Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Lieve Troela,

Ik ben helemaal stil van je bericht! Wat verschrikkelijk dat jullie dit mee moeten maken.

Heel veel sterkte met dit verdriet en als je hier graag van je af wil schrijven, vooral doen. Wij zijn er ook voor je.

Liefs Nolleke
@ Troela, ik kreeg helemaal kippenvel toen ik je bericht las. Wat erg!

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen.
Troela, wat een naar bericht zeg! 'k ben dr stil van...

Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies!
Tjeetje Troela, wat heftig! Is er wel iemand bij je vandaag om je te troosten???? Wat een schrik zeg! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen......

Heel veel sterkte,

Liefs lily30
Vind het heel erg voor je Troela, heel veel sterkte voor de komende tijd.....
Lieve Troela (en Troela-man)

Wat een verschrikkelijk bericht zeg!! Getver wat kut voor jullie!

Heel veel kracht en sterkte gewenst om dit verlies een plekje te geven..

Denk aan jullie!

Liefs
Wat een vreselijk nieuws Troela! Heel veel sterkte!
Troela en troela man natuurlijk,

Heb je bericht met tranen in mijn ogen gelezen... heel veel sterkte met het verwerken met dit verlies..

dikke knuffel
@raarmaarwaar; het is niet gek dat je al 2 weken buikpijn hebt. Ik heb dat namelijk ook elke keer. De psyche is iets geks en je lichaam moet echt wennen zo zonder pil.

@Bianca; ik roep ook altijd dat ik al 8 kinderen heb (ben pedagoog)

@Marloes; ik snap je wel hoor. Het is heel confronterend om de andere te horen juichen dat ze zwanger zijn. We doen gewoon aan zelfpijniging om hier elke keer weer te komen. Net als Teepje zegt, eventjes niet komen helpt ook.

@Peter; een heel mooi gedicht!

@troela; ben even stil en in gedachte bij jullie.
Troela.....

Ik moet huilen om je bericht.... Het was ook al zo vervelend dat je af en toe zo'n kleine bloeding had.. Maar je bleef zo positief!!

En toch... verd*rie!!!

Dit is onze grootste vrees.. En ik vind het zo erg voor je!!

Ik hoop dat je vriend/man er voor je is en ik hoop dat je hier af en toe wat steun zult zoeken/vinden.

Hele dikke kus en ik denk aan je!
Sterkte Troela, dat moet afschuwelijk zijn...
Ach lieve Troela, wat een onzettend vervelend bericht...

Ik schrik er heel erg van, zo zie je maar weer hoe iets zomaar voorbij kan zijn...Alle positieve zonnestralen naar jou en je man, wat een verlies...Een verdrietige dag op ons forum...
lieve Troela,

zit met je mee te janken, wat erg! Wat een achtbaan van gevoelens moet jij meemaken. Eerst helemaal happy en nu zo verdrietig, arme jij! *knuf*

ik heb vandaag getest, negatief. Nog niet ongesteld (dag 34) dus ik wacht ook weer een weekje.
He troela wat een naar bericht heel veel sterkte meis en ook voor je vriend/man

Voor de meiden die zwanger zijn gefeliciteerd.. beetje dubbel eigenlijk nu om het te zeggen ....

Ennuhh gewoon lekker hier blijven ik denk dat we heel wat aan elkaar hebben zoals meerdere al hebben aangegeven. Ik vind het wel prettig om het lekker hier op het forum neer te zetten en het met jullie te delen.

Word manlief niet zo gek en de rest ook niet

Morgen naar de internist voor de uitslagen ik heb er eerlijk waar gewoon buikpijn van ik heb dit nog nooit eerder zo gehad als ik naar een arts of iets dergelijks moest...vanacht ook minder geslapen maar ik hoop vanacht op een betere nachtrust.Heb vanacht maar een paar valeriaantjes gepakt en toen ben ik vrij snel in slaap gevallen ik moest ook werken dus jah..dan moet je iets he.

Ik houd jullie op de hoogte meiden.

Liefs x
Troela, heel veel sterkte met het verwerken van dit bericht.. Wat een klap moet dit voor jullie zijn!

Je kan altijd bij ons allemaal terecht om het van je af te schrijven.

Sterkte!

En thomassen, ook sterkte morgen..
wat een naar bericht Troela! Heel veel sterkte voor jullie samen gewenst! Ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebbben!
Jeetje Troela, dat is een verdrietig bericht. Zoals iemand het eerder al zei: van enorme blijdschap naar zo'n dieptepunt...dat is echt heel naar. Heel veel sterkte!! En schrijf maar lekker van je af!

Ik heb zojuist getest: negatief. Nog steeds niet ongesteld, alleen wat oud bloed en buikpijn. Had gister mijn NOD Lily, (uitgaande van mijn vorige).
Jij ook veel sterkte en succes Thomassen!
Hoi hoi,

pffff heb net t nieuws van Troela ook aan AngieMan verteld.. Die werd er ook even stil van..

Troela, ik denk veel aan je en hoop dat je goed opgevangen word meid!! Laat je ons binnenkort even weten hoe het met je gaat?

@ Thomassen Heel veel succes! We zijn erg benieuwd naar hoe het gaat morgen. Ik herken je zenuwactige gevoel, had ik heel erg bij mn eerste echo omdat je niet weet wat je kunt verwachten. Hou ons op de hoogte!!

Ik voel me weer iets fitter.. heb besloten om morgen nog een dagje rustig aan te doen, ik ben zo'n iemand die altijd weer net te snel aan het werk gaat.. dus ff rustig aan...

Net weer wat macaroni gegeten, hopen dat het binnen blijft.. :puke:

Pfffff... verder ook een beetje van het padje van door het nieuws van Troela...
@Troela wat een vreselijk nieuws. Ik weet even niet wat ik moet zeggen, weet dat we allemaal met je meeleven...
Oh nee Troela toch!

Ik had op me werk al ff stiekem op het forum gespiekt.

Toen zag ik je berichtje staan ik vind het zo erg voor je!

Ik heb de hele dag aan je gedacht.

Wat is het leven soms gemeen en oneerlijk bah !

Ik ben er gewoon verdrietig van ook al ken ik je niet eens in het echt.

Nou troela ik hoop snel te horen hoe het met je gaat hele dikke knuffel voor je meisie
ik had het ook al vanochtend op mijn werk gelezen. de hele dag aan je gedacht lieve troela... wat een verschrikkelijk nieuws... dikke dikke knuffel en heel veel sterkte (meer zinnigs komt er niet uit helaas, ik denk aan je).
Lieve meiden, wat een ontzettend lieve berichtjes allemaal, heb ze met tranen in m'n ogen zitten lezen.

Gelukkig was troela-man bij me toen we het nieuws hoorden en gisteren is hij ook thuis gebleven. We hebben veel gepraat en gehuild, maar ook dingen geregeld. Alles wat je al geregeld hebt, moest weer worden afgezegd, zoals kinderopvang, kraamzorg e.d. Was zo blij dat hij dat allemaal deed.

Veel reacties van vrienden, familie en collega's gehad, dat doet ons zo goed. Mensen vragen ons ook of we spijt hebben dat we het zo vroeg hadden verteld, maar nee, juist doordat iedereen nu zo lief reageert zijn we daar blij mee. Je hoeft nu niet uit te leggen waarom je verdriet hebt en dat is heel fijn.

Gisteren hebben we het er ook over gehad wat we doen, afwachten tot m'n lichaam het zelf gaat afstoten of kiezen voor curettage. Aangezien mijn lichaam helemaal niets aangeeft, geen pijn en kramp en ook geen bloedingen meer, hebben we besloten vandaag naar de gynacoloog te gaan na overleg met de verloskundige.

Ik moet nuchter komen en dan mogen we straks beslissen of we wel of niet laten curetteren, maar ik verwacht dat we dat wel doen.

Stel dat m'n lichaam het toch uit zichzelf afstoot en volgende week blijkt dat nog niet alles eruit is, moet ik alsnog gecuretteerd worden en dat zie ik niet zo zitten, dan maar in 1x.

We zijn gelukkig ook nuchter genoeg om te beseffen dat we in elk geval zwanger kunnen raken, dat dit geen voorbode is voor een volgende zwangerschap en dat we het zeker opnieuw gaan proberen. De blijdschap die het ons gaf dat er een kindje kwam, willen we zeker nog een keer meemaken.

Ondanks dat weet je ook dat je een volgende zwangerschap niet net zo onbezorgd in gaat als deze en dat vind ik wel heel erg jammer.

Ik hou jullie op de hoogte!

Een collega van m'n vriend heeft een gedichtje geschreven en dat verwoord het zo mooi dat ik dat graag met jullie wil delen.

Lief klein mensje,

Je was zo welkom op deze wereld

Niemand kende je nog, maar je maakte al zoveel mensen blij

Lief klein mensje,

Je maakte van een vrouw een mama

En van een man een papa

Zoiets groots, door zoiets kleins

Lief klein mensje

Je hebt je reis niet af kunnen maken

Niemand kende je nog, maar je hebt zoveel mensen geraakt, ook mij
Wow Troela, sterke vrouw! Fijn te horen dat je je gesteund voelt. Sterkte ook vandaag, het lijkt me een moeilijke beslissing,maar jij en Troelaman gaan er samen uitkomen!
Troela, wat fijn dat jullie samen zoveel steun krijgen, het blijft een heel verdrietig iets! Veel sterkte de komende dagen met al het geregel en het bezoek aan het ziekenhuis. Hopelijk kunnen we je daarna ook blijven steunen in je verdriet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven