Speelafspraakjes, leuke activiteit?

18-05-2011 07:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of ik hier wat ervaringen kan vinden van leuke dingen om te ondernemen als er een vriendje/vriendinnetje komt spelen.

Natuurlijk volstaat ook gewoon lekker hun gang laten gaan, maar ik het lijkt me wel leuk om ze eens een leuke activiteit aan te bieden.

Wie biedt inspiratie? Het gaat trouwens om kinderen van rond de 5 jaar.
Koekjes bakken, picknicken of een boswandeling zulke zaken wil ik nog weleens doen met speelafspraakjes, voor de rest laat ik ze altijd zelf hun gang gaan.
Hahaha ik dacht, dat het om een erotisch speelafspraakje voor jezelf ging. En dat op de vroege ochtend shame on me.
Het leuke van speelafspraakjes is nu net dat er even helemaal niets hoeft. Ik bied dus alleen maar entertainment als de kinderen duidelijk niet in staat zijn om samen te spelen (wat snel een eenmalige afspraak oplevert dan).

Maar bos, speeltuin en kinderboerderij zijn altijd leuk natuurlijk. Zwembad alleen als je dit overziet met een aantal ongediplomeerden.
ik plan niets op speelafspraakjes. Maar als het niet helemaal goed gaat ga ik wel vaak even naar de speeltuin (die waar ze nog niet alleen naar toe mogen) of de dierenweide.
quote:monalisalove schreef op 18 mei 2011 @ 08:42:

Hahaha ik dacht, dat het om een erotisch speelafspraakje voor jezelf ging. En dat op de vroege ochtend shame on me.

A dirty mind is a joy forever, nietwaar?

Verder eigenlijk wel goed te lezen dat er over het algemeen juist niet van alles wordt ondernomen, dat ik het dus in lijn doe met wat gebruikelijk is..!

Maar ben niettemin benieuwd wat er aan 'speciale' activiteiten wordt ondernomen als je eens een keer wat anders wilt.
Laatst was dochter spelen bij een vriendinnetje maar die moesten nog naar de bieb.

Dus ook haar pasje mee gegeven en ze hebben er een leuke middag gehad.

Hier verder koekjes bakken, nagels lakken en andere make-up (wat ze overigens ook zelf doen maar er dan uit zien als pipo) of ik leg grote vellen papier neer en oude tijdschriften, dan kunnen ze lekker knippen en plakken.

Maar meestal gaat het gewoon vanzelf met die meiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven