Slingers uit de kast, wij worden 1! Juni 2006, deel 7

07-05-2007 23:51 741 berichten
Alle reacties Link kopieren
Link naar deel 6

anoniem_39058 wijzigde dit bericht op 13-08-2007 09:39
Reden: schema toegevoegd
% gewijzigd
Irene, van harte gefeliciteerd met E.! Lekker zo´n middagje met z´n drietjes toch'? En een nieuwe laptop, niet verkeerd.

Mmm dat gespook s´nachts is inderdaad weer minder ... wij maken dat hier gelukkig eigenlijk nooit mee met onze kids. En als Alyssa wel een keer wakker is, geven we meestal een fles en dat helpt wel. Maar het komt eigenlijk nooit voor. Toevallig was ze vorige week een keer om half 5 wakker. We hebben haar kamer wel wat donkerder gemaakt, het was best al wel licht bij haar zo vroeg in de ochtend.

Nou Caro, lekker even van je afschrijven hoor, klagen mag af en toe best dat geeft toch niks? Fulltime werk en kleine kids en je man met wie je toch af en toe ook wel wat te stellen hebt valt toch ook niet altijd mee?

Nou ik ga mijn bed eens opzoeken, de rest allemaal *;

Risotje
Ssssssst. nog niet verder vertellen op het juliforum, maar ik word vandaag tante. Weeën zijn vannacht begonnen bij mijn zus. Ik weet dus niet of mijn zus wil dat er al iets bekend wordt daar dus nog even niet naar de tribune rennen. Ik houd jullie op de hoogte.

Om 1 uur braken de vliezen. VK is net langsgeweest, weeën waren om de 3 minuten en komt om 10 uur weer. spannend hoor om dit nu van de andere kant mee te maken.

bleeeeh heb helemaal geen zin in werken, gek he??

Groetjes

Carry
CARRY spannend spannend spannend!!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
O, wat spannend..... Werken is ook even helemaal niet belangrijk. Zelfs ik zit nu in spanning te wachten, hihihi......
Fluistert verder. Zus is een uur geleden naar het ziekenhuis gegaan met al 8 cm ontsluiting. Dat schiet op dus. Sh%#$^%#^%t waarom heb ik nu om 12 uur vergadering??? Wil naar huis.

Groetjes

Carry
Carry, al uit je vergadering??? Hoe'st op het babyfront?? Is het 'cadeautje' al 'uitgepakt'?
Hiep hiep hoera, Carry is tante!!!!

Gefeliciteerd meid!
hoi mijn kleine neefje is geboren hoor. Hij heet Simeon en is heeeeel erg lief en vooral ook heel erg klein. 50 cm. Kan me niet voorstellen dat die van ons ook ooit zo klein geweest zijn zeg.

Groetjes

Carry
Irene, gefeliciteerd nog met E.

Carry, je neefje geboren leuk. Gefeliciteerd.

Zo hier lekker weekend, Ties zo eten geven en dan gaan we naar de stad. We moeten nog cadeautje voor hem kopen:$, lekker op tijd he.

Ik wil met mijn verjaardag iets leuks gaan doen met z'n drietjes (zijn allemaal vrij) maar het wordt slecht weer volgende week. Iemand leuk idee om te doen?
YESSS!!!

Tante Carry, héél hartelijk gefeliciteerd met dit kleine wonder! Is lekker vlot gegaan, ik hoop dat Enniee het ook allemaal goed doorstaan heeft! En ja, ongelooflijk hè, dat die van ons eens ook zo klein waren...

Geniet er volop van!

Groetjes,

Caro
Er staan al wat foto's van Simeon op Mark zijn website. Het is echt een schatje hoor!!!

Zo en nu ga ik maar eens naar bed. Doodvermoeiend tante worden.
Carry van harte gefeliciteerd met je neefje. Je klinkt echt als een trotse tante!

Leuke foto´s hoor.

Groetjes,

Risotje

:gwab:

:R

:R

:gwab:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

HOERA HOERA HOERA!

Lang zal hij leven,

lang zal hij leven,

lang zal hij leven in de gloria!

In de gloria, in de gloria

Hieperdepiep HOERA!!!

Ei ei ei en we zijn zo blij,

en niet omdat hij jarig is, maar om de lekkernij!

:P
Uh... te vlug geklikt.

Ties, van harte jongen, met je eerste verjaardag! Wat een grote jongen alweer. Jeetje zeg. Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt.

12-9, van harte met je ventje! Geniet van deze dag!
HOERA voor TIES!!!
Ties, gefeliciteerd! En 12/9 en man ook natuurlijk. Fijne dag!

TIES, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!

En je papa en mama natuurlijk ook!

Groetjes,

Vik en Caro

TIES VAN HARTE GEFELICITEERD JONGEN!!!! :gwab:

Maak er een leuke dag van,en feliciteer papa en mama-Ties van ons he?

Irene,jij nog gefeliciteerd met je hubby,

en Carry...jij met Simeon! Raar he,om nu eens alles van de andere kant te mogen bekijken?

Wij zijn nog steeds heerlijk op vakantie,zondag gaan we weer naar huis.

We hebben ons vakantie geld goed weten te besteden,alle kleding van voor de zwangerschap paste ik niet meer....echt alles heb ik weg moeten doen. Dus zijn we lekker aant shoppen geslagen,en R is,zoals het schijnt te horen,na ons trouwen ook wat aan gekomen (was ook wel nodig). Dus hij is ook in het nieuw. En als ons gezamelijk kadootje,hebben we in een kristallen/mineralen winkel een paar geweldig mooie stenen gekocht,waaronder een stukje Amber :D.

Heerlijk,zo 2 weken vrij!

Lekker ego,deze post....ik word geroepen voor de koffie...

Fijne dag allemaal!

hoi hoi,

hier ff een snel berichtje:

Ties van harte met je verjaardag, papa en mama natuurlijk ook!

Irene, van harte met de verjaardag van E.

Carry van harte met de geboorte van je neefje!

Zo het is hier weer ff pet, Nils is gister op het cb geweest (eindelijk) en heeft z'n 4de serie prikken gehad. Helaas is hij (waarschijnlijk) daar nu goed ziek van. Hoge koorst 40+ en sinds vanmiddag gaat het ook niet meer weg met paracetamol dus net even naar de ha-post geweest, je heen geweest want ze komen dus echt niet meer.

Verder ging het heel goed met hem. Hij is inmiddels 80 cm en 11,1 kilo.

Ik zal ook nog even een mijn mening over het tweede kind geven.

Voordat we aan kinderen begonnen heb ik altijd gezegd dat ik meer dan 1 kind wou. Zelf ben ik enigstkind en niet dat ik dat nu zo'n probleem vind ik had graag een brusje gehad en nu op somige momenten nog. Bijv toen m'n ouders een paar jaar geleden gingen scheiden, er is niemand die in het zelfde schuitje zit om ermee over te praten. Dat Nils redelijk snel na Thijn kwam was een bewuste keuze. Thijn z'n start was niet zo lekker dus we hadden zo iets van dan zijn we snel van de tropenjaren af en daarnaast hebben ze dan wat aan elkaar.

Mochten we weer voor die keuze staan dan zullen we denk ik wat meer tijdsverschil er tussen houden. Het was toch wel erg heftig af gelopen jaar. Nou komt dat ook nog gedeeltelijk door de problemen die we met Thijn hebben gehad.

Mmm al met al weet ik niet of jullie wat aan m;n verhaal hebben.

Ik ga nog even bank hangen en hopen dat Nils nog even blijft slapen en dan straks kijken of de extra paracetamol heeft gewerkt.
Ties van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!  Heel veel plezier gewenst samen met je papa en mama en hopelijk krijg je veel mooie cadeautjes en een lekker stuk taart!

Groetjes,

Risotje
Ha medemama's,

Carry, wat is Simeon een snoepje zeg. Eric zag de eerste foto (gezellig naast elkaar op de bank, ik met laptop op schoot) en ik zei: die is vandaag geboren. Eric zei: wat is ie dan al groot! Tot hij de rest van de foto's zag.... Hihi!

12/9, wat fijn dat Ties' mondmotoriek goed is. Het schijnt echt een drama te kunnen zijn als daar iets mis mee is. Hebben jullie een leuke dag (gehad)?

Caro, ik kan me zo goed voorstellen dat je het af en toe helemaal gehad hebt. Je man doet mij denken aan mijn ex. Die had ook regelmatig een reality-check nodig. Erg vermoeiend. Toch heb ik het nog 7,5 jaar uitgehouden met hem....

Syl, sterkte komend weekend! Ik ben benieuwd wanneer je weer online bent.

Risotje, wij geven eigenlijk nooit een fles 's nachts. Komt ook gewoon niet in me op. De afgelopen 2 nachten heeft ze prima geslapen. Vannacht is het weer mijn beurt, dus zal het wel weer spoken zijn.

Vanavond ontdekte ik weer 2 nieuwe tandjes. Ze heeft er nu 6, 2 onder en 4 boven.

Ik ben blij dat het weekend is, het werk was erg druk vandaag. En ik had last van mijn menstruatie de afgelopen dagen. Gisteren knetterende koppijn, ibuprofen of paracetamol helpen dan niet. Eric had Voltaren K en zowaar, m'n hoofdpijn verdween! Had ik dat maar 's ochtends al geweten....

Fijn weekend allemaal!

Irene
quote:Caro, ik kan me zo goed voorstellen dat je het af en toe helemaal gehad hebt. Je man doet mij denken aan mijn ex. Die had ook regelmatig een reality-check nodig. Erg vermoeiend. Toch heb ik het nog 7,5 jaar uitgehouden met hem.... ;) Ik zit nu op 5,5 jaar en ik was eigenlijk wel van plan om het nog een tijdje vol te houden...
Hoi!

Carry, alles goed bij Enniee? Ze was in elk geval alweer fit genoeg om te forummen zag ik bij de julimama's, maar misschien was dat nog wel de bevallingsadrenaline!

Leuke foto's van Simeon! (En van Marks verjaardag, die had ik ook nog niet bekeken...)

Ties, heb je een leuke dag gehad?

Vik knapt nog niet erg hard op, is inderdaad maar weer begonnen met antibiotica... Hier ons dagschema:

tussen 5.30 en 7.30 antibiotica + oordruppels + paracetamol

15.30 antibiotica

19.30 oordruppels + paracetamol

23.30 antibiotica

Ach ja, het houdt je bezig... Van 23.30 tot 's morgens is eigenlijk een pauze gepland, maar dat snapt Vik niet zo goed. Past helemaal bij de oorontsteking zei de huisarts, slecht slapen en slecht eten... Nou dat klopt wel.

Afgelopen nacht was ik de enige die in mijn eigen bed geslapen heeft, afwisselend naast drie verschillende mannen... Eerst vertrok Caroman naar de bank beneden, omdat ik Vik tussen ons in legde omdat hij in zijn eigen bed maar bleef huilen. Toen was Vik weliswaar stil maar kronkelde door het hele bed heen zodat er van slapen niets kwam. En toen kwam Maik aanwandelen, knuffelhaas onder de arm, en wilde er ook bij (fijn, zo'n peuterbed waar-ie zelf uit kan klimmen...). Dus heb ik Vik maar naar beneden gebracht en naast Caroman in het campingbedje gelegd. Maik ging gelukkig wel gewoon stil liggen slapen!

Maar goed, al met al is er van slapen deze week erg weinig gekomen, dus ik maak he tnu maar niet laat...

Welterusten,

Caro
Goeiemorgen,

Bedankt voor alle felicitaties en kaartjes. Echt leuk om zoveel post te krijgen. Maarre lastig om uit leggen wie jullie nu allemaal zijn. Nee het zijn geen kaartjes van vreemden:D

Ties vond het allemaal prachtig. Hij heeft genoten van alle aandacht en cadeaus. Alleen wel jammer dat hij bijna hele dag heeft geslapen, alles maakte blijkbaar veel indruk.

ik vond het gisteren ook allemaal even leuk en gezellig maar gisteravond toen ik even alleen naast zijn bedje stond;(

Heel veel beterschap voor Vik en Nils, hoop dat jullie nu eens goed opknappen van al die virussen.

Irene, met jou ook alweer wat beter?

Carneool, fijn dat jullie het zo lekker hebben op vakantie, hadden jullie ook wel verdiend.

Verder weet ik het even niet meer, ga nog even de rest opruimen beneden.
Kari is ziek :(. Toen we haar vanmiddag uit bed haalden (na 2 uur slapen) moest ze heel hard huilen. Eenmaal beneden wilden we gaan eten, moest ze weer huilen. En met het eerste stukje brood kwam ook het fruithapje van vanmorgen weer naar buiten. Ik ben met haar op de bank gaan zitten, ze lag heel stil tegen me aan, niets voor haar. Na een uur een fles gegeven en na zo'n 100 cc kwam ook dat allemaal weer terug. Arm klein meisje! We hebben haar aangekleed en ik ben weer met haar op de bank gaan zitten. Daar viel ze in mijn armen in slaap. Dàt was lang geleden! Nu ligt ze al zo'n 40 minuten op bed, heb haar met kleren en al in haar slaapzakje gelegd, lekker warm. Ze blijft op haar rug liggen, is ook erg bijzonder voor haar doen. Ik hoop dat ze snel weer opknapt!

Ik ben zelf ook nog steeds niet helemaal fit, maar ik weet waardoor het komt.... Al ben ik zelf ook een beetje misselijk, dat heb ik normaal niet.

Groetjes,

Irene

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven