Streepje =?

09-02-2011 11:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goededag,

ff vraagje ik had test gedaan en toen zag ik 2 streepjes 1 kna roze en die andere was licht zichtbaar wit.

wat moet je hier van denken???
quote:himalaya schreef op 09 februari 2011 @ 12:05:

Duh... roze = meisje!haha, Dat dacht ik ook. Ik ga nu even to's andere bijdragen op het forum lezen.
Zolang je dat ding niet hoeft te draaien om een 2e streep te zien, je binnen de aangegeven tijd was, en hij is nog steeds wit dan is hij negatief.
quote:Paque_ schreef op 09 februari 2011 @ 12:18:

Oh god ik heb de rest van de intelligente bijdragen van TO even gelezen. Had dat nou niet gezegd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:kittepit schreef op 09 februari 2011 @ 12:27:

Ik denk negatieve test. is streepje 1 niet de controlestreep( die het altijd moet doen) en de witte niet het voorgeprinte stukje waar roze op zou moeten komen bij positieve test ( wat het dus nu niet doet?. bijsluiter!

precies, streep 1 wordt altijd roze, en als je zwanger bent wordt streep 2 ook roze,zo niet blijft íe wit.

Staat heel duidelijk in de bijsluiter, EN getekend op het doosje.
'k Geloof dat TO de vraag ook maar even op alle andere denkbare forums heeft neergegooid. Probeer babybrabbel ook eens meid, daar kunnen ze streepjes erbij denken, heb je dadelijk toch twee roze strepen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven