T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Wil dolgraag een vliegje op de muur bij kerstdiners van Kess over 20 jaar zijn

En foto op nachtkast
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat schattig, foto op nachtkastje!

En jawel.... wij (of misschien vooral ik) een beetje relaxter vanacht en Doperwtje vervolgens ook relaxter

*meldt zich vast voor kerstdiner over 20 jaar*
Peas on earth!
Jullie zijn welkom op ons kerstdiner, hoor! Ik ben de gastenlijst vast aan het opstellen voor december 2030. Het wordt een knalfeest! Nemen jullie dan ook jullie kinderen met hun aanhang mee? Fantastisch!!

Erwt, wat een mooi geboortekaartje! Ontzettend lieve tekst! Dank je wel!
Loretta is De Mol. Punt.
Haa, leuk dat ie aangekomen is vandaag! Tekst heeft ook nog wel een extra betekenis, maar die doe ik wel even in Putje
Peas on earth!
Bedankt voor je kaartje Erwt, erg schattig!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hear hear Vish
Erwt, thanks, heel lief kaartje

Ik ga snel in t Putke kijken
Oh en ik heb ook nog nieuws voor daar, zal een Nietinadje doen
Dus je gaat nu schrijven?
En ik ben toch nog eerder
Ja hallo zeg, mijn tekst is langer dan die van jou
Inad je post komt er binnenkort aan hoor. Ik kwam blouse weer tegen toen ik de wasmachine leeghaalde was er niet helemaal bij de afgelopen tijd.

We hebben een verwijsbrief voor kno

Mijn broer is met gillende sirenes naar het ziekenhuis gebracht. Ja al een week geleden hoor maar ik hoor het nu pas. Achterlijke familie.

Ik ben een giant zwembad aan het vullen (al een paar uur lang want de slang past precies niet op de kraan) dus komen jullie op me poelpartie van het weekend.

Is nú al toe aan een poelpartie!

Ik heb wel bijna 6 uur geslapen vannacht, dat verdient een

Vish, wat stom dat je dat nu pas hoort van je broer! Weet je ook hoe het nu met hem is dan?
Peas on earth!
6 uur geslapen!!! Dat deed ik pas na 2,5 jaar

Broer schijnt thuis te zijn met allerlei medicijnen en morfine en moet elke dag naar ziekenhuis voor controle ofzo. Ik moet eerlijk zeggen dat het me ook geen ruk interesseert op deze manier. Mijn zus zei al, als ie dood was gegaan dan hoorden we het pas bij het kaartje Wat nog te betwijfelen valt want ik heb ook geen geboortekaartje gekregen van zijn zoon. Dus.

Magoe Poelpartietijd!! Zal er even 2 warme emmertjes ingooien en dan beginnen we rustig aan met een stoel aan de zwembadrand en de teentjes in het water.
Poelpartie

Vish, dikke kus

Niet helemaal leuk, die familie dus, maar in elk geval ben jij erg goed gelukt en wel lief en cool (en zus ook toch?)

Kno-verwijzing

De nacht van Erwt

(Xan in de weer geweest? )

Hier een laatste schoolochtend, een zwemles vanmiddag, een hitte van jewelste dus ook badje in de tuin straks, een slapend Mierediertje, een krijdens buurmonstertje, een kop koffie en een forum en het vooruitzicht op Ierlandvakantie en daarna nog 3 weken vakantie om mijn lieve kindjes ook een echte opvangloze zomer te geven
Lief Vish en om in wasmachine. En bij mij duurt iets posten nog veel langer

Erwt, heb je ons kadootje al gehad? Nee, vast niet, want die krijg ik natuurlijk eerst 3x retour vanwege verkeerde postcode of zo
Ik zit heerlijk aan het zwembad tussen 2 naakte gebruinde wapperende mannen met palmbladeren onder de parasol met een exotische cocktail cola light.

Wat een heerlijk huis heb ik toch! En wat een heerlijke tuin! En wat een heerlijk kind!
Iranja mag niet bij ons in bad want Nemo is bloot
Gehhehehhe Nemo

Heerlijk huis en tuin - check!

Dit is mijn eerste zomer met tuin sinds heel heeeeel lang en wat is dan fijn zeg

Geniet ervan Vish, je nieuwe casa en jardin
Ohjee ik moet zo een pleister van Nemo's knie aftrekken. Mijn eerste keer
Ratsssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

quote:Inad schreef op 02 juli 2010 @ 10:06:

Erwt, heb je ons kadootje al gehad? Nee, vast niet, want die krijg ik natuurlijk eerst 3x retour vanwege verkeerde postcode of zo

Vandaag kwam ie binnen!!

Dankjewel lieve Inad! Wat een geweldig pakje!

Ik vind het zó leuk, al die kaartjes en kadootjes!

Doperwtje heeft nu een beetje last van de warmte denk ik.... komt niet echt goed in slaap. Slaapt ook voor het eerst op z'n ruggetje, dus misschien ook een beetje onrustig (omdat hij nu met z'n armpjes kan wapperen).
Peas on earth!
Oooo fijn dat ie binnen is en je em leuk vindt!!

Pakje voor ierenmoeder is vandaag terug gekomen, na 2 weken in de ether. Ik was deze keer, echt ongelooflijk hoor - ik ben toch best intelligent verder - het dorp vergeten

Arme Doperwt. En als je in een hangmatje doet? (kun je ook gewoon zelf maken van een lange doek)? Dat hielp bij Chica heel erg. Liggen ze en een beetje ingebakerd en ze schommelen, net als in je buik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven