Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
Heb net de dokter gebeld, verga van de pijn!! hij zegt ook miskraam ;-( moet zo even langs komen en krijg naproxen tegen de pijn, en dan als ik morgen nog bloed, naar het ziekenhuis om het schoon te laten maken... duss ja geen baby'tje voor mij... snik
Heb net de dokter gebeld, verga van de pijn!! hij zegt ook miskraam ;-( moet zo even langs komen en krijg naproxen tegen de pijn, en dan als ik morgen nog bloed, naar het ziekenhuis om het schoon te laten maken... duss ja geen baby'tje voor mij... snik
@Marjosa: Meid wat ontzettend kut voor je. Hoe gaat het nu? is je vent bij je? nog veel pijn? Dikke
@marjosa: dat is wel heel naar zeg, dat je zo'n pijn hebt! Goed dat je meteen de dokter hebt gebeld nu. Hopelijk krijg je inderdaad een beetje steun van je vriend/man, sterkte ermee!
Sterkte Marjosa, hoop dat de pijn snel over is!

Ik hoop dat ik deze week ongesteld word (eerste tekenen zijn er al: oud bloedverlies), want dat betekent dat mijn cyclus korter wordt...joepie!! Vorige keren 35 en 37 dagen. Vond al dat mijn eisprong vroeg was (als het al een eisprong was..2x licht streepje op ovulatietest, buikpijn en gevoelige tepels, dus denk het wel). Als ik deze week ongi word, dan duurt m'n cyclus rond de 30 dagen ongeveer. Das toch bijna een hele week!

Het waren wel heel erg relaxte weken moet ik zeggen. Doordat ik m'n eisprong gemist heb, heb ik geen spanning van wel of niet zwanger gevoeld. En dat was heul fijn :-)
@Joda;

Gaat nu wel beter, heb nog heel licht pijn, heb zetpillen gehad. (diclofinac na 100) Heb net even lekker uitgehuild bij mijn man, (ouder dan mij) Doet echt even goed!!!Ben al helemaal haai aan het worden... Is echt enorm balen, maar wegaan weer verder. Dikke terug meis!

@teepje;

Dankjewel..:hug:

@mayala;

Bedankt.

Moet ik nu opnieuw beginnen met tellen van mijn cylus?
En daar was ik weer, terug van ons heerlijke weekendje weg. En nu heb ik nog geen nieuws.. Normaal dus altijd met 35 dagen ongesteld, nu zit ik inmiddels op dag 38. Afgelopen zaterdag samen getest negatief. Het gekke is dat ik vorige week echt van die menstruatie achtige krampen had en nu helemaal niets meer. Marloesman en ik maken er geintjes over, zo van, ons eitje weet nog niet wat hij gaat doen, of hij blijft of toch weggaat. Iedere keer als ik naar de wc ben geweest kijkt hij me nu aan zo van en...? Het rare is wel dat ik op mijn 'normale' moment op dag 21 een positieve ovulatietest had. Maar nu dus geen menstruatie, geen positieve test.. weet nog even helemaal niets. Probeer mezelf niet teveel op te fokken en het opnieuw testen nog zo lang mogelijk uit te stellen, anders maak ik mezelf alleen maar gek. Weet wel dat we de week na de positieve ovulatietest ineens (voor ons doen) best veel sex hebben gehad, dus ik heb toch weer hoop. Ik weet t allemaal niet meer, wat is het menselijk lichaam raar!!!

Marjosa welkom, en wat vreselijk een miskraam. Kom je je net aanmelden bij ons gezellige forum overkomt je dit..Sterkte!
Marill fijn dat je bent aangenomen! Spannend om nu te moeten vertellen dat je zwanger bent, maar ik zou het ook doen als je jou was, dan ga je met een eerlijk gevoel je nieuwe baan in.

Pink Lady fijn dat het hcg nu blijkbaar voldoende is verdwenen en je weer echt aan de gang kunt. Hoop voor je dat je weer snel zwanger bent.

Juffertje fijn dat het goed gaat, laat je goed in de gaten blijven houden hoor!
Marjosa....Nee! Ik vind je heel rustig. Mannen zijn dan altijd fijn om tegen aan te huilen. Hoe ver was je?

In gedachten bij je!

Marloes, volgende week weer naar de VK...
Een zoon!
Marjosa, wat erg voor je meid. sterkte! :-S

Ik heb nu een weekje vakantie, en hoop dan een beetje te kunnen ontspannen. Gelukkig probeer ik er wel iets minder aan te denken, maar ben wel bezig met ovulatietesten. Enkel al om een idee van mijn cyclus te krijgen die nogal lang en onregelmatig is (tussen 32 en 45) . Tot nu toe enkel 1 streepje, dus geen ei. tja, en we wachten en wachten,,,,
Marjosa... Wat heftig!!!
Marjosa
Sterkte Marjosa

@Nelleke, als jij de tabel zou willen overnemen zou dat wel prettig zijn... Kan ik af en toe ook wat afstand nemen van het forum, nu voel ik me 'verplicht' om elke dag ff te kijken .

Wat is handig hoe ik de tabel naar je ga overdragen?? (gewoon in tekst in een berichtje?)
@juffertje:

Ja was echt even lekker.. wordt er enorm rustig van.. Ik was 11 dagen over tijd. (laatste menstruatie was 6 mei, cyclus van 28 dagen, weet alleen niet hoe dat nu zit?!) Dankjewel lief..

Alles met jouw ZS wel goed??

@emytje

@janine20001

@meike1981

Dankjewel meiden...
@marjosa: Jeetje, wat heftig! voor jou.

@Marill: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Succes met vertellen van je zwangerschap!

@juffertje: lastig dat je steeds bloed verliest, maar zolang alles goed in de gaten wordt gehouden kun je er misschien toch echt van genieten ( een VK is niet zomaar positief!). Ik hoop dat het snel stopt!

@iedereen die op z'n NOD zit te wachten, succes!

@ alle zwangeren: gezellig dat jullie ook hier mee blijven schrijven! Leuk al die verhalen over vertellen etc. Zo gun je ons een kleine blik in de toekomst hahaha!

Ik ben zelf weer ongesteld geworden zaterdag, dus nou is het maar even afwachten hoe mijn cyclus is... De vorige keren zat ik tussen de 27 en 30 dagen, dus dat valt nog mee. Is te overzien zeg maar. Ik ben benieuwd, als het deze maand lukt dan zijn mijn dochtertje en de tweede wel heeeeeel dicht na elkaar jarig... Maar ja, we gaan het er ook niet om laten hoor, we zien wel.

We gaan er weer gezellig voor! Mijn NOD komt nu op 11 juli ongeveer.

@Nelleke: ik weet dat tabel erg vol staat, maar mag ik er weer in ajb? Ik wil ook een achter mijn naam als het gelukt is!! Dank je wel!! (ben 28, 2e kindje, begonnen in april doe maar en NOD dus 11 juli)

Fijne avond nog allemaal!
Dames, ik open morgen een nieuw topic dan zal ik de tabel overnemen. Meike ik kopieer deze tabel en plak deze dan in het nieuwe topic!

Zit nu mobiel, morgen weer gewoon via de Mac dan regel ik het. Fijne aaf allemaal!
Ach marjosa wat vervelend voor je meis! jank maar lekker tegen je vriend aan hoor dat is het beste medicijn.

Vandaag is mijn meest vruchtbare dag als alles normaal gaat.

we zijn al de hele week flink bezig.

De hele mikmak, billen om hoog vriend die aan mijn benen aan het zwaaien is als of hij kapitein van een boot op zee is waar net een storm uit gebroken is hihi.

Hij is er deze keer veel meer mee bezig dan voorheen heel fijn.

Juffertje ik ben benieuwd wat je gaat horen bij de VK.

Hoop goed nieuws dan zal alles wat rustiger voor je worden.

Hoe gaat het nieuwe topic heten?

Slaapzacht allemaal
@nelleke, je kan niet de tabel kopieeren zoals hij is, er zit namelijk een soort formule achter in computertaal. Achter de schermen zie je geen tabel nl.

Ik zal m vanavond wel op t forum zetten dan kan je m kopieeren.
Iemand een idee voor een nieuwe topicnaam?

@Pink: Wat fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan en dat je vriend er nu ook meer mee bezig is!

@Meike; Ik wacht de kopie af, dan zal ik een nieuw topic openen.
@ Marjosa Vind het heel erg voor je, vooral omdat je zo'n pijn hebt. Ik hoop dat het snel beter met je gaat.

@ Nelleke De duckies 2010

Ik heb verder ook geen idee maar dit kwam het eerste in mij op....

Verder ben ik een beetje in de war van mijn cyclus.. Werd 4 juni dus ongesteld en had het afgelopen zaterdag dus wel weer klaar moeten zijn. Maar werd ik me daar gisteren even ouderwets ongesteld, echt niet normaal..

Dit lijkt erop of dit mijn echte ongesteldheid is maar wat was het in het begin dan? Als ik dit zo ga rekenen heb ik een cyclus van 31 dagen in plaats van 20... Dat lijkt er dus meer op! Ik ga er nu maar even van uit dat mijn NOD 15 juli zal zijn.
@ Marjosa he wat ontzettend K** voor je knuffel

@ Marill gefeliciteerd met je nieuwe job en suc6 met het vertellen

@Pink Inderdaad fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan

@ Johanna Hoe is het ondertussen met jou? Nog steeds aan het wachten op je menstruatie?

@meadl balen he dat wachten maar het gaat goed komen we blijven positief

@ Lily Hoe is het nu met jou?

@ Nelleke Wat ben je toch lief om de tabel over te nemen en een nieuwe topic te openen dat we lekker verder kunnen kletsen hihihi Misschien kunnen we het gewoon deel twee noemen ofzo?

Hier nog een klein weekje en dan de MRI scan de 21e juni en dan de 28e de uitslag en verdere bespreking van hoe en wat. Het wachten duurt lang zo maar hopelijk word het straks beloond met een mooi klein wondertje *zucht* *droom* Wel leuk ook dat iedereen gewoon mee blijft lezen/schrijven vind dat wel leuk om te lezen allemaal ondanks dat ik zelf verder weinig nieuws heb.

Liefs voor jullie allemaal meiden :-)

Knuffel
Gisteren (al!) ongesteld geworden helaas!!

Had er nog wel een goed gevoel over

Neem nu maar ff niets meer aan van mijn lichaam, want snap er ff niets meer van pfff..

Nieuwe NOD is 13 juli
@ Marjosa, sterkte meid!

@ thomassen, ik duim voor een positieve uitslag! En sterkte met het wachten. Je geduld wordt heel erg op de proef gesteld!

Hier merk ik toch steeds meer zwangerschapskwaaltjes. Ik krijg 's morgens bijna geen hap door mijn keel. Erg vervelend!

En ik eet wel, maar of ik het lekker vind..

Volgende week mag ik voor het eerst naar de verloskundige en krijg dan de termijnecho! Erg spannend!

Oh ja, en 's avonds loop ik met mijn broek open door huis, dan is mijn buik meer opgezet. Vrijdag heb ik een etentje, misschien dat ik dan al een positiebroek aan doe. Dan kan ik lekker uitbuiken.
@emytje; balen meid. Je lichaam kan rare streken met je uithalen, ik weet er alles van.

@chocolate: kan je innestelingsbloed hebben gehad?
@marill: Gewoon een positiebroek aandoen als dat lekkerder zit! Ik merk nog niets van mijn buik, niet opgezet of dikker dan anders. En ook ik vind het eten niet zo lekker. Soms een vlaagje misselijkheid en moe. Verders geen last.

@emytje: balen, echt het vrouwelijk lichaam is erg ingewikkeld.. soms geen pijl op te trekken.

@pink: fijn dat je weer kunt starten, succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven