*September 2008* #2
zondag 24 augustus 2008 om 10:40
Hondje, spannend hoor! Ben benieuwd of het doorgezet heeft...
spannend idee ook, dat er elk moment beebs geboren kunnen worden
Nog niks van Zwitsal en Vivalover? Hopelijk is alles goed gegaan!
Had gister ook een redelijke off day...heel moe, zielig ach ja, het hoort er ook een beetje bij, vooral zo naar het einde toe, je lichaam werkt niet echt meer mee en je hormoontjes gaan alle kanten op, je vraagt je af of je het echt wel kunt etc..dan is een huilbuitje zo gebeurd .
Gister een beeb geboren van de gym. apart hoor, dag ervoor om 17.00 uur een berichtje op hyves gehad van haar, nog helemaal niks, vk had gezegd nou, het kan ook nog wel eventjes duren, want je baarmoedermond is wat stug...en volgende dag om 14.00 zie ik op de hyves allemaal felicitaties staan...huh? dus kun je nagaan hoe snel het kan gaan....
allemaal fijne zondag en tot gauw!
spannend idee ook, dat er elk moment beebs geboren kunnen worden

Nog niks van Zwitsal en Vivalover? Hopelijk is alles goed gegaan!
Had gister ook een redelijke off day...heel moe, zielig ach ja, het hoort er ook een beetje bij, vooral zo naar het einde toe, je lichaam werkt niet echt meer mee en je hormoontjes gaan alle kanten op, je vraagt je af of je het echt wel kunt etc..dan is een huilbuitje zo gebeurd .
Gister een beeb geboren van de gym. apart hoor, dag ervoor om 17.00 uur een berichtje op hyves gehad van haar, nog helemaal niks, vk had gezegd nou, het kan ook nog wel eventjes duren, want je baarmoedermond is wat stug...en volgende dag om 14.00 zie ik op de hyves allemaal felicitaties staan...huh? dus kun je nagaan hoe snel het kan gaan....
allemaal fijne zondag en tot gauw!
zondag 24 augustus 2008 om 12:03
Vandaag precies 39 weken! Vreemd hoor. Heel de familie denkt dat het eerder komt dan 40 weken dus kijken of dat gaat lukken.. s'Nachts heb ik vaak het gevoel van dat het gaat komen maar in de ochtend is dat gevoel weer weg. Heel raar.
Ben ook benieuwd hoe het met Zwitsal en Vivalover gaat. Maar ik denk dat ze wel wat anders aan hun hoofd hebben dan zich melden op het forum. Dat zou ik tenminste wel hebben. (sorry)
Dus als ik een tijdje niets van me laat horen weten jullie alvast waarom!
Ben ook benieuwd hoe het met Zwitsal en Vivalover gaat. Maar ik denk dat ze wel wat anders aan hun hoofd hebben dan zich melden op het forum. Dat zou ik tenminste wel hebben. (sorry)
Dus als ik een tijdje niets van me laat horen weten jullie alvast waarom!
zondag 24 augustus 2008 om 15:27
Hey girls,
Wat is het hier rustig vandaag. Verveel me vandaag voor t eerst een beetje. Weet ff niet hoe ik de rest vd week moet doorkomen en stel dat het nog vijf weken duurt.........
Ga morgen maar een fotoalbum maken op internet......moet de foto's van onze huwelijksreis nog uitzoeken.
Misschien kan ik morgen weer genieten van mn verlof.
Grtz Iloon
Wat is het hier rustig vandaag. Verveel me vandaag voor t eerst een beetje. Weet ff niet hoe ik de rest vd week moet doorkomen en stel dat het nog vijf weken duurt.........
Ga morgen maar een fotoalbum maken op internet......moet de foto's van onze huwelijksreis nog uitzoeken.
Misschien kan ik morgen weer genieten van mn verlof.
Grtz Iloon
zondag 24 augustus 2008 om 15:46
Haaai!
Haha, ik verveel me vandaag ook Ilona.... Echt een saaaaie zondag.
Heb beetje huishouden gedaan, maar moet t gelijk bekopen met pijn in mn bekken... zucht...
net ook een pan macaronisaus gemaakt voor in de kraamtijd, lekker makkelijk! Kan vriendlief t zo uit de vriezer halen, macaroni koken en klaar!
Hondje, hoe is het met je?
groetjes!
Haha, ik verveel me vandaag ook Ilona.... Echt een saaaaie zondag.
Heb beetje huishouden gedaan, maar moet t gelijk bekopen met pijn in mn bekken... zucht...
net ook een pan macaronisaus gemaakt voor in de kraamtijd, lekker makkelijk! Kan vriendlief t zo uit de vriezer halen, macaroni koken en klaar!
Hondje, hoe is het met je?
groetjes!
zondag 24 augustus 2008 om 16:17
Jeetje nog steeds geen baby's hier? Nog steeds geen nieuwe tabel dus.
Hier ook nog niks, maar ik hoop echt dat de baby nog even wacht.Volgende week nog een drukke week, daarna mag het komen!
Hier zijn er ook al 2 bevallen van de zw gym. Een 7 weken te vroeg en de ander 4 dagen te vroeg.
Verder loopt iedereen die nu zwanger is, vet overtijd. Mhh.. daar zit ik dan zelf even niet zo op te wachten.
Hier ook nog niks, maar ik hoop echt dat de baby nog even wacht.Volgende week nog een drukke week, daarna mag het komen!
Hier zijn er ook al 2 bevallen van de zw gym. Een 7 weken te vroeg en de ander 4 dagen te vroeg.
Verder loopt iedereen die nu zwanger is, vet overtijd. Mhh.. daar zit ik dan zelf even niet zo op te wachten.
zondag 24 augustus 2008 om 20:21
Hoi,
Hier ook nog alles rustig en nog geen baby. Vrijdag bij de VK geweest en alles was goed. Baby was nog iets verder ingedaald. De VK zei wel dat ze me volgende week nog verwachtte. Niet dat je het altijd kunt voorspellen, maar zij had ook het idee dat ik eerst keurig de uitgerekende datum ga halen.
Al iets bekend over hondje?? Ik heb ook nog niet op hyves gekeken. Ik denk ook niet dat ik meteen weer op het forum ben hoor na de bevalling maar mijn zus zit er ook op en die zal de honeurs waarnemen. Deze taak heeft ze vorige keer ook op zich genomen.
12-9 dat van die foto's had ik met ook voorgenomen maar inmiddels ben ik de 39 weken grens gepasseerd en loop ik nog steeds bijna een jaar achter (en mijn zoon is 2, schaam, schaam). En het ergste is nog dat hier nog 2 complete vakanties bij zitten.
Zijn er nog meer bang voor het zwarte gat nu de olympische spelen zijn afgelopen? Ik vond het wel een lekkere afleiding.
Groetjes
Carry
Hier ook nog alles rustig en nog geen baby. Vrijdag bij de VK geweest en alles was goed. Baby was nog iets verder ingedaald. De VK zei wel dat ze me volgende week nog verwachtte. Niet dat je het altijd kunt voorspellen, maar zij had ook het idee dat ik eerst keurig de uitgerekende datum ga halen.
Al iets bekend over hondje?? Ik heb ook nog niet op hyves gekeken. Ik denk ook niet dat ik meteen weer op het forum ben hoor na de bevalling maar mijn zus zit er ook op en die zal de honeurs waarnemen. Deze taak heeft ze vorige keer ook op zich genomen.
12-9 dat van die foto's had ik met ook voorgenomen maar inmiddels ben ik de 39 weken grens gepasseerd en loop ik nog steeds bijna een jaar achter (en mijn zoon is 2, schaam, schaam). En het ergste is nog dat hier nog 2 complete vakanties bij zitten.
Zijn er nog meer bang voor het zwarte gat nu de olympische spelen zijn afgelopen? Ik vond het wel een lekkere afleiding.
Groetjes
Carry
zondag 24 augustus 2008 om 20:28
Toch nog last gekregen van enige nesteldrang. Zaterdag met man en zoon de stad ingeweest om alvast een complete herfst/winter outfit te kopen, want stel je voor dat de herfst vroeg valt in september en ik kan de stad nog niet in......zucht....Zoonlief is nu 3 broeken, 4 paar sokken, 3 t-shirts met lange mouwen en een winterjas rijker!!!!
zondag 24 augustus 2008 om 21:51
Hier nog geen baby nieuws, ik geniet nog maar even van de rust. Vandaag nog even de stad in gefietst en lekker op het terras gezeten. Mijn buik past al niet meer in mijn zwangerschapskleren, dus het wordt wel tijd . Ik heb morgen ochtend nog een afspraak met de verloskundige, ik ben benieuwd, ik heb zelf het idee dat de baby nog een beetje gegroeid is.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 25 augustus 2008 om 07:32
Goedemorgen meiden...
Vandaag komt mn moeder helpen schoonmaken, altijd lekker! Even de grote dingetjes aanpakken en dan een kwestie van een beetje bijhouden...dochtertje gaat even naar mijn schoonzusje, werkt net even lekkerder (en sneller!)
Hier is het nu de laatste week schoolvakantie, dus volgende week gaat dochtertje ook weer naar de psz. Ook weer lekker, twee ochtendjes om beetje te rommelen enzo.
Nog steeds geen babynieuws??
Kiara, ben benieuwd...dan ben jij deze week aan de beurt (volgens je fam...) ben morgen over 1 week uitgerekend, maar denk eerlijk gezegd dat ik sowieso ruim een week overtijd ga lopen...
Bassiste, wilde ook spaghettisaus etc. gaan maken voor in de vriezer . Nog niks van gekomen...toch maar eventjes doen deze week, want het is idd wel erg makkelijk...
Vervelend he, dat de dingen soms niet gaan, omdat je lichaam gewoon niet 'kan'. Wil steeds ook teveel, en dan moet je het zelf weer bekopen...
fijne dag!
Vandaag komt mn moeder helpen schoonmaken, altijd lekker! Even de grote dingetjes aanpakken en dan een kwestie van een beetje bijhouden...dochtertje gaat even naar mijn schoonzusje, werkt net even lekkerder (en sneller!)
Hier is het nu de laatste week schoolvakantie, dus volgende week gaat dochtertje ook weer naar de psz. Ook weer lekker, twee ochtendjes om beetje te rommelen enzo.
Nog steeds geen babynieuws??
Kiara, ben benieuwd...dan ben jij deze week aan de beurt (volgens je fam...) ben morgen over 1 week uitgerekend, maar denk eerlijk gezegd dat ik sowieso ruim een week overtijd ga lopen...
Bassiste, wilde ook spaghettisaus etc. gaan maken voor in de vriezer . Nog niks van gekomen...toch maar eventjes doen deze week, want het is idd wel erg makkelijk...

Vervelend he, dat de dingen soms niet gaan, omdat je lichaam gewoon niet 'kan'. Wil steeds ook teveel, en dan moet je het zelf weer bekopen...
fijne dag!
maandag 25 augustus 2008 om 08:28
ook een goedemorgen!
was ook benieuwd naar baby nieuws... helaas nog niks te zien!
hier alles goed,vannacht erg vaak wezen plassen... gister niet eens veel gedronken..
net als lino komt ook mijn moeder hier zo te poetsen.. doen we elke maandag even.
straks alles weer lekker schoon en dan ist idd bijhouden..
morgen weer naar vk,vewacht baby nog niet deze week ben zondag jarig dus mag ook nog niet komen haha
fijne dag xx
was ook benieuwd naar baby nieuws... helaas nog niks te zien!
hier alles goed,vannacht erg vaak wezen plassen... gister niet eens veel gedronken..
net als lino komt ook mijn moeder hier zo te poetsen.. doen we elke maandag even.
straks alles weer lekker schoon en dan ist idd bijhouden..
morgen weer naar vk,vewacht baby nog niet deze week ben zondag jarig dus mag ook nog niet komen haha
fijne dag xx
maandag 25 augustus 2008 om 09:12
Goede Morgen,
Bij mij komt schoonmoeder direct mee poetsen.
Morgen komt de makelaar namelijk foto`s van het huis maken, dus dan moet het wel een beetje netjes zijn.
Verder hier alles nog het zelfde. Manlief had geen gelijk dat de kleine op 24 augustus geboren zou worden helaas.
Ben wel erg benieuwd hoe het vivalover en zwitsal is vergaan.
En hoe zou het met Hondje zijn, zou het doorgezet hebben?
nou iedereen succes met de schoonmaak en tot de volgende keer weer.
Twisje
Bij mij komt schoonmoeder direct mee poetsen.
Morgen komt de makelaar namelijk foto`s van het huis maken, dus dan moet het wel een beetje netjes zijn.
Verder hier alles nog het zelfde. Manlief had geen gelijk dat de kleine op 24 augustus geboren zou worden helaas.
Ben wel erg benieuwd hoe het vivalover en zwitsal is vergaan.
En hoe zou het met Hondje zijn, zou het doorgezet hebben?
nou iedereen succes met de schoonmaak en tot de volgende keer weer.
Twisje
maandag 25 augustus 2008 om 10:15
Wel spannend hoor dat sommige van jullie al echt bijna zijn uitgerekend, bij mij duurt het nog 3 weken en dat is dan als ik het geluk heb op tijd te bevallen, vorige keer was ik een week te laat, maar ja, toen was het natuurlijk wel de eerste.
Hondje hoe is het... ?
Hier geen moeder die komt schoonmaken, maar gelukkig wel een werkster, heerlijk! Alleen gaat ze nu net komende 3 weken op vakantie pfff, ik zal haar wel erg gaan missen.
Hondje hoe is het... ?
Hier geen moeder die komt schoonmaken, maar gelukkig wel een werkster, heerlijk! Alleen gaat ze nu net komende 3 weken op vakantie pfff, ik zal haar wel erg gaan missen.
maandag 25 augustus 2008 om 10:23
Spannend, de eerste die is bevallen! Ik ga snel op de Hyves kijken.
Hier nog geen baby. Ik was vanochtend bij de verloskundige en die vond mijn buik wel hard, maar dat voelde ik niet zo. Dinsdag over een week moet ik me bij de gynaecoloog melden als de baby zich dan nog niet gemeld heeft.
Hier nog geen baby. Ik was vanochtend bij de verloskundige en die vond mijn buik wel hard, maar dat voelde ik niet zo. Dinsdag over een week moet ik me bij de gynaecoloog melden als de baby zich dan nog niet gemeld heeft.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
maandag 25 augustus 2008 om 10:38
Hondje van harte gefeliciteerd met je zoontje!
Eindelijk een beebje geboren, leuk!
Spannend hoor meiden!
Ben benieuwd wie de volgende word!'
Heb je nog nergens last van Belle?
Ga zo naar de fysio voor mn bekken, blijf last houden.
Zoooo wat lekker al die moeders die helpen! Doet de mijne niet hoor, en mn schoonmoeder al helemaaaaaal niet!
Heb gelukkig wel een schoonmaakster.
Groetjes!!
Eindelijk een beebje geboren, leuk!
Spannend hoor meiden!
Ben benieuwd wie de volgende word!'
Heb je nog nergens last van Belle?
Ga zo naar de fysio voor mn bekken, blijf last houden.
Zoooo wat lekker al die moeders die helpen! Doet de mijne niet hoor, en mn schoonmoeder al helemaaaaaal niet!
Heb gelukkig wel een schoonmaakster.
Groetjes!!
maandag 25 augustus 2008 om 10:47
Hondje, gefeliciteerd met je zoontje!!
Ik weet niet of ik de naam in de tabel mag zetten en wanneer het kindje geboren is( ik kon niet op hondje haar hyves kijken), dus de tabel blijft nog even zo.
Hier dus nog niks. Al had ik wel krampen vannacht, dus mn man dacht gelijk dat ik ging bevallen. Haha..
maandag 25 augustus 2008 om 11:49
HONDJE: van harte gefeliciteerd met je zoontje. Hoop dat alles goed is met jullie.
Heb nog niet op hyves gekeken, zal zo even kijken wat jouw naam daar ook alweer is...
Hier nog geen tekenen aan de wand, geen krampen, alleen veel harde buiken, vooral 's avonds. Voel me eigenlijk nog best ok.
Gisteravond nog lekker uiteten geweest met m'n ouders om ze te bedanken voor alles wat ze voor ons doen. Mijn moeder helpt inderdaad in het huis en mijn vader in de tuin en straks komt het er niet meer zo 1-2-3 van om uit eten te gaan.
Spannend hoor, dat de 1e baby nu geboren is, ga snel ff op hyves kijken. Groetjes.
Heb nog niet op hyves gekeken, zal zo even kijken wat jouw naam daar ook alweer is...
Hier nog geen tekenen aan de wand, geen krampen, alleen veel harde buiken, vooral 's avonds. Voel me eigenlijk nog best ok.
Gisteravond nog lekker uiteten geweest met m'n ouders om ze te bedanken voor alles wat ze voor ons doen. Mijn moeder helpt inderdaad in het huis en mijn vader in de tuin en straks komt het er niet meer zo 1-2-3 van om uit eten te gaan.
Spannend hoor, dat de 1e baby nu geboren is, ga snel ff op hyves kijken. Groetjes.
maandag 25 augustus 2008 om 13:09
maandag 25 augustus 2008 om 14:38
@ paulien
ik kon op hyves niet reageren..vandaar hier ff
maar als je honden hebt moet je de poepluier aan de hond geven..
zit de geur van de baby aan en raakt t vertrouwd met t kind.
ook t kindje er even bij leggen bv in maxicosi en er zelf bij blijven.
een beest kun je niet alleen laten bij je baby,je weet t nooit maar t schijnt te werken om de luier te geven..
suc6!
(wij hebben katten maar ik ga de poep luier ook aan hun geven) kijken of dat ook zin heeft..
xxx
ik kon op hyves niet reageren..vandaar hier ff
maar als je honden hebt moet je de poepluier aan de hond geven..
zit de geur van de baby aan en raakt t vertrouwd met t kind.
ook t kindje er even bij leggen bv in maxicosi en er zelf bij blijven.
een beest kun je niet alleen laten bij je baby,je weet t nooit maar t schijnt te werken om de luier te geven..
suc6!
(wij hebben katten maar ik ga de poep luier ook aan hun geven) kijken of dat ook zin heeft..
xxx