** September 2010 uitgerekend! **

28-01-2010 09:14 191 berichten
Alle reacties Link kopieren

Democratisch is besloten om dit topic per 4-2-10 te splitsen in 3 groepen, om het overzichtelijk te houden.

1 - 10 september uitgerekend

11 - 20 september uitgerekend

21 - 30 september uitgerekend

Uiteraard is het gezellig om bij elkaar in te breken!

SEPTEMBER 2010! Naam Leeftijd Kind nr. Uitger. datum Bijzonderheden Tijgervrouw 29 1e 21 aug 4/2 echo + uitslag erfelijkheidsonderzoek MamaD 29 1e 4 sep VK 27/1 Zuster 29 1e 5 sep 16/2 termijn-echo, 26/2 VK Woesjke 31 1e 6 sep echo gehad op 27/1: 8 wk, 2 dg zwanger en het kindje is 1.62 cm., 10/2 10 wk echo Cindeke, Amsterdam 36 1e 7 sep 29/1 VK

11/2 echo Sanne-A, India 28 1e 10 sep echo 24/2 en 13/2 naar de gyn Mayls, Utrecht 28 3e (dochter van 4,5 jaar Mientje, en vorig jaar een engeltje Zaid*) 10 sep 2/2 echo + VK Ronkel 31 1e 10 sep echo gehad: kloppend hartje bij 7 wk, 6 dg Lindaatje, omg. Zwolle 24 1e 11 sep 28/1 echo - 8 wk, 3 dgn - 1,5 cm , 4/3 VK Sterremaud 28 1e (via 1e ICSI poging) 11 sep echo was goed! 0,86cm en hartslag 114 bij 6.5 wk zwangerschap. Volgende echo 15/2 Minime, prov. Utrecht 28 1e, zwanger mbv clomid 150 mg 12 sep 11/2 VK+echo Jemma, omg. Dordrecht 35 2e, zoontje van 3 13 sep 3/2 VK HannaB, regio NH 29 2e 14 sep 2/2 echo + gyn Rosa78 31 1e 14 sep sep 2009 miskraam, echo, 7 wk, 4 dg - alles goed! 11/2 echo Marjoleintje82 27 2e 15 sep 3/2 VK

11/2 echo Rijstkorreltje, Limburg 31 2e, dochter van 2,5 16 sep Echo 26/1 bij gyn: 6 wk, 6 dg, met kloppend hartje! In 2009 3 miskramen gehad. 2/2 echo Eva, Rotterdam 26 1e 16 sep okt 2009 MA en dec 2009 MK, 2e echo: hartje klopt, 6,6 mm! 19/2 termijn echo Melody 35 1e, 3e voor vriend 17 sep 4/2 termijnecho gyn, ivm onregelmatige cyclus Boefje, Utrecht 29 1e 18 sep 12/2 VK + echo Orion 25 1e 19 sep 24/2 VK + echo Aapie1980, Den Bosch 29 1e 21 sep 1/2 1e echo gehad, hartje klopt! 7,9 mm

11/2 1e afspraak VK

Schrijfster, Limburg 33 1e 22 sep 12/2 VK en echo Fee7 28 2e, dochter van 5 22 sep 11/2 echo. Aug. 2009 miskraam gehad AmyO 23 1e 23 sep Odi, Leiden 29 1e 24 sep 17/2 VK Chocolatelover 28 1e 26 sep 15/2 VK kip 24 1e 28 sep 4/2 echo gyn, aug 2008 buitenbaarmoederlijke zwangerschap, dec 2008 miskraam Eucalypta, omg. Den Bosch 39 1e 29 sep 3/3 VK, begin 2007 een vroege miskraam gehad
oh, kip voor jou vind ik het ook zo spannend! hopelijk zit alles goed! succes straks. (jij bent ook zo iemand die ik toch extra blijf volgen, gewoon om te kijken hoe het met je gaat)
Tussen 21 en 30 september uitgerekend!

Kom maar door Aapie1980, De Schrijfster, Fee7, AmyO, Chocolatlover, Kip & Eucalypta!

En alle anderen: ik blijf zeker meelezen en soms schrijven, veel geluk!
* Klaag, klaag, klaag, klaag* Even verwijderd ivm herkenning
Jeetje Boefje! Wat erg!! Kan me voorstellen dat je echt heel boos bent, en terecht. Wat denkt ze wel niet. Zonde zeg. Heel erg balen!

En dit was echt mijn laatste post hier.

odi, misschien is het een idee om de links naar de nieuwe topics ook nog in de OP van dit topic te zetten? gewoon voor de duidelijkheid, want nu worden er toch nog een paar posts geplaatst en dan kunnen mensen het misschien niet zo snel vinden.

en boefje, wat erg joh! ik zo ook echt zo boos zijn! ik zou er ook echt werk van maken als ik jou was!
Tussen 1 en 10 September 2010 uitgerekend

nieuwe topic 1-10 sep is geopend!
@kippetje: ik denk aan je! Hoop dat alles in orde is!

Ik net klaar in ziekenhuis, het was zenuwslopend maar de echo en de bloedtest hebben uitgewezen dat het een meisje wordt!
tijgervrouw, gefeliciteerd! wat moet dat een opluchting voor jullie zijn!

*zit juichend achter de pc voor tijgervrouw*
Oke alles is opgesplits dus :-) wel zo handig

geen idee waar ik nog eens wat zal plaatsen.. want ik ben natuurlijk helemaal nergens meer uitgerekend

ik wens jullie een hele fijne zwangerschap

x
@Boefje: wat naar! Zo iemand heeft toch helemaal zwijgplicht? Bij mij was ze ook heel erg begripvol met waar we die flessen neer wilden zetten (in 't schuurtje dus) omdat Jan en alleman echt nog niet hoeft te weten dat ik zwanger ben.

Meiden, succes in de andere groepen, ik stap over naar de eind-september-groep!
still crazy after all these years
Tijgervrouw; gefeliciteerd!
Ik vind die 3 topics van september maar niks. Ik weet niet of ik daar ga schrijven, vind het net zo leuk om van iedereen de ontwikkelingen te lezen, ook al ben je begin of eind september uitgerekend dat maakt toch niks uit. De meeste vrouwen baren hun kind niet op de uitgerekende datum.

Maar nu het goede nieuws! Ik heb een goede echo gehad! Ik heb een kloppend hartje gezien, het kindje was 2 cm groot, had al een hoofd en een romp en ik zag waar de armen en benen kwamen. Ik ben nu 8 weken en 3 dagen zwanger en ben uitgerekend op 13 september 2010! Ik ben zo blij!
@boefje: wat gestoord, die vrouw van MvM! Dikke klacht indienen inderdaad, hoop dat ze haar eruitgooien!

Ik lees nog even mee, wil graag weten of ook met Kippetje alles goed is, daarna kijk ik even waar ik me aansluit omdat ik natuurlijk toch wel wat eerder dan de andere dames hier ben uitgerekend. Kvond het in ieder geval wel gezellig met jullie allemaal hier!
Wow, wat een goed idee!! Ik zat er toevallig gisteren aan te denken, nadat ik weer een half uur had gelezen en toen weeeer geen tijd om te antwoorden haha...

Dan wens ik ook de begin september en eind september veel sterkte en succes en verplaats ik me naar het nieuwe forum!

Doeiii
@ Rosa: dank je wel voor die leuke tip. Gaat helaas denk ik niet lukken omdat ik idd geen NLe verzekering heb. Maar mijn moeder komt en heel erg misschien een vriendin van mij ook die kraamhulp is. Nogmaals dank!
** stiekem nog 1 post **

@ Melody, wat goed nieuws, gefeliciteerd!! Ik blijf ook de andere topics wel volgen, omdat ik nieuwsgierig ben naar iedereen, maar als je rond dezelfde datum bent uitgerekend, zit je in dezelfde fase en de herkenning is wel leuk vind ik.

@ Tijger, geweldig nieuws, te gek!! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Nu kan je echt gaan genieten.

@ Horizon, dit is wel allemaal door jou begonnen he, dank daarvoor! Hoop dat je je snel beter gaat voelen. Sterkte!

@ all, voor de ervaringen van Kip moet je toch even naar 'ons' topic doorklikken (= 21-30 sept).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven