*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Ik wil ook shoppen!!!! Word gek van mn kleding.......alles zit zo ontzettend strak. Draag over het algemeen genomen strakke kleding, maar mn skinny jeans kan echt niet meer dicht. Heb al heel veel leuke dingen op internet gezien van Noppies en Mama Licious.....echt heel leuk.

Maar Paulien de bovenkant van je panty openknippen?? Dan blijft er toch niks meer van over. Waarom koop je niet gewoon een panty voor zwangere vrouwen?

Tot mails + groet,

Ilona
MISS WORLD:

Ik wil je een hele fijne vakantie toewensen.

En een onvergetelijke trouwdag

Ga lekker van alles genieten.

Groetjes,

Twisje
Dank jullie wel lieve meiden voor al jullie lieve felicitaties!!!! Ik zal zeker genieten van mn vakantie en huwelijksdag en reis hihi....

Ik hoop dat ik zo vaak mogelijk even kan komen posten...internet op curacao kan wel eens traag zijn hahaha..

dikke kus MW
Hoi!

Paulien, wat lief dat je wat gehad hebt van je mams! is toch wel lekker he, als je de twaalf weken bent gepasseerd :-). Wat vervelendd voor je dat je baas zo negatief is mbt part-time werken. Kan je dan wel blijven, of wordt je dan min of meer eruit gebonjourd? Hoop voor je dat je het normaal kan oplossen!

Wat betreft de kleding, hier ook! maar ga het weekend lekker weg en heb dan ook tijd om ff te winkelen zonder dat de kleine loopt te jengelen! dus verwacht ook wel na het weekend het een en ander gekocht te hebben :-)

Heb trouwens ook wel leuke dingen gezien op internet, maar bijv. van Esprit vind ik het best duur, aangezien je het niet zo heel lang draagt...denk dat ik het een en ander bij de HM ga shoppen. en heb een vriendin die 2 weken geleden bevallen is dus....

Fijne avond
MW; heel veel plezier!!!!!!! En gefeliciteerd met je echo! Helemaal super

*Lino, ik heb alleen een broek en twee shirts besteld bij esprit. Inderdaad duur, maar de spijkerbroek zit heerlijk!! En lekker een weekendje weg? Waar gaan jullie naar toe? Veel plezier!

*Movamoba (later ga ik je mm noemen, haha) Gefeliciteerd en welkom!

Ik geniet van mijn laatste dagje als twintiger... morgen word ik 30... (SLIK)

Zou het zeer doen?....
Leontien, we gaan, mn man en ik , samen een weekendje naar een lekker hotelletje (Bilderberg) in Hoevelaken (vlakbij Amersfoort). Ik ken Amersfoort zelf niet, maar het schijnt een leuke, sfeervolle stad te zijn waar je lekker kunt winkelen, dus kom maar op! :-). We gaan straks een uurtje of 2 weg , en brengen dan de kleine naar oma (voor het eerst overigens dat we twee nachtjes zonder ons meisje zijn) Maar we hebben er heel veel zin in om ook eventjes met elkaar samen te zijn en even geen papa en mama 'te spelen' .

Je snapt ongetwijfeld wat ik bedoel, aangezien je zelf ook al een kleintje hebt...beetje uitslapen, lekker slenteren....

Nou mensen, alvast een fijn weekend toegewenst en ik kom zondag nog ff posten.

Groetejs!
@ Paulien: wat superschattig zo'n klein rompertje maat 50. Ben benieuwd of hij de kleine zal passen. Wij hadden vorige keer ook te lieve rompertjes en luierpakjes maat 50 gekregen. Ik had ze in mijn ziekenhuistas gedaan en meegenomen naar het ziekenhuis zodat ons kleintje ze aan kon doen na de geboorte.. nou, dat ging niet door haha. Ze paste ze totaal niet meer en had direct maat 56 hihi. Succes met je gesprek met de baas.

@ Ilona: skinny jeans pfff, krijg het al benauwd als ik er aan denk!

@ Lino: veel plezier!
Haha, mijn buikje kom juist mooi boven mijn skinny uit. Hij zit vrij laag dus die kan ik nog wel aan. Voor de rest zit alles strak!

Afgelopen woensdag heb ik een intakegesprek gehad bij de verloskundige en alles gaat goed. Bloeddruk goed en een mooi kloppend hartje gehoord! Ik moest bijna huilen van emotie..

Ja leuk he die kleine kleertjes allemaal. Ik kwam vandaag langs de Hema en moest even naar binnen! Ze hebben daar superschattige dingen voor de allerkleinsten en ook een heel handig lijstje voor wat je allemaal nodig hebt voor als de kleine er eenmaal is. Dus gelijk meegenomen.
Hoi allemaal,

Ik kom net van de verloskundige vandaan en heb het hartje gehoord. En het was de verloskundige die mijn zoontje op de wereld heeft geholpen. Was best emotioneel allemaal, maar erg leuk. Bloeddruk was ook goed. Dus de eerste keer VK was weer prima. Ik moet nu 28 maart weer.

Ik heb vandaag voor de eerste keer zwangerschapskleding aan, alhoewel ik de meeste kleren nog wel aankan. Maar deze broek was vorige keer ook erg lekker in het begin. Wil dinsdag nog even gaan kijken of er nog leuke nieuwe kleding te koop is. Als iemand nog tips heeft voor maat 44/46 behalve de miss Etam hou ik me erg aanbevolen. Vorige keer kwam ik nl niet veel verder dan die zaak.

Groetjes

Carry
Leontien: Van harte met je verjaardag!!!!!

Hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad.

En voelt het nu anders om een dertiger te zijn????

Ik ben zelf maandag jarig en heb een heel bijzonder cadeautje van mn man gekregen: we gaan met de hondenslee en mooie tocht maken.

Fijn weekend allemaal........rust lekker uit!!!
Hai meiden!

Wat een goed nieuws allemaal!! Iedereen die de laatste dagen een goede echo heeft gehad enzo, gefeliciteerd!! Ilona: wat een gaaf verjaardagcadeau...!

Hier gaat alles wel zn gangetje.. ff lekker een paar daagjes vrij. Merk dat werken echt erg zwaar is op het moment. Ik ben heel de dag moe, afwezig en maak veel fouten. Heb (hopelijk) binnenkort afspraak met de arbo-arts, want ik wil toch echt minder gaan werken z.s.m.ivm mn hart en de kleine die lekker aan t groeien is in mn buik. Tis best zwaar!! Maar verder geen geklaag, niet misselijk of wat dan ook. Heb op de 9 mnd beurs een mooie spijkerbroek gekocht, maar ik hoef m nog niet aan.

28 april heb ik een hele uitgebreide 20 wkn echo, ben heel benieuwd! In die tussentijd nog vaak naar t ziekenhuis voor controles. Afgelopen maandag geweest, en t kindje ligt helemaal op schema. :D

Allemaal een heel fijn weekend, en geniet ervan!

Liefs
leontien gefeliciteerd! maak er een mooie dag van!

vraagje!

hebben jullie ook dikker voller haar gekregen?

ik heb sinds kort echt pijpekrullen onderin mijn haar en erg pluizig!

normaal heb ik slag.

ben eigenlijk wel verplicht te fohnen na de douche anders ontploft mijn haar hahaha!

xxx
He, ik had net een heel stuk getypt maar ben het kwijt, zucht..

Maar: Leontien, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Doet geen pijn he?

Jacqie, ik heb wel dat m'n haar nu niet meer uitvalt. In het begin hing het als een natte dweil rond m'n hoofd, maar nu gaat het al beter.

Bassiste, fijn dat de echo goed was! De 20-weken afspraak heb je al snel gemaakt, maar waarom ook niet. Misschien kan ik dat na maandag ook gaan doen.

Ilona, misschien heb ik het helemaal niet meegekregen, maar een hondenslee-tocht? Wat gaaf! Maar waar kan je dat doen, heb je sneeuw waar jij woont?

Carry_Im en Kiara, fijn dat het goed was bij de vk, altijd leuk om het hartje weer te horen. Ik ben vorige keer ook geslaagd voor kleding bij h&m.com of prenatal (de grotere winkels dan). Je hebt in grotere steden ook super veel leuke kleine winkeltjes, maar daar was het altijd een beetje duur.

O, vriend komt thuis met de boodschappen, even helpen.

Fijne avond nog!
Leontien, gefeliciteerd met je verjaardag!

Vandaag kregen we ons andere 'kindje' in handen. Ons huis is vandaag opgeleverd! Nieuwbouw maar in een oude wijk, een echt grote-mensen huis. Nu moet natuurlijk alles nog geschilderd worden, vloeren gelegd en keuken erin, dus het duurt nog wel een aantal weken voor we erin kunnen. Was nog wel grappig, op een gegeven moment stonden we in een kamer en de projectleider vroeg 'wordt dit de werkkamer?''. Mijn schoonvader was er ook bij - die weet nog van niets - dus wij zo'n beetje van dat we nog maar even in het midden lieten wat we in deze kamer van plan waren, maar eens wat dozen stallen enzo......dat zal ook wel even zo zijn, maar het wordt natuurlijk de babykamer.

Guppie, had jij nou vandaag de echo? Ben het even kwijt.

Iedereen goed weekend!
JAAAH, hier ook vandaag een kloppend hartje. Een super-mooie echo, kindje was erg beweeglijk.

Jacqie, hier ook een vollere bos haar, doordat ik geen uitval heb. En iets een slag, terwijl normaal super steil. Maar straks.....na je bevalling, dan krijg je enorme haaruitval.

Ilona, ben ook maandag jarig. Maar nog geen kado gehad.

Vandaag 2 nieuwe broeken gekocht, zit toch wel lekker. Maar deze gaan niet de hele zwangerschap mee. Bij eerste enorme buik en 28 kilo zwaarder!! (lino, bijna net zoveel als jij, had jij een idee waardoor het kwam? Ik had niet het idee extreem veel te hebben gegeten. En dochter woog 8 pond. Het was wel de superhete zomer van 2006, met meerdere hittegolven en dus ook veel vocht vasthouden)

Verder allemaal een fijn weekend
Guppie, gefeliciteerd! Blijft je uitgerekende datum de 10e?
Guppie, gefeliciteerd! En 28 kg aangekomen, bij mij was het 15 en dat vond ik al best veel. Hield op het laatst ook veel vocht vast. Voordeel daarvan is dat je het weer snel kwijt bent
FANTASTISCH guppie.....super mooi en biezonder he!!!!!

Ik houd t kort , ik ga zo naar mn mandje en morgen kom ik denk ik niet meer op t forum, dus ik ga jullie tijdelijk verlaten...

Bedankt voor al jullie lieve medeleven en felicitaties en als ik terug ben, uitgebreid verslag van DE dag hahaha....

Hele dikke kus voor jullie allen xxx MissWorld
Guppie gefeliciteerd!!

Hier trouwens ook meer dan 20 kilo aangekomen bij de eerste hoor. Geen idee hoe het kwam, had ook niet het idee dat ik nu zoveel had. Mijn vk zei dat juist als je heel slank bent, je lichaam veel vetten moet aanmaken als reserve. Maar misschien zei ze dat maar als troost haha.
hallo dames,

@bassiste: wat fijn dat alles goed is en dat je kindje op schema lig!

@ jacqie:ik heb juist geen vollere bos haar hier is het een futloos en vet zootje geworden... ben al overgestapt op een elke dag schampoo, maar het helpt niet. Heeft iemand nog tips voor goede shampoo?

@ guppie: 28 kilo??? was je die ook snel weer kwijt? of moet je daar echt veel voor sporten enzo?

@ missworld: nog even en je bent mrs.world! gefeliciteerd! geniet ervan!

nog een vaagje: mijn broeken beginnen nu al strakker te zitten, en collega's beginnen al een buikje te zien, en mn borsten groeien als een gek! 2 hebben het al gevraagd.. nu zat ik te denken dat ik nog geen positiekleding wil kopen, maar misschien kleedt positiekleding meer af? heb nu wel een broek in een grotere maat gekocht, maar ik hoop daar na de bevalling niet meer in te passen, hihi.
Movamoba, nee hoor, positiekleding kleedt niet af. Laat je buik alleen maar meer zien, maar ja, zit wel veel lekkerder!
Hello,

Zo het is een puinhoop in ons huis. Ik heb toch maar besloten dat ik een vaatwasser wil. Tja ik weet het, ik loop achter..

We hebben een erge kleine keuken dus ik vond het altijd zonde van de kastruimte die ik dan in ga leveren. Maar ik ben het zo zat die k*t afwas!

Dus nou is mn vader en mn vent de vaatwasser aan het inbouwen. Maar er moet vanalles gesloopt worden. Pff.. fijn.

Leontien, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je er een groot feest van gemaakt omdat je 30 werd?

En een goede echo! Fijn hoor.

Hope, zo wat groeide jouw buik pas laat zeg! Ik zou dan ook geen positiekleding meer kopen!

Als ik de andere kinderen in de tabel zet, wordt de tabel veel te groot. Misschien kan ik er nog wat op vinden.

Freddie, jij ook al aan de groene flessen? Ik ben nu op de helft, nog maar 5 weken. Fijn.

Twisje leuk dat de ouders zo leuk reageerde! Fijn!

Aljeandra, ik zou ook boeken hoor! En inderdaad, kleine baby's slapen nog erg veel!

Laulau, welkom. Dat was wel even schrikken zeker? Ik heb je in het schema gezet. Weet alleen niet wanneer je uitgerekend bent, dus ik heb geschat op 5 sept.

Guppie, dat was helemaal schrikken zeker? 18 weken zwanger? Wauw! En alles gewoon gegeten en gedaan?

Oemchalissa, Missworld, Liesel, Winterlelie en Tos, jullie ook een goede echo, fijn!

Movamoba, gefeliciteerd en welkom.

Pauline, gefeliciteerd met je12 weken Balen wel dat je computer kuren heeft.

Mamayahoo, fijn dat jullie huis is opgeleverd. Nu lekker aan de slag dus!

Zo verder weet ik het ff niet meer.

Oja bij mn eerste zwangerschap was ik 8 kilo aangekomen en die waren de week na de bevalling er weer af. Maar ja mn zoontje was ook al 4200 gr!

Ik maak de tabel weer up to date
Ben het huis aan het poetsen maar heb nu even pauze (ahum).

Naatie, fijn dat je toch een vaatwasser krijgt. Scheelt veel werk kan ik je beloven! En petje af voor een bevalling van een kindje van 4200 gr. Dochter was 2790 (en nog ging het niet zonder 'kleerscheuren').

Vanavond gaan we naar een optreden van een band. Dus de hele avond staan in een rokerige kroeg. Ben benieuwd of ik het volhoud en of ik het leuk vind.

Ik ga rijden, heb ik een mooi excuus om niet te drinken.

groetjes
Hallo,

wat is het hier rustig, iedereen lekker aan het genieten van het weekend?

Het optreden gisteren was leuk. Ik was dus de bob en niemand had iets door. Vriend ligt nog op bed en ik ben wel een beetje moe (vanmorgen was dochter weer vroeg wakker). Ach, vanavond vroeg naar bed.

Fijne dag nog!
heb je t nog niet aan iedereen verteld hondje?

wacht je echt de 12 weken af?

ik zit nu op 12 weken heeeerlijk,zou t ook echt niet meer voor me kunnen houden!

hier in friesland is t dik bewolkt!

ect niet leuk had t zonnetje verwacht!

hang nu maar hele dag op de bank lekker te eten hihi..ben weer een kilo kwijt!

snap er niks van!!

gister nog lekker bij de mac gezeten.

dus ik weet het beste idee voor de slanke lijn! zwanger zijn! hahaha

xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven