*September 2008* #2

23-01-2008 21:03 2610 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hondje wat geweldig. Gefeliciteerd meid. Hoop dat alles voorspoedig is verlopen.

Liefs ilona
Hondje gefeliciteerd met jullie zoon!

Het is een druk weekend geweest zeg, wat geboortes betreft!

Mijn collega is bevallen van een dochter, iemand van de zwangerschapscursus is ook bevallen van een dochter en gister op kraamvisite geweest bij een nichtje die een zoontje heeft gekregen. Erg leuk nieuws allemaal toch!

Wie is de volgende??
Naar de vk geweest, en kleine lag nu dwars. Hij kan dus nog wel bewegen. Maar vk acht kans klein dat ie nog uit zichzelf draait. Aangezien zoon ook tot week 34 in stuit heeft gelegen.

Ik moet woensdag naar de gyn voor een echo en overleg hoe nu verder.

Ik had nog gevraagd naar accupunctuur, ze adviseerde om in ieder geval te wachten tot na de echo. Want misschien is er wel een reden dat kleine zo ligt en dan moet ie gewoon zo blijven liggen. Mocht er verder niets zijn dan kon ik het gewoon proberen, ze had er weinig ervaring mee.

Verder was alles weer goed.
hallo allemaal

Hondje gefeliciteerd! hoop dat alles goed is gegaan!

Carry en Kiara: hoe staat het bij jullie ervoor? het komt nu wel heel erg dichtbij he?

wat heerlijk al die (schoon)moeders die komen helpen, he? Mijn moeder komt woensdag, schoonmoeder volgende week, dan moet de verbouwing zo onderhand klaar zijn. Ben nu dagelijks bezig met het bijhouden, maar het heeft zo weinig zin... babykamer zit dus ook braaf in de afdekfolie, dus kan straks alles weer opnieuw indelen.

12-9 wat vervelend dat je kleintje in een stuit ligt. Kan je wel gewoon bevallen of moet het een keizersnede worden? Maar misschien draait hij/zij nog, toch?

hier alles rustig, beetje verbouwings-stress, dus ga zoveel mogelijk het huis ontvluchten...

hoop dat alles goed gaat met iedereen!
Hondje, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

Hopelijk is alles goed gegaan en ben je heerlijk aant genieten!

Hmmm aangezien ik niet zo veel op de hyves kijk, kan iemand mij de site ook weer doorgeven?

12-9 is bij je eerste de kleine nog gedraaid met 34 weken? of heb je echt een stuitbevalling gehad? Ik hoop voor je dat het stiekem toch nog besluit te draaien!

Movamoba, moet er veel gedaan worden in je huis? Hopelijk is het gauw gedaan, dan zit er waarschijnlijk wat meer rust in je hoofd :-)

Vandaag een superdrukke dag gehad, ben ook helemaal gaar...de hele ochtend schoongemaakt samen met mn mams, vanmiddag de grote boodschappen gedaan en nog eventjes naar de BBQ van de flat geweest (is hier nu 'feestweek', heb ik alleen niet zo heel veel mee..) en nu ff uitblazen...

Ben ook zo benieuwd wanneer de beeb zich hier gaat aankondigen...ik ben morgen over 1 week uitgerekend...maar echt apart dat ik nog helemaal geen 'voorweeen' of wat ook gehad heb...volgens mij nog nooit harde buik gehad .

Fijne avond
Joehoe, joehoe, Hondje, van harte!

Winterlelie, zal ik je een depressie inhelpen? Zoon hier was ook een week te laat (eerste kind), dochter (tweede kind)......net zo. Nu hoop ik weer op een week te laat, wil nog even genieten van de tijd die ik voor mezelf heb als de kinderen naar de opvang zijn. En stiekem vind ik het ook wel een veilig idee, kindje nog in mijn buik, merk dat ik bij elk volgend kind me meer zorgen over de gezondheid maakt. Ook vanuit deze gedachte denk ik zeker te weten dat dit ons laatste kindje wordt.

Twaalfseptember: balen zeg, van die ligging! Je klinkt er wel relaxed onder trouwens. Nou ja, er is ook niet zoveel wat je eraan kan doen, he.

Vandaag maar eens klossen en steek gehaald, moet je ook aan geloven he en de laatste dingen voor de baby. Dan alleen nog de gordijnen (grrr, wat duurt die levering lang) en dan is het wel klaar.

Prettige avond!
Hier is nog alles rustig, al heb ik wel harde buiken volgens mij. Ze zijn niet pijnlijk, maar mijn buik voelt dus soms hard aan. Vandaag was mijn moeder hier op bezoek, dat was echt gezellig. We zijn de stad in gegaan, hebben lekker geluncht en zelfs nog een stukje gefietst. Nu ben ik wel moe, dus ik ga zo lekker slapen.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Hyves-no-no hier: hoe kunnen jullie daar het nieuws van Hondje zien? Ik zoek maar kan niets vinden.

Help mij uit mijn ontwetendheid.....
Hondje, gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk is alles goed met jullie!

Gisteren hebben mijn schoonzussen en vrienden een babyshower voor me georganiseerd, oftewel een thee-middag met allemaal dames en veel lekkernijen. En allemaal brachten ze handige dingen mee voor de baby (vooral veel shampoo en pakken luiers). Was erg gezellig.

Voor mij duurt het nog lang. Vandaag nog precies een maand. Ik ben nog fulltime aan het werk, overigens zonder problemen. Ik zou niet weten wat ik de hele dag thuis zou moeten doen. Ik heb natuurlijk wel de luxe van een huishoudster, en kan haar al mijn nesteldrang-klusjes geven.
mamayahoo: via onze viva hyves kom je bij het profiel terecht van hondje en daar staat het nieuws. Gewoon even op haar foto klikken. In de discussie over de viva nicknaam op de hyves kun je zien wie hondje precies is.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:mamayahoo schreef op 25 augustus 2008 @ 20:55:

Joehoe, joehoe, Hondje, van harte!

Winterlelie, zal ik je een depressie inhelpen? Zoon hier was ook een week te laat (eerste kind), dochter (tweede kind)......net zo. Nu hoop ik weer op een week te laat, wil nog even genieten van de tijd die ik voor mezelf heb als de kinderen naar de opvang zijn. En stiekem vind ik het ook wel een veilig idee, kindje nog in mijn buik, merk dat ik bij elk volgend kind me meer zorgen over de gezondheid maakt. Ook vanuit deze gedachte denk ik zeker te weten dat dit ons laatste kindje wordt.

Twaalfseptember: balen zeg, van die ligging! Je klinkt er wel relaxed onder trouwens. Nou ja, er is ook niet zoveel wat je eraan kan doen, he.

Vandaag maar eens klossen en steek gehaald, moet je ook aan geloven he en de laatste dingen voor de baby. Dan alleen nog de gordijnen (grrr, wat duurt die levering lang) en dan is het wel klaar.

Prettige avond!

Hahaha, nou bedankt!

Het is trouwens wel heel grappig dat bijna iedereen altijd denkt dat hij op tijd of zelfs eerder bevalt. Ik hoor nu nooit iemand zeggen, nou ik denk dat die van mij 10 dagen later komt.

Ik hoop dat die van mij dit keer wel op tijd is, vond het zelf echt helemaal niks om over tijd te gaan.. maar ben blij voor jou dat jij het juist fijn vindt, want dat scheelt een hoop frustratie haha.

Ik heb nu ook meer dat ik er mee bezig ben of alles wel goed is met het kindje. Bij de eerste stond ik daar helemaal niet bij stil, ging er gewoon vanuit dat het een gezond kindje zou zijn. Maar nu bij de tweede merk ik dat ik er toch wel meer mee bezig ben, raar hè.

12-9 inderdaad erg balen, maar wie weet komt het nog goed!
Goedenmorgen meiden,

Ben een weekje niet geweest..maar dat komt om dat ik bevallen ben!!!!!!!!!!!!!

Als laatste op de lijst en als 1e bevallen haha, zo kan het dus ook gaan. Ik zal t even in het kort vertellen, want mijn kindje is dus wel 6 weken te vroeg geboren.

Ik kreeg vreselijke krampen snachts en bleek dat ik bloedstolsels had. En dus naar het ZH en daar aangekomen op de echo bleek dat mn placenta aan het loslaten was. FOUTE boel dus...ik moest direct naar de OK om daar vervolgens een keizersnede te krijgen. Ze lag namelijk weer in een stuit.

Binnen een uur waren wij dus opeens ouders van een prachtige kleine dochter van 2325 gram.

Zij moet nog wel in he tZH blijven, ben zelf ook een week gebleven. Want zij lag aan de zuurstof en slangetjes en de hele rommel.

Nu gaat t stukken beter met haar, ze drinkt uit t flesje , krijgt geen sonde voeding meer. Borstvoeding doe ik kolven en dat gaat ook perfect gelukkig.

Maar ja hoe lang ze moet blijven is nog de vraag. Maar goed ze heeft t gered, want t had dus ook echt fout af kunnen lopen. Als die placenta los was gekomen was t een kwestie van minuten geweest. MAAR daar denken wij nie aan want t is goed gekomen.

MAAR luister alsjeblieft naar je lijf en denk niet van: ik stel me aan en deze pijntjes HOREN er bij...NEE dus...

Maar goed ik geloof dat er een nieuw tabel kwam. Daar kan dus in dat ze 19-08-08 geboren is en 2325 gram...

Meiden ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en doe AUB rustig aan.

Ik zal hier niet zo heel vaak komen of schrijven maar kom zeker af en toe spieken.

xxx MW
Hey missworld gefeliciteerd met jullie dochter. Wat fijn dat ze het na zo moeilijke start nu zo ontzettend goed doet. Hoop dat jullie snel naar huis mogen met zn drietjes.

Wat is de naam van jullie kleine prinses?

Geniet van alles................
Mamayahoo Ik heb je vandaag een vrienden uitnodiging gestuurd om te hyven. Deze moet je even accepteren anders kan je niet in mijn profiel kijken. Denk dat de meeste mensen hun site geblokkeerd hebben voor vreemden. Dus je moet eerst mensen uitnodigen en dan kun je met ze krabbelen etc.

Om onze september hyves kun je dus iedereen die bij vrienden staat uitnodigen en zo al het baby nieuws nauwlettend volgen.

Succes en als je nog vragen heb, schroom niet.
Gefeliciteerd met je dochter MissWorld!!

Hoe heet ze?? Gelukkig is alles toch nog goed gekomen en hopen dat je haar snel mee naar huis kan nemen.

Ik wens jullie heel veel geluk!

Groetjes,
miss world gefeliciteerd met je dochter! jeetje wat een belevenis zeg!

gelukkig is alles goed gekomen maar tis toch schrikken!

geniet maar lekker van je kraam tijd!

idd hoe heet ze ben erg benieuwd!!

xx
Jeetje Missworld, dat zal flink schrikken geweest zijn!! Maar gelukkig gaat het nu helemaal goed met jullie kleine meid, gefeliciteerd!

p.s. als het bij mij zover is, dan zet ik liever niet de naam op het forum, sorry..

Maar op Hyves staat het dan natuurlijk wel!
MISS WORLD: Van harte gefeliciteerd met je dochtertje.

Dat was wel even schrikken voor jullie. Maar gelukkig is alles goed gekomen. Hopelijk mag de kleine meid snel naar huis.

En kunnen jullie lekker gaan genieten.

Hier verder alles nog rustig.

Direct komt de makelaar foto`s maken van ons huis, voor de verkoop.

Groetjes,

Twisje
O ja als ik ben bevallen en iemand leest het op hyves dan mag van mij de gegevens en de naam gewoon in de tabel gezet worden. Ook al heb ik nog niet op het forum gereageerd.

TWISJE
Wauw Miss World heftig zeg maar wel van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Ik hoop dat ze het zo goed blijft doen en dat ze snel met jullie naar huis mag!

Ik heb nu de nieuwe tabel er maar ingezet, maar ik weet eigenlijk heel weinig. En van Zwitsal weet ik niks, ook geen datum, dus die heb ik nog even leeg gelaten.
Miss World,

Van harte gefeliciteerd met je dochtertje en wat fijn dat alles goed is gegaan.

Groetjes

Carry
Naatie, mooi schema!!!

Ik kon inderdaad ook niet bij hondjes profiel omdat ik geen persoonlijke vriend ben (of hoe dat ook heet bij hyves). Als ik tijd heb ga ik iedereen toch nog even persoonlijk uitnodigen. Vind het toch wel erg leuk om zo foto's ed te kunnen zien.

Hier tot nu toe nog geen verjaardagsbaby en buik is nog erg rustig. Ik ga straks dus toch maar even de woonkamer visiteklaar maken en een kwarktaart maken ipv beschuit met muisjes smeren.

Groetjes

Carry
Missworld...allereerst natuurlijk heel erg gefeliciteerd met jullie kleine meid! Dat zal zeker schrikken zijn geweest! hopelijk mag jullie meid gauw mee naar huis, en kan het genieten met zn 3tjes beginnen...

Carry, gefeliciteerd met je verjaardag! en een hele fijne dag gewenst!!

Spannend Twisje, heb je zelf al een ander huis gekocht of wachten jullie totdat jullie oude huis verkocht is?

Winterlelie, hier ook 'onzekerder' dan tijdens de eerste zwangerschap wat betreft gezond kindje...je weet nu waarschijnlijjk hoe bijzonder het is om een gezond kindje in je handen te hebben. Bij een eerste keer, denk je daar helemaal niet zo over na! was bij de tweede ook super nerveus voor die 20 weken echo...

Doei!
Mooie tabel Naatie!

Missworld wat een verhaaaaal! Jeetje, heftig hoor...

maar heel erg gefeliciteerd met jullie wondertje. Gek he, inderdaad als laatste op de lijst en als een van de eerste bevallen. Fijn dat die kleine t wel goed doet!

Van mij mag alles in de tabel hoor, naam enzo.

Vandaag controle gehad, beebje ligt helemaal goed, lag eerst nog met t koppetje verkeerd, maar ligt nu ook goed.

Bloeddruk was erg hoog (145/95) dus moest weer bloedprikken.

Wel is er verteld dat mocht ik na 14 sep nog niet bevallen zijn ze me niet lang overtijd laten lopen. Dit ivm mn hoge bloeddruk en mn hart. Spannend!

Verder geen nieuws hierzo. Tis een saaaaaie dag weer buiten.

Liefs!
Carry: Gefeliciteerd!!!!!

Fijne dag vandaag, misschien komt je cadeautje nog... tis nog vroeg in de middag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven