Streepje =?

09-02-2011 11:57 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goededag,

ff vraagje ik had test gedaan en toen zag ik 2 streepjes 1 kna roze en die andere was licht zichtbaar wit.

wat moet je hier van denken???
dat je morgen nog een testje moet doen
waar van ?
MIsschien de handleiding eens lezen?
nessemeisje wijzigde dit bericht op 09-02-2011 12:00
Reden: typo
% gewijzigd
quote:kunstofkitsch schreef op 09 februari 2011 @ 11:59:

waar van ?Staat onder kinderen, vermoed een zwangerschapstest. Maar een ovulatietest zou ook nog kunnen
Kna roze klinkt niet goed in ieder geval.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Duh... roze = meisje!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 09 februari 2011 @ 12:05:

Duh... roze = meisje!of een homo
Ik denk dat je 'ff' nog een keer moet testen en dan goed de bijsluiter moet lezen. Je weet wel, dat stuk papier met letters erop dat ze er niet voor niets bijdoen.
Een streepje is een streepje, ook volgens de bijsluiter.
Toen ik de titel las, dacht ik even aan een ander streepje.

Maar goed, het staat op de kinderpijler. Vergissen daarentegen is mogelijk.
quote:bommi schreef op 09 februari 2011 @ 12:06:

Ik denk dat je 'ff' nog een keer moet testen en dan goed de bijsluiter moet lezen. Je weet wel, dat stuk papier met letters erop dat ze er niet voor niets bijdoen.Nou idd. Mijn hemel.
Haal gewoon zo'n test waar op komt te staan of je wel of niet zwanger bent en doe die morgenochtend.
Kan je geen foto plaatsen? Kna roze en licht zichtbaar wit wil ik wel eens zien!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Nu snap ik waarom ze zo'n idiote zwanger-niet zwanger test ontwikkeld hebben.. Voor sommige mensen mss best handig..
Had je trouwens toeneerst een test gedaan of was je eerst langs de drogist geweest en had je tegen hullie gezegt welke test hennie zeeden dat je moeten doen krijgen?
Oh god ik heb de rest van de intelligente bijdragen van TO even gelezen.
quote:Paque_ schreef op 09 februari 2011 @ 12:18:

Oh god ik heb de rest van de intelligente bijdragen van TO even gelezen. En bedankt, ik nu dus ook!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Toen moest ik ook even gaan kijken natuurlijk
Ik denk negatieve test. is streepje 1 niet de controlestreep( die het altijd moet doen) en de witte niet het voorgeprinte stukje waar roze op zou moeten komen bij positieve test ( wat het dus nu niet doet?. bijsluiter!
Het klinkt voor mij niet als een positieve test, licht zichtbaar wit lijkt me meer de plek waar een streepje zou moeten komen als de test wel positief is, maar je zou over een paar dagen nog eens kunnen testen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Daarom koop ik "altijd" een duoverpakking.
Hmm, anderhalve maand geleden had je nog nagenoeg geen sex. In combinatie met een vage test zeg ik, niet zwanger .

Maar je kan er natuurlijk ook morgen voor kiezen om nog een keer te testen.
Hoe dom kan je zijn! Dat witte streepje zie je omdat het nat is. Het is niet verkleurd, dus je bent niet zwanger!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ben je uberhaupt over tijd, en heb je de afgelopen 3 weken wel die ene keer sex gehad. Is ook niet geheel onbelangrijk als je denkt dat je zwanger bent. Geen sex betekent over het algemeen niet zwanger!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven