Sluitlaken

02-11-2008 21:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik ben binnenkort uitgerekend van mijn 3e kindje en ik hoor van alle kanten verhalen over geweldige ervaringen met een sluitlaken.

Heeft iemand die wel eens gebruikt en wat zijn jullie ervaringen?

Waar koop ik zo'n ding, of kan ik em zelf maken?

Ik heb gehoord dat ze vrij prijzig zijn en dat je ze maar 8 dagen ofzo gebruikt, dus misschien heeft iemand nog wel een tweedehandsje in de aanbieding?

groetjes

Ram83
www.motherwear.nl

Die verkopen sluitlakens en sluitbanden (makkelijker in gebruik).

Ik heb er zelf nog geen gebruikt, maar heb wel een sluitband in huis voor als binnenkort mijn eerste kindje geboren wordt.
ik had een sluitlaken via Marktplaats gekocht bij mijn 1e bevalling, maar aangezien het een ks werd kon ik hem niet gebruiken. Ik heb hem toen weer doorverkocht. misschien is dat ook een optie voor je?
sluitlakens kopen?

vroeger nu praat ik over 28 jr geleden werden ze door de kraamhulp gemaakt van een badhanddoek.

ik weet nog hoe fijn dat zat,gewoon met n paar grote veiligheidsspelden vastgemaakt.

dus een tip voor je?
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Ik heb die van mij ook via MP gekocht. Ik vond het heel lekker zitten. Als ik hem niet omhad voelde het alsof m'n organen van de ene kant naar de andere kant rolden als ik me omdraaide of zoonlief uit zijn wieg plukte. De volgende keer ga ik hem zeker weer dragen.
Ik heb er ook een via marktplaats gekocht. Vond het wel fijn zitten, maar na dag 3 of zo vergeten.

Je mag hem voor een zacht prijsje van me overnemen als je wilt. Mail me maar: supersmollie@hotmail.com.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven