch, dat je nu kunt terugkijken op een goede zwangerschap en een pracht baby als resultaat?

Flestijd! Moet gaan, liefs, Kinke
Kinke, wat ontzettend leuk dat jullie van plan zijn om te gaan trouwen!! Gefeliciteerd!

Voor iedereen: Een fantastisch 2008 en heel veel liefde en geluk met al onze lieve baby's.

Ik begin even met een egoberichtje want ik verwacht dat jurjen elk moment wakker wordt en zijn fles wil hebben.

Vanochtend is jurjen voor het eerst wezen wennen op het kdv. Voor maar 2 uurtjes, dus dat was wel te overzien voor deze mama. Hij heeft het prima naar zijn zin gehad, heeft zelfs eventjes geslapen in de hangwieg. Volgens mij gaat de opvang helemaal goed komen, zie er tot nu toe nog niet tegenop.

oude en nieuw is ook helemaal goed gegaan. We zijn drie dagen weggeweest met een grote groep (zo'n 40 man) maar Jurjen trok het prima. Heb wel zijn ritme aangehouden. Hij vond al die mensen maar wat interessant. Gelukkig was onze slaapkamer vrij ver van de gezamenlijke ruimte, dus enigszins prikkelarm, goed voor het slapen. Zelf ook helemaal genoten van het feest. Overdag lekker je eigen gang gaan (zaten op een eiland, dus genoeg te doen en zonneschijn) en 's avonds lekker feest vieren. Helemaal goed. Maar echt laat heb ik het niet gemaakt, daar was ik te moe voor en de drankjes hakten er behoorlijk in.

Oh even iemand uit bed halen...............
He meiden,

Allemaal een heel gelukkig 2008 toegewenst met onze kleine hummeltjes!

Heb even geen tijd om verder te schrijven, maar ik las dat Kinke trouwplannen heeft, gefeliciteerd, erg leuk!!!

Morgen mijn eerste werkdag Ben erg benieuwd hoe dat weer gaat bevallen, na er 20 weken uit te zijn geweest... Ik laat het jullie weten!

Liefs Kaatje
Kinke, gefeliciteerd met jullie trouwplannen!! Leuk hoor om het allemaal te gaan organiseren, en in Schotland nog wel, echt gaaf!!

Kaatje veel succes met werken morgen!

Mirjam, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij de opvang en dat het wennen zo goed was gegaan.

xx Rosi
Hallo,

Allemaal de beste wensen voor 2008!!!

Kaatje, heel veel succes morgen met werken. Mij is het werken erg meegevallen(ben er 16 weken uit geweest).Ik heb nu 3 dagen gewerkt en elke dag ging een beetje beter.

Rosi, wat fijn dat jullie kereltje zo tevreden is. Rick is ook wel tevreden maar heeft nog ontzettend veel last van darmkrampjes. Rick gaat volgende week 3 ochtenden naar mijn vader. Hij blijft oppassen totdat er plaats is op het kdv. Ik hoop eigenlijk dat dat nog even duurt want ik vind hem er nog te klein voor.

Deb, dat is idd goed te doen om Norah zo te voeden. Als Rick nog aan de borst kon drinken zonder te spugen was ik er zeker mee doorgegaan. Maar nu zie ik het niet meer zitten. Ik hoef gelukkig nog maar 2keer per dag te kolven.Dus de BV loopt best snel terug.

Kessie, leuk he, al die aandacht voor je kindje. Wat balen dat je 'snachts hebt moeten kolven.

Hier heb ik ook terug gedacht aan vorig jaar. Op 25 december heb ik de laatste pil geslikt en op 28 december was ik voor het laatst ongesteld. Positief getest hebben we pas op 31 januari. Dat duurt nog even, maar dan zal ik er toch wel even bij stil staan.

Kinke, wat leuk dat jullie volgend jaar gaan trouwen in Schotland! Gefeliciteerd! Wat zielig dat Thies minder lekker in zijn vel zit de laatste tijd. Hopelijk gaat hij zich gauw weer wat beter voelen.

Succes morgen met je sollicitatiegesprek!

Mirjam, fijn dat het zo goed gegaan is met Jurjen op de kampeerboerderij en dat jullie je zo goed vermaakt hebben! Gelukkig heb je alvast een goed gevoel bij het kdv. Dan breng je hem daar ook makkelijker naar toe.

Vandaag weer gewerkt. 's Ochtends was het even wennen, maar 'smiddags voelde als vanouds. Het lopen en zo gaat allemaal zo makkelijk. Ik voelde me als een rondspringend veertje. Lekker licht! Dat werkt wel een stuk fijner als met zo'n dikke buik.

Met Rick gaat het allemaal goed.Vorige week hebben we geprobeerd met 5 voedingen uit te komen, maar dat was nog niet zo'n succes. Hij spuugde weer meer en had moeite alles op te krijgen. Dus nu krijgt hij weer 6 voedingen. Hij wordt van achteren wel wat kaler. Hebben jullie kindjes dat ook?

Liefs karin
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Kom hier niet vaak meer, druk met andere dingen.

Hier gaat t goed. Lily groeit niet hard, maar wel gestaag

Ze slaapt nu meestal van 21.00 tot minimaal 6.00 uur door. Dan moet ze wakker worden om te drinken voor ik ga werken,maar daarna slaapt ze dan makkelijk weer tot 10.00 uur verder. De rest van de dag is ze dan veel wakker met af-en-toe een hazeslaapje. Daardoor is ze soms 's avonds wat huilerig, want dat is ze echt moe, maar wil ze niet voor 21.00 gaan slapen.

Eerste kerstdag was ze wat uit haar hummetje, maar tweede kerstdag was ze echt heel lief . We waren bij familie, maar ze heeft heerlijk geslapen en daarna lekker in de wipstoel erbij en met haar rammelaartje gespeelt. Zo lief!

Over 2 weekjes gaan we een weekendje naar center parcs, ben heel benieuwd hoe dat gaat.

groetjes,

denna
Hallo!

Nou, sollicitatie gesprek ging goed, maar ben benieuwd of ik de baan krijg. Er zijn 19 gegadigden, en ik werk part-time...... We'll see. Morgen of maandag hoor ik het.

Verder met Thies naar CB geweest..de score:

Meneer weegt een whooping 7050 kilogram

is 65 cm lang en hoofdje is 42,7 in omvang.

Volgens CB is ie erg groot, maar prima in verhouding verder. Ben dus tevreden. Ze vonden hem open en relaxed. Ik trots! Het schrikkerige vond de arts wel raar, met name omdat ie verder zo relaxed is. Dus dat moeten we even in de gaten houden, als het doorgaat worden we doorverwezen.

Tot later! Kinke
anoniem_48314 wijzigde dit bericht op 03-01-2008 18:58
Reden: spelfaute
% gewijzigd
Hoi,

even snel hoor...

Kinke wat lwuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!!!En hopelijk krijg je de baan!

Rosi wat jij zegt heb ik ook, al die kleine leuke babydingetjes die Britt ook deed vergeet je snel.Het is ook heerlijk om weer zo`n kleintje te hebben.

Kaatje hoe was jouw 1e werkdag?Bij mij is het erg meegevallen, echt terug van weggeweest.Norah vond het erg leukop het kdv, ze heeft daar alleen niet zo veel geslapen, maar ja dat is ook wel logisch.

Mirjam lekker hoor dat het zo goed is gegaan met o&n!

Morgen gelukkig weer vrij!Jjaja mijn 1e werkweek bestond maar uit 1 dag haha.

Tot snel xx Deb
Ha meiden,

Hier de eerste werkdag achter de rug, erg meegevallen en het voelde net of ik niet weg was geweest... zat er na een uurtje direct weer helemaal in! Lotte heeft het gelukkig ook goed gedaan bij opa en oma!

Debje, fijn om te lezen dat jouw eerste werkdag ook goed is bevallen. Hihi, jij had dus ook al zo'n kort werkweekje deze week, ik heb ook alweer weekend. Welke dagen ga jij werken? Ik tot oktober woensdag en donderdag, daarna de maandag er nog bij.

Kinke, spannend, ik ga voor je duimen dat je de baan hebt!!!

Denna, leuk om van je te horen. Leuk vooruitzicht, lekker naar Center Parcs, wij willen met pasen een weekendje weg, lijkt me heerlijk!

Karin, grappig om te lezen dat Rick wat kalig wordt op zijn achterhoofd. Lotte heeft dat ook, echt een kaal rondje achter op haar hoofd. Lotte drinkt wel 5 voedingen per dag, 5 flessen van 150 cc + 5 scheppen poeder. Hoeveel drinkt Rick?

Mirjam, leuk hoor, Oud&Nieuw vieren met zo'n grote groep. Leuk dat alles zo goed gaat met Jurjen!!!

Ga nu lekker mijn bedje opzoeken, was vroeg vanochtend, ben nu dus errug moe!
Leuk Kinke dat je gaat trouwen (was het een gezamelijk besluit of heb je een aanzoek gehad/gedaan?) Ben benieuwd naar de baan! Ik hoop dat je het wordt!!

Mirjam, fijn dat Jurjen het zo goed gedaan heeft met oud en nieuw.

Hihi, hier ook een kalend mannetje!

En de meeste meiden dus weer aan het werk. Is best wel weer leuk toch?

Rosi, is er een manier om van die nachtvoedingen af te komen denk je? 's Avonds extra geven ofzo (ik verzin maar wat?)

Over het huisarts/knip-verhaal: er zit wild vlees op mijn litteken en ik moet nu 16/1 naar de gyn om er naar te laten kijken. Ze zei dat het goed was dat ik gekomen was want dit gaat niet vanzelf weg. Wel balen, maar goed.

Vanochtend op het cb geweest, blijkt mijn mannetje helemaal niet goed te groeien. Hij is onwijs vrolijk, tevreden, nooit ziek, pittig genoeg. Moet nu de dagvoedingen omzetten in flesvoeding en volgende week terug naar de arts. Ben benieuwd

Laterrrrr
Even snel voor jou Kessie, want hoor zoontje alweer:

Laat je niet gek maken door de curves op het cb hoor! Had ik met zoon1 ook, die groeide de eerste maanden prima, zelfs bovengemiddeld, en na een maand of 4 trok de curvbe naar gemiddeld toe. De arts vond dat hij niet genoeg aankwam en zei dat ik moest gaan bijvoeden. Maar via dit forum en het borstvoedingsforum wist ik dat de cu8rves op cb op kinderen zijn gebaseerd die alleen flesvoeding krijgen en dat kindjes die borstvoeding krijgen na vier maanden wel vaker een dip hebben in hun groei. Ik ben gewoon met de borstvoeding doorgegaan en heb hun advies naast me neergelegd, idd zoon1 was ook alert, vrolijk sliep genoeg en was ook genoeg wakker, en voldeonde plasluiers, dus ik maakte me niet teveel zorgen. 2 cb-bezoeken later kreeg ik iemand anders tegenover me en die vond de curve helemaal goed en dat hij zo goed was aangekomen. Bij eht cb waar ik nu woon, hebben ze me al een paar keer gewezen op dat er na een maand of 4 wel een dip in de groei zal komen, dus nu houden ze er wel rekening mee. Misschien heb je er iets aan.

Oh ja en voedingen erbij gaat lastig, meneertje wil sinds kort helemaal niks meer uit een fles grrrr. LAstig dus.

xx Rosi
Effe voor Rosi:

Wil ie geen fles, grrrrr! Gelukkig heb je nog even voor je weer gaat werken. Maar trek je het wel, die nachtvoedingen? Val je daarna wel weer goed in slaap?

En over de bv: ik heb ook gepost op het bv-topic en die zeggen precies hetzelfde als jij. Er bestaat zelfs een naam voor "de 4 maanden dip" En hij is op 2 dagen na 4 maanden oud. Zit me hier echt een beetje kwaad te maken op de arts. Als iemand het hoort te weten is zij het wel toch? Ze deed bijna paniekerig vond ik. Want ik moet volgende week terugkomen bij haar (nee, ik mocht niet alleen even komen wegen) Ik ging met een rotgevoel de deur uit. Vriend ook in de stress en hij heeft vandaag een papa-dag. Ik vrees dus dat T helemaal nokkievol getankt wordt vandaag, haha!

Maar thanks voor je reactie, voel me een stuk geruster!
Kessie, ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. Ik was toen ook helemaal onzeker of zoontje wel genoeg binnenkreeg. Ik moest toen ook komen wegen, zeiden ze dat hij voldoende was aangekomen, maar kwam ik de volgende keer weer bij de arts, zei ze dat het echt niet over hield. Ik helemaal in tranen en man goed kwaad, die is zelfs de keer erop mee gegaan om haar eens de waarheid te vertellen (toen kregen we dus de wijkverpleegkundige die het allemaal zo goed vond haha).

Maar gaandeweg heb ik wel geleerd om alles wat ze bij het cb zeggen te relativeren en ook niet overal eerlijk antwoord op te geven, anders staan ze alweer klaar met het wijzende vingertje. Nou hebben ze ook heus wel goede adviezen hoor, maar met sommige dingen is het best irritant.

Arm zoontje van je, maar hij geeft waarschijnlijk zelf wel goed aan als hij genoeg gehad heeft toch?

En na de nachtvoeding duurt het meestal wel eventjes voordat ik weer slaap, maar man gaat er meestal dan 's ochtends als eerste uit als de zoontjes wakker zijn, dan kan ik nog een beetje bijslapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven