Sluitlaken
zondag 2 november 2008 om 21:57
Hallo,
ik ben binnenkort uitgerekend van mijn 3e kindje en ik hoor van alle kanten verhalen over geweldige ervaringen met een sluitlaken.
Heeft iemand die wel eens gebruikt en wat zijn jullie ervaringen?
Waar koop ik zo'n ding, of kan ik em zelf maken?
Ik heb gehoord dat ze vrij prijzig zijn en dat je ze maar 8 dagen ofzo gebruikt, dus misschien heeft iemand nog wel een tweedehandsje in de aanbieding?
groetjes
Ram83
ik ben binnenkort uitgerekend van mijn 3e kindje en ik hoor van alle kanten verhalen over geweldige ervaringen met een sluitlaken.
Heeft iemand die wel eens gebruikt en wat zijn jullie ervaringen?
Waar koop ik zo'n ding, of kan ik em zelf maken?
Ik heb gehoord dat ze vrij prijzig zijn en dat je ze maar 8 dagen ofzo gebruikt, dus misschien heeft iemand nog wel een tweedehandsje in de aanbieding?
groetjes
Ram83
zondag 2 november 2008 om 21:59
www.motherwear.nl
Die verkopen sluitlakens en sluitbanden (makkelijker in gebruik).
Ik heb er zelf nog geen gebruikt, maar heb wel een sluitband in huis voor als binnenkort mijn eerste kindje geboren wordt.
Die verkopen sluitlakens en sluitbanden (makkelijker in gebruik).
Ik heb er zelf nog geen gebruikt, maar heb wel een sluitband in huis voor als binnenkort mijn eerste kindje geboren wordt.
maandag 3 november 2008 om 00:01
maandag 3 november 2008 om 11:11
Ik heb er ook een via marktplaats gekocht. Vond het wel fijn zitten, maar na dag 3 of zo vergeten.
Je mag hem voor een zacht prijsje van me overnemen als je wilt. Mail me maar: supersmollie@hotmail.com.
Je mag hem voor een zacht prijsje van me overnemen als je wilt. Mail me maar: supersmollie@hotmail.com.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.