stokke beige 2012

26-06-2012 19:40 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft de stokke kinderwagen?ik krijg net de reiswieg binnen maar ik vind de bekleding van de reiswieg een beetje groen lijken krijg ik nog bekleding erbij wat krijg ik dan nog allemaal geleverd?
Je weet toch wel wat je bij je kinderwagen geleverd krijgt ?? Of ben ik nou gek?
Eeeeeh, je weet toch wat je hebt gekocht neem ik aan? En anders bellen naar de leverancier?
Dit is geen antwoord op mijn vraag.Zal ik hem nog een keer stellen!!! wie heeft de stokke beige en kreeg je er iets van bekleding bij voor de reiswieg ik vind de reiswieg de bekleding dan een beetje leger groen lijken hadden jullie dit ook?
ik kan nou niet bellen gesloten maar wil gewoon ervaring delen zoals zo velen hier hey!!
*zucht*
Wat een vriendelijkheid TO
doe maar even rustig, hey!!
Last van je hormonen, meid?

Kijk eens: http://www.baby-dump.nl/i ... 44&groep_id=627&merk=7313
hormonen? haha

maar geen idee! solly
Ik vind de Stokke echt een enorme Tokkie-bak. Dit bevestigt dat weer...
Hier een antwoord op je vraag!! Je hoeft hem niet nog een keer stellen!!! Ik heb niet de stokke beige en kreeg er niets van bekleding bij voor de reiswieg ik vind de reiswieg de bekleding dan ook totaal niet leger groen lijken, dit had ik helemaal niet?!
Pardon ik plaats een vraag en krijg een rare reactie met je weet toch wel wat je bij de kinderwagen geleverd krijg of ben ik nou gek.sorry hoor maar ik weet best wat er bij zit vind alleen de bekleding een beetje vaag eruit zien en vraag mensen die ook een stokke beige hebben om een reactie en niet aan jullie jullie voegen niks toe hieraan jullie hebben geen antwoord op mijn vraag.En heb me eigen al rot gekeken op Google dus mensen met een stokke beige hoop op een normale reactie van jullie en niet van mensen die niks te doen hebben.
Ik heb een legergroene. De bekleding van de reiswieg hoort dezelfde kleur te hebben als de kap en alle andere bekleding.

Heb je in de winkel niet gekeken? Bij Gardo werd hij in elkaar gezet en alles nagelopen met ons. Als we ermee akkoord waren, moesten we tekenen. Zo heb je nooit gezeik achteraf.
Ik vind hem op het plaatje ook redelijk groen lijken hoor.
Chantal, lees je OP terug:

je vraag hier in is:

wat krijg ik dan nog allemaal geleverd?
quote:rascalles schreef op 26 juni 2012 @ 19:57:

Ik vind de Stokke echt een enorme Tokkie-bak. Dit bevestigt dat weer...Dank je...
Poehee, ben je in het echt ook zo vermoeiend?

Gratis tip: als je zelf normaal doet, doen mensen vaak best normaal terug. Probeer het eens.
Ik heb de wagen bij baby-dump gekocht via internet en vandaag al de reiswieg geleverd gekregen.Door een fout word de rest morgen bezorgd ga het direcht navragen morgen ik keek al op Google maar kan geen duidelijke foto van de reiswieg krijgen.Helaas vandaar mijn vraag hier.
Workit Heb je niks te doen meid?????ben jij zo iemand die op Viva de hele dag mensen loopt af te kraken???? Dat is pas vermoeiend!!
Laten bezorgen met een wagen van 1000 euro! Jemig...ik had hem toch gewoon in de winkel gehaald dan. Als er iets mis mee is moet je weer terug gaan sturen enzo. Maar denk dat het hoort eigenlijk. Als ik zo het plaatje zie op de site lijkt de boodschappentas voorop ook wat groenig.
quote:chantalkit schreef op 26 juni 2012 @ 20:08:

Workit Heb je niks te doen meid?????ben jij zo iemand die op Viva de hele dag mensen loopt af te kraken???? Dat is pas vermoeiend!!Jij bent beetje zwaar overtrokken bezig. En je ? blijft hangen. Je ! trouwens ook.
Hij is gewoon beige, met groen

Workit Heb je niks te doen meid?????ben jij zo iemand die op Viva de hele dag mensen loopt af te kraken???? Dat is pas vermoeiend!!Doe rustig joh...je bent vandaag aangemeld en dit is niet echt een goede manier om binnen te komen hier

Workit Heb je niks te doen meid?????ben jij zo iemand die op Viva de hele dag mensen loopt af te kraken???? Dat is pas vermoeiend!!Lief doen hey!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven