Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Troela
Troela, wat een prachtig gedicht. Zegt meer dan 1000 woorden...

Jammer Mayala! Hier nog steeds niks..
Duimen voor Thomassen, die gaat vandaag naar het ziekenhuis voor onderzoek toch?

@bianca: nog steeds niks?! Ik ga vrijdag/zaterdag weer testen, en jij?
Troela,

wat een prachtig gedichtje en wat een tranen aan deze kant...

Heel erg fijn dat je even een berichtje stuurt, heel sterk van je!!

Fijn dat TroelaMan ook zo lief is en even bij je is gebleven.. Ik kan me goed voorstellen dat je gewoon blij bent dat je het verteld hebt. Dan heb ik doe ik ook en ik zou er ook geen geheim van kunnen maken wanneer het mis ging.

Pfff wat een verschikking van een ochtend hebben jullie vandaag.. Ik hoop dat de ingreep in het ziekenhuis niet heel veel pijn deed en dat het emotioneel een beetje te doen is. Ik krijg er echt kippenvel van...

Doe je even rustig aan meid en neem even een paar dagen vrij zodat je eenbeetje op adem kunt komen???

We hopen snel weer van je te horen!!!

Hele dikke knuffel van mij
Wat een prachtig gedichtje Troela!

Als het goed is heb je je afspraak bij de gynaecoloog nu achter de rug, ik hoop dat het goed is gegaan. Wat een heftige dagen zijn dit zo voor jullie zeg! En dat terwijl je 2 dagen geleden nog onbezorgd op de bank zit, bij wijze van.....

Ik denk aan je......

Hier weinig nieuws, ik denk dat mijn NOD naar zondag verplaatst moet worden. Op een vrijdag gaf de ovulatietest aan dat er een ei aan zat te komen binnen 24 tot 48 uur, dus ik zal mijn NOD datum een beetje verzetten, test liever niet te vroeg.....Maar ik verwacht niks, voel me totaal niet zwanger....er is wel en beetje hoop.......
Lily: welke ovulatietesten gebruik jij? Dat deze ook aangeeft wanneer je eisprong is, kan voor mij ook wel handig zijn deze maand...
Ben idd maar een paar dagen niet gekomen dat leek mij ook beter (dank je wel voor jullie lieve berichtjes) en nu lees ik dit en denk ik alleen maar aan Troela, wat vreselijk voor je. De tranen lopen over m'n wangen. Wat vreselijk alles al geregeld moet je alles af gaan zeggen en uitleggen aan mensen die je helemaal niet kent. Dit zet mij echt weer even met beide benen op de grond moet ik zeggen..

Ben er even stil van.. Dikke knuffel voor jou, denk aan je!
Troela, wat mooi verwoord met het gedicht!

Thomassen, hoe ging het in het ziekenhuis?
Pinklady gefeliciteerd!!!!!

Troela een dikke kroel voor jou... Wat klote zeg.. Sterkte en ik hoop dat jij je snel weer iets beter voelt..

Wat een super mooi gedicht..
Troela, hoe gaat het nu met je? Ben je al in het ziekenhuis geweest? Ik vind je heel sterk overkomen!

En Thomassen, hoe gaat het met jou?

Lily30: spannend! wat kan een week lang duren dan hè?

Bianca: wanneer ga je weer testen?

Ik ben inmiddels ongesteld geworden na 4 dagen oud bloed en krampen. De ongesteldheid is deze keer erg heftig qua pijn. Ben naar huis kunnen gaan en lig nu met een kruik op de bank. Het is nu dag 38, erg laat dus. Wat een troep, die pil. Was ik er maar nooit aan begonnen, pfff.
Jammer Mayala, balen! Sterkte met je menstruatie!
@lenthe: ik heb die ovulatiestesten van sensitest. Ovulatietesten geven toch je eisprong aan.....of begrijp ik je vraag niet goed...sorry.....Ik heb vanaf dag 15 getest geloof ik......steeds niks (of heeeeeel licht= negatief), na ongeveer 10! dagen gaf hij een licht streepje, die dag daarna donker...joepie! Ik ben er heel blij mee, want anders had ik echt totaal niet geweten wanneer ik mijn eisprong had....En nu weet ik in ieder gval dat ik een eisprong heb en wanneer mijn NOD is.

@mayala, inderdaad....geduld is een schone zaak.....het duurt zo lang zo'n cyclus van bijna 40 dagen!!!
Hier ook Mayala! Niet zo heftig als jij, maar we kunnen elkaar de hand schudden. Cyclus van 31/32 dagen, ben ik wel blij mee. Ben niet eens echt teleurgesteld, na alle verhalen van meiden op het forum wil ik echt voorlopig niet klagen, alleen wat kan je lichaam je voor de gek houden!

Troela en Thomassen, hoe gaat het met jullie?
Troela, wat erg! Ik kon het bijna niet geloven toen ik het las. Het gedichtje zegt zoveel. Sterkte, voor jou en Troela-man. Neem de tijd om dit te verwerken. We denken aan je!
@bianca: of houden we onszelf voor de gek omdat we zo graag iets willen voelen??????
Dat kan ook Lily ;) alhoewel ik mijn hoge hartslag niet kan faken, zeker niet hoe hevig ik hem vorige week had.. Maar het valt te verklaren, was waarschijnlijk spanning over iets anders en is nu weg Vermoeidheid hoort bij die hoge hartslag en die temperatuur zal altijd wel zo zijn want normaal let je daar natuurlijk niet op.. En de krampen van vorige week donderdag was misschien wel de innesteling maar misschien was het geen 'goed' bevrucht eitje. Of mijn darmen, haha. Zo alles weer verklaard!

NOD is nu 17 juni
@lily en bianca:wat voelt je lichaam dan raar he? Ik zit op dag 31 en ben ook heilig overtuigd dat elk krampje best eens een symptoom voor zwangerschap kan zijn,maar ga echt pas van het weekend testen,dan zie ik het wel!

@troela en thomassen->hoe ging het in het ziekenhuis?
Mijn NOD is aankomende maandag maar ik ga vrijdag al testen met zo'n gevoelige test, kan je 4 dagen eerder testen. Zit ik ook niet zo te stressen Weet ik meteen waar ik aan toe ben. Ben nu ook wel een stuk relaxeder dan vorige maand moet ik zeggen, iets minder hier kijken en op andere sites scheelt voor mij al een hoop! Mijn cyclus heeft altijd al zo rond de 32 dagen gezeten nu dus nog steeds.
mayala en bianca allebei ongesteld geworden?

dan is het just you en me johanna, qua over de datum zijn

mayala, was jij al een keer ongesteld geworden na het stoppen?

ik heb inmiddels ook geen krampjes of andere symptomen meer, maar nu op dag 30 dus nog niet ongesteld. een langere startcyclus dus, maar ook ik klaag niet. wij hebben een dag of 10 'doorgeprobeerd' dus als ik over een week nog niet ongesteld ben kan het alsnog raak zijn.

@troela: wat kom je sterk en nuchter over! het is een zware tijd voor jullie, maar ik heb het gevoel dat het goed gaat komen. jullie hebben veel aan elkaar en aan anderen. knuffel!

@thomassen, ik heb jouw verhaal even gemist (misschien in de afgelopen 2 maanden dat ik even niet meelas/schreef?) maar voor jou is het ook spannend in het ziekenhuis? sterkte!

ik ben een lang weekend weg (heerlijk 26 graden terrasjes weer, maar voor de zekerheid maar geen roseetjes...je weet tenslotte maar nooit!), dus maandagavond pas terug.
Veel plezier raarmaarwaar!!! Geniet ervan
Klopt raarmaarwaar.. Hopelijk hebben de andere NOD-meiden wel een cheerleader!

En waar is die 26 graden van het weekend???
hm, ben altijd een beetje argwanend voor mijn privacy

vooruit: tis spanje!
Troela echt een prachtig gedicht... Ook ik heb de hele tijd aan jullie lopen denken... en wel een paar traantjes weg moeten pinken...

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes... Ik had gisteren geen kans meer om even op het forum te komen vandaar nu pas een berichtje van mij...

De juiste internist nu deze keer wel de juiste was een hele zakelijke man blehh echt heel vreselijk. Ik heb geen eisprong dit hebben ze kunnen zien aan de hormonen en ook de prolactine gehalte: U komt in verband met een kinderwens mevr thomassen... ja ... Hoe snel wilt u zwanger worden was de volgende vraag? Liefst gisteren nog maar ik dacht laat ik me maar gedragen hihi dus ja het liefst snel...

Ik moet over een paar weken een MRI scan laten maken in verband met een microprolactinoom zodra ik weet wanneer de MRI scan is dan kan ik meteen bellen voor een afspraak bij de Internist voor de medicijnen/uitslag MRI.

1 ding is subtiel duidelijk gemaakt zonder hulp zal het niet gaan gebeuren vandaar de medicijnen. Welke enzo en hoe verder dat hoor ik dus de volgende keer.

Het was een ontzettende domper om het nu definitief te horen dat er hulp nodig is maar aan de andere kant ben ik ook wel weer blij dat ik het nu weet zodat je je er op in kunt stellen. Gisteren nog wel een goed gesprek met thomassenman gehad en die wil er helemaal voor gaan...

Dus veel veranderd er niet de komende tijd omdat de MRI waarschijnlijk nog een week of 6 op zich laat wachten maar geduld is een schone zaak maar ook niet te koop

we wachten dus rustig af nu en eigenlijk ook maar hopen dat die MRI snel achter de rug is zodat we weer verder kunnen. Het word dus een medische molen verhaal maar het is niet anders. Ik ben blij het nu te weten (gezien ik pas gestopt ben in Februari) en niet pas over een anderhalf jaar dan vind ik het ook wel fijn dat ze er zo vroeg bij zijn...

Uiteraard blijf ik gewoon lekker hier op het forum meelezen en af en toe een berichtje posten...

Liefs x
thomassen, wat lijkt me dat een moeilijk bericht om te horen. iedereen gaat er natuurlijk vanuit meteen zwanger te worden alstie het wil, juist omdat we zo lang hebben voorkomen dat we zwanger werden. hoe komt het dat je er zo snel bij was? (sorry k was even niet op het forum) inderdaad fijn om het snel te weten anders heb je na anderhalf jaar het idee dat je zo veel verloren tijd hebt gehad. je weet vast nog niet welk traject je ingaat? ik duim voor je dat zo snel mogelijk zeker is wat jullie gaan doen zodat je (ook al is het de MMM) alsnog, al is het met een beetje hulp, zwanger kunt worden!

*sluit nu de computer af en racet naar het vliegveld - geen aswolk te bekennen... toch?*
Thomassen, wel fijn dat je het zo snel al weet ipv een half jaar te hebben gewacht met de 1e stap...Mijn schoonzusje zit in hetzelfde schuitje en is nu na ruim een jaar nog bezig met het opwekken van een eisprong (wat nu eindelijk wel lukt!!)

Heel veel succes de komende periode, want ik weet dat het zwaar zal zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven