September 2007!!!!

27-01-2007 22:33 1675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Werken gaat wel goed. Halve dagen vond ik een eitje; gewoon even lekker van huis en dan weer terug naar de kleine.

Dagen van 9 uur... Ik had me voorbereid op heeeele lange dagen, en dan valt t eigenlijk wel weer mee. Maar ik ben wel echt moe als ik naar huis ga. Woensdag heb ik een vrije dag, dus lekker 2 dagen werken, en dan alweer een dagje thuis met de kleine. Heerlijk en veel fijner dan 5 dagen van 8 uur!

(ben dus 4 uur/wk minder gaan werken)
Hoi allemaal,

Denna, wij gebruiken ook al een tijd een slaapzakje. Vind het ook erg fijn, deed het met zoon1 ook al best snel. Ze zijn niet koud en je hoeft ook niet die hele dikke dekens in te stoppen (is het matrasje zo hoog aan het voeteneinde).

4x9 uur, lijkt me ook best pittig. Goed hoor dat je dat kan. Maar als je 5x8 gewend bent valt het alweer mee natuurlijk.

Debje, wat leuk dat Norah zich heeft omgedraaid!! Leuk he die mijlpalen! Zoontje maakt ook wel aanstalten, maar voor het zelfde geld duurt het ook nog wel even.

Leuk ja om nog af te spreken met het groepje van de zw.gym. Wij hebben met 8 van de 9 babymassage gevolgd, en dat was erg gezellig. We hebben nog een extra les gepland in februari en daarna houden we hopelijk ook nog wel contact.

Karin, nee kolven is ook geen pretje. Goed hoor dat je het zo lang hebt volgehouden. Ik mag me gelukkig prijzen dat het hier al 2x zo goed gaat. Maar heb ook 2x goede kraamzorg gehad en heb 2 sterke jongens die de zuigtechniek gelukkig goed door hadden.

Renske, fijn dat je eerste dagen werken goed zijn bevallen. En die vaste baan komt vast wel!

Mirjam, wat heerlijk dat Jurjen nu ook doorslaapt. Ben ik deze keer weer degene (bij zoon1 ook) die het langst eruit moet 's nachts? Ach, ik weet nu dat er echt wel een einde aan komt, zoon1 is een voortreffelijke slaper geworden, hopelijk is dat met zoontje ook zo.

Kaatje, hoop dat je snel ongesteld wordt. IS wel spannend zo wachten. Denk je dat er kans is dan dat je zwanger bent?

Kinke, lekker hoor dat je niet naar die andere vestiging hoeft. 20 minuten fietsen is al genoeg voor je conditie ;)

Wanneer moest je ook alweer voor die nucleaire scan?

Ben vanmorgen naar de huisarts geweest met zoontje. Hij dronk zo onrustig, dacht dat hij misschien spruw had of oorpijn, vooral omdat het ook steeds aan 1 kant het ergst was. Oren zagen er goed uit, tong ook, hartje en longen klonken ook goed en neus is niet verstopt. Misschien heeft het iets met het sprongetje te maken? Nu slaapt hij alweer bijna de hele dag, dus ik een lekker relax-dagje met zoon1 naar de creche.

xx Rosi
Hoi!

Wat is het hier rustig...

Rosi hoe gaat het nou met je zoontje?

Denna ik heb ook altijd 4x9 uur gewerkt, dat vond ik ook lekkerder dan 5 dagen van 8.

Gister lekker wezen shoppen.De kinderbijslag was gestort dus daarvaan heb ik grote hoeveelheden luiers, billendoekjes en voeding ingeslagen.Ook voor Britt ontzettend veel leuke kleertjes gekocht.Voor Norah hebben we eigenlijk niks nodig, ze kan natuurlijk veel van Britt aan en we hebben ook weer veel gekregen natuurlijk.

Straks even bij mn schoonouders eten en dan zit het weekend er alweer op, jammer hoor.

Xx Deb
Ha meiden,

Hier alles prima, lekker van het weekend aan het genieten!

Ben trouwens gewoon ongesteld geworden inmiddels, die ik maakte me druk om niets. Ik ben nog niet opnieuw begonnen met de pil, en je hoort af en toe van die rare verhalen over het gebruik van condooms, dus maakte me toch een klein beetje zorgen.... maar niets aan de hand :-)

De eerste echte werkweek is me goed bevallen. Lotte heeft het woensdag goed gedaan op het kinderdagverblijf. Het enige jammere was dat ik tussendemiddag belde om te vragen hoe ze het deed, dat ik haar op de achtergrond echt hard hoorde huilen... dan zit je daarna toch niet fijn op je werk. Maar ze was net moe op dat moment, en ze stonden net op het punt om haar naar bedje te brengen. De dag daarna was ze bij mijn ouders, en die vonden haar wel wat onrustig. Misschien toch van alle nieuwe indrukken op het kinderdagverblijf. Merken jullie dat ook bij jullie kindjes?

Verder eigenlijk niet zo veel nieuws te melden... Komende dinsdag krijgt ze haar tweede prikjes, ben benieuwd!

Oohh, ze wordt wakker, tot snel weer!!!
Rosi, helaas was het doorslapen maar een eenmalige actie! Je bent dus niet de enige die er 's nachts uitmoet. Hier gaat de 'wekker' gewoon weer om 03:00 uur. Maar ik ben blij dat hij het in ieder geval een keer heeft doorgeslapen, dan laat de 2e keer misschien niet zo lang op zich wachten.

Karin, wat balen dat Rick een koemelkallergie heeft, maar wel prettig dat je nu weet waar al die krampjes vandaan komen. Zielig he voor zo'n klein mannetje. Het is trouwens een flinke jongen he?

Denna, zo'n slaapzakje lijkt mij op een gegeven moment ook wel handig. Ons zoontje ligt nu nog ingebakerd, maar dat moet ik nu ook zo'n beetje beginnen af te bouwen. Hij heeft alleen van die vreselijke koude handjes. net ijsklompjes. Dat is wel vervelend voor hem.

deb, echt? Kwam hij op kraamvisite? Had de beste man niets beter te doen? Maar ik moet zeggen dat ik hem wel aardig vind. En ik moet altijd een beetje lachen om de doktersassistente. Doet me altijd een beetje denken aan mien dobbelsteen, haha

Kaatje, gelukkig dat je ongi bent geworden. Nu alweer zwanger zijn lijkt me geen pretje. Fijn dat het goed ging op het kdv. Ze hebben wel heel wat indrukken te verwerken he? Maar J. vond het allemaal wel best. Was vrij rustig en de nacht daarna sliep hij dus voor het eerst een keer door. Ook de dag erna was hij goed te spreken.

Ga snel weer wat doen, morgen weer aan de bak. pfffff zie er wel een beetje tegenop hoor. Heb echt een zeer vreemde klas gekregen. Gelukkig staat het eten op tafel als ik thuiskom (papadag).

groetjes!
Ook hier wordt nog niet doorgeslapen! maar bij Opa en Oma wel...die stopten de speen erin als meneer ging piepen om 5 uur, en dan sliep hij weer verder tot half 8!!!!!!!

Wij hadden kinderloos weekendje, feest van vriend zijn werk. Was leuk, teveel gedronken, te laat naar bed, maar genieten was het wel! Vanavond maar vroeg naar bed.

Thies drinkt overigens ook onrustig de laatste dagen. Denk dat het idd aan een sprongetje oid ligt. Hij heeft trouwens ook nog steeds last van darmkrampjes hoor. Is dat bij jullie allemaal al over?

Die nucleaire scan is afgebeld....de radioactieve stof is niet te krijgen momenteel. Ik kan dus nog even een paar maanden afwachten..helaas. Ga we de reumatoloog vragen voor verder ander onderzoek. 4 feb. moet ik erheen, dus dan is er hopelijk weer wat meer nieuws.

Mirjam, succes op school. Hoop dat je klas snel normaliseert!

Ik ga dinsdag echt weer beginnen. 3 dagen 8 uur. Ben benieuwd hoe het nieuwe ritme wordt, en hoe het halen en brengen van de kindertjes gaat.......

Liefs! Kinke
Heeey meiden

Nou floor heeft het slapen ineens ontdekt zeg. Ze heeft vandaag overdag echt al 2 keer bijna 2 uur te slapen en ligt er nu al sinds 6en in. Ga d'r over een half uurtje toch maar eens wakker maken voor een flesje en dan eens proberen of ze het vandaag op 4 flessen gaat redden. Ze heeft ook al 5 keer gepoept vandaag zeg, wist niet dat er zoveel uit zo'n kleintje kon komen. Maar denk ook dat de antibiotica er wel iets te maken mee heeft, toen heeft ze namelijk niet zo goed gepoept.

Morgen weer werken, groep 7/8 dus dat zal wel ff wat heftiger worden, maar ja komt vast wel goed, tis maar 1 dagje dus dat is te overleven hihi.

Vriendlief heeft morgen voor het eerst de hele dag een papadag. Floor moet naar het cb toe en aangezien ze hier alleen op maandag open zijn heeft hij vrijgenomen. Dus dat is wel fijn. Moeten de volgende keer maar ff kijken wie er dan gaat maar dat is met 6 maanden pas. Morgen ook de 3de prikjes dus dan is ze er daarna weer ff vanaf gelukkig.

Karin zo jeetje rick is idd goed gegroeit zeg, lekker toch. En ben benieuwd of het idd kma

Denna knap hoor dat je 4 dagen van 9 uur gaat werken, ik vind 2 dagen ff meer dan genoeg zo,maar ja moet zeggen dat het zo financieel al kan dat scheelt ook natuurlijk. Floor ligt al vrij lang in een slaapzakje, want die trapte zich ook regelmatig bloot dus dat was niet de bedoeling. En op het kdv

krijgt ze ook een slaapzakkie aan dus ze vind het niet zo erg.

Debje ik krijg 25 januari de foto's dus dan zal ik ze wel ff scannen en op m'n beebiesite plaatsen, kun je ff kijken. Gezellie als je vriend vroeg thuis is he, vriendlief begint hier altijd rond half 8 dus is meestal

rond half 5 thuis maar soms ook wel eens later als het heel druk is.

Rosi ja die vaste baan komt idd vanzelf wel, zie nu vooral nog de voordelen van het invallen hihi. geen vergaderingen weinig leerlingenzorg, heerlijk.

Kaatje wat fijn kan het dan ineens weer zijn om ongi te zijn he hihi. Wel sneu idd als je belt en je hoort dr net huilen,w el bizar hoe goed je haar huiltje dan herkent he. Succes met de 2de prikjes

Mirjam heerlijk dat het eten op tafel staat op papadag, ik ben bang dat dat morgen niet zo is haha.

Kinke floor heeft geen last meer van darmkrampjes gelukkig, had ik wel verwacht had mn 2de flesje cinababy al in huis maar staat nu nog ergens werkloos te staan hihi.

Liefs Rens
Vanochtend ben ik weer met Rick naar het CB geweest. Afgelopen vrijdag wilde hij de Friso hypoallergeen niet meer drinken. Hij huilde heel veel en had nog meer last van krampen. Het zou met deze voeding beter moeten gaan maar dat was dus het tegenovergestelde. Op advies van de huisarts zijn we gestart met Nutrilon pepti. Dat verdraagt hij iets beter, maar nog niet echt goed. Vandaar dus dat ik naar het weeguurtje ben gegaan en om advies gevraagd heb. Rick groeit gelukkig nog steeds lekker door (nu 6780 gram). Dat is waarschijnlijk ook de reden dat we nog niet eerder naar de kinderarts verwezen zijn. Vanaf dat hij 3 weken oud is zijn we al aan het sukkelen met de voeding. Hij heeft steeds BV via de fles met flink nutriton (johannesbroodpitmeel) erin. Dat ging prima totdat ik ben gaan afbouwen met kolven en de BV ben gaan combineren met KV. Hopelijk worden we nu snel doorverwezen en is er bij de kinderarts snel een plekje vrij en komen ze er snel echter wat er nu aan de hand is met hem.

Rens, wat fijn dat het weer wat beter gaat met Floor en dat ze wat meer slaapt. Hoe is het vandaag gegaan op het CB? Hopelijk heeft ze niet al te veel last van de prikjes. Heb je lekker gewerkt vandaag?

Kinke, balen zeg, dat de scan niet door kan gaan. Er gaat wel een erg lange tijd overheen voordat ze weten wat en hoe.

Succes morgen met werken!

Mirjam, fijn dat Jurjen een keer heeft doorgeslapen. Misschien heeft hij nu door hoe het moet. Hier begon het doorslapen met zo'n 4 keer per week doorslapen en 3 keer 'snachts wakker worden. Hoe laat krijgt hij zijn laatste voeding? Slaapt hij op zijn eigen kamertje?

Rick is idd een flinke jongen geworden. Toen hij 1 maand oud was was hij zelfs magertjes, hij had toen vel over en woog 3700 gram. Gelukkig ziet hij er nu goed uit. Zijn huid is wel erg droog en de huiduitslag wil ook nog niet verdwijnen.

Kaatje, gelukkig ben je gewoon ongesteld geworden. Nu al zwanger van de tweede zou wel erg snel zijn. Succes morgen met de prikjes.

Deb, wat vliegt een weekend om he? Leuk zo dat shoppen voor je kindjes! Is wel makkelijk dat je twee meiden hebt.

Wat leuk he dat je die kleintje elke dag verder ziet ontwikkelen!

Vanmiddag heb ik Rick op zijn buik op het speelkleed gelegd en heeft hij zich een paar keer achter elkaar van de buik op de rug gedraaid. Voorheen lukte het per ongeluk weleens maar nu gaat het echt bewust.

Ik heb in het weekend ook wat kleertjes gekocht voor Rick. Een nieuwe jas, 4 truitjes, 2 rompertjes en een slaapzakje. Alles in maat 68. Leuke broekjeskon ik helaas niet vinden.

Rosi, hoe gaat het nu met je zoontje?

Liefs, Karin
Haha, nou niet werken dus....Thies heeft voor de derde dag diarree en ik zag vanoichtend een wit plekje op zijn balzak. Toch maar even naar de ha dus.

Karin, ik herken wel wat van je problemen met drinken. Ook Thies heeft nog steeds erg veel kramp, en ook hij wil soms de Hypoallergene melk niet drinken.

Het duurt zeker 2 weken voordat de darmen wennen aan nieuw voedsel....misschien heeft Rick daar nog last van? Sterktye!
gbumnklg7trcdxzf ggh jjjjjjjjxyttythytfhgjyr66666666777

groetjes van jurjen
Whoehaaa!!! Jurjen wat kan jij goed typen!!! Goed zeg! Is je mama je dat nu al aan het leren? Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn he, helemaal in het compu-tijdperk waarin jij gaat opgroeien. Slaap je alweer eens een nachtje door? Dat zou zo lekker zijn voor je papa en je mama!!

Is het een allergie van Rick Karin? Hopelijk komen ze er snel achter wat het is!

En hoe is het met Thiesje? Nog aan de dia en wat voor wit plekje is het?

Opgelucht Kaatje? Poe, het lijkt me nogal stressy hoor als je denkt dat je weer zwanger bent. Zou er echt nog effe niet aan moeten denken. Hoewel ik pas al zat te fantaseren over een leuke jongens- en meisjesnaam die bij naam van zoontje past, dussss haha. Maar goed, eerst trouwen en ik wil niet met dikke buik in jurk.

En wat voor klas heb je gekregen Mirjam? Zo'n klas waar niemand zin in heeft en die bij degene die toch met verlof is, wordt gedumpt. Ik hoop dat je het een beetje volhoud.

Hier 2 weekjes gehad dat er niet werd doorgeslapen. Zwaar irritant (was al helemaal aan de luxe gewend geraakt) Nu gelukkig weer terug in ritme. 11.00 uur laatste fles, 7 uur wakker, dan fles en dan pit ie door tot 9.30 (Kan dus heeeerlijk uitslapen) Maar ik ga nu waarschijnlijk het ritme van Gina Ford (good old Ria wordt van haar troon verstoten haha) aanhouden. Ach, wat loop ik eigenlijk moeilijk te doen met ritme's en schema's. Ventje is zo heerlijk en makkelijk, om op te vreten zo schattig

Deb lekker geshopt?! Klinkt goed, lekker de kinderbijslag verbrassen. Ik ga dinsdag shoppen met een vriendin en haar zoontje. Ga ik effe wat nieuwe rompers enzo inslaan. Oh ja, en ik shop ook veel via Marktplaats. Merkkleding voor een leuke prijs (ik pleur het hier op 80C in de was) Rompers wil ik wel nieuw hebben hoor.

Rens hoe was de papadag? En wat slaapt het meiske lekker veel!

Denna, 4 x 9 lijkt me pittig. Ik werk nu 3 x 8 en dat vind ik heel goed te doen. Ik vind het zelfs relaxed, het voelt als "weinig". Maar dagen van 9 uur lijken me zo lang!

Rosi, hoest het met de mannen? En de borstvoeding? En het nachtritme?

Volgens mij ben ik nu echt nog iemand vergeten, sorry, maar weet niet meer!

Oh ja en over het knipverhaal. Ben bij gyn geweest, ben aangestipt, viel allemaal reuze mee en gyn zei dat het met een half jaar (na bevalling) allemaal wel hersteld moet zijn. Hij verwacht me niet meer terug te zien. Maar mocht ik nog klachten houden, is de enige oplossing nog een keer geknipt en gehecht worden IEKS maar dat kwam maar 1 x per jaar voor zei hij, en omdat ik wel gewoon kan fietsen enzo denkt hij dat het wel goed gaat komen. Ben blij dat het voorbij is, man wat kan ik er tegen opzien. Tijdens de bevalling zat ik op een ander bewustzijnsniveau dus vond ik het niet erg dat er 2 vrouw naar binnen zat te kijken. Vriend had ik al aan schouder geparkeerd, haha. Dus moest me er gister echt overheen zetten!

Bye
Hallo!

Kessie ik hoop dat het nu goed kan genezen! Want nee nog een x knippen en hechten, dat wil je dus echt niet! Logisch dat je ertegenop zag hoor, zou ik ook hebben. Idd tijdens de bevalling kan het je haast niet meer schelen wie er naar binnen kijkt, maar als je dan weer een beetje nuchter bent is het toch weer anders.

Kaatje fijn dat lotte het goed heeft gedaan op het kdv! Beetje jammer ja dat je haar net hoorde huilen toen je belde, op dat soort momenten wil je haar het liefst even troosten en dat kan dan niet..

Hey Jurjen wat kan jij goed typen zeg!!

Lekker trouwens dat het eten op tafel staat op papa dag, beter!

Kinke vervelend dat de scan is afgezegd. Norah heeft heel af en toe nog last van krampjes.

Hoe was het bij de huisarts?

Renske goed toch dat Floor zo lekker kan slapen! Hoe was het op het cb?

Ik was er woensdag; Norah weegt nu 6615 gram en is 63 cm.Ze heeft haast niet gehuild bij de prikjes, ons kleine bikkeltje.

Karin lastig hoor problemen met voeding.Zielig als Rick zo moet huilen..hoop dat jullie snel bij de kinderarts terrecht kunnen!

Hier verder geen nieuws, alles gaat lekker rustig aan hier.

Heb morgen wel een superleuk feestje!We gaan met een groepje en daarna stappen, heb er echt zin in!

Xx Deb
Hier druk met een kleine Thies, die al een week diarree heeft en nu ook nog es koorts (39 graden) als het morgen niet beter is moeten we naar ziekenhuis voor controle....ol hou jullie op de hoogte!

(maar hij is verder alert hoor..heb niet al teveel zorgen maar het moet van de doktoren morgen wel beter gaan!)

Liefs, Kinke
Hallo allemaal,

Hier helaas even een minder blij berichtje van Kinke, ze vroeg me dit aan jullie door te geven. Ik kreeg net deze sms:

Thies ligt in het ziekenhuis. We moeten blijven i.v.m. mogelijke stuipen door zouttekort. Balen. Wil je dit op het forum zetten?

Ik hoop dat hij snel opknapt en weer naar huis mag. Kreeg het idee dat het vooral heel erg voor de zekerheid is. Uitdroging ligt natuurlijk wel op de loer na zoveel dagen diaree. Arm mannetje. Kinke, ook hier nog even hele dikke knuffel en hoop dat je mannetje snel opknap!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Inad, bedankt dat je dit berichtje van Kinke voor ons hebt gepost!

Wat heftig zeg, arme Thies in het ziekenhuis. Diaree is ook best eng, met dat uitdrogen. Goed dat ze het zekere voor het onzekere nemen. Ik hoop wel dat Thies heel snel weer naar huis mag!

Kinke, dikke knuffel voor jou en ik hoop dat Thiesje snel weer beter is.

Liefs Rosi
Kreeg net nog een update:

Tis nog vaag, maar het gaat niet goed. Kan nog wel paar dagen duren!

He, sneu zeg, , arm mannetje en arme Kinke, Reinder en Kinkeman.
Ah nee, wat een vervelend bericht (thank you Inad voor plaatsen!) Heel veel sterkte voor Thiesje en voor jullie.

Liefs, Kes
Hallo allemaal! Hier ben ik ook weer eens

Kinke. Ik hoop dat Thies weer snel koortsvrij en diarree-vrij is en gauw uit het ziekenhuis met je mee naar huis mag.

Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Froukje doet het heel goed. Aan het begin van de week ben ik weer met haar naar het cb geweest en zij weegt nu 6260 gram en is 64,5 cm lang. Alles was zoals het hoort, alleen haar droge huid blijft wat vervelend. Schijnbaar levert haar dit nogal wat jeuk op, want ze krabt regelmatig haar hoofdje open. Op advies van de arts smeer ik haar nu dagelijks in met hydrocortisolzalf en ladingen Bepanthen zalf. Plus als ze naar bed gaat krijgt ze sokjes om haar handjes.

De röntgenfoto van haar heupjes gaf aan dat de afwijking binnen de marges valt, en dus hoeft ze voorlopig geen spreidbroekje. Wel moet ze over drie maanden terug komen voor controle.

Ik ben intussen nog steeds druk aan het solliciteren, maar jammergenoeg zit er nog niet zoveel schot in de zaak. Het aantal leuke deeltijd vacatures is beperkt, en ik heb niet zo veel werkervaring om een vanzelfsprekende keuze te zijn. Anderzijds vind ik het ook nog heerlijk om bij froukje thuis te zijn. Al begin ik onderhand wel zin te krijgen in een uitdaging buitenshuis. Het is wel heel leuk dat froukje steeds meer contact maakt. Ze kan al zulke mooie gesprekken voeren met haar knuffels, haar handjes en met mij Ook wil ze continu zitten, wat ze overigens nog niet kan. Ze komt een heel eind, maar zonder ondersteuning valt ze net zo hard weer om, en dan is het brullen.

Dat is overigens wat ze nu ook doet

Volgende keer weer een berichtje wat niet alleen over froukje en mijzelf gaat.

Groetjes tinkerbellen
He wat een vervelend bericht over de kleine Thies. Balen zeg. Bedankt voor het melden Inad! Hopen dat het snel beter gaat en dat hij weer lekker mee naar huis mag...

Verder even geen nieuws. Alles gaat hier prima. De combinatie van 2 dagen werken en de rest thuis vind ik ook heerlijk. Vind het erg leuk om weer aan de slag te zijn! Had vooraf verwacht dat ik het veel moeilijker zou vinden om Lotte een dag te moeten missen...

Ga nu lekker verder schaatsen kijken!

xxx
Aaaah arme Thies...Hoop dat er snel beter nieuws komt!

XX Deb
Lieve Thies, wat een vervelend berichtje. We hopen dat je snel weer beter zult zijn en naar huis mag.

Kinke, veel sterkte, is niet leuk om je lieve kleine man daar te zien liggen. Mag je bij hem blijven of moet je weer naar huis? Knuffel!

Inad, bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht.

Hier alles goed, geen bijzonderheden.

Tinkerbellen, gelukkig valt de afwijking binnen de marges! Vervelend voor haar dat ze zo'n last van de jeuk heeft. Accepteert ze het wel dat je haar sokjes om de handjes doet? Succes met solliciteren!
meiden hier ook een ziek kind, vanaf woensdag aan het overgegeven, sinds donderdagavond leek het weer beter te gaan de voedingen bleven binnen, ware wel kleine hoeveelheden, gisteren temp wel gestegen en helaas vanochtend tijdens het drinken kwam er alles weer uit. pffff baal wel zo vreselijk moet om half 10 bij de ha zijn ben benieuwd wat ze zegt. want dit is echt niet goed voor een moeders hart:(

thies ook sterkte voor jou!!

Liefs Rens
Hoe zou het met Thiesje zijn?
Hallo allemaal weer,

Heb Kinke net gesmst om te vragen hoe het nu gaat, laat het jullie weten.

Gisteravond hebben we wat heen en weer gesmst, zij vanaf haar opklapbed naar Thiesje. Hij had 100CC ORS op en het ging beter. Koorts was wat gezakt. Vandaag gaan ze ontlasting opvangen en kijken hoe dat er nu uitziet, daarna weet ze meer.

Ik houd jullie op de hoogte!
Smsje van vandaag:

Dank je. T gaat redelijk. Vanmiddag verdunde melk, dan kijken hoe hij reageert. Koorts is nog 38+. Slecht geslapen, maar alles is onder controle. Liefs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven