STEM NIET OP BINCK

11-06-2011 15:46 66 berichten
dus

maar op een willekeurige andere baby

https://www.bolifestyle.nl/peuter-van-de-maand/
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 juni 2011 @ 18:18:

[...]

Ja Bert is een goede naam. Bert is namelijk altijd een symphatieke, nuchtere, down-to-earth jongen/man. Een aanpakker, geen gebakken lucht verkoper.

Bert rules!

Precies! Ook kan hij goed klussen; moet je een schutting bouwen dan bel je Bert. En voor een paar biertjes helpt hij je verhuizen. Ik stem Bert!
Wat een gruwelijke website. En wat een vreselijke namen.
Ja maar welke Binck is het nou?!
quote:_yellowlove_ schreef op 11 juni 2011 @ 18:39:

Ja maar welke Binck is het nou?!Zal wel de tweede zijn, die heb de meeste stemmen
Die namen van die kinderen allemaal, wat erg! haha Gentle en Thor en Neveah (slimmmm bijna heaven andersom)...
Ik zou bijna op Binck stemmen, enkel en allen omdat ik medelijden heb vanwege zijn naam. Bijna, dan.
Ik ken die kindjes niet,dus ik ga daar ook niet op stemmen..

als het familie/vrienden zijn vind ik anders
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
binck ook wat een naam
Maksimimiliaan
Aaah, als ik dan toch zou moeten stemmen, dan kies ik voor Madelief Josephine. Lekker gek kind, dat zie je meteen. Done.
Wacht eens....

Het is gewoon een truc van die website om zoveel mogeljik bezoekers te genereren

Ik stem op Danny en huisdier

https://www.bolifestyle.n ... maand/index/index/page/5/
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 11 juni 2011 @ 19:26:

Ik stem op Danny en huisdier

https://www.bolifestyle.n ... maand/index/index/page/5/Wat een ... vrolijk plaatje
quote:beertjemilo schreef op 11 juni 2011 @ 18:46:

binck ook wat een naamInderdaad kan mij voorstellen dat het kind later misschien gepest word met Binck Stink oid. Kinderen kunnen gemeen zijn. Hoop niet dat Binck later gepest word.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Yavanna schreef op 11 juni 2011 @ 18:44:

Die namen van die kinderen allemaal, wat erg! haha Gentle en Thor en Neveah (slimmmm bijna heaven andersom)...Inderdaad heel erg arme kinderen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb op Aleksander gestemd, die kijkt zo lekker boos... Past wel bij dit topic, vind ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven