September 2007!!!!

27-01-2007 22:33 1675 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbellen, succes met de verhuizing!!

Kinke, is oudste alweer beter?

Karin, is Rick weer opgeknapt? Wat een beertje is ie. Mijn "kleintje" weegt nu 10,5 kilo bij ong 74/75 cm. Op het kdv vind ik hem echt een reus vergeleken bij kindjes van zijn leeftijd. Hij heeft ook al regelmatig maat 86 aan.

Met de ontlasting van zoontje gaat het supergoed. Ik ben gestopt met het laxeermiddel en het blijft goed gaan (zit nu wel met een jaarvoorraad forlax, maar ja! Als iemand nog eens wat nodig heeft, laat een weten :-)

Ik meld me effe af voor de komende weken. We gaan naar Zweden!!!!

Fijne vakantie allemaal.

Laterrrrrrrr
Meiden

Dit is mijn laatste berichtje hier, tot over 2 weken!!!! Ik ga op vakantie!!!

Als ik dan terug ben duurt het maar een maandje voordat Floor 1 jaar wordt. Waha gaat snel!!!!

Veel liefs Rens

Dikke kus van Floor
Oudste is weer beter hier, maar nu is Thies ziek... al drie dagen aan de diarre, en overgeven...met name 's nachts, vanaf twee uur, elk uur een luier vol...pffft waar is mijn nachtrust!

Man is weg, komt over 10 dagen pas weer terug, dus ik moet even alleen buffelen.

Fijne vakantie voor iedereen die nu weggaat! Ben jaloers! (maar mijn tijd komt nog wel, gnagna)

tot later!

Kinke
He meiden,

Al een flink aantal van jullie zijn lekker met vakantie, hoop dat jullie hard aan het genieten zijn en mooi weer hebben! Wij vertrekken donderdagnacht naar Italie, errug veel zin in! Ben al druk met lijstjes e.d.... Voorheen als we op vakantie gingen pakten we de avond vooraf onze koffers in, maar nu komt er toch wel ietsje meer bij kijken :-)

Kinke, even een knuffel voor jou hoor. Tjonge, het zit niet mee met al die zieken. En zul je net zien, dat je man er ook nog niet is. Hoop dat Thies snel opknapt, en dat je snel weer wat langer van je welverdiende nachtrust kunt genieten...!

Karin/Kessie, wow jullie kids al in maatje 86?! Lotte begint nu net met maatje 74. Hihi, wat een verschil dan he? Kopen jullie je ook zo lek aan kleding voor de kleine trouwens? Hier wel hoor! Phoe, moet me echt inhouden af en toe.

Tinkerbellen, leuk vooruitzicht, bijna verhuizen. Hadden jullie nou een nieuwbouwwoning gekocht, of zit ik nu helemaal mis? Leuk dat Froukje al kan staan en zo hard kan kruipen joh... hier nog niets van dat alles, ze vind het heerlijk om zittend te spelen, zit verder nog weinig beweging in eigenlijk. Ach, komt vast vanzelf!

Verder geen nieuws hier, fijne zondag allemaal!
Hee meiden,

Ook ik kom me even 'afmelden'. Wij vertrekken donderdagnacht naar Italie. Morgenochtend nog werken, 's middags wel vrij gelukkig. Strakke planning dus, maar moet goed komen!

Iniedergeval tot over ongeveer 2 weekjes!

Liefs Kaatje
Kaatje, een hele fijne vakantie! En natuurlijk ook de rest veel plezier gewenst in vakantieland!

Ik kom mij ook afmelden; ik ga dan wel niet op vakantie, maar de internetaansluiting in het nieuwe huis zal waarschijnlijk pas over twee, drie weken geactiveerd worden... Dit weekend eindelijk echt verhuizen!

De lichte verhoging van Froukje van vorige week werd uiteindelijk een week lang koorts ten gevolge van een oorontsteking. Gelukkig is ze sinds twee dagen weer beter.

Tot over een aantal weken!
Fijne vakantie en succes met verhuizen dames!
Kinke, is Thies weer beter? Jeetje, wat zijn er bij jou vaak zieken in huis. Balen zeg. Red je het nu wel zonder je man?

Kaatje, fijne vakantie!

Tinkerbellen, succes met de verhuizing!
hallo, allemaal

Ik moeder van een leuke meid die is geboren op 27 sept 2007.

ik weet niet of hier nog een plekje is voor een nieuwe moeder.

Ik heb al gemerkt dat er heleboel vaste clubjes zijn.

Waar je soms niet tussen komt.

Daarom ben ik zelf een topic gestart. En ondertussen kijken we rond.

Maar ik zou ook heel graag op en andere topic willen mee kletsen.

Laat het anders even weten.

Alvast bedankt.
Hoi Babymerel,

Prima hoor als je hier mee wilt schrijven. Het is leuk om te schrijven met moeders van babietjes die ongeveer even oud zijn, zodat je een beetje dezelfde fases kunt bespreken.

Zoontje hier is ziek, die ligt al vanaf 9 uur te slapen, af en toe even wakker tussendoor. Nou ja, het is toch vies weer, dus echt naar buiten was ook niks geworden haha. Gelukkig is hij verder ook wel in redelijk goede doen.

Kinke, was gezellig vorige week! Leuk om Thies weer te zien, met z'n mooie lange haren! En zoon1 ook, wat een lieverd is hij.

Voor degenen die nu op vakantie zijn, heel veel plezier, ben erg benieuwd hoe jullie het hebben (gehad). Jullie hebben in ieder geval een goede week uitgekozen om te gaan, hier is het zulk vies weer.

Tinkerbellen, je zit nu zeker midden in je verhuizing. Lukt het goed? Al druk bezig met het uitpakken en inruimen?

Wij gaan pas in augustis op vakantie, hebben we nog lekker iets om naar uit te kijken.

xx Rosi
iedergeval beterschap voor je mannetje rosi

Ik ga gewoon mijn best doen.

Ik heb wel een eigen topic.

Maar wil nog niet zo opstarten.

tegen me eigen te kletsen is ook zo wat.

we gaan het gewoon proberen.

iedergeval bedankt allen
Hoi babymerel,

Leuk dat je mee komt schrijven. Jouw kleine meid is 3 dagen jonger dan onze zoon, die 3 weken te vroeg is geboren.

Gaat haar ontwikkeling ook zo rap?

Rosi, hoe gaat het met kruipen? Hopelijk knapt je zoontje snel weer op. Lekker in augustus op vakantie! Wij moeten nog wachten tot september(ruim 6 weken), maar onze tijd komt nog wel.

Liefs Karin
@ karin

mijn kleine meid gaat inderdaad te snel.

Ze staat alleen maar.

Ze staat zelfs al los soms.

En ze loopt langs de tafel en de box

Haar tandjes gaan ook heel snel.

Haar 3 de komt eraan.

En hoe is die van jou karin

kan jou zoon ook dit allemaal of zit er verschil in??

groetjes
Babymerel, Rick is ook zo'n snelle.Hij kruipt de kamer door en trekt zich overal aan op. Hij loopt ook aan tafel en met een loopauto.Hij heeft nu 4 tandjes en die zet hij overal in........

hij bijt alles kapot. Hij heeft nog altijd moeite met grotere stukjes eten aangezien zijn tongriempje vastzit. Daarvoor gaan we naar de logopedist.Rick gaat sinds kort 2 ochtenden naar het kdv. Gaat jouw kleine meid daar ook naar toe of hoe heb jij de oppas geregeld?
Op dit moment werk ik nog niet.

Ik moet namelijk een nieuwe baan zoeken. En ik zit nog in de ziekte wed. Vanwege de vorige zwangerschap. Maar het gaat nu heel goed. Ik krijg van alle kante groen licht. Dus we gaan weer zoeken.

Mijn kleine gaat niet naar kvd. Ik wil heel graag straks gaan werken op donderdag en zaterdag.

Donderdag oma

zaterdag mijn vriend.

Ik word zelf gastouder. Maar dat gaat op de langeloopbaan. I.v.m volgende zwangerschap.

Dus bijelkaar 4 werkdagen als het gaat lukken. 2 uit huis 2 in huis hi
Wij zijn weer terug van vakantie!! Het was heerlijk, het viel me 100% mee om met baby op vakantie te gaan. We zijn 3 weken met de tent naar Italie gegaan. Zoontje was helemaal in zijn element. Drie weken lang zijn vader en moeder om zich heen vond hij wel wat. Het slapen ging prima, hij was al snel aan zijn travelbedje gewend. Overdag legde we hem in zijn tentje in de schaduw en 's avonds ging hij altijd rond een uur of half 9 slapen en sliep dan door tot half 7. Op de 1e camping was een zwembad en daar hebben we dikke pret gehad. Zoontje is een waterrat!! Hij houdt het gerust 2 uur vol in het water, en wordt helemaal wild. Zwemt het liefst al op zijn buik het zwembad door (wel goed vasthouden natuurlijk). Hebben zoveel plezier gehad. En we hadden ook een klein opblaasbaar bootje mee die we vulden met water. Daar kon hij ook zo zoet in spelen bij de tent. In noord italie stonden we bij een meer en het water was daar ijskoud, maar hup meneer kon dat niks schelen, zwemmen maar. Jullie snappen vast wel dat we nu maar op babyzwemmen gaan.

De reis vond hij niet altijd even leuk. De ene dag ging het redelijk goed, de andere dag was het gillen geblazen. Het lukt hem niet om lang te slapen in de auto. Zijn slaapjes duren hooguit 3 kwartier. We hebben wel 100x naar zijn favoriete babycd geluisterd, want daar werd hij gelukkig wel vrolijk van. Pfff kan die cd wel dromen, werden er helemaal melig van.

Vandaag alle vakantierommel weer opruimen, J is weer naar het KDV. Hij kan nu inmiddels goed kruipen en sjeest het hele huis door. Deze week moeten we alle kabels maar gaan wegwerken, het is hier nog niet veilig.

Heb nog geen tijd gehad om jullie berichtjes te lezen, dat doe ik nog, zag wel dat we er een nieuwe schrijftster bij hebben.

babymerel, welkom op ons topic.

groetjes Mirjam
Babymerel, wat vervelend dat je nog in de ziektewet zit. Wat heb je precies en gaat het al de goede kant op?

Wat voor werk wil je gaan doen?

Mirjam, heerlijk zeg 3 weken Italie! Ik ben jaloers op jullie. Fijn dat jullie je zo goed vermaakt hebben. Hoe ging het met eten in Italie? Kon je daar potjes voeding kopen of hadden jullie die meegenomen?

Leuk dat jullie op babyzwemmen gaan. Rick houdt nog steeds niet zo van water. Hoop dat dat nog gaat veranderen, want ik vind het erg leuk.

Heb je deze week nog vrij?

Komend weekend ga ik met mijn moeder naar Parijs. Heb er erg veel zin in. Mijn man blijft met Rick thuis. Hopelijk kunnen ze zichzelf redden....
Hoi!

Schaam schaam...ik meld me ook weer eens!

Hoop dat jullie het me vergeven dat ik niet helemaal bijgelezen ben.

Babymerel van babyboom toch? Leuk progamma!

Hier gaat iig alles ok.

Norah krijgt eindelijk weer een tandje bovenin, tot nu toe heeft ze er maar 2 nl.Ook heeft ze leren zwaaien en in dr handjes te klappen!

Voor nu laat ik het hier even bij, ik probeer weer snel bij te lezen.

xx deb
@ karin

Ik wil heel graag weer als kapster aan de slag gaan.

Ik heb een afgegleden ruggenwervel. spondylolythesis genoemd.

die ruggenwervel is verschoven door losse banden en zo ( kan er ook al hebben gezeten. Tijdens de zwangerschap naar voren gekomen)

en de bevalling. Ze dachten eerst dat het bekkeninstabiliteit was.

Kan het ook zijn geweest samen met dat erbij. Dus dubbel op.

Ik liep eerst bij fysio. Maar het hielp niet omdat ze dachten dat het allen bekken problemen waren.

Er zijn foto's gemaakt en toe kwam er dat uit.

Nu heb ik mensendieck en het gaat goed.

Dus nu nog een baan zoeken.

@ deb ik ben inderdaad van babyboom. Ik ben met mijn bevalling op tv geweest.
Babymerel, dat is wel ontzettend balen van die spondylolysthesis. Hoef je daar niet aan geopereerd te worden?

Gelukkig dat het nu weer wat beter gaat.

Succes met het zoeken naar een baan. Misschien kun je wat bijverdienen als thuiskapster. Of mag dat niet zomaar?

Wat leuk dat je meegedaan hebt met babyboom. Afgelopen donderdag heb ik gekeken omdat daar een stukje over baby van het jaar bij was. Rick zat namelijk in de finale.Ik heb hem niet op TV gezien, maar op het filmpje van de internetsite staat hij 3 keer op.

Wow, je bevalling op TV. Is alles goed gegaan?Kan ik dat filmpje nog bekijken?

Deb, fijn te horen dat bij jullie alles goed gaat. Knap hoor dat ze al in haar handjes kan klappen!

Heb je al vakantie?
karin

je kan naar de babyboom site gaan.

En uitzending gemist aan klikken. Naar aflevering negen.

waar iedergeval marco en monique in het verhaaltje voor komt en dan door spoelen naar 18 op spoel blak. en dan komen wij. er zit nog wel iemand tussen, tussen door.
karin. ik klus inderdaad wat bij. zo kan ook zien hoe het gaat. een goede oefening
Wat zijn er veel meiden met vakantie zeg! Kessie, Renske, Kaatje geniet ervan!

Alles is inmiddels weer uitgepakt. Wat een klus is dat zeg. Heb het gevoel dat ik alleen maar heb lopen wassen. Maar de boel is weer aan kant.

kinke, zijn de mannen weer beter of ligt er nog iemand in de lappenmand? Je man is inmiddels weer thuis? Pff pittig hoor om er dan alleen voor te staan. Moest hij voor zijn werk weg?

Tinkerbellen, succes met verhuizen. Hopelijk heb je snel weer internetverbinding.

Karin, wow, zoontje loopt al om de tafel heen en achter de loopauto? Geweldig. Ons zoontje zie ik dat voorlopig nog niet doen, maar je weet nooit hoe snel dat plotseling kan gaan. Dat kruipen had hij ook plotseling onder de knie. Hij probeert zichzelf wel wat op te klimmen, maar dat lukt nog niet zo.

Alvast een fijn weekend in Parijs!

Rosi, haha wanneer iedereen weer terug is van vakantie dan mag jij heerlijk. Wisten jullie al waar de reis naar toe gaat? Misschien heb je het wel eens verteld hoor. Zoontje weer beter?

Babymerel, wat leuk dat je hebt meegedaan met babyboom. Ging net op de site kijken, maar ik herken je niet. Zal het filmpje eens gaan kijken. Wordt je veel herkent op straat of valt dat wel mee?

Deb, wat leuk dat je dochtertje al in haar handjes kan klappen en kan zwaaien. J, vindt het wel fantastisch als ik in mijn handen klap, maar hij doet het nog niet na.

Wat zoontje sinds de vakantie wel doet is netjes uit zijn bordje eten. Je zet hem in zijn stoeltje, bordje voor zijn neus en hij eet alles keurig stukje voor stukje op. Het bordje belandt pas op de grond als alles op is. Ben reuze trots, want gisteren at hij ook keurig zijn avondeten op. Soms geef ik een hapje met het lepeltje om het wat sneller te laten gaan en hij probeert ook zelf met het lepeltje te eten, maar dat lukt natuurlijk nog niet. lekker met zijn handen in het eten. Kan hij goed de structuur van het eten ontdekken.

J is iets meer van de fijne motoriek dan de grove heb ik het idee. Hij is ook dol op stapelbekertjes, kan daar heel secuur mee te werk gaan.

Het eczeem komt helaas weer terug. De vakantie in Italie deed hem goed, met het hollandse weer komt het eczeem op zijn wangetjes weer terug. Jammer.

Zo, ga lekker genieten van het mooie weer. Straks zwembootje opblazen, dan kan J. daar lekker in zitten.

groetjes!
ik werd 1x in zeeland herkend. Toen we daar op vakantie waren.

Verder niet.

Ik denk dat mensen we misschien ergens van kennen. Maar niet durven te vragen of zo. je ziet ze af en toe kijken.

Vandaag zijn we heerlijk naar het strand geweest.

Ik heb een nieuwe sport erbij. Achter de parasol aan rennen.

Ik heb de hele dag niks anders gedaan dan parasols terug in de grond te zetten..

Ik kapot
Hallo!

Merel wat vervelend dat Jurjens eczeem weer terugkomt..nu is het wel weer mooi weer, dus misschien helpt het een beetje.

Erg altijd die idiote stapels was na een vakantie he?!

Merel lekker hoor een dagje strand!

Karin heeel veel plezier in Parijs, gezellig hoor!

Ik hoef nu nog maar 3 dagen te werken en heb dan 3 weken vrij.We gaan niet weg, we willen nl nog wat klussen aan het huis.Daarna begin ik met mn opleiding, heb er echt zin in!

Kus Deb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven