T-huis
zaterdag 26 juni 2010 om 22:45
Ja zeg, ik ga dus echt niet een felicitatie in het Doperwtjestopic plaatsen die dan ondergesneeuwd raakt in de grote hoeveelheid andere felicitaties voor de baby met de meeste topics op zijn naam zelfs al voor zijn geboorte zodat je 'm niet eens leest en pas over een paar maanden als je z'n plakboek bekijkt een keertje ziet hoor.
Dat doe ik gewoon hier
Theetantes, van harte gefeliciteerd met jullie theeneefje!
En Erwt en Xan natuurlijk ook met jullie zoon
Issie al op Hyves te bewonderen of moet ik Inad lief aankijken? Hoe dan ook is hij vast prachtig, geniet ervan!
Dat doe ik gewoon hier
Theetantes, van harte gefeliciteerd met jullie theeneefje!
En Erwt en Xan natuurlijk ook met jullie zoon
Issie al op Hyves te bewonderen of moet ik Inad lief aankijken? Hoe dan ook is hij vast prachtig, geniet ervan!
maandag 28 juni 2010 om 14:25
Het gaat goed
En eigenlijk nog beter na Putje-verhaal omdat ik nu opgelucht en meer relaxed ben. Doperwtje lijkt ook relaxter nu en dat was de bedoeling. Vandaag voelt ook eindelijk wat meer ontspannen. Zaterdag en zondag waren zó gek, nu wat meer rust. Fijn is dat.
Het gaat heel goed met Xan. Hij is zó trots en hij is zó lief voor Doperwtje! Ik denk dat hij ook wel een beetje van slag is, want behalve een beetje warrigheid heeft hij zojuist al mopperend 20 minuten lang het hele huis doorzocht naar zijn sleutel, om die vervolgens in zijn broekzak te vinden
Hoest met jou? En hoest eigenlijk met Poes?
En eigenlijk nog beter na Putje-verhaal omdat ik nu opgelucht en meer relaxed ben. Doperwtje lijkt ook relaxter nu en dat was de bedoeling. Vandaag voelt ook eindelijk wat meer ontspannen. Zaterdag en zondag waren zó gek, nu wat meer rust. Fijn is dat.
Het gaat heel goed met Xan. Hij is zó trots en hij is zó lief voor Doperwtje! Ik denk dat hij ook wel een beetje van slag is, want behalve een beetje warrigheid heeft hij zojuist al mopperend 20 minuten lang het hele huis doorzocht naar zijn sleutel, om die vervolgens in zijn broekzak te vinden
Hoest met jou? En hoest eigenlijk met Poes?
Peas on earth!
maandag 28 juni 2010 om 17:07
Meer rust klinkt goed. Ben nog niet in putje geweest, ga t nu doen.
En verder zit Chica voetbal de kijken bij de buren en slaapt Mier als een kindje uit oorlogsgebied door de Fuckfu's heen en hangen mijn bonenplanten er nogal lullig bij dus die ga ik met eetstokjes overend helpen. Zijn jullie ook weer op de hoogte
En verder zit Chica voetbal de kijken bij de buren en slaapt Mier als een kindje uit oorlogsgebied door de Fuckfu's heen en hangen mijn bonenplanten er nogal lullig bij dus die ga ik met eetstokjes overend helpen. Zijn jullie ook weer op de hoogte
Wat Supersmollie zegt vind ik ook