Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@ Thirt10 Oef, heel veel sterkte meis!! Wat een verschikkelijk rotnieuws.. Ik hoop dat het goed met je gaat.

@ Ankeliem Jammer maar helemaal begrijpelijk. Kom af en toe nog maar eens langs ff hoi zeggen. Succes!!

@ Nelleke heerlijk zeg, lekker genieten van je vakantie

@ Troela Hahaha wat lief van je vriend! Zijn kanjers doen het goed he! En ik kan me ook zo voorstellen dat hij het nog niet echt goed voelt. Dat heeft mijn vriend ook wel een beetje hoor! Hij zorgt wel heel erg goed voor me, net zei hij ook al ga dan ff liggen en even slapen. Ik ben dan vandaag ook wel heel erg moe!! Bah! Eigenlijk al sinds vrijdag, raar he had daarvoor nergens last van!

En ook ik heb dat zodra ik naar het toilet ga toch effe weer in mn slipje kijk haha Maar goed, nog steeds niets dus het zit er nog. Wel fijn dat het bloedverlies niet heeft doorgezet, dat is wel weer ff spannend.

En word je echt dikker ja? Hihi!

Ik hoop zo dat ik van de dokter ook zo snel mogelijk een echo mag.. duurde het lang voordat je een afspraak kon maken?

Pfffff ik ben thuis aant werk en kom echt niet vooruit vandaag. Misschie moet ik zo weer even naar buiten gaan. Ik moet echt ff naar het Kruidvat om borsten/buik creme te halen en vitamine voor mama's. In die andere vitamines schijnt teveel vit A te zitten.. Zo lees je iedere keer weer wat haha!

Oh ja, afgelopen vrijdag kwma moeder voor moeders hier thuis. Dus ik heb nu 4 grote flessen thuis staan en 2 maatbekers om mn urine op te vangen. Wel een beetje irritant maar ja, wel voor een goed doel. En het tegen argument vwb het Hcg dieet, tja.. Het medicijn mag eigenlijk niet voorgescheven worden door artsen. De artsen mogen het hormoon alleen voorschrijven om de eisprong om gang te brengen (daarvoor is moeders voor moeders) en als deze injecties gebruikt worden voor afvallen dan is de arts fout. Dus daar kan Moeders voor Moeders niets aan doen. En tja.. als ze het toch via een achterdeur doen, kun je nooit controleren.. En ook al help ik er 1 vrouw in NL mee die daarna wel zwanger kan raken dan is mijn doel bereikt. Maar dat is natuurlijk voor iedereen zelf om te beslissen...

Fijne dag meiden!
@thir10 wat een verschrikkelijk nieuws...

@Ankeliem, begrijpelijk ook ik vind het jammer... Suc6

@Nelleke Jaloers hahaha op jouw vakantie ach nog 5 weekjes en dan is het voor mij ook zover dan ben ik aan de beurt om eventjes vakantie te hebben

@Troela how sweet! Van je vriend!!

@Angie21xx Goed dat je meedoet aan moeders voor moeders, al is het inderdaad maar 1 die je kunt helpen!

Hier even een update: Vanmorgen belde het ziekenhuis met de melding dat ze een afspraak hadden gemaakt bij de verkeerde internist! Een uur voordat ik de afspraak had...Uiteindelijk zou ik dan pas op 12 mei kunnen kijken. Ik heb vermeld dat dit niet mijn probleem was en dat ik om 11.10 er gewoon was. (betreffende internist heb ik 4 jaar geleden ook gehad) een hele aardige man en de eerste stap is gezet.

Bloedprikken en urine onderzocht en de klachten opgeschreven tevens even gewicht,bloeddruk etc. gecheckt nog even naar mn borsten gekeken aangezien ik ook zoveel pijn had maar het voelde verder goed dus er was in iedergeval niet iets raars mee. Het is ook wel iets of wat afgenomen door de menstruatie van jawel 1 dag.

19-5 in iedergeval een vervolgafspraak en dit keer wel bij de juiste internist.

Dus weten nog niet veel maar we wachten af .... geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

De internist die ik vandaag had gaf ook al aan dat waarschijnlijk de volgende afspraak ook maar is afwachten of ze iets vinden of dat de oorzaak toch ergens anders ligt.

Sorry voor de egopost maar ik denk ik update even de nieuwe status hihi. We hobbelen maar wat verder aan...
@thir10; sterkte met je vader!

@thomassen, succes met de onderzoeken, spannend hoor!

@angie; wel lastig je zwangerschap nog een beetje geheim te houden met al die flessen in het toilet, of niet? haha!

Hier weinig nieuws, zal mijn eisprong hebben tussen vandaag en 10 mei, lekker dan! Druk aan het oefenen dus! Echt geen pijl op te trekken. Mijn nod is dus ook tussen 10 en 24 mei. Als ik de 24e niet ongesteld ben ga ik testen. Dan heb ik een cyclus van 6 weken en langer is het eigenlijk niet. Zou wel een leuk begin van onze vakantie zijn, de 25e gaan we een weekje weg....

Succes allemaal!
Thir, wat een vreselijk nieuws. Sterkte in deze komende periode!
*gaat beginnen met foliumzuur aaaahhh*

Sorry ik vind het zo spannend allemaal........
@thir: dat is geen leuk nieuws.. heel veel sterkte en liefde voor jou en je familie... knuffel
@Thir. Wat een naar bericht! Heel veel sterkte de komende tijd!

@Thom. Succes!

@Lily30. Zow de ju! Dan kan je flink aan de bak haha! Veel plezier zal ik zeggen! We testen dan trouwens op dezelfde dag, mijn NOD ligt tussen de 23ste en de 25ste en ik test dus ook de 24ste

Verder weinig nieuws hier, menstruatie is alweer over. Chill want voorheen was het dik een week en nu maar 3 dagen.

Ik had vanmorgen sollicitatie bij een peuterspeelzaal en heb meteen gehoord dat ik ben aangenomen, jippie! Ik begin over 2 weken al..
@13 Wat een naar bericht! Heel veel sterkte de komende tijd

@ Nelleke Gefeliciteerd, leuk hoor! En wat fijn dat je meteen hoort dat je bent aangenomen of niet, scheelt weer een paar dagen onzekerheid...

Hier verder ook niet zoveel te melden, vruchtbare dagen zijn (volgens berekeningen) weer voorbij...hebben ons best gedaan en nu afwachten!
Hoi meiden!

FF een korte post hier!

@ Lily Hahaha ja das idd lastig. Morgen komt onze schoonmaakster..uhm... ff kijken hoe ik dat ga doen haha

Aan de vrouw die begonenn is met foliumzuur, sorry ff naam kwijt! Succes!!! Is ook spannend en je bent helemaal opgewonden en wil t aan iedereen vertellen he? Hahahah, hadden wij ook!

Hier gaat t ff wat minder.. Ben sinds vrijdag onwijs moe! Echt niet normaal! Was vandaag bij een klant in Groningen, daarna naar huis gereden en gewoon een half uur geslapen. Ogen dicht en weg..zo moe moe moe!!! Blehhhh!! Zou vanaaf gaan sporten maar dat doe ik maar even niet. Morgen misschien, ik hoop het! Ben nu even bij mn zusje, en die helpt me ff met mn administatie. Ik heb gewoon nergens zin in joh! Alleen wel in ijsjes en drop.. laat dat laatste nou niet heel goed zijn. Dus heb ik net maa reen ijsje genomen hihih!!

Dus hier weinig energie, alles gaat verder wel goed hoor. Nog vaak last van mn buik, helemaal als ik mn plas te lang ophoudt. Dus ik probeer echt steeds om t uur (ja je leest het goed) te gaan plassen. Handig joh, met een baan waarbij je op de weg zit

Voor iedereen een fijne dag gewenst met hopelijk veel vruchtbare sex hihi!!

Tot snel meiden!
@ Nelleke wat gaaf!!!!!!!!!! Gefeliciteerd met je nieuwe job zo zie je maar weer en ook nog direct horen dat je bent aangenomen en dat je kunt gaan beginnen :-)

Bij mij op het werk wat gerompeslomp aan de 1e kant moeten er veel mensen weg van onze afdeling te weinig werk en teveel uren dus...minder nu even weer was in november/december ook al het geval dat er mensen weg moesten. Ik heb wel een vast contract dus en deze mensen zouden waarschijnlijk de dans ontspringen maar ja wat is waarschijnlijk? Ik ben niet van plan om terug te gaan naar mijn oude afdeling heb ik net 2 opstappen gemaakt en dan zou je weer terug bij af zijn? Loop ik net met een collega van de afdeling planning naar het station en daar komt een stageplek voor 3 maanden en daarna een baan daar vrij of dat niet iets voor mij zou zijn? Ik houd het in iedergeval nu in mijn achterhoofd a.s. Donderdag is er sowiezo weer een spoedoverleg ingepland wat de plannen zijn helaas vrezen wij voor onze vestiging momenteel... ik wil donderdag afachten en anders is dat een hele mooie optie om open te houden dus is het niet zo'n heel fraai nieuws donderdag dan ga ik meteen na het overleg naar die afdeling :-) om informatie te halen...

@ Angie hmm dat is minder ja om het uur naar de wc als je op de weg zit hihihi
ik heb net ovulatietesten besteld bij sensitest! Ben benieuwd, als het goed is heb ik ze morgen al in huis!

Goede tip!

24 stuks en 3 zwangerschapstesten voor 26 euro (geloof ik ongeveer)
@thir10

Wat een vervelend nieuws! Sterkte meid.

@Angie

Vervelend dat je zo moe bent. En succes met een goede verstopplek vinden.

Hier is het (nog) rustig. Ik wacht op mijn vruchtbare periode die lastig te bepalen is door mijn onregelmatige cyclus. Dat wordt extra veel ons best doen!

En mijn NOD ligt dan zo tussen 20 en 26 mei.. Ik wacht zeker tot de 26e met testen.
@ Thir10: ow, meid, dat is schrikken! Sterkte ermee !

Laat je over een tijdje even weten hoe het met je gaat?

@ de rest: tja, mag ik nog meeschrijven? Ben echt al een hele tijd niet meer aanwezig geweest hier... Schrijf ook nog bij twee andere topis mee, waar een stuk minder posters zijn. Hier zijn het er zoveel dat ik het na een paar dagen afwezigheid allemaal niet meer bij kan houden!

Heb wel nieuws: mijn spiraal is eruit en dus kan de startdatum in de tabel worden veranderd van juni in april!

Mijn NOD is 23 mei .
@13 sterkte meis, wat heftig. Snap dat je je even op andere dingen richt, hou ons op de hoogte hoe t gaat met je vader!

@ chocolate lover, geniet van de voorpret! Weer een belangrijkere stap dichterbij!

Nelleke gefeliciteerd met je nieuwe baan, fijn voor je dat je het zo snel hoorde. Dan zijn ze vast hartstikke enthousiast!

@ Angie sterkte met zoveel plassen.. Vervelend hoor. Laat je maar lekker verzorgen thuis, en geef maar toe aan je vermoeiheid, hoort er allemaal bij :-)

Thomassen hoop dat je snel duidelijkheid krijgt op je werk. Vervelend die onzekerheid, zeker als je ook nog graag zwanger wilt worden..

Lily ik had precies hetzelfde pakketje bestelt. Heb je idd volgende dag in huis, ideaal en ze werken prima.

Nukje succes met je eerste ronde :-)
@thir10; sterkte meis!!
Dank je wel, Meike!
@13, heel veel sterke in deze klotetijd!!
@Meike:Voor in de tabel; Mijn NOD is tussen 23 en 25 Mei
@Meike, zou je mijn NOD er ook in willen zetten? Zet hem maar op 26 mei. Dan ga ik uit van mijn laatste en langste cyclus.

Alvast bedankt!
@thir10 sterkte!

@chocolate lover->leuk he die voorpret?
Hey meiden,

@nukje, ben jij ook al van de 'ik-heb-geen-geduld'-methode? Hier nog één... we zijn toch deze maand al begonnen omdat ik heb lopen zeuren en zaniken. Want als we in de zomer zwanger willen raken kunnen we beter nu al beginnen toch?? Succes jij!

@13 dat is afschuwelijk nieuws, sterkte!

@Meike mijn NOD is 9 mei...

weten jullie vanaf wanneer je ongeveer kunt 'voelen' dat je zwanger zou kunnen zijn? Dat kan toch al voor de echte test?
@ Juuls: ja, dat kun je wel zeggen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn spiraal er gewoon uit heb laten halen, zonder overleg . We hadden het er natuurlijk wel over gehad en ik had ook aangekaart dat ik het wel eerder zou willen. Maar ik kwakkel een beetje met m'n gezondheid en mijn vent zei toen dat ik eerst maar eens helemaal fit moest worden en dan konden we het daar best eens over hebben. Dat vond ik zo positief klinken dat ik bij de HA, waar ik die week toch moest zijn, maar meteen heb gezegd dat ie dat ding eruit kon halen . M'n vent was er eerst niet heel blij mee, maar toen ik dingen ging zeggen als "wat maakt dat ene maandje nou nog uit", toen heeft hij zich erbij neergelegd (alsof hij een keus had ). Ben er niet heel trots op, maar ben wel blij dat het zo is gegaan .
Nelleke, gefeliciteerd!!!

Hier de vruchtbare week gestart, ook de testen van sensitest gehaald gisteren geen positief resultaat, verwacht wel voor zondag mijn eisprong dus ben benieuwd...
*zit nu midden in de menstruatieperiode, was dat maar weer voorbij dan kunnen we weer lekker....*

@Nelleke, gefeliciteerd met je nieuwe baan.. heel veel succes

ben zo benieuwd.. whos next!
@Allemaal: Bedankt voor de felicitaties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven