Spelen met de Wii
zondag 31 oktober 2010 om 19:50
Op digi vandaag een topic geopend over welke spelcomputer het leukst zal zijn voor mijn grut (varierend in leeftijd van 1 tot 8). Het gaat een Wii worden, maar...
Als verstandige moeder dacht ik, kóm, laat ik hier meteen eens vragen wat bij jullie de meest voorkomende strubbelingen rondom het spelen met dat ding zijn.
Op welke ruzies moet ik me voorbereiden, zowel met mij als tussen het grut onderling?
Als verstandige moeder dacht ik, kóm, laat ik hier meteen eens vragen wat bij jullie de meest voorkomende strubbelingen rondom het spelen met dat ding zijn.
Op welke ruzies moet ik me voorbereiden, zowel met mij als tussen het grut onderling?
zondag 31 oktober 2010 om 19:56
Dat had ik inderdaad ook al bedacht, maar er lopen er hier vier rond (van mezelf, met aanhang kan het zó maar verdubbelen), en om nou voor ieder een eigen afstandsbediening te kopen lijkt me ook weer zo wat... of is dat tóch een goed idee? Voor de spellen waar ze met z'n allen kunnen spelen? Ik heb ook helemaal geen verstand van zo'n spelcomputer, vandaar dat ik mijn licht al opgestoken had op Digi
zondag 31 oktober 2010 om 20:07
Er zijn genoeg spelletjes die je met meer dan 2 spelers kan spelen dus koop in ieder geval extra remotes (Tip: Koop wii play, leuke spelletjes en er zit een wiimote bij).
Je hoeft er niet perse 4 te kopen want bij bijvoorbeeld Wii sports kun je samen doen met een wiimote. Moeten je kinderen wel steeds afwisselen maar ze kunnen wel allemaal tegen elkaar spelen. Let wel op dat ze altijd de polsbandjes vast maken anders kan het je tv gaan kosten.
Je hoeft er niet perse 4 te kopen want bij bijvoorbeeld Wii sports kun je samen doen met een wiimote. Moeten je kinderen wel steeds afwisselen maar ze kunnen wel allemaal tegen elkaar spelen. Let wel op dat ze altijd de polsbandjes vast maken anders kan het je tv gaan kosten.
zondag 31 oktober 2010 om 20:11
Polsbandjes verplicht om, hééééle goeie! En een limiet in speeltijd was ik ook al van plan, maar dan moet ik eerst weten hoe lang ze over een spelletje doen. Ik heb er werkelijk geen idee van (voel me steeds ouder en ouder worden ).
Een wiimote is zo'n afstandbediening neem ik aan? Wiimote.. REmote... hm... laat maar, blonde vraag geloof ik
Een wiimote is zo'n afstandbediening neem ik aan? Wiimote.. REmote... hm... laat maar, blonde vraag geloof ik
zondag 31 oktober 2010 om 21:09
Koop gelijk 4 controllers en een oplader voor 4 controllers. Scheelt in de batterijen en met z'n 4-en tegelijkertijd wii-en is echt kei-leuk! Wij vinden de nieuwe wii-party echt te gek! Het balanceboard hadden we even geleend om te proberen maar vonden wij persoonlijk niet zo'n succes. En die polsbandjes, heul belangrijk!!!
zondag 31 oktober 2010 om 23:14