stokke beige 2012

26-06-2012 19:40 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie heeft de stokke kinderwagen?ik krijg net de reiswieg binnen maar ik vind de bekleding van de reiswieg een beetje groen lijken krijg ik nog bekleding erbij wat krijg ik dan nog allemaal geleverd?
quote:chrissiy schreef op 26 juni 2012 @ 20:22:

Ziet het er anders uit dan op het plaatje dan? Zie toch echt beetje olijfgroen/beige achtig met beige op het plaatje. Waarom ben je niet wezen kijken in een winkel? Dat zou ik gedaan hebben, kun je het ook uittesten, of heb je dat wel gedaan.

Daarnaast: wat een pokkeduur ding om nieuw te kopen zeg. Vind het ook niet zo praktisch, want weinig opbergruimte onder de bak voor als je bijvoorbeeld boodschappen doet. En beige zou ik zelf niet nemen, eerder zwart, minder besmettelijk.Weinig ruimte valt heel erg mee hoor. Die tas onderop is echt ruim! Hij lijkt klein, maar er past een berg boodschappen in. Ik ben er heel erg blij mee, vind het een hele fijne wagen
En mocht je de kleur toch niet mooi vinden, doe dan een wat donkerdere kleur. Een beige of witte wagenbekleding is zo ontzettend onhandig. Je ziet er alles op, als er wordt gespuugd geeft het vaak gele vlekken en dingen als diksap etc (als kind wat groter is) krijg je er echt niet meer uit.
quote:missfiona schreef op 26 juni 2012 @ 20:44:

Maar je ziet toch op het plaatje dat het geen egaal beige wagen is, maar met een donkerdere grijs/groenige kleur erbij?Bij de tas is het inderdaad duidelijk te zien. Maar wat iemand ook al aangaf, lichtval doet ook veel bij de beige kleur. Komt door de soort stof.
Hier is Stokke of een ontzettende zie mij eens hip zijn en mijn leven niet laten veranderen door een kind kinderwagen of een gouden sieraden geblondeerd haar trailer trash sjiek wagen.
Wat missfiona zegt dus idd. De oudere modellen zijn echt beige/wit. Nieuwe model is beetje tweekleurig.

Hier mocht manlief de kleur kiezen (over de wagen werd niet gediscussieerd, dat was mijn ding) en ben wel blij dat hij toch groen koos. Wij wisten het geslacht niet, dus paar kleuren vielen al af. Maar beige dus ook ivm vlekken.
quote:Ivetje schreef op 26 juni 2012 @ 20:59:

[...]

Bij de tas is het inderdaad duidelijk te zien. Maar wat iemand ook al aangaf, lichtval doet ook veel bij de beige kleur. Komt door de soort stof.Op de site die TO aangaf staan meer afbeeldingen van de wagen. Ik neem aan dat je die allemaal bekijkt voor je een wagen koopt van die prijscategorie. Op alle plaatjes zie je de duo tone.
quote:missfiona schreef op 26 juni 2012 @ 21:01:

Hier is Stokke of een ontzettende zie mij eens hip zijn en mijn leven niet laten veranderen door een kind kinderwagen of een gouden sieraden geblondeerd haar trailer trash sjiek wagen. Haha! Ik trek me even terug...de trailer moet nog gestofzuigd worden
quote:missfiona schreef op 26 juni 2012 @ 21:03:

[...]

Op de site die TO aangaf staan meer afbeeldingen van de wagen. Ik neem aan dat je die allemaal bekijkt voor je een wagen koopt van die prijscategorie. Op alle plaatjes zie je de duo tone.Die site van baby-dump zelf toch? Dat extra klepje op de kap ziet er idd ook donkerder uit en de luiertas is ook duidelijk 2-kleurig. Maar als ik zo de site van stokke zelf bekijk heeft elke kleur het nu. Ik heb dan denk ik nog de vorige uitvoering qua kleur volgens mij zijn dit de "zomerkleuren" als ik zo naar het felle groen kijk. Ik heb nl wel het 2012 model, maar dan legergroen. Deze kleur (met dat duo-tone) was er toen niet. Heb hem begin dit jaar gekocht dus ws nog winterkleuren. De groene ging er ook uit zeiden ze toen al, had nog net het laatste parasolletje in die kleur
quote:Ivetje schreef op 26 juni 2012 @ 21:03:

[...]

Haha! Ik trek me even terug...de trailer moet nog gestofzuigd worden
Ivetje, het zijn inderdaad de nieuwe kleuren.
ik ga morgen is kijken wat de andere spulletjes voor kleur hebben maar ik vind de binnenbekleding echt groen achtig jammer dat ik geen foto van bekleding van de reiswieg van binnen kan vinden op Google.
quote:natonco schreef op 26 juni 2012 @ 20:57:

[...]

Met rijke Tokkies hoor, troost je - de Burberry Cochinelle kind-of-Tokkie (daadwerkelijke spelling kan afwijken van deze probeersels), dus weest niet bevreesd voor je image Nou, niet helemaal hoor. De halve Bijlmer loopt met dat ding. Om het nog maar niet te hebben over woonwagenkamp-types (nu we het toch over kind-off types hebben). Ken heel wat mensen die dat een goeie reden vonden om voor een andere wagen te kiezen. Omdat ie echt geassocieerd wordt met Tokkie. En dan niet de Burberry-tokkies.
Nou zeg Chantalkift, wat een vervelende tokkie ben je, blugh.
quote:chrissiy schreef op 26 juni 2012 @ 20:10:

[...]

Jij bent beetje zwaar overtrokken bezig. En je ? blijft hangen. Je ! trouwens ook.Da's om te compenseren voor de . die het meestal niet doet, denk ik.
Hier lopen er vooral donkere dames mee, die hun kinderen ook voorzien van Burberry en miniscooters. Trailer trash chique, zoals iemand dat zo mooi verwoordde. Maar misschien verschilt het per locatie in de randstad. Hier geen Bijlmer-Tokkies De echte Tokkies hier lopen met Quinny's. Oude Quinny's.
Mensen maak je niet zo druk wie met wat loopt.....
quote:Ivetje schreef op 26 juni 2012 @ 21:07:

[...]

Die site van baby-dump zelf toch? Dat extra klepje op de kap ziet er idd ook donkerder uit en de luiertas is ook duidelijk 2-kleurig. Maar als ik zo de site van stokke zelf bekijk heeft elke kleur het nu. Ik heb dan denk ik nog de vorige uitvoering qua kleur volgens mij zijn dit de "zomerkleuren" als ik zo naar het felle groen kijk. Ik heb nl wel het 2012 model, maar dan legergroen. Deze kleur (met dat duo-tone) was er toen niet. Heb hem begin dit jaar gekocht dus ws nog winterkleuren. De groene ging er ook uit zeiden ze toen al, had nog net het laatste parasolletje in die kleur Dit zijn de winterkleuren niet de zomerkleuren.. De kleur groen zit al een hele tijd in de collectie, zomer en winter..
Toen ik de mijne kocht zat alleen donkergroen erin. Daarvoor idd wel deze lichte groen, maar eind vorig jaar/begin dit jaar was lichtgroen er niet. Heb het boekje met de kleuren hier nog liggen.
En? Hoe is de rest van de wagen?
quote:ikke_natuurlijk schreef op 26 juni 2012 @ 20:12:

[...]

Lief doen hey!

Ja heeyyy, TO; en vooral geen comma's, punten en hoofdletters gebruiken, maar wel heel veel vraagtekens en uitroeptekens..

Dat bevestigd nl. je afkomst zo fijn!

O, en ik ben net zo iemand als jij, die hier op het forum komt en zich dood verveeld..
Ha TO,

Lekker gezellig hier . Ik zal je even verder helpen. De Stokke Xplory in beige heb ik uitgebreid bestudeerd want ik wilde hem graag aanschaffen. En inderdaad, bepaalde stukken hebben iets groenigs, dat klopt! Is niet te zien op de foto's, daar lijkt de kleur meer richting grijs te gaan.

Hoop dat je hier wat mee kunt. Wens je een goede zwangerschap verder.
Oh wacht dit is van gisteren.. haha ik zal wel dikke vette mosterd zijn!!
Wij wachten met smart op een update van Tokkie TO, als het goed is is de rest van het spul vandaag binnen gekomen!
Gelukkig ben ik geen tokkie, want een Maxi Cosi Mura gekocht. Maar wat ben je als je een Mura hebt??
Nooit meer iets van TO vernomen? Jammer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven