SEPTEMBER 2009 *nieuw*

19-05-2009 18:48 171 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden Bieteltje 34 26 aug verrassing! 1 zoon 13 juli ZH

Nadine 34 3 sep jongen! 1 zoon

MamaD 21 4 sep meisje! 1 zoon

Di_ane 7 sep meisje! 1 zoon

Choca 33 9 sep jongen! 1 dochter

Minie 22 13 sep meisje! - 23 juli VK

Kwimmie 30 15 sep jongen! -

Linda 29 17 sep jongen! - 22 juli VK

Saxmania 31 18 sep verrassing! 1 zoon Shoshiva 37 19 sep jongen! - 24 juli Gyn 30wk echo

Jojo 34 22 sep meisje! 1 zoon 27 juli VK Lynx 37 22 sep jongen!

- Visje 28 24 sep meisje! -

Lieselotje 37 26 sep jongen! 1 zoon,

1 dochter

9 juli trouwen!!

20 juli terug van vakantie

Ik hoop dat alles zo een beetje klopt. heb er toch 20 minuten aan gewerkt. kleurtjes enzo komen morgen wel, heb nu geen zin meer. als er iets niet klopt kunnen jullie dat gewoon even laten weten hoor!

Geven jullie allemaal de data van bezoek aan VK's en gyns maar opnieuw door, dat is voor mij heel wat makkelijker dan alles terug zoeken.

En hopelijk kan iedereen ons hier weer vinden!

Zal op 't oude topic een link naar hier plaatsen!
Bijzonderheden voor mij zijn 11 juni VK en 17 juni trouwen!

Mooie tabel Mayls.
Goed gedaan Mayls

15 juni VK

7 juli trouwen
super gedaan Mayls!

10 juni VK
Ziet er goed uit Mayls!

Nog even voor de tabel dan: 9 juni VK, 17 juni pretecho

Nu lekker bankhangen....
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
hmzzzzzz... zwangerschapsdementie hahahahah

Ik zie dat ik heb neergezet dat ik 7 juli ga trouwen, maar ik ga 9 juli trouwen
En ik ben ondertussen al 33

Goed gedaan, Mayls!

Verder nog eventueel voor tabel: 12-6 pretecho, 19-6 groeiecho.
Mayls, zou je aub zsm het geslacht van mijn kindje willen verwijderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
o sorry saxmania, 't spijt me verschrikkelijk! ik heb 't gelijk verwijderd zodra ik je post las!
Jaaaaa gevonden! Mayls goed gedaan hoor! Ben een enorme computerautist, dus zou het niet kunnen. 1000xdank!

Ben alleen even kwijt wat er allemaal geschreven was (en te lui om 2 schermen te openen) dus ff beetje uit blote hoofd!

Minnie: Heerlijk de jurk is er. Gaat nu wel heel erg opschieten hoor. leukleukleuk. Hoop op een prachtig zonnige dag voor jullie

Jeu wat veel jongens zeg! Ben wel heel nieuwschierig naar waar ik mee rondloop. nr 2 is heel anders bezig dan de1e. Veel beweegelijker (zoon was rustig en is nu megadruk, dus misschien wordt dit andersom haha) En veel meer buik en minder rondom aangekomen (maar goed ook want bilpartij was zonder zwangerschap al voldoende aanwezig)

Hebben jullie al veel kleertjes gekocht (met name diegene die ook van de 2e of meerdere lopen) Wij hebben nog zoveel van de 1e, ook veel ongedragen dingen, dat ik nu niet veel gekocht heb. Heel veel was vrij neutraal dus als het nu een meisje is kan dat ook, alleen vanaf maat 62 wordt het echt jongensachtig wat we hebben. Dus..................als het een meid is zal ik jullie allemaal informeren want dan komt er een enorme verkoop van jongenskleding en met al die jongens die in september geboren gaan worden

Wie had hier nu ook last van rug/buik en schaambeen? Sterkte hoor en rustig aan doen.

Hier veel last van harde buiken na een dag werken (nu al!) dus vanaf 1 juni mag ik mijn uren gaan afbouwen, zeker omdat mijn bekken het meer en meer laat afweten (voelt alsof ik dagelijks 50km fiets en daarna 50 km hardloop ofzo---->niet dat ik dat ooit echt gedaan heb, maar beeld mij in dat je je dan zo moet voelen)

En iemand (dacht Lies) had ook een schoonmaakster sinds kort? Geniet ervan! Het is echt heerlijk, decadent; verwennerij en fantastisch. Wij hebben er sinds een jaar een en ik hou bijna net zoveel van haar als van mijn moeder hahahahaha

Oh ja nog ff ZH update: bloeddruk was ok, bloed zelf ook, nu in juli terugkomen (en tot die tijd naar VK) tenzij bloeddruk gaat stijgen. Bij de 1e ging het ook pas vanaf week 30 stijgen en bleek ik Hellp te hebben.

Verder niet veel te melden, ga nu heerlijk naar de kapper........

Voor schema: 28/5 VK, 13/7 ZH
Hoi dames!

Pfff het is echt even heel druk hier, Melle is de komende dagen thuis, 2x zijn verjaardag vieren, Manlief is veel aan het werk en weg, dus druk druk druk.

Voor de tabel:

Het word een meisje, we hebben al een zoon en ik moet 4 juni weer naar de VK.

Waar op hyves kan ik jullie vinden? Dan kan ik daar wat meer over ons vertellen, zonder dat dat hier allemaal te lezen is...

Groetjes D.
Oja ik ben 21!
Voor mij mag er 3 juni pretecho in het schema. We wilden eigenlijk 2 weken later, de dag voor de bruiloft. Maar de echoscopiste zei dat het dan kiele-kiele wordt (ben dan 27 weken) en als ze zich niet goed laat zien hebben ze geen tijd om het een week later opnieuw te doen omdat ze dan te groot is. En in de week van 11 juni gaan we al naar de VK, dus dan zouden we het hartje horen en de pretecho in dezelfde week hebben, dat vind ik niet leuk. Dus dan maar zo.

Vanochtend bij de kapper geweest, trouwkapsels uitproberen! En ik heb er een gevonden die ik mooi vind, dus dat komt helemaal goed. Meteen afspraak gemaakt op de 17e.

Ga nu gauw verder leren, al ben ik zo duf als een deur...

23 weken
Goed hoor, die tabel: 2 juni VK, 24 juli Gyn 30 wekenecho

De gyn gaat het straks overnemen omdat ik eerder een buikoperatie heb gehad en dat kan complicaties geven bij de bevalling. Wordt dus naar het ziekenhuis ...

Nu toch steeds nog moe, moet er niet aan denken als ik ook nog zou moeten trouwen , en ben ook mn werk aan het afbouwen omdat ik te vaak en te lang harde buiken heb en last van mn gewrichten krijg. Vind het erg moeilijk, vind mn werk leuk en het voelt een beetje zwak, maar ja, het is voor het goede doel.

Verder gaat het goed, kindje groeit goed en is ontzettend beweeglijk, vooral ' snachts of als ik wat teveel lawaai maak. En mijn buik is enorm!

Verder nog niet veel gekocht, hebben veel stress over de kinderwagen en komen er maar niet uit. De rest komt wel, al vind ik het een enorm commerciele wereld en die grote babyzaken vind ik echt vreselijk :puke: . (Maar wie weet hoe ik er straks over denk...haha)

Nou, alle bruidjes-in-spe veel succes en vooral plezier met de voorpret! Doei, Shiva
hier gaat alles goed! controle bij VK gisteren was goed. heb alleen soms wat last van mijn rechterheup, mijn onderrug en bil...... schijn je bij een tweede sneller last van te krijgen.

minie, je bruiloft is al zo bijna! spannend hoor!

shoshiva, ik snap wel dat je weinig zin hebt om af te bouwen van je werk, maar als 't niet meer lekker gaat is dat ook niks natuurlijk. en kies gewoon een kinderwagen uit die je goed lijkt, niet te veel over dubben. ik zou er maar op letten dat 'ie niet al te zwaar is en makkelijk is op te vouwen als je net als ik altijd met de trap moet gaan met dat ding.

heb vandaag lekker alle kleerjes uitgezocht die ik nog had! zijn best veel dingen die we nog kunnen gebruiken, omdat ze gewoon voor jongens en meisjes goed kunnen. creme-wit, kaki, spijker, lichtblauw, oranje, geel.

was best wel leuk om al die kleertjes weer eens te zien! roept toch allemaal herinneringen op!
anoniem_11481 wijzigde dit bericht op 21-05-2009 20:02
Reden: per ongeluk hier ook een tabel, oeps!
% gewijzigd
Hoi iedereen,

Wat een mooie overzichtelijke tabel Mayls.

Ik zag dat mijn leeftijd er nog niet in stond, ik ben 28 jaar.

Verder is mijn volgende controle bij de gyn 5 juni en 13 juni hebben wij een pretecho.

Ik ga weer verder met mijn scriptie, woensdag van mijn begeleider te horen gekregen dat er toch nog een aantal dingen veranderd moeten worden, echt balen, hoopte dat ik bijna klaar zou zijn.

Fijne dag iedereen!
Voor de tabel 4 juni VK en 22 juni 3d echo

Verder een heerlijk weekend gehad. jullie? wij zijn een paar dagen met de caravan weggeweest. heerlijk weer gehad. wij waren er woensdagavond al en vrijdag kwamen de jongens. helemaal super!

Jullie nog wat gedaan?
zo heeeee! dat was echt een lekker weekend! niet heel veel bijzonders gedaan maar wel heerlijk genoten van 't mooie weer! hopelijk volgend weekend weer?!?!

visje, succes met je scriptie!
Hier een blije mama: afgelopen donderdag kamertje besteld en vrijdag mooie gordijnen gezien. Behang (1 muur) en verf (rest muren) waren we al uit dus dat was wel fijn!

Wordt een stoere jongenskamer met blauw en groen, misschien niet echt origineel maar dat maakt niet uit toch? Meubeltjes zijn van beetje stoer/ruw licht hout en dat kleurt er wel mooi bij (denk ik )

Verder heeft manlief nog wat kleine klusjes gedaan - speelgoedopbergkast in elkaar gezet en heb ik lekker in de tuin gewerkt dus een heerlijk opgeruimd gevoel nu!

Ook lekker veel niks gedaan, met dochter gaan zwemmen/spelen/fietsen/kinderboerderij dus echt heerlijk genoten dit weekend!

Vandaag wel gaan werken (is eigenlijk m'n vrije dag) zodat ik op m'n werk ook even goed wat dingen kan afkrijgen deze week en ik daar niet meer zo over hoef te stressen (ben toch bang dat ik niet alles af ga krijgen voor mijn verlof...ingewikkeld project en ik werk nog 'maar' 11 weken).

@ Soshiva, tussen welke kinderwagens twijfel je? Misschien kunnen wij je nog een beetje helpen?

@ Visje, balen dat je nog vanalles voor je scriptie moet doen... nog wat gedaan het weekend?

@ Mayls, fijn dat je nog zoveel kleertjes kon gebruiken, ik ga binnenkort ook eens kijken - had bij dochterlief een ontzettende roze/lila-tic dus vrees het ergste

@ Minie, nog maar paar dagen voor de pretecho: leuk hoor! En over een maand ben je al getrouwd: gaat echt snel!! Heb je je jurk al thuis?

@ Bieteltje, Nog steeds last van je bekken/rug? Fijn dat je je uren mag gaan afbouwen.. doe je staand werk? Lekker he zo'n schoonmaakster? Wij hebben er ook eentje, ze strijkt ook nog: heeeerlijk! Ik heb trouwens voor nieuwe beeb toch alvast wat kleertjes gekocht: eerste pakje voor meteen na geboorte met bijpassend mutsje/sokjes van Lief (lekker duur maar wel superschattig). Verder nog een los broekje / shirtje allemaal van Lief - was wel met wat korting trouwens, anders is het helemaal duur. En via MP heb ik al een jasje/vestje gekocht - had ik in de winkel gezien en hadden ze niet meer in kleine maat maar via MP gelukkig wel met label enzo er nog aan.... Allemaal binnen 1 dag besteld via Internet in een enorme vlaag van nesteldrang - manlief moest wel lachen gelukkig!

@ Saxmania: nu weet ik nog niet wat het gaat worden bij jou...te laat de tabel gezien Binnenkort dan toch maar Hyves account aanmaken...kan alleen wel even duren want thuis enorme computercrash (steeds blauw scherm) en via werk kan ik niet op Hyves).

@ de rest, alles goed met jullie? Sorry dat ik even geen persoonlijke reacties meer heb....moet nu naar vergadering en geen tijd meer om de rest terug te lezen....
Even snel, want ik moet eigenlijk leren...

Hier gaat alles nog goed, ben druk want donderdag tentamen en vrijdag EHBO examen.

We hebben taart besteld voor de bruiloft, jeej! Het begint al lekker op te schieten. We hoeven niet meer naar de notaris, de testamenten en huwelijkse voorwaarden zijn ondertekend. En het grootste deel van het eten en drinken is al binnen/besteld, dus we zijn heel ver klaar nu. Ik moet alleen nog mooie oorbellen vinden. Ik heb alleen niets geleends en niets ouds, dus daar ga ik nog effe achteraan.

Ben gister naar de huisarts geweest; ik heb galbulten. Het jeukt verschrikkelijk en er zijn wel pillen voor, maar het hoort zelf-limiterend te zijn. Heb tegen de huisarts gezegd dat ik even afwacht of het vanzelf over gaat. Als het dan volgende week niet weg is mag ik alsnog die pilletjes komen halen (kan met zwangerschap ook zei ze) en dan ben ik er sowieso snel vanaf. Wil liefste zo min mogelijk slikken tijdens de zwangerschap. Minieman moet wel elke keer, als ik al krabbend verzucht dat ik de pillen ga halen, me even herinneren aan het feit dat ik dit voor ons meisje doe.

Goed, ga nu gauw verder, want nu zijn de vogels nog stil.

Fijne middag allemaal!

24 weken.
minie wat naar galbulten. kan je die zomaar krijgen?

Wij hebben behang besteld...dus we kunnen nu aan het verven en behangen. heb er onwijs veel zin in.

ik merk wel dat ik steeds meer last krijg van mijn rug en boven in mijn bil. De vrouw van de gym zei dat het niet door mocht trekken naar mijn been. en dat ik rustig aan moet doen..doe mijn best.

x
ai minie, klinkt naar die galbulten zeg! waar zitten ze op je lichaam??

ik ben zelf ook erg tegen medicijngebruik. komt waarschijnlijk omdat ik een paar jaar bij een farmaceutische groothandel heb gewerkt.

gisteren had ik 't al benauwd toen ik wakker werd 's morgens en heb tot half 4 's middags zo gelopen, maar toen kon ik niet meer en heb ik toch maar m'n astma medicijnen genomen.

linda, ik heb ook vaak last van m'n bil de laatste tijd. voel een bot ofzo in m'n kont waarvan ik niet eens wist dat 't er zat. pak nu veel vaker de fiets. de school van m'n dochter is maar 5 minuutjes lopen, maar ga nu toch liever op de fiets, al hoewel 't met van 't slot afhalen en weer op slot zetten van de fiets even lang duurt, heb ik geen zin meer om te lopen. en dan moet ik ook nog die 18 kilo op en af de fiets tillen...

verder gaat 't hier goed hoor! krijg sinds vorige week ook eindelijk reacties van mensen; "ben je zwanger???"

ik: "JJJAAA!!!" vond vorige week m'n buik opeens zo groot, moest er echt even aan wennen.

wilde eigenlijk vanmorgen voor de eerste keer naar zwangersschapzwemmen gaan, was 't zwembad gesloten vanwege wateroverlast in de kelder...... jammer. misschien volgende week. gisteren nog even m'n badpak gepast en dat zit nog prima, met m'n rug gewoon recht en niet zo hol lijk ik eerder 10 kilo te zwaar dan zwanger vind ik zelf.......
Rustig hiero!

@ minie: Oh wat vervelend: galbulten! Nog nooit gehad maar klinkt flink irritant! En balen dat je geen medicatie mag nemen, heb ik ook met mijn astma/hooikoorts, mag wel wat nemen maar niet de gebruikelijke soort/hoeveelheid dus snotter me soms suf..

Maar het is idd allemaal voor een goed doel inderdaad!!!
@ linda: alles al besteld en klussen maar alhoewel jij dus wel rustig aan moet doen dus! Lsstig hoor, maar dan kun je wel goed aanwijzingen geven ;)

Wat voor kleuren heb je gekozen, of is 't nog geheim?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven